Masz już konto? Zaloguj się

Kurs Copywriting Sprzedażowy i Social Media

Naucz się tworzyć teksty, które sprzedają. Poznaj psychologię w copywritingu, skuteczny e-mail marketing, social media i strony sprzedażowe.

56 lekcji

9h 28min

Copywriting Sprzedażowy i Social Media - Sztuka Pisania Tekstów, które Sprzedają i Przyciągają

Masz problem ze swoimi tekstami? Piszesz maile sprzedażowe i nie przynosi to efektu? A może tworzysz landing page i finalnie nikt nic nie kupuje? Nie ma sensu zamęczać siebie i klientów. W kursie dowiesz się, jak tworzyć teksty, które przyciągają uwagę, angażują odbiorców i realnie sprzedają produkty lub usługi. Zobaczysz, jak wykorzystywać psychologię słowa, struktury i sprawdzone formuły, aby zwiększyć skuteczność komunikacji w e-mailach, na stronach sprzedażowych oraz w social media.

Wprowadzenie do świata Copywritingu

Poznasz fundamenty copywritingu, które są niezbędne do tworzenia skutecznych tekstów. Dowiesz się, jak konstruować nagłówki, angażujące treści i wezwania do działania, które przyciągają uwagę odbiorców i prowadzą do konwersji.

Sztuka wywierania wpływu, czyli psychologia w copywritingu

Zrozumiesz, jak wykorzystać zasady psychologii w słowie pisanym. Nauczysz się rozpoznawać potrzeby klientów, wywoływać emocje i budować przekaz, który wpływa na decyzje zakupowe.

Copywriting w Social Media

Nauczysz się tworzyć posty, które wyróżniają się w strumieniu treści, przyciągają uwagę i angażują odbiorców. Dowiesz się, jak pisać treści wspierające markę, pozycjonujące jako eksperta oraz generujące sprzedaż i leady.

Copy w e-mail marketingu

Poznasz zasady skutecznego e-mail marketingu, nauczysz się tworzyć wiadomości sprzedażowe, newslettery i kampanie, które zwiększają zaangażowanie oraz konwersję.

Cold Writing

Dowiesz się, jak pisać do osób, które nie znają Twojej marki. Nauczysz się przygotowywać oferty i wiadomości, które wzbudzają zainteresowanie i otwierają drogę do dalszej komunikacji.

Oferta Mafijna

Poznasz metodę tworzenia ofert nie do odrzucenia, które sprawiają, że odbiorca chce skorzystać z Twojej propozycji. Nauczysz się konstruować przekazy tak, aby sprzedaż była naturalnym efektem komunikacji.

Strona sprzedażowa – landing page

Nauczysz się projektować treści dla stron sprzedażowych, które skutecznie prowadzą użytkownika od zainteresowania do zakupu. Dowiesz się, jak pisać nagłówki, sekcje korzyści i wezwania do działania, które maksymalizują konwersję.

Dla kogo jest ten kurs?

Kurs jest przeznaczony dla osób, które chcą realnie zwiększać efektywność swoich tekstów w sprzedaży i marketingu. Skorzystają z niego twórcy internetowi, freelancerzy, specjaliści marketingu, mikroprzedsiębiorcy oraz wszyscy, którzy chcą wykorzystać copywriting w e-mailach, social media i na stronach sprzedażowych, aby zdobywać klientów, rozwijać markę osobistą i generować sprzedaż.

Czego się nauczysz?

