Masz już konto? Zaloguj się

Kurs Wypuszczanie Produktów i Startupów na Rynek

Masz produkt, startup, lub usługę, którą chcesz wypuścić na rynek? Ten Kurs pomoże Ci to zrobić tak, aby projekty, które wypuszczasz od razu łapały trakcję i to międzynarodowo!

53 lekcji

11h 20min

5 (12 oceny)

Wypuszczanie Produktów i Startupów na Rynek - Jak skutecznie uruchomić internetowy projekt

Masz produkt, startup, lub usługę, którą chcesz wypuścić na rynek? Ten Kurs pomoże Ci to zrobić tak, aby projekty, które wypuszczasz od razu łapały trakcję i to międzynarodowo! To kompletny zestaw moich sprawdzonych wskazówek w zakresie wypuszczania na rynek aplikacji, SaaS, narzędzi a także infoproduktów. Dowiesz się, jakich błędów nie popełniać, na co nie warto przepalać kasy, a także, jak przygotować sam produkt do premiery, a potem przeprowadzić ją na Product Hunt. Działamy?

Słowo wstępu od Grzegorza

Zarówno w Polsce jak i za granicą uruchomiłem już dziesiątki projektów... Były to zarówno narzędzia, SaaSy jak i infoprodukty. Praktycznie wszystkie uruchomione przeze mnie projekty lądowały na głównej stronie Product Hunt i już od pierwszego dnia - zarabiały. Wszyscy biznesowi mentorzy powtarzali, że "powinienem skupić się na jednej rzeczy". Tymczasem w mojej ocenie, to, co robię daje mi wolność i co równie ważne - pozwala ciągle się uczyć. Moje projekty zarabiają kilka-kilkanaście tysięcy dolarów miesięcznie, co czasem wystarcza, żeby utrzymać niewielki zespół, niekiedy nawet to jest niepotrzebne, wystarczy sporo automatyzacji i produkt, który jest niemal w 100% marżowy. Początkowy etap projektów daje mi ogromną frajdę - lubię sam odkrywać i kreować produkt, który następnie testuję i wypuszczam na rynek. Na przestrzeni lat, w tym zakresie wyrobiłem sobie utarte ścieżki, z których ciągle korzystam, ale też pozwalam sobie na wiele eksperymentów po to, by w ciągle zmieniającym się ekosystemie internetowych produktów - uczyć się, co działa. Późniejszy etap projektów raczej mnie nudzi - zatrudnianie, tworzenie dużego zespołu oraz zarządzanie nim, to nie jest coś co mnie ekscytuje. Zauważyłem też, że wraz ze skalowaniem zespołu często maleją także zyski z projektów, na których mi zależy. Zwykle więc staram się, aby moje projekty... pozostały małe (ale bardzo dochodowe), co daje mi wolność: finansową i czysty kalendarz. Jeśli któryś z nich rozwija się za szybko, myślę o sprzedaży i exicie, ale tym nie będziemy zajmować się w tym Kursie. Sprzedałem w Internecie produkty dla ponad 300 tysięcy osób. Od infoproduktów jak kursy i ebooki, przez narzędzia i SaaSy. Każdy z tych projektów ma swoją specyfikę i konkretne techniki, które wykorzystuję, by go rozwijać. Każdy nauczył mnie czegoś nowego i w każdym z nich popełniłem jakieś błędy. W tym Kursie, chciałbym powiedzieć Ci wszystko, co wiem o uruchamianiu produktów, które są już "w miarę gotowe", czyli są blisko Product Market Fit, bądź czekają na premierę jako infoprodukt czy narzędzie. Chcę przekazać Ci mój sposób na to, jak przygotowuję produkt do premiery, jak myślę o marketingu, automatyzacjach, treściach czy stronie WWW i w końcu jak układam to w taki sposób, aby po prostu działało! Jakiś czas temu udzieliłem wywiadu na temat moich projektów Courtlandowi, twórcy ruchu Indie Hackers, który jest bliski temu, co robię. Jeśli masz chwilę, posłuchaj go tutaj. Jednak moja filozofia ma istotne odchylenie: uważam, że nie każdy projekt powinien być tworzony jednoosobowo. Prawie zawsze stawiam na małe zespoły - kilku co-founderów i kilka osób do pomocy lub na freelance, bo wierzę, że w ten sposób można robić większe rzeczy, dające więcej wartości, z potencjałem na pozyskanie rozsądnego finansowania czy exit.

Czego możesz spodziewać się po tym Kursie?

