Kurs Wypuszczanie Produktów i Startupów na Rynek
Masz produkt, startup, lub usługę, którą chcesz wypuścić na rynek? Ten Kurs pomoże Ci to zrobić tak, aby projekty, które wypuszczasz od razu łapały trakcję i to międzynarodowo!
53 lekcji
11h 20min
5 (12 oceny)
Wypuszczanie Produktów i Startupów na Rynek - Jak skutecznie uruchomić internetowy projekt
Słowo wstępu od Grzegorza
Zarówno w Polsce jak i za granicą uruchomiłem już dziesiątki projektów... Były to zarówno narzędzia, SaaSy jak i infoprodukty. Praktycznie wszystkie uruchomione przeze mnie projekty lądowały na głównej stronie Product Hunt i już od pierwszego dnia - zarabiały. Wszyscy biznesowi mentorzy powtarzali, że "powinienem skupić się na jednej rzeczy". Tymczasem w mojej ocenie, to, co robię daje mi wolność i co równie ważne - pozwala ciągle się uczyć. Moje projekty zarabiają kilka-kilkanaście tysięcy dolarów miesięcznie, co czasem wystarcza, żeby utrzymać niewielki zespół, niekiedy nawet to jest niepotrzebne, wystarczy sporo automatyzacji i produkt, który jest niemal w 100% marżowy. Początkowy etap projektów daje mi ogromną frajdę - lubię sam odkrywać i kreować produkt, który następnie testuję i wypuszczam na rynek. Na przestrzeni lat, w tym zakresie wyrobiłem sobie utarte ścieżki, z których ciągle korzystam, ale też pozwalam sobie na wiele eksperymentów po to, by w ciągle zmieniającym się ekosystemie internetowych produktów - uczyć się, co działa. Późniejszy etap projektów raczej mnie nudzi - zatrudnianie, tworzenie dużego zespołu oraz zarządzanie nim, to nie jest coś co mnie ekscytuje. Zauważyłem też, że wraz ze skalowaniem zespołu często maleją także zyski z projektów, na których mi zależy. Zwykle więc staram się, aby moje projekty... pozostały małe (ale bardzo dochodowe), co daje mi wolność: finansową i czysty kalendarz. Jeśli któryś z nich rozwija się za szybko, myślę o sprzedaży i exicie, ale tym nie będziemy zajmować się w tym Kursie. Sprzedałem w Internecie produkty dla ponad 300 tysięcy osób. Od infoproduktów jak kursy i ebooki, przez narzędzia i SaaSy. Każdy z tych projektów ma swoją specyfikę i konkretne techniki, które wykorzystuję, by go rozwijać. Każdy nauczył mnie czegoś nowego i w każdym z nich popełniłem jakieś błędy. W tym Kursie, chciałbym powiedzieć Ci wszystko, co wiem o uruchamianiu produktów, które są już "w miarę gotowe", czyli są blisko Product Market Fit, bądź czekają na premierę jako infoprodukt czy narzędzie. Chcę przekazać Ci mój sposób na to, jak przygotowuję produkt do premiery, jak myślę o marketingu, automatyzacjach, treściach czy stronie WWW i w końcu jak układam to w taki sposób, aby po prostu działało! Jakiś czas temu udzieliłem wywiadu na temat moich projektów Courtlandowi, twórcy ruchu Indie Hackers, który jest bliski temu, co robię. Jeśli masz chwilę, posłuchaj go tutaj. Jednak moja filozofia ma istotne odchylenie: uważam, że nie każdy projekt powinien być tworzony jednoosobowo. Prawie zawsze stawiam na małe zespoły - kilku co-founderów i kilka osób do pomocy lub na freelance, bo wierzę, że w ten sposób można robić większe rzeczy, dające więcej wartości, z potencjałem na pozyskanie rozsądnego finansowania czy exit.
Czego możesz spodziewać się po tym Kursie?
