Kurs Marketing Automation
Dowiedz się jak automatyzować marketing w mniejszej i większej firmie >>
81 lekcji
8h 34min
5 (5 oceny)
Marketing Automation - Skuteczne Techniki na Przykładzie User
Zastosowania dla konkretnych branż
Wspólnie przejdziemy przez przykłady zastosowania Marketing Automation dla 3 rodzajów biznesów internetowych: firm SaaS, sklepów online i firm usługowych. Szczegółowo poznasz narzędzia oferowane przez systemy do automatyzacji. Nauczysz się zarówno konfiguracji aplikacji, jak i tworzenia ścieżki automatyzacji, których skuteczność potwierdziły już inne biznesy - a omawiane przykłady są wykorzystywane przez klientów User.com.
Fundament wiedzy o Marketing Automation
W teoretycznej części Kursu poznasz zagadnienia, które zapewnią Ci lepsze zrozumienie całego procesu wdrożenia, roli danych, oraz możliwości, jakie daje automatyzacja. Głównym celem Kursu jest jednak nabycie praktycznych umiejętności w zakresie wyboru, wdrażania i wykorzystania systemów Marketing Automation. W trakcie Kursu przejdziemy przez wszystko, co należy wiedzieć, by efektywnie rozpocząć pracę z automatyzacją, a na kolejnym etapie – optymalizować działania i skalować wykorzystanie systemu!
Najważniejsze pojęcia - wyjaśnione
Chatboty, interfejsy konwersacyjne, web push, kampanie email, eventy, bloki, notyfikacje, filtry i masa innych złożonych technik - to wszystko zebrane jest w jednym miejscu. Choć przykłady pokazane są na konkretnym systemie, większość z nich znajdziesz we wszystkich narzędziach Marketing Automation. Dowiesz się czym są konkretne techniki, które działają najlepiej i jak wdrożyć je w praktyce!
Wiedza przyszłości dostępna już teraz
Marketing Automation, mimo, że jest nośnym pojęciem, nie jest wykorzystywany przez wiele firm. Dlaczego? Główny problem to zrozumienie narzędzi oraz technik, które działają, a następnie wdrożenie ich w jakimś systemie. Niestety wymaga to specjalistycznej wiedzy i mało która firma zbudowała takie kompetencje. W Kursie dowiesz się wszystkiego, co najważniejsze w kontekście Marketing Automation i będziesz mógł budować przewagę nad konkurencją.
Budowanie Automatyzacji
Dzięki Marketing Automation możesz przygotować złożone automatyzacje, które sprawdzą wiele złożonych warunków, a następnie wysyłają odpowiednie powiadomienie do osób spełniających określone kryteria. W ten sposób możesz budować rozmaite scenariusze, a odbiorcy Twoich wiadomości zostaną powiadomieni w odpowiednim kanale, dzięki wiadomości z właściwą treścią. Dowiesz się także jak wybrać różne kanały, tak, by dopasować Twoje wiadomości.
Dynamiczna treść i Personalizacja
Dla dowolnego użytkownika możesz podmienić treść na Twojej stronie, tak, aby odpowiadała na jego specyficzne potrzeby. Przykładowo - jeśli klient przychodzi z kampanii dla dużych firm, możesz tak pokierować przekazem, by był dopasowany do tego specyficznego przypadku. Możesz także dynamicznie wyświetlać treści związane z użytkownikiem, którymi dysponujesz, począwszy od imienia do innych danych. Tego wszystkiego nauczysz się w Kursie.
Dla kogo jest ten kurs?
Kurs skierowany jest do każdego przedsiębiorcy internetowego czy pracownika działu marketingu, który chce osiągać lepsze rezultaty przy pomocy automatyzacji. Nie jest wymagana wcześniejsza wiedza techniczna, jeśli jednak masz umiejętności z zakresu technologii web - na pewno łatwiej będzie Ci zrozumieć zagadnienia z tego Kursu.
Czego się nauczysz?
-
Czym jest Marketing Automation i co można automatyzować
-
Gdzie Marketing Automation sprawdzi się najlepiej
-
Porównanie narzędzi dostępnych na rynku
-
Jak zaplanować i przeprowadzić wdrożenie systemu Marketing Automation
-
W jaki sposób zadbać o strukturę danych w systemie Marketing Automation
-
Jakie są korzyści biznesowe płynące z używania automatyzacji
-
Wdrożenie marketing automation krok po kroku dla różnych typów firm
-
Konkretne przykłady automatyzacji
Zawartość
Marketing Automation
11 rozdziały 81 lekcji 8h 34min
-
Marketing Automation
47min
Czym jest marketing?
