Kurs Copywriting Sprzedażowy i Social Media
Naucz się tworzyć teksty, które sprzedają. Poznaj psychologię w copywritingu, skuteczny e-mail marketing, social media i strony sprzedażowe.
56 lekcji
9h 28min

Copywriting Sprzedażowy i Social Media - Sztuka Pisania Tekstów, które Sprzedają i Przyciągają
Wprowadzenie do świata Copywritingu
Poznasz fundamenty copywritingu, które są niezbędne do tworzenia skutecznych tekstów. Dowiesz się, jak konstruować nagłówki, angażujące treści i wezwania do działania, które przyciągają uwagę odbiorców i prowadzą do konwersji.
Sztuka wywierania wpływu, czyli psychologia w copywritingu
Zrozumiesz, jak wykorzystać zasady psychologii w słowie pisanym. Nauczysz się rozpoznawać potrzeby klientów, wywoływać emocje i budować przekaz, który wpływa na decyzje zakupowe.
Copywriting w Social Media
Nauczysz się tworzyć posty, które wyróżniają się w strumieniu treści, przyciągają uwagę i angażują odbiorców. Dowiesz się, jak pisać treści wspierające markę, pozycjonujące jako eksperta oraz generujące sprzedaż i leady.
Copy w e-mail marketingu
Poznasz zasady skutecznego e-mail marketingu, nauczysz się tworzyć wiadomości sprzedażowe, newslettery i kampanie, które zwiększają zaangażowanie oraz konwersję.
Cold Writing
Dowiesz się, jak pisać do osób, które nie znają Twojej marki. Nauczysz się przygotowywać oferty i wiadomości, które wzbudzają zainteresowanie i otwierają drogę do dalszej komunikacji.
Oferta Mafijna
Poznasz metodę tworzenia ofert nie do odrzucenia, które sprawiają, że odbiorca chce skorzystać z Twojej propozycji. Nauczysz się konstruować przekazy tak, aby sprzedaż była naturalnym efektem komunikacji.
Strona sprzedażowa – landing page
Nauczysz się projektować treści dla stron sprzedażowych, które skutecznie prowadzą użytkownika od zainteresowania do zakupu. Dowiesz się, jak pisać nagłówki, sekcje korzyści i wezwania do działania, które maksymalizują konwersję.
Dla kogo jest ten kurs?
Kurs jest przeznaczony dla osób, które chcą realnie zwiększać efektywność swoich tekstów w sprzedaży i marketingu. Skorzystają z niego twórcy internetowi, freelancerzy, specjaliści marketingu, mikroprzedsiębiorcy oraz wszyscy, którzy chcą wykorzystać copywriting w e-mailach, social media i na stronach sprzedażowych, aby zdobywać klientów, rozwijać markę osobistą i generować sprzedaż.
Czego się nauczysz?
-
Zrozumiesz, fundamenty copywritingu i wykorzystasz je w swoim życiu
-
Dowiesz się jak działa psychologia sprzedawania słowem
-
Poznasz praktyczne formuły copywriterskie, które ułatwią Ci tworzenie treści
-
Dowiesz się jak stworzyć i pisać swój własnych newsletter
-
Nauczysz się pisać oferty w mailach oraz na stronach internetowych
-
BONUS: Dowiesz się jak tworzyć treści przy pomocy chatGPT
Zawartość
Copywriting Sprzedażowy i Social Media
7 rozdziały 56 lekcji 9h 28min
-
Wprowadzenie do świata Copywritingu
1h 43min
Lekcja organizacyjna
4min
Najważniejszy element każdego tekstu
27min
Analizujemy nagłówki, które działają
12min
Twoja Kopalnia Pomysłów
6min
Jak uczyć się copy z ChatGPT
10min
-
Sztuka wywierania wpływu, czyli psychologia w copywritingu
1h 33min
Perswazja vs Manipulacja
12min
Personalizacja
6min
Podstawy Perswazyjnego Pisania
8min
Ta lekcja powinna być zakazana
22min
Zbijanie obiekcji klienta
16min
5 kluczowych pytań przed każdym tekstem
6min
Formuły copywriterskie
15min
Tworzymy teksty w oparciu o formuły copy z ChatGPT
8min
-
Copywriting w Social Media
1h 51min
Po co pisać w Social Media
17min
Różnice pomiedzy poszczególnymi Social Media
16min
Czego NIE postować
5min
Skąd brać pomysły na content
6min
Sekret angażujących treści
12min
Rodzaje postów, które działają
18min
Struktura posta
11min
Promowanie siebie
9min
Jak tworzyć virale
12min
Tworzymy viralowe posty z ChatGPT
5min
-
Copy w e-mail marketingu
59min
Główne zasady pisania maili
12min
Psychologia otwierania i czytania maili
5min
Dlaczego maile wpadają do SPAMU
8min
Mail Powitalny
7min
Newsletter
8min
Maile sprzedażowe
6min
Jak zwiększyć open rate
9min
BONUS - Analiza maili z pomocą ChatGPT
3min
-
Cold Writting
1h 11min
Relacje a Pieniądze
10min
Cel wiadomości
7min
Najczęstsze błędy w pisaniu 1-1
14min
Poznaj odbiorcę
12min
Piszemy wiadomość 1-1 w Social Media
12min
Piszemy 1-1 na mailu
16min
-
Oferta Mafijna
1h 10min
Wstęp do oferty mafijnej
2min
Wygłodniały tłum
5min
Rodzaje Ofert
8min
Pokaż problem
13min
Podbij wartość oferty
12min
Niezbędne elementy każdej oferty
17min
Pakiety
5min
Tworzenie Oferty Mafijnej
5min
Podsumowanie Ofert Mafijnej
3min
-
Strona sprzedażowa - landing page
1h 1min
Najważniejsze zasady pisania copy na Landing Page
5min
SEKCJA HERO
8min
Przeprowadź odbiorę przez jego problemy
12min
Sekcja Korzyści
8min
Sekcja O mnie, Social Proof, FAQ
10min
Case Studies stron sprzedażowych
19min
Autor kursu