W trakcie Kursu dowiesz się o trzech kluczowych fazach związanych z międzynarodową premierą projektu: Przygotowaniu do premiery, Premierze oraz działaniach po premierze. Sama premiera jest dość symboliczna i nie ma aż tak dużego znaczenia - to, dlaczego jest ważna, to pozwala wybrać datę, w której to, co sobie założyliśmy w produkcie powinno się zmaterializować. W trakcie Kursu pokażę Ci wiele narzędzi oraz wytłumaczę moje podejście i frameworki, które pozwalają mi co jakiś czas wypuszczać z sukcesami produkty na rynek. Pomówimy o automatyzacjach, które towarzyszą mi na każdym kroku a także doborze stacku w kontekście marketingu. Dowiesz się, co działa dla mnie najlepiej w tym konkretnym momencie. Czy warto stawiać wyłącznie na działania organiczne, czy wspierać się płatną reklamą i innymi kanałami. Gdzie warto się pokazać i co warto robić po to, aby sama premiera dała nam dodatkowy boost i pozwoliła zdobyć wartościowe leady. Mam nadzieję, że zebrane w ten sposób wskazówki, pozwolą Ci uniknąć moich błędów, zyskać mnóstwo czasu a także oszczędzić pieniądze, które inaczej mógłbyś przepalić na niepotrzebne działania.
Jak dobrze wykorzystać ten Kurs?
Idealnie, jeśli masz już produkt lub jesteś blisko MVP, które chcesz wypuścić na rynek. W takim przypadku, możesz razem ze mną podążać po kolejnych obszarach, które poruszam w tym Kursie i tworzyć swój własny plan na premierę. Jeśli jednak dopiero tworzysz czy planujesz uruchomienie swojego produktu - ten Kurs też będzie przydatny tylko pod warunkiem, że nie oczekujesz od niego pomocy we wczesnej fazie - wymyślania i samej kreacji. Jeśli masz jasną wizję tego, co stworzysz, świetnie! Ten Kurs powinien przybliżyć Cię do wyjścia z produktem na rynek na etapie, gdy będzie on już gotowy. Dobrze by było, gdybyś podążając za mną w kolejnych lekcjach, znalazł/a czas na odniesienie moich spostrzeżeń do Twojego projektu i praktyczną pracę nad przygotowaniami do premiery, nawet jeśli ta jest jeszcze odległa.
Odpowiemy sobie też na przykład na pytania:
- Jak stworzyć międzynarodową stronę WWW?
- Czy warto jest korzystać z LTD jak AppSumo?
- Jak ustalić pricing produktu?
- Jak zbudować wczesną publiczność i opinie klientów?
- W których kanałach warto budować rozpoznawalność?
- Jakie kanały akwizycji klientów wybieram?
- Jak zbudować dobry onboarding?
- Jak nie upaść po fazie wzrostu na premierze?
- I wiele więcej!
Dla kogo jest ten kurs?
Ten Kurs jest starannie przygotowany z myślą o:
- Founderach - twórcach internetowych projektów, takich jak narzędzia, SaaSy, Startupy, którzy budują swoje rozwiązania małym zespołem i chcą wycisnąć maksa z premiery swojego rozwiązania.
- Twórcach narzędzi - osobach technicznych, które budują rozwiązania dla innych, takie jak narzędzia, frameworki, UI Kit'y, micro SaaSy czy aplikacje webowe i mobilne, także w technologiach no-code.
- Zwinne zespoły w firmach - jeśli do któregoś z tworzonych produktów, chcą podejść bardzo "lean" i uruchomić go podobnie jak startup
- Twórcach treści - w mniejszym stopniu, ale z Kursu skorzystają też osoby, które tworzą swoje infoprodukty, kursy, ebooki i inne treści, które chcą uruchomić i promować międzynarodowo. Główne przykłady w Kursie są oparte o narzędzia i SaaSy, ale wiele z omawianych technik wykorzystuję też w infoproduktach
Czego się nauczysz?
-
Co dla mnie działa przy premierach produktów cyfrowych
-
Jak przygotować sam produkt jak SaaS do premiery
-
Które kanały są wartościowe, a które można odpuścić
-
Co robić w trakcie samej premiery i gdzie ogłosić produkt
-
Jak zdobyć pierwszych użytkowników i leady wokół premiery
-
Jakich narzędzi i automatyzacji użyć w tym procesie
-
Na co zwrócić uwagę planując marketing
-
I wiele więcej!