13min
Co można zautomatyzować?
6min
W jakich firmach MA działa?
10min
Jak wygląda rynek klasy MA?
10min
-
Możliwości technologii Marketing Automation na przykładzie user.com
1h 5min
Śledzenie użytkowników
7min
Dane przechowywane w systemie
7min
Typy danych
5min
Filtry i segmentacja
5min
Interfejs konwersacyjny i chat
5min
Kampanie email
9min
Kampanie web push
1min
Automatyzacje
8min
Narzędzia Pop-up
3min
Narzędzia HTML
2min
Narzędzia snipety Tagów
6min
Importy
5min
Ustawienia i konfiguracje
3min
-
Wdrożenie MA od strony biznesowej
1h 2min
Wdrożenie MA w swojej firmie
3min
Wdrożenie i definiowanie celów
7min
User stories
4min
Struktura danych
6min
Co mierzyć przy wdrażaniu?
6min
Przygotowanie zasobów
8min
Przygotowanie zasobów - Exit pop up
3min
Cykliczna wysyłka NPS
3min
Wdrożenie i optymalizacja
12min
-
Marketing Automation od strony technicznej
37min
Instalacja skryptu śledczego
8min
Instalacja poprzez Google Menager
4min
GTM Eventy Enchanced Ecommerce
5min
Integracja z Zapierem
9min
Integracja Rest API
5min
-
MA w firmie usługowej
26min
Wdrażamy MA w firmie usługowej
2min
Automatyzacja zapisu do newslettera
5min
Exit-pop-up z wartościowym Ebookeim
3min
Call back
3min
Kampania Drip mailingowa
4min
Chatbot prekwalifikujący szanse sprzedażowe
4min
Analityka i śledzenie źródeł ruchu
5min
-
MA w sklepie internetowym
55min
Produkt i feed produktowy
7min
Dane w sklepach produktowych
5min
Ratowanie porzuconych koszyków
7min
Porzucone koszyki - Automatyzacja
3min
Porzucone koszyki lvl Pro
7min
Automatyzacje pozakupowe
16min
Rekomendacje produktowe
6min
-
MA w aplikacji SaaS
1h 28min
MA w aplkacji SaaS
6min
Zalogowani użytkownicy
9min
Struktura danych aplikacji SaaS
17min
Onboarding
14min
Kampania onboardingowa
14min
Segmentacja
20min
Automatyzacja - rejestrowanie
4min
Praca na CRM-ie w aplikacji SaaS
4min
-
Kanały komunikacji
52min
Specyfika różnych kanałów komunikacji
15min
Live Chat
5min
Chatboty
4min
SMS
6min
Web Push
8min
Mobile
6min
Pop up
4min
Dynamicznie zmieniane treści strony
4min
-
Sales Automation
1h
Lejek Marketingowo-sprzedażowy
16min
Praca z CRM
3min
Zarządzanie sprzedażą
13min
Umawianie spotkań z wykorzystaniem kalendarza
3min
Automatyzacja działań ouboundowych - cold mailiing
9min
Caste study
13min
Automatyzacja a praca handlowca
2min
-
Support i Acess automation
27min
Support i Acess automation
5min
Baza wiedzy- konfiguracja
8min
Badanie satysfakcji klienta
8min
Praca na systemie ticketowym
5min
-
Marketing Automation LVL PRO
28min
Zaawansowane renderowanie treści
8min
Integracja z systemami reklamowymi
8min
Analityka
6min
Dashboardy
4min
Podsumowanie
3min
Autor kursu
Dołącz do ponad 10 tys. zadowolonych z naszych kursów
Świetny kurs marketingu Automation. Prowadzenie działań marketingowych z zastosowaniem oprogramowania min. user.com czy zapier oraz narzędzi służących do usprawnienia procesów sprzedażowych. Kurs od a do z .
Patryk Korszun
4 grudnia 2020
Jacek Rzepka
18 stycznia 2021
Robert Studziński
4 kwietnia 2021
Paulina Palma
29 października 2021
Jacek Solon
14 listopada 2022
Kurs Marketing Automation
-
81 lekcji wideo
-
8h 34min materiału
-
Ostatnia rewizja 24.11.2020
-
Certyfikat w ramach ścieżek
-
Dostęp z urządzeń mobilnych
Dlaczego wybrać właśnie ten kurs?
