Ścieżka Budowanie Marki i Produktów
Czas trwania: 11 godzin
Witaj w kursie poświęconym wprowadzaniu produktu na rynek. Kilkugodzinny materiał przygotowany przez Pawła Tkaczyka, specjalistę w dziedzinie budowania wizerunku marki, sprawi, że nauczysz się opowiadać o Twoim produkcie lub usłudze w taki sposób, by zainteresować potencjalnych klientów. Dzięki zagadnieniom zawartym w kursie dowiesz się, jak w spójny sposób tworzyć historię Twojego produktu, jak mierzyć i analizować jego wyniki po premierze oraz w którym momencie zacząć schodzić z rynku tak, by uzyskać optymalne korzyści.
Nowe zasady przetwarzania danych osobowych dotkną najbardziej te branże, dla których dane są szczególnie ważne - a zatem branżę marketingową i sprzedaż online. Dlatego przygotowaliśmy kurs "RODO w Marketingu i Sprzedaży", który przeprowadzi każdego marketera i sprzedawcę przez nowe przepisy oraz odpowie na pytanie: jak przetwarzać dane osobowe zgodnie z RODO. Nie jesteś pewny, czy przetwarzasz dane w swojej firmie w sposób zgodny z prawem? Zastanawiasz się jak przygotować swoją firmę do RODO? Jeśli tak - koniecznie sprawdź materiał, który dla Ciebie przygotowaliśmy.
Analityka internetowa jest nieodłącznym elementem działań reklamowych w sieci. Tak naprawdę każda z osób, która zajmuje się promocją w Internecie lub chce zadbać o to, by jej biznes był widoczny w sieci, powinna poznać działanie narzędzia analitycznego Google Analytics. Jeżeli chcesz świadomie podejmować trafne decyzje biznesowe na podstawie zgromadzonych danych - ten kurs jest właśnie dla Ciebie.
Chcesz zwiększyć zyski i skutecznie promować się w Internecie? Poznaj od podstaw sieć reklamową Google AdWords, dzięki której przepowadzisz skuteczne kampanie z pomocą marketingu w Wyszukiwarce. AdWords to jeden z największych systemów reklamowych w sieci, który wykorzystany optymalnie pozwoli generować zyski dla Twojej strony czy biznesu. Jak się okazuje dobranie odpowiednich parametrów i stworzenie skutecznej reklamy nie jest proste dla osób początkujących. Kurs, który masz przed sobą, pokaże Ci jednak co zrobić, aby niewielkim nakładem pracy efektywnie promować swoje produkty oraz na co dzień zdobywać przewagę nad konkurencją. Niezbędną teorię uzupełniliśmy esencją praktycznej wiedzy eksperta - zwycięzcy globalnego konkursu Google Online Marketing Challenge, przedstawiając Ci od A-Z proces tworzenia i optymalizacji kampanii sklepu internetowego.