Zawartość
Wypuszczanie Produktów i Startupów na Rynek
10 rozdziały 53 lekcji 11h 20min
-
Dopracowanie produktu
1h 13min
Wprowadzenie do pracy nad produktem
5min
Jak obecnie wygląda produkt
5min
Audyt istniejącego rozwiązania
8min
Wyniki audytu
9min
Design system i interakcje z UI i UX
17min
Development produktu i zadania
13min
Kodowanie aplikacji i design system
8min
-
Rozpoznanie rynku i konkurencji
1h 51min
Rozpoznanie rynku i konkurencji
3min
Zbieranie zainteresowanych i wywiady
14min
Prowadzenie wywiadów i persony
22min
Analiza konkurencji
8min
Narzędzia do analizowania konkurencji
20min
Wnioski z rozpoznania konkurencji
13min
Propozycja wartości
4min
Gotowy arkusz propozycji wartości
12min
Praca z ai nad propozycją wartości
16min
-
Praca nad brandem
38min
Praca nad brandem
7min
Rezultaty pracy nad brandem
16min
Omówienie brand booka
15min
-
Maile i proste automatyzacje
57min
Maile i proste automatyzacje
3min
Wysyłka maili z airtable
11min
Pierwsza automatyzacja
13min
Druga automatyzacja
9min
Deale na narzędzia
7min
Waitlisty
13min
-
Onboarding
1h 6min
Onboarding
11min
Onboarding aplikacji Alice
21min
Onboarding z AI
11min
Zaawansowany onboarding i aktywacja
10min
Zbieranie opinii klientów
12min
-
Treści i strona WWW
1h 15min
Fundament dla treści i seo
14min
Mapa witryny i treści na strone
16min
Projektowanie strony
16min
Strona WWW w webflow
14min
Assety na strone i do premiery
15min
-
Analityka i SEO
38min
Podstawowa analityka
12min
Bardziej zaawansowana analityka
16min
Podstawowe SEO na stronie
9min
-
Premiera
1h 17min
Wprowadzenie do premiery
6min
Premiera produktu Product Hunt
30min
Katalogi oraz grupy
9min
Newslettery i płatne współprace
12min
Współpraca z influencerami
10min
Mierzenie wyników
11min
-
Pozyskiwanie klientów
1h 40min
Różne sposoby pozyskania klientów
18min
Framework wyboru kanału akwizycji
19min
Wstęp do pozyskiwania leadów
11min
Proces wyszukiwania leadów
24min
Treść cold maili
17min
CRM breakcold
11min
-
Zakończenie
46min
Bonus - Tips & Tricks
33min
Podsumowanie
14min
Autor kursu
Dołącz do ponad 10 tys. zadowolonych z naszych kursów
7 lipca 2024
Przemek Modliński
7 lipca 2024
Piotr Bak
12 lipca 2024
Michał Rzankowski
14 lipca 2024
Piotr Bak
15 lipca 2024
Mateusz Kowalewski
18 lipca 2024
Slawomir Kicka
19 lipca 2024
Rafał Majewski
22 lipca 2024
Grzegorz Cymborski
26 lipca 2024
Grzegorz Skaruz
28 lipca 2024
Rewelacja. Dziękuję Grzegorz. Znakomity kurs . Polecam z całego serca.
Tomasz Kopaczewski
30 lipca 2024
Tomasz Guzik
5 sierpnia 2024
Kurs Wypuszczanie Produktów i Startupów na Rynek
-
53 lekcji wideo
-
11h 20min materiału
-
Ostatnia rewizja 16.10.2024
-
Certyfikat w ramach ścieżek
-
Dostęp z urządzeń mobilnych
Dlaczego wybrać właśnie ten kurs?
Efektywna nauka
Kurs wideo to najbardziej efektywna a zarazem najprzyjemniejsza forma nauki. Jest on tak prowadzony, byś cały czas mógł go śledzić z zainteresowaniem i zaangażowaniem, a także czerpać satysfakcję ze zdobytej wiedzy!