Kurs Copywriting Sprzedażowy i Social Media
-
56 lekcji wideo
-
9h 28min materiału
-
Ostatnia rewizja 09.06.2025
-
Certyfikat w ramach ścieżek
-
Dostęp z urządzeń mobilnych
Dlaczego wybrać właśnie ten kurs?
Efektywna nauka
Kurs wideo to najbardziej efektywna a zarazem najprzyjemniejsza forma nauki. Jest on tak prowadzony, byś cały czas mógł go śledzić z zainteresowaniem i zaangażowaniem, a także czerpać satysfakcję ze zdobytej wiedzy!
Wiedza ekspertów
Wiedza, którą otrzymujesz w tym kursie, to nie tylko sucha teoria, ale również wskazówki od praktyka z wieloletnim doświadczeniem, dzięki którym dużo łatwiej będzie Ci opanować materiał i pracować efektywniej.
Praktyczne przykłady
Uczysz się na praktycznych przykładach. Kurs, który masz przed sobą to esencja praktycznej wiedzy i doświadczenia a także wzorów, które oszczędzą Ci godziny pracy i poszukiwań.
Pytania i odpowiedzi
Przeczytaj najczęściej zadawane pytania
Masz więcej pytań?
Porozmawiaj z nami na na czacie
Zadzwoń +48 880880606
Nie każdy. Jeśli pliki są dostępne dla danego kursu, znajdziesz je w zakładce źródła. Niektóre kursy nie posiadają źródeł ponieważ nie są potrzebne, inne nie mogły być zamieszczone np. ze względu na prawa autorskie do wykorzystania komercyjnych prac naszych autorów. Staramy się aby kursy były maksymalnie praktyczne i chętnie pokazujemy zaplecze zawodowe naszych autorów, ale niekiedy nie możemy dołączyć go w postaci źródeł.
Jak jest skonstruowany kurs?Kurs składa się z rozdziałów oraz lekcji. Staramy się, aby optymalnie kursy miały 5-7 rozdziałów po około 5-10 lekcji w każdym. W ten sposób nauka jest optymalna a podtrzymanie uwagi staje się łatwiejsze. Rekomendujemy przerabianie nie więcej niż jednego rozdziału naraz a po jego przerobieniu powtórzenie materiału we własnym zakresie.
Jak najlepiej wykorzystać kurs?Potraktuj kurs jako inspirację do własnej pracy. Tam, gdzie się da staraj się powtarzać czynności, które wykonuje autor. Nie powtarzaj ich jednak bezmyślnie - spróbuj zmodyfikować przykłady i dostosować je do swoich potrzeb. W ten sposób przyswoisz materiał jeszcze lepiej!
Jak mogę uzyskać dostęp do kursu?Możesz albo wykupić ten konkretny kurs przez koszyk, uzyskując do niego (i jego rewizji) bezterminowy dostęp, albo wykupić wariant abonamentu, który obejmuje dany kurs i w ten sposób oglądać go oraz inne materiały na platformie tak długo, jak Twój abonament jest aktywny.
Czy kurs jest aktualny?Staramy się aby wszystkie materiały na stronie były aktualne. Nie znaczy to, że kurs powstał bardzo niedawno. Często na stronie znajdziesz trochę starsze kursy, jednak regularnie wykonujemy ich rewizję i zmieniamy lekcje - czy to przez dodanie stosownych komentarzy z aktualizacją, czy poprzez nagranie danej lekcji jeszcze raz. Datę ostatniej rewizji znajdziesz w informacjach o kursie.
Czym się różni kurs od warsztatu i ścieżki?Kursy to kilku godzinne, kompleksowe opracowanie danego zagadnienia, podzielone na lekcje i rozdziały. Często uzupełniają je Warsztaty, które mają formę jednej dłuższej, praktycznej lekcji (30min-1h), natomiast ścieżki stanowią zbiór jednych i drugich materiałów - ułożoną z kursów i warsztatów playlistę, która pozwala Ci kompleksowo opanować dane zagadnienie.
Z kursów eduweb.pl korzystam od początku powstania platformy. Kursy są doskonałym rozwiązaniem dla osób, które chcą przekwalifikować się lub poszerzyć umiejętności. Praktyczne źródło wiedzy od ekspertów i praktyków z branży IT i kreatywnej.

Paweł Krzyściak
UI/UX Designer johnny10.com
Zacznij naukę w Copywriting Sprzedażowy i Social Media
-
56 lekcji wideo
-
9h 28min materiału
-
Ostatnia rewizja 09.06.2025
-
Certyfikat w ramach ścieżek
-
Dostęp z urządzeń mobilnych
Kursy które mogą Cię również zainteresować
Marketing w Social Mediach
Jakub Matuszewski
Copywriting Sprzedażowy i Social Media
Robert Szewczyk
Marka Osobista na LinkedIn
Norbert Uselis
Google Tag Manager
Filip Błajet
Google Analytics 4
Damian Rams