W trakcie Kursu dowiesz się o trzech kluczowych fazach związanych z międzynarodową premierą projektu: Przygotowaniu do premiery, Premierze oraz działaniach po premierze. Sama premiera jest dość symboliczna i nie ma aż tak dużego znaczenia - to, dlaczego jest ważna, to pozwala wybrać datę, w której to, co sobie założyliśmy w produkcie powinno się zmaterializować. W trakcie Kursu pokażę Ci wiele narzędzi oraz wytłumaczę moje podejście i frameworki, które pozwalają mi co jakiś czas wypuszczać z sukcesami produkty na rynek. Pomówimy o automatyzacjach, które towarzyszą mi na każdym kroku a także doborze stacku w kontekście marketingu. Dowiesz się, co działa dla mnie najlepiej w tym konkretnym momencie. Czy warto stawiać wyłącznie na działania organiczne, czy wspierać się płatną reklamą i innymi kanałami. Gdzie warto się pokazać i co warto robić po to, aby sama premiera dała nam dodatkowy boost i pozwoliła zdobyć wartościowe leady. Mam nadzieję, że zebrane w ten sposób wskazówki, pozwolą Ci uniknąć moich błędów, zyskać mnóstwo czasu a także oszczędzić pieniądze, które inaczej mógłbyś przepalić na niepotrzebne działania.

Jak dobrze wykorzystać ten Kurs?

Idealnie, jeśli masz już produkt lub jesteś blisko MVP, które chcesz wypuścić na rynek. W takim przypadku, możesz razem ze mną podążać po kolejnych obszarach, które poruszam w tym Kursie i tworzyć swój własny plan na premierę. Jeśli jednak dopiero tworzysz czy planujesz uruchomienie swojego produktu - ten Kurs też będzie przydatny tylko pod warunkiem, że nie oczekujesz od niego pomocy we wczesnej fazie - wymyślania i samej kreacji. Jeśli masz jasną wizję tego, co stworzysz, świetnie! Ten Kurs powinien przybliżyć Cię do wyjścia z produktem na rynek na etapie, gdy będzie on już gotowy. Dobrze by było, gdybyś podążając za mną w kolejnych lekcjach, znalazł/a czas na odniesienie moich spostrzeżeń do Twojego projektu i praktyczną pracę nad przygotowaniami do premiery, nawet jeśli ta jest jeszcze odległa.

Odpowiemy sobie też na przykład na pytania:

  • Jak stworzyć międzynarodową stronę WWW?
  • Czy warto jest korzystać z LTD jak AppSumo?
  • Jak ustalić pricing produktu?
  • Jak zbudować wczesną publiczność i opinie klientów?
  • W których kanałach warto budować rozpoznawalność?
  • Jakie kanały akwizycji klientów wybieram?
  • Jak zbudować dobry onboarding?
  • Jak nie upaść po fazie wzrostu na premierze?
  • I wiele więcej!

Dla kogo jest ten kurs?

Ten Kurs jest starannie przygotowany z myślą o:

  • Founderach - twórcach internetowych projektów, takich jak narzędzia, SaaSy, Startupy, którzy budują swoje rozwiązania małym zespołem i chcą wycisnąć maksa z premiery swojego rozwiązania.
  • Twórcach narzędzi - osobach technicznych, które budują rozwiązania dla innych, takie jak narzędzia, frameworki, UI Kit'y, micro SaaSy czy aplikacje webowe i mobilne, także w technologiach no-code.
  • Zwinne zespoły w firmach - jeśli do któregoś z tworzonych produktów, chcą podejść bardzo "lean" i uruchomić go podobnie jak startup
  • Twórcach treści - w mniejszym stopniu, ale z Kursu skorzystają też osoby, które tworzą swoje infoprodukty, kursy, ebooki i inne treści, które chcą uruchomić i promować międzynarodowo. Główne przykłady w Kursie są oparte o narzędzia i SaaSy, ale wiele z omawianych technik wykorzystuję też w infoproduktach

Czego się nauczysz?

  • Co dla mnie działa przy premierach produktów cyfrowych

  • Jak przygotować sam produkt jak SaaS do premiery

  • Które kanały są wartościowe, a które można odpuścić

  • Co robić w trakcie samej premiery i gdzie ogłosić produkt

  • Jak zdobyć pierwszych użytkowników i leady wokół premiery

  • Jakich narzędzi i automatyzacji użyć w tym procesie

  • Na co zwrócić uwagę planując marketing

  • I wiele więcej!