Wiedza ekspertów
Wiedza, którą otrzymujesz w tym kursie, to nie tylko sucha teoria, ale również wskazówki od praktyka z wieloletnim doświadczeniem, dzięki którym dużo łatwiej będzie Ci opanować materiał i pracować efektywniej.
Praktyczne przykłady
Uczysz się na praktycznych przykładach. Kurs, który masz przed sobą to esencja praktycznej wiedzy i doświadczenia a także wzorów, które oszczędzą Ci godziny pracy i poszukiwań.
Pytania i odpowiedzi
Przeczytaj najczęściej zadawane pytania
Masz więcej pytań?
Porozmawiaj z nami na na czacie
Zadzwoń +48 880880606
Nie każdy. Jeśli pliki są dostępne dla danego kursu, znajdziesz je w zakładce źródła. Niektóre kursy nie posiadają źródeł ponieważ nie są potrzebne, inne nie mogły być zamieszczone np. ze względu na prawa autorskie do wykorzystania komercyjnych prac naszych autorów. Staramy się aby kursy były maksymalnie praktyczne i chętnie pokazujemy zaplecze zawodowe naszych autorów, ale niekiedy nie możemy dołączyć go w postaci źródeł.
Jak jest skonstruowany kurs?Kurs składa się z rozdziałów oraz lekcji. Staramy się, aby optymalnie kursy miały 5-7 rozdziałów po około 5-10 lekcji w każdym. W ten sposób nauka jest optymalna a podtrzymanie uwagi staje się łatwiejsze. Rekomendujemy przerabianie nie więcej niż jednego rozdziału naraz a po jego przerobieniu powtórzenie materiału we własnym zakresie.
Jak najlepiej wykorzystać kurs?Potraktuj kurs jako inspirację do własnej pracy. Tam, gdzie się da staraj się powtarzać czynności, które wykonuje autor. Nie powtarzaj ich jednak bezmyślnie - spróbuj zmodyfikować przykłady i dostosować je do swoich potrzeb. W ten sposób przyswoisz materiał jeszcze lepiej!
Jak mogę uzyskać dostęp do kursu?Możesz albo wykupić ten konkretny kurs przez koszyk, uzyskując do niego (i jego rewizji) bezterminowy dostęp, albo wykupić wariant abonamentu, który obejmuje dany kurs i w ten sposób oglądać go oraz inne materiały na platformie tak długo, jak Twój abonament jest aktywny.
Czy kurs jest aktualny?Staramy się aby wszystkie materiały na stronie były aktualne. Nie znaczy to, że kurs powstał bardzo niedawno. Często na stronie znajdziesz trochę starsze kursy, jednak regularnie wykonujemy ich rewizję i zmieniamy lekcje - czy to przez dodanie stosownych komentarzy z aktualizacją, czy poprzez nagranie danej lekcji jeszcze raz. Datę ostatniej rewizji znajdziesz w informacjach o kursie.
Czym się różni kurs od warsztatu i ścieżki?Kursy to kilku godzinne, kompleksowe opracowanie danego zagadnienia, podzielone na lekcje i rozdziały. Często uzupełniają je Warsztaty, które mają formę jednej dłuższej, praktycznej lekcji (30min-1h), natomiast ścieżki stanowią zbiór jednych i drugich materiałów - ułożoną z kursów i warsztatów playlistę, która pozwala Ci kompleksowo opanować dane zagadnienie.
Z kursów eduweb.pl korzystam od początku powstania platformy. Kursy są doskonałym rozwiązaniem dla osób, które chcą przekwalifikować się lub poszerzyć umiejętności. Praktyczne źródło wiedzy od ekspertów i praktyków z branży IT i kreatywnej.
Paweł Krzyściak
UI/UX Designer johnny10.com
Zacznij naukę w Wypuszczanie Produktów i Startupów na Rynek
-
53 lekcji wideo
-
11h 20min materiału
-
Ostatnia rewizja 16.10.2024
-
Certyfikat w ramach ścieżek
-
Dostęp z urządzeń mobilnych
Kursy które mogą Cię również zainteresować
Metodologia Lean
Artur Mydlarz
Budowanie Startupu
Grzegorz Róg
UX i Biznes
Wojtek Kutyła
Nowoczesny Biznes w Sieci
Grzegorz Róg