Kurs Framer Classics
Sięgnij po jedną z najgorętszych technologii w zakresie prototypowania interfejsów, wykorzystywaną przez takie firmy jak Facebook, Google czy Uber i przekonaj się, jak potężne narzędzie jest w Twoim zasięgu. Obecnie najlepsi i najbardziej poszukowani UI/UX Designerzy w branży potrafią programować! Z tym Kursem przekonasz się, że programowanie w CoffeScript to najlepszy i najprzyjemniejszy sposób na naukę programowania, a dodatkowo - jedna z najciekawszych umiejętności, które można nabyć!
35 lekcji
5h 24min
Framer Classics - Tworzenie Interaktywnych Prototypów
Opanuj Framer i CoffeScript
Kurs, który masz przed sobą, to praktyczne kompendium wiedzy na temat prototypowania animacji i mikrointerakcji z wykorzystaniem technologii Framer. Stworzona przez inżynierów Facebook'a aplikacja pozwala na prototypowanie bez żadnych ograniczeń narzucanych przez linię czasu czy predefiniowane presety. Co więcej - umożliwia ona przeniesienie stworzonych animacji bezpośrednio na stronę WWW lub do aplikacji iOS lub Android!
Czy muszę nauczyć się programować?
Tak, ale musisz także zrozumieć dwie rzeczy - obecnie najlepsi projektanci UI/UX muszą programować i już to potrafią. Po drugie - nie ma łatwiejszej i przyjemniejszej metody nauki programowania niż CoffeScript połączony z wizualnym feedbackiem, jaki daje Ci Framer. W Kursie krok po kroku na prostych przykładach opanujesz ten język. Już wkrótce zrozumiesz jak proste i przyjemne może być programowanie!
CoffeScript od podstaw
W pierwszej części Kursu omawiamy język CoffeScript, który… w zasadzie trudno uznać za pełnoprawny język programowania. Jest to uproszczona wersja JavaScript, a rezultat pracy w CoffeScript w przeglądarce jest kompilowany właśnie do JS. Co to oznacza? We Framerze będziesz tworzył gotowe strony internetowe z wykorzystaniem JavaScript - zatem uczysz się pracy z najbardziej aktualnymi technologiami w sieci, w najbardziej przystępny sposób.
Całkiem nowy Framer
Mimo, że Framer już od dawna jest postrzegany jako rynkowy standard i wykorzystywany w najbardziej innowacyjnych firmach jego najnowsza wersja jest rewolucyjna i zawiera - poza widokiem kodu - także tryb Design, w którym możesz projektować podobnie jak w Sketch czy Adobe XD. W związku z tym obecnie stał się on narzędziem kompletnym, a Ty po zapoznaniu się z Kursem poznasz wszystkie jego zalety!
Praktyczne przykłady i komponenty
W Kursie na szeregu praktycznych projektów dowiesz się jak przygotować typowe dla UI aplikacji mobilnych animacje i przejścia. Wykorzystamy do tego szereg wbudowanych komponentów we Framerze, które sprawiają, że stworzenie onboardingu użytkowników czy animacji poszczególnych stron aplikacji to dosłownie kilka linijek kodu - całą resztą zajmie się Framer!
Integracja ze Sketch oraz Figma
W aplikacji Framer, poza możliwością projektowania własnej grafiki w trybie Design, masz także możliwość zaimportowania gotowych projektów z aplikacji Sketch czy Figma! W Kursie dowiesz się, jak optymalnie przygotować te zasoby, tak, aby praca we Framerze była prosta i efektywna.
Prototyp na Apple Watch
Jako jeden z projektów przeniesiemy projekt aplikacji, którą tworzyliśmy w Kursie Sketch, na ekran zegarka, umożliwiając sterowanie inteligentnym domem z pomocą atrakcyjnego prototypu. Zobaczysz krok po kroku w jaki sposób szybko oprogramować animacje i przejścia, a także jak stworzyć ciekawe interakcje.
Dołącz do Najlepszych!