Efektywna nauka
Kurs wideo to najbardziej efektywna a zarazem najprzyjemniejsza forma nauki. Jest on tak prowadzony, byś cały czas mógł go śledzić z zainteresowaniem i zaangażowaniem, a także czerpać satysfakcję ze zdobytej wiedzy!
Wiedza ekspertów
Wiedza, którą otrzymujesz w tym kursie, to nie tylko sucha teoria, ale również wskazówki od praktyka z wieloletnim doświadczeniem, dzięki którym dużo łatwiej będzie Ci opanować materiał i pracować efektywniej.
Praktyczne przykłady
Uczysz się na praktycznych przykładach. Kurs, który masz przed sobą to esencja praktycznej wiedzy i doświadczenia a także wzorów, które oszczędzą Ci godziny pracy i poszukiwań.
Pytania i odpowiedzi
Przeczytaj najczęściej zadawane pytania
Masz więcej pytań?
Porozmawiaj z nami na na czacie
Zadzwoń +48 880880606
Nie każdy. Jeśli pliki są dostępne dla danego kursu, znajdziesz je w zakładce źródła. Niektóre kursy nie posiadają źródeł ponieważ nie są potrzebne, inne nie mogły być zamieszczone np. ze względu na prawa autorskie do wykorzystania komercyjnych prac naszych autorów. Staramy się aby kursy były maksymalnie praktyczne i chętnie pokazujemy zaplecze zawodowe naszych autorów, ale niekiedy nie możemy dołączyć go w postaci źródeł.
Jak jest skonstruowany kurs?Kurs składa się z rozdziałów oraz lekcji. Staramy się, aby optymalnie kursy miały 5-7 rozdziałów po około 5-10 lekcji w każdym. W ten sposób nauka jest optymalna a podtrzymanie uwagi staje się łatwiejsze. Rekomendujemy przerabianie nie więcej niż jednego rozdziału naraz a po jego przerobieniu powtórzenie materiału we własnym zakresie.
Jak najlepiej wykorzystać kurs?Potraktuj kurs jako inspirację do własnej pracy. Tam, gdzie się da staraj się powtarzać czynności, które wykonuje autor. Nie powtarzaj ich jednak bezmyślnie - spróbuj zmodyfikować przykłady i dostosować je do swoich potrzeb. W ten sposób przyswoisz materiał jeszcze lepiej!
Jak mogę uzyskać dostęp do kursu?Możesz albo wykupić ten konkretny kurs przez koszyk, uzyskując do niego (i jego rewizji) bezterminowy dostęp, albo wykupić wariant abonamentu, który obejmuje dany kurs i w ten sposób oglądać go oraz inne materiały na platformie tak długo, jak Twój abonament jest aktywny.
Czy kurs jest aktualny?Staramy się aby wszystkie materiały na stronie były aktualne. Nie znaczy to, że kurs powstał bardzo niedawno. Często na stronie znajdziesz trochę starsze kursy, jednak regularnie wykonujemy ich rewizję i zmieniamy lekcje - czy to przez dodanie stosownych komentarzy z aktualizacją, czy poprzez nagranie danej lekcji jeszcze raz. Datę ostatniej rewizji znajdziesz w informacjach o kursie.
Czym się różni kurs od warsztatu i ścieżki?Kursy to kilku godzinne, kompleksowe opracowanie danego zagadnienia, podzielone na lekcje i rozdziały. Często uzupełniają je Warsztaty, które mają formę jednej dłuższej, praktycznej lekcji (30min-1h), natomiast ścieżki stanowią zbiór jednych i drugich materiałów - ułożoną z kursów i warsztatów playlistę, która pozwala Ci kompleksowo opanować dane zagadnienie.
Z kursów eduweb.pl korzystam od początku powstania platformy. Kursy są doskonałym rozwiązaniem dla osób, które chcą przekwalifikować się lub poszerzyć umiejętności. Praktyczne źródło wiedzy od ekspertów i praktyków z branży IT i kreatywnej.
Paweł Krzyściak
UI/UX Designer johnny10.com
Zacznij naukę w Marketing Automation
-
81 lekcji wideo
-
8h 34min materiału
-
Ostatnia rewizja 24.11.2020
-
Certyfikat w ramach ścieżek
-
Dostęp z urządzeń mobilnych
Kursy które mogą Cię również zainteresować
Google Tag Manager
Filip Błajet
Google Analytics 4
Damian Rams
Budowanie Marki Osobistej
Chris KY
Marketing Automation
Mike Korba
Prowadzenie Kanału YouTube
Oscar Rak