Zawartość

Wypuszczanie Produktów i Startupów na Rynek

10 rozdziały 53 lekcji 11h 20min

  • Dopracowanie produktu

    1h 13min

    Wprowadzenie

    Podgląd lekcji

    8min

    Wprowadzenie do pracy nad produktem

    5min

    Jak obecnie wygląda produkt

    5min

    Audyt istniejącego rozwiązania

    8min

    Wyniki audytu

    9min

    Design system i interakcje z UI i UX

    17min

    Development produktu i zadania

    13min

    Kodowanie aplikacji i design system

    8min

  • Rozpoznanie rynku i konkurencji

    1h 51min

    Rozpoznanie rynku i konkurencji

    3min

    Zbieranie zainteresowanych i wywiady

    14min

    Prowadzenie wywiadów i persony

    22min

    Analiza konkurencji

    8min

    Narzędzia do analizowania konkurencji

    20min

    Wnioski z rozpoznania konkurencji

    13min

    Propozycja wartości

    4min

    Gotowy arkusz propozycji wartości

    12min

    Praca z ai nad propozycją wartości

    16min

  • Praca nad brandem

    38min

    Praca nad brandem

    7min

    Rezultaty pracy nad brandem

    16min

    Omówienie brand booka

    15min

  • Maile i proste automatyzacje

    57min

    Maile i proste automatyzacje

    3min

    Wysyłka maili z airtable

    11min

    Pierwsza automatyzacja

    13min

    Druga automatyzacja

    9min

    Deale na narzędzia

    7min

    Waitlisty

    13min

  • Onboarding

    1h 6min

    Onboarding

    11min

    Onboarding aplikacji Alice

    21min

    Onboarding z AI

    11min

    Zaawansowany onboarding i aktywacja

    10min

    Zbieranie opinii klientów

    12min

  • Treści i strona WWW

    1h 15min

    Fundament dla treści i seo

    14min

    Mapa witryny i treści na strone

    16min

    Projektowanie strony

    16min

    Strona WWW w webflow

    14min

    Assety na strone i do premiery

    15min

  • Analityka i SEO

    38min

    Podstawowa analityka

    12min

    Bardziej zaawansowana analityka

    16min

    Podstawowe SEO na stronie

    9min

  • Premiera

    1h 17min

    Wprowadzenie do premiery

    6min

    Premiera produktu Product Hunt

    30min

    Katalogi oraz grupy

    9min

    Newslettery i płatne współprace

    12min

    Współpraca z influencerami

    10min

    Mierzenie wyników

    11min

  • Pozyskiwanie klientów

    1h 40min

    Różne sposoby pozyskania klientów

    18min

    Framework wyboru kanału akwizycji

    19min

    Wstęp do pozyskiwania leadów

    11min

    Proces wyszukiwania leadów

    24min

    Treść cold maili

    17min

    CRM breakcold

    11min

  • Zakończenie

    46min

    Bonus - Tips & Tricks

    33min

    Podsumowanie

    14min

Autor kursu

Grzegorz Róg

**Idea Architect**

Średnia ocen autora: 5

Bio
Od wielu lat projektuje serwisy internetowe, dużą wagę przykładając do ich funkcjonalności a także skutecznych technik promocji. Swoje umiejętności praktyczne zdobywa projektując grafikę oraz strony www dla wiodących polskich i zagranicznych agencji reklamowych. Współpracuje między innymi z Adobe, Microsoft, Wacom. Jako trener i spiker prowadzi szkolenia oraz eventy i warsztaty. Posiada szereg uprawnień i certyfikatów eksperckich.

W wolnych chwilach stara się przekazać Ci całą praktyczną wiedzę, pasję i doświadczenie. Zapraszamy do kursu - gwarantujemy, że ta świetna zabawa przyniesie Ci mnóstwo satysfakcji!
Inne kursy tego autora
Wypuszczanie Produktów i Startupów na Rynek Budowanie Startupu Strony WWW z SystemFlow Webflow Webflow

Dołącz do ponad 10 tys. zadowolonych z naszych kursów

7 lipca 2024

Przemek Modliński

7 lipca 2024

Piotr Bak

12 lipca 2024

Michał Rzankowski

14 lipca 2024

Piotr Bak

15 lipca 2024

Mateusz Kowalewski

18 lipca 2024

Slawomir Kicka

19 lipca 2024

Rafał Majewski

22 lipca 2024

Grzegorz Cymborski

26 lipca 2024

Grzegorz Skaruz

28 lipca 2024

Rewelacja. Dziękuję Grzegorz. Znakomity kurs . Polecam z całego serca.

Tomasz Kopaczewski

30 lipca 2024

Tomasz Guzik

5 sierpnia 2024

Kurs Wypuszczanie Produktów i Startupów na Rynek

  • 53 lekcji wideo

  • 11h 20min materiału

  • Ostatnia rewizja 16.10.2024

  • Certyfikat w ramach ścieżek

  • Dostęp z urządzeń mobilnych

Dlaczego wybrać właśnie ten kurs?