Kurs, który masz przed sobą to najlepszy sposób na zdobycie umiejętności, które pozwolą Ci zająć miejsce w gronie UI/UX Designerów najbardziej poszukiwancyh na rynku! Zainwestuj w swoje umiejętności a przekonasz się, jak wartościowym dodatkiem w Twoim portfolio stanie się tworzenie interaktywnych prototypów, mikrointerakcji i animacji, które z wykorzystaniem technologii Framer możesz łatwo przełożyć na działającą stronę czy aplikację! To najlepszy krok w kierunku tego, byś w przyszłości mógł tworzyć własne, kompletne aplikacje z przyjaznym, wizualnym feedbackiem.
BONUS! UI Kit dla iOS
Jako specjalny bonus dla uczestników Kursu Framer przygotowaliśmy UI Kit dla iOS! Razem z plikami źródłowymi otrzymasz plik z większością komponentów systemowych w iOS, a także przykładowe, systemowe animacje stworzone specjalnie na potrzeby tego materiału. Dzięki temu będziesz mógł jeszcze łatwiej tworzyć prototypy aplikacji iOS i emulować działanie systemu!
Framer tylko na mac OS?
A co z użytkownikami systemu Windows? Cóż, to prawda, że Framer dostępny jest tylko na komputery firmy Apple - istnieją jednak sposoby, aby korzystać z dobrodziejstw systemu mac OS również na PC i laptopach wyposażonych w bardziej popularny system Windows. Więcej o takich możliwościach przeczytacie tutaj. Nie jest to proste rozwiązanie i nie możemy polecać go dla każdego, ale wysiłek może okazać się wart zachodu - szczególnie, że większość nowoczesnych narzędzi do UI i UX designu dostępnych jest w wersjach na system mac OS.
Dla kogo jest ten kurs?
Kurs przeznaczony jest dla wszystkich, którzy chcą wejść na wyższy poziom pracy z UI/UX, tworząc interaktywne prototypy z wykorzystaniem jednej z najgorętszych technologii, z której korzystają projektanci takich firm jak Twitter, Dropbox czy Instagram. Stanowi ona także fundament programowania w najbardziej popularnych technologiach na świecie. Zatem - do dzieła!
Czego się nauczysz?
-
CoffeScript od Podstaw
-
Calkiem nowy Framer
-
Praktyczne przyklady
-
Praca z komponentami
-
Integracja ze Sketch oraz Figma
-
Prototyp na Apple Watch
-
Bonusowy UI Kit dla iOS
-
I wiele wiecej!
Zawartość
Framer Classics
9 rozdziały 35 lekcji 5h 24min
-
Wstęp
3min
-
Nauka CoffeeScript
1h
Czym jest CoffeeScript
5min
Praca ze zmiennymi
10min
Typy danych
8min
Instrukcje warunkowe
7min
Funkcje
9min
Obiekty
9min
Tablice
11min
-
Interfejs Framera
42min
Przegląd interfejsu
15min
Tworzenie Animacji
13min
Easing w Animacji
10min
Spring Curve
4min
-
Praktyczne projekty
29min
Ekran startowy
10min
Onboarding użytkowników
12min
Paginacja w Onboardingu
7min
-
Projekt Photo App
43min
Opcje wyrównania i Maski
11min
Praca z tekstem
11min
Kolejność warstw
7min
-
Projektowanie i Tryb Design
1h 6min
Przegląd trybu Design
19min
Praca z Flow Component
16min
Tworzenie animacji mockupów
11min
Dodatkowe interakcje
6min
Dokończenie prototypu
15min
-
Przydatne Funkcje Framera
32min
Gradienty i dźwięki
8min
Stosowanie Filtrów
9min
Praca z obiektem Color
8min
Narzędzia klasy Utils
8min
-
Projekt na Apple Watch
36min
Import z Figma
8min
Animacja Ekranu Home
8min
Widok Odblokowania Domu
5min
Ekran Główny aplikacji
6min
Tworzenie Ekranu Akcji
9min
-
Zakończenie
14min
Dodatkowe narzędzia
13min
Na zakończenie
1min
Autor kursu
Kurs Framer Classics
-
35 lekcji wideo
-
5h 24min materiału
-
Certyfikat w ramach ścieżek
-
Dostęp z urządzeń mobilnych
Dlaczego wybrać właśnie ten kurs?