  • Zrozumiesz, fundamenty copywritingu i wykorzystasz je w swoim życiu

  • Dowiesz się jak działa psychologia sprzedawania słowem

  • Poznasz praktyczne formuły copywriterskie, które ułatwią Ci tworzenie treści

  • Dowiesz się jak stworzyć i pisać swój własnych newsletter

  • Nauczysz się pisać oferty w mailach oraz na stronach internetowych

  • BONUS: Dowiesz się jak tworzyć treści przy pomocy chatGPT

Zawartość

Copywriting Sprzedażowy i Social Media

7 rozdziały 56 lekcji 9h 28min

  • Wprowadzenie do świata Copywritingu

    1h 43min

    Wstęp do kursu Copywritingu

    Podgląd lekcji

    3min

    Lekcja organizacyjna

    4min

    Najważniejsza umiejętność w życiu i biznesie

    Podgląd lekcji

    11min

    Krzywdzące mity na temat copywritingu

    Podgląd lekcji

    14min

    Na co zwrócić uwagę tworząc copy

    Podgląd lekcji

    15min

    Najważniejszy element każdego tekstu

    27min

    Analizujemy nagłówki, które działają

    12min

    Twoja Kopalnia Pomysłów

    6min

    Jak uczyć się copy z ChatGPT

    10min

  • Sztuka wywierania wpływu, czyli psychologia w copywritingu

    1h 33min

    Perswazja vs Manipulacja

    12min

    Personalizacja

    6min

    Podstawy Perswazyjnego Pisania

    8min

    Ta lekcja powinna być zakazana

    22min

    Zbijanie obiekcji klienta

    16min

    5 kluczowych pytań przed każdym tekstem

    6min

    Formuły copywriterskie

    15min

    Tworzymy teksty w oparciu o formuły copy z ChatGPT

    8min

  • Copywriting w Social Media

    1h 51min

    Po co pisać w Social Media

    17min

    Różnice pomiedzy poszczególnymi Social Media

    16min

    Czego NIE postować

    5min

    Skąd brać pomysły na content

    6min

    Sekret angażujących treści

    12min

    Rodzaje postów, które działają

    18min

    Struktura posta

    11min

    Promowanie siebie

    9min

    Jak tworzyć virale

    12min

    Tworzymy viralowe posty z ChatGPT

    5min

  • Copy w e-mail marketingu

    59min

    Główne zasady pisania maili

    12min

    Psychologia otwierania i czytania maili

    5min

    Dlaczego maile wpadają do SPAMU

    8min

    Mail Powitalny

    7min

    Newsletter

    8min

    Maile sprzedażowe

    6min

    Jak zwiększyć open rate

    9min

    BONUS - Analiza maili z pomocą ChatGPT

    3min

  • Cold Writting

    1h 11min

    Relacje a Pieniądze

    10min

    Cel wiadomości

    7min

    Najczęstsze błędy w pisaniu 1-1

    14min

    Poznaj odbiorcę

    12min

    Piszemy wiadomość 1-1 w Social Media

    12min

    Piszemy 1-1 na mailu

    16min

  • Oferta Mafijna

    1h 10min

    Wstęp do oferty mafijnej

    2min

    Wygłodniały tłum

    5min

    Rodzaje Ofert

    8min

    Pokaż problem

    13min

    Podbij wartość oferty

    12min

    Niezbędne elementy każdej oferty

    17min

    Pakiety

    5min

    Tworzenie Oferty Mafijnej

    5min

    Podsumowanie Ofert Mafijnej

    3min

  • Strona sprzedażowa - landing page

    1h 1min

    Najważniejsze zasady pisania copy na Landing Page

    5min

    SEKCJA HERO

    8min

    Przeprowadź odbiorę przez jego problemy

    12min

    Sekcja Korzyści

    8min

    Sekcja O mnie, Social Proof, FAQ

    10min

    Case Studies stron sprzedażowych

    19min

Autor kursu

Robert Szewczyk

Średnia ocen autora: 5

Inne kursy tego autora
Copywriting Sprzedażowy i Social Media Jak Zostać Cyfrowym Twórcą

Kurs Copywriting Sprzedażowy i Social Media

  • 56 lekcji wideo

  • 9h 28min materiału

  • Ostatnia rewizja 09.06.2025

  • Certyfikat w ramach ścieżek

  • Dostęp z urządzeń mobilnych

Dlaczego wybrać właśnie ten kurs?

Efektywna nauka

Kurs wideo to najbardziej efektywna a zarazem najprzyjemniejsza forma nauki. Jest on tak prowadzony, byś cały czas mógł go śledzić z zainteresowaniem i zaangażowaniem, a także czerpać satysfakcję ze zdobytej wiedzy!

