Kurs Analityka www dla Właścicieli Biznesu Google Analytics
W tym kursie dowiesz się, jak wdrożyć analitykę swojej strony, czy sklepu internetowego na przykładzie Google Analytics 4, aby podejmować lepsze, oparte na danych decyzje biznesowe
54 lekcji
5h 40min
Analityka www dla Właścicieli Biznesu Google Analytics - w Praktyce
Czy wiesz, jak niektóre firmy osiągają sukces w świecie online, a inne pozostają w tyle? Klucz leży w danych. Odpowiednia analiza danych to fundament mądrych decyzji biznesowych. To działanie na podstawie twardych faktów, czyli podejście "data-driven". Działanie na tzw. “czuja” lub “wydaje mi się”, było modne 20-30 lat temu, teraz świadomie możesz podejmować decyzje o działaniu.Odpowiednia analityka www, w szczególności Google Analytics:zbiera dane o witrynie i aplikacji, aby umożliwiać lepsze poznawanie ścieżki klienta; używa danych opartych na zdarzeniach, a nie na sesjach; zawierać ustawienia prywatności, np. pomiar bez użycia plików cookie, oraz modelowanie zachowań i konwersji; obejmuje funkcje prognostyczne, które podpowiadają zalecane działania bez użycia skomplikowanych modeli; integruje się bezpośrednio z platformami medialnymi, aby pomagać w zachęcaniu użytkowników do działania w witrynie lub aplikacji. Podczas tego Kursu dowiesz się, jak działa analityka www w oparciu o Google Analytics 4 oraz zrozumiesz, jak Ty możesz wykorzystać GA4 i dane, aby napędzać swój biznes.W ramach Kursu poznasz wiedzę, która pozwoli Ci skutecznie wykorzystać potencjał GA4 w rozwijaniu Twojego biznesu w świecie online.Ten kurs zapewne różni się od innych, które mogłeś spotkać w sieci. Skupiamy się na kluczowych aspektach GA4, stosując zasadę Pareto, chcąc zapewnić maksymalną wartość przy minimalnej inwestycji czasowej.
Dla kogo jest ten kurs?
Jeśli przynajmniej jeden z poniższych punktów opisuje Ciebie, to sygnał, że warto dołączyć do tego kursu:
Czego się nauczysz?
-
Materiały do stworzenia wstępnej strategii analitycznej dla Twojego biznesu
-
Praktyczne porady dotyczące GA4
-
Wprowadzenie do Google Tag Manager
-
Wprowadzenie do tworzenia zaawansowanych raportów i korzystania z Google Lookup
-
Checklistę wdrożeniową
-
Dodatkowe materiały dla bardziej zaawansowanych rozwiązań analitycznych, które możesz wdrożyć sam lub z Twoim programistą
Zawartość
Analityka www dla Właścicieli Biznesu Google Analytics
15 rozdziały 54 lekcji 5h 40min
-
Rozpoczynamy pracę z GA4
19min
-
Konfiguracja GA4
37min
Debugowanie - pluginy
6min
Debugowanie - przykłady
4min
Konfiguracja - google signals
1min
Konfiguracja - przechowywanie danych
1min
Konfiguracja - strumień danych - 1
5min
Konfiguracja - strumień danych - 2
1min
Konfiguracja - strumień danych - 3
2min
Konfiguracja - strumień danych - 4
5min
Konfiguracja - strumień danych - 5
3min
Konfiguracja - strumień danych - 6
6min
Konfiguracja - połączenie systemów
4min
-
O co w tym chodzi
12min
Interfejs GA4
3min
Użytkownicy - sesja
4min
Wymiary i eventy
6min
-
Co daje analityka www
28min
Cele biznesowe - co mierzyć
8min
Utm builder
20min
-
Zaczynamy działać
36min
Sandbox
6min
Zdarzenie
10min
Praktyka zdarzenia
8min
Ecommerce
9min
Konto demo
3min
-
Podstawowe raporty
43min
Podstawowe raporty
10min
SEE - pozyskiwanie
12min
THINK - zaangażowanie
8min
GO - zakupy
10min
CARE - utrzymanie
4min
-
Search Console i Users
17min
Search console
7min
Users - technologie
9min
-
Modyfikacja raportów
30min
Modyfikacja raportów
11min
Eksploracja
9min
Swobodny
11min
-
Funnel Path Kohort
17min
Funnel
7min
Path
4min
Kohort
6min
-
Atrybucja
21min
Pozostałe
3min
Reklama atrybucja
12min
Rekomendacje oraz analiza automatyczna
6min
-
Omówienie eventów zaawansowanych
19min
Wstęp do modułu 3
1min
Zdarzenia - timer
1min
Zdarzenia - scroll
12min
Zdarzenia - linki wychodzące
5min
-
Wymiary niestandardowe
14min
Wymiary niestandardowe
14min
-
Dodatkowe raporty
19min
Google organiczny
4min
Ruch facebook
3min
Transakcje ID
5min
Strony wyjścia
6min
-
Grupowanie - domyślne
12min
Grupowanie kanałów
7min
Grupy odbiorców
4min
-
Big query i Looker studio
16min
Big query
6min
Looker
10min
Autor kursu
Kurs Analityka www dla Właścicieli Biznesu Google Analytics
-
54 lekcji wideo
-
5h 40min materiału
-
Ostatnia rewizja 17.02.2024
-
Certyfikat w ramach ścieżek
-
Dostęp z urządzeń mobilnych
Dlaczego wybrać właśnie ten kurs?