Efektywna nauka

Kurs wideo to najbardziej efektywna a zarazem najprzyjemniejsza forma nauki. Jest on tak prowadzony, byś cały czas mógł go śledzić z zainteresowaniem i zaangażowaniem, a także czerpać satysfakcję ze zdobytej wiedzy!

Wiedza ekspertów

Wiedza, którą otrzymujesz w tym kursie, to nie tylko sucha teoria, ale również wskazówki od praktyka z wieloletnim doświadczeniem, dzięki którym dużo łatwiej będzie Ci opanować materiał i pracować efektywniej.

Praktyczne przykłady

Uczysz się na praktycznych przykładach. Kurs, który masz przed sobą to esencja praktycznej wiedzy i doświadczenia a także wzorów, które oszczędzą Ci godziny pracy i poszukiwań.

Pytania i odpowiedzi

Przeczytaj najczęściej zadawane pytania

Masz więcej pytań?

Porozmawiaj z nami na na czacie

Wyślij nam e-mail

Zadzwoń +48 880880606

Czy każdy kurs ma pliki źródłowe?

Nie każdy. Jeśli pliki są dostępne dla danego kursu, znajdziesz je w zakładce źródła. Niektóre kursy nie posiadają źródeł ponieważ nie są potrzebne, inne nie mogły być zamieszczone np. ze względu na prawa autorskie do wykorzystania komercyjnych prac naszych autorów. Staramy się aby kursy były maksymalnie praktyczne i chętnie pokazujemy zaplecze zawodowe naszych autorów, ale niekiedy nie możemy dołączyć go w postaci źródeł.

Jak jest skonstruowany kurs?

Kurs składa się z rozdziałów oraz lekcji. Staramy się, aby optymalnie kursy miały 5-7 rozdziałów po około 5-10 lekcji w każdym. W ten sposób nauka jest optymalna a podtrzymanie uwagi staje się łatwiejsze. Rekomendujemy przerabianie nie więcej niż jednego rozdziału naraz a po jego przerobieniu powtórzenie materiału we własnym zakresie.

Jak najlepiej wykorzystać kurs?

Potraktuj kurs jako inspirację do własnej pracy. Tam, gdzie się da staraj się powtarzać czynności, które wykonuje autor. Nie powtarzaj ich jednak bezmyślnie - spróbuj zmodyfikować przykłady i dostosować je do swoich potrzeb. W ten sposób przyswoisz materiał jeszcze lepiej!

Jak mogę uzyskać dostęp do kursu?

Możesz albo wykupić ten konkretny kurs przez koszyk, uzyskując do niego (i jego rewizji) bezterminowy dostęp, albo wykupić wariant abonamentu, który obejmuje dany kurs i w ten sposób oglądać go oraz inne materiały na platformie tak długo, jak Twój abonament jest aktywny.

Czy kurs jest aktualny?

Staramy się aby wszystkie materiały na stronie były aktualne. Nie znaczy to, że kurs powstał bardzo niedawno. Często na stronie znajdziesz trochę starsze kursy, jednak regularnie wykonujemy ich rewizję i zmieniamy lekcje - czy to przez dodanie stosownych komentarzy z aktualizacją, czy poprzez nagranie danej lekcji jeszcze raz. Datę ostatniej rewizji znajdziesz w informacjach o kursie.

Czym się różni kurs od warsztatu i ścieżki?

Kursy to kilku godzinne, kompleksowe opracowanie danego zagadnienia, podzielone na lekcje i rozdziały. Często uzupełniają je Warsztaty, które mają formę jednej dłuższej, praktycznej lekcji (30min-1h), natomiast ścieżki stanowią zbiór jednych i drugich materiałów - ułożoną z kursów i warsztatów playlistę, która pozwala Ci kompleksowo opanować dane zagadnienie.

Z kursów eduweb.pl korzystam od początku powstania platformy. Kursy są doskonałym rozwiązaniem dla osób, które chcą przekwalifikować się lub poszerzyć umiejętności. Praktyczne źródło wiedzy od ekspertów i praktyków z branży IT i kreatywnej.

Paweł Krzyściak

UI/UX Designer johnny10.com

Zacznij naukę w Wypuszczanie Produktów i Startupów na Rynek

  • 53 lekcji wideo

  • 11h 20min materiału

  • Ostatnia rewizja 16.10.2024

  • Certyfikat w ramach ścieżek

  • Dostęp z urządzeń mobilnych