Wiedza ekspertów

Wiedza, którą otrzymujesz w tym kursie, to nie tylko sucha teoria, ale również wskazówki od praktyka z wieloletnim doświadczeniem, dzięki którym dużo łatwiej będzie Ci opanować materiał i pracować efektywniej.

Praktyczne przykłady

Uczysz się na praktycznych przykładach. Kurs, który masz przed sobą to esencja praktycznej wiedzy i doświadczenia a także wzorów, które oszczędzą Ci godziny pracy i poszukiwań.

Pytania i odpowiedzi

Przeczytaj najczęściej zadawane pytania

Masz więcej pytań?

Porozmawiaj z nami na na czacie

Wyślij nam e-mail

Zadzwoń +48 880880606

Czy każdy kurs ma pliki źródłowe?

Nie każdy. Jeśli pliki są dostępne dla danego kursu, znajdziesz je w zakładce źródła. Niektóre kursy nie posiadają źródeł ponieważ nie są potrzebne, inne nie mogły być zamieszczone np. ze względu na prawa autorskie do wykorzystania komercyjnych prac naszych autorów. Staramy się aby kursy były maksymalnie praktyczne i chętnie pokazujemy zaplecze zawodowe naszych autorów, ale niekiedy nie możemy dołączyć go w postaci źródeł.

Jak jest skonstruowany kurs?

Kurs składa się z rozdziałów oraz lekcji. Staramy się, aby optymalnie kursy miały 5-7 rozdziałów po około 5-10 lekcji w każdym. W ten sposób nauka jest optymalna a podtrzymanie uwagi staje się łatwiejsze. Rekomendujemy przerabianie nie więcej niż jednego rozdziału naraz a po jego przerobieniu powtórzenie materiału we własnym zakresie.

Jak najlepiej wykorzystać kurs?

Potraktuj kurs jako inspirację do własnej pracy. Tam, gdzie się da staraj się powtarzać czynności, które wykonuje autor. Nie powtarzaj ich jednak bezmyślnie - spróbuj zmodyfikować przykłady i dostosować je do swoich potrzeb. W ten sposób przyswoisz materiał jeszcze lepiej!

Jak mogę uzyskać dostęp do kursu?

Możesz albo wykupić ten konkretny kurs przez koszyk, uzyskując do niego (i jego rewizji) bezterminowy dostęp, albo wykupić wariant abonamentu, który obejmuje dany kurs i w ten sposób oglądać go oraz inne materiały na platformie tak długo, jak Twój abonament jest aktywny.

Czy kurs jest aktualny?

Staramy się aby wszystkie materiały na stronie były aktualne. Nie znaczy to, że kurs powstał bardzo niedawno. Często na stronie znajdziesz trochę starsze kursy, jednak regularnie wykonujemy ich rewizję i zmieniamy lekcje - czy to przez dodanie stosownych komentarzy z aktualizacją, czy poprzez nagranie danej lekcji jeszcze raz. Datę ostatniej rewizji znajdziesz w informacjach o kursie.

Czym się różni kurs od warsztatu i ścieżki?

Kursy to kilku godzinne, kompleksowe opracowanie danego zagadnienia, podzielone na lekcje i rozdziały. Często uzupełniają je Warsztaty, które mają formę jednej dłuższej, praktycznej lekcji (30min-1h), natomiast ścieżki stanowią zbiór jednych i drugich materiałów - ułożoną z kursów i warsztatów playlistę, która pozwala Ci kompleksowo opanować dane zagadnienie.

Z kursów eduweb.pl korzystam od początku powstania platformy. Kursy są doskonałym rozwiązaniem dla osób, które chcą przekwalifikować się lub poszerzyć umiejętności. Praktyczne źródło wiedzy od ekspertów i praktyków z branży IT i kreatywnej.

Paweł Krzyściak

UI/UX Designer johnny10.com

Zacznij naukę w Copywriting Sprzedażowy i Social Media

  • 56 lekcji wideo

  • 9h 28min materiału

  • Ostatnia rewizja 09.06.2025

  • Certyfikat w ramach ścieżek

  • Dostęp z urządzeń mobilnych