Efektywna nauka
Kurs wideo to najbardziej efektywna a zarazem najprzyjemniejsza forma nauki. Jest on tak prowadzony, byś cały czas mógł go śledzić z zainteresowaniem i zaangażowaniem, a także czerpać satysfakcję ze zdobytej wiedzy!
Wiedza ekspertów
Wiedza, którą otrzymujesz w tym kursie, to nie tylko sucha teoria, ale również wskazówki od praktyka z wieloletnim doświadczeniem, dzięki którym dużo łatwiej będzie Ci opanować materiał i pracować efektywniej.
Praktyczne przykłady
Uczysz się na praktycznych przykładach. Kurs, który masz przed sobą to esencja praktycznej wiedzy i doświadczenia a także wzorów, które oszczędzą Ci godziny pracy i poszukiwań.
Pytania i odpowiedzi
Przeczytaj najczęściej zadawane pytania
Masz więcej pytań?
Porozmawiaj z nami na na czacie
Zadzwoń +48 880880606
Nie każdy. Jeśli pliki są dostępne dla danego kursu, znajdziesz je w zakładce źródła. Niektóre kursy nie posiadają źródeł ponieważ nie są potrzebne, inne nie mogły być zamieszczone np. ze względu na prawa autorskie do wykorzystania komercyjnych prac naszych autorów. Staramy się aby kursy były maksymalnie praktyczne i chętnie pokazujemy zaplecze zawodowe naszych autorów, ale niekiedy nie możemy dołączyć go w postaci źródeł.
Jak jest skonstruowany kurs?Kurs składa się z rozdziałów oraz lekcji. Staramy się, aby optymalnie kursy miały 5-7 rozdziałów po około 5-10 lekcji w każdym. W ten sposób nauka jest optymalna a podtrzymanie uwagi staje się łatwiejsze. Rekomendujemy przerabianie nie więcej niż jednego rozdziału naraz a po jego przerobieniu powtórzenie materiału we własnym zakresie.
Jak najlepiej wykorzystać kurs?Potraktuj kurs jako inspirację do własnej pracy. Tam, gdzie się da staraj się powtarzać czynności, które wykonuje autor. Nie powtarzaj ich jednak bezmyślnie - spróbuj zmodyfikować przykłady i dostosować je do swoich potrzeb. W ten sposób przyswoisz materiał jeszcze lepiej!
Jak mogę uzyskać dostęp do kursu?Możesz albo wykupić ten konkretny kurs przez koszyk, uzyskując do niego (i jego rewizji) bezterminowy dostęp, albo wykupić wariant abonamentu, który obejmuje dany kurs i w ten sposób oglądać go oraz inne materiały na platformie tak długo, jak Twój abonament jest aktywny.
Czy kurs jest aktualny?Staramy się aby wszystkie materiały na stronie były aktualne. Nie znaczy to, że kurs powstał bardzo niedawno. Często na stronie znajdziesz trochę starsze kursy, jednak regularnie wykonujemy ich rewizję i zmieniamy lekcje - czy to przez dodanie stosownych komentarzy z aktualizacją, czy poprzez nagranie danej lekcji jeszcze raz. Datę ostatniej rewizji znajdziesz w informacjach o kursie.
Czym się różni kurs od warsztatu i ścieżki?Kursy to kilku godzinne, kompleksowe opracowanie danego zagadnienia, podzielone na lekcje i rozdziały. Często uzupełniają je Warsztaty, które mają formę jednej dłuższej, praktycznej lekcji (30min-1h), natomiast ścieżki stanowią zbiór jednych i drugich materiałów - ułożoną z kursów i warsztatów playlistę, która pozwala Ci kompleksowo opanować dane zagadnienie.
Z kursów eduweb.pl korzystam od początku powstania platformy. Kursy są doskonałym rozwiązaniem dla osób, które chcą przekwalifikować się lub poszerzyć umiejętności. Praktyczne źródło wiedzy od ekspertów i praktyków z branży IT i kreatywnej.
Paweł Krzyściak
UI/UX Designer johnny10.com
Zacznij naukę w Analityka www dla Właścicieli Biznesu Google Analytics
-
54 lekcji wideo
-
5h 40min materiału
-
Ostatnia rewizja 17.02.2024
-
Certyfikat w ramach ścieżek
-
Dostęp z urządzeń mobilnych
Kursy które mogą Cię również zainteresować
Google Tag Manager
Filip Błajet
Google Analytics 4
Damian Rams
Budowanie Marki Osobistej
Chris KY
Marketing Automation
Mike Korba
Prowadzenie Kanału YouTube
Oscar Rak