Efektywna nauka
Kurs wideo to najbardziej efektywna a zarazem najprzyjemniejsza forma nauki. Jest on tak prowadzony, byś cały czas mógł go śledzić z zainteresowaniem i zaangażowaniem, a także czerpać satysfakcję ze zdobytej wiedzy!
Wiedza ekspertów
Wiedza, którą otrzymujesz w tym kursie, to nie tylko sucha teoria, ale również wskazówki od praktyka z wieloletnim doświadczeniem, dzięki którym dużo łatwiej będzie Ci opanować materiał i pracować efektywniej.
Praktyczne przykłady
Uczysz się na praktycznych przykładach. Kurs, który masz przed sobą to esencja praktycznej wiedzy i doświadczenia a także wzorów, które oszczędzą Ci godziny pracy i poszukiwań.
Pytania i odpowiedzi
Przeczytaj najczęściej zadawane pytania
Masz więcej pytań?
Porozmawiaj z nami na na czacie
Zadzwoń +48 880880606
Nie każdy. Jeśli pliki są dostępne dla danego kursu, znajdziesz je w zakładce źródła. Niektóre kursy nie posiadają źródeł ponieważ nie są potrzebne, inne nie mogły być zamieszczone np. ze względu na prawa autorskie do wykorzystania komercyjnych prac naszych autorów. Staramy się aby kursy były maksymalnie praktyczne i chętnie pokazujemy zaplecze zawodowe naszych autorów, ale niekiedy nie możemy dołączyć go w postaci źródeł.
Jak jest skonstruowany kurs?Kurs składa się z rozdziałów oraz lekcji. Staramy się, aby optymalnie kursy miały 5-7 rozdziałów po około 5-10 lekcji w każdym. W ten sposób nauka jest optymalna a podtrzymanie uwagi staje się łatwiejsze. Rekomendujemy przerabianie nie więcej niż jednego rozdziału naraz a po jego przerobieniu powtórzenie materiału we własnym zakresie.
Jak najlepiej wykorzystać kurs?Potraktuj kurs jako inspirację do własnej pracy. Tam, gdzie się da staraj się powtarzać czynności, które wykonuje autor. Nie powtarzaj ich jednak bezmyślnie - spróbuj zmodyfikować przykłady i dostosować je do swoich potrzeb. W ten sposób przyswoisz materiał jeszcze lepiej!
Jak mogę uzyskać dostęp do kursu?Możesz albo wykupić ten konkretny kurs przez koszyk, uzyskując do niego (i jego rewizji) bezterminowy dostęp, albo wykupić wariant abonamentu, który obejmuje dany kurs i w ten sposób oglądać go oraz inne materiały na platformie tak długo, jak Twój abonament jest aktywny.
Czy kurs jest aktualny?Staramy się aby wszystkie materiały na stronie były aktualne. Nie znaczy to, że kurs powstał bardzo niedawno. Często na stronie znajdziesz trochę starsze kursy, jednak regularnie wykonujemy ich rewizję i zmieniamy lekcje - czy to przez dodanie stosownych komentarzy z aktualizacją, czy poprzez nagranie danej lekcji jeszcze raz. Datę ostatniej rewizji znajdziesz w informacjach o kursie.
Czym się różni kurs od warsztatu i ścieżki?Kursy to kilku godzinne, kompleksowe opracowanie danego zagadnienia, podzielone na lekcje i rozdziały. Często uzupełniają je Warsztaty, które mają formę jednej dłuższej, praktycznej lekcji (30min-1h), natomiast ścieżki stanowią zbiór jednych i drugich materiałów - ułożoną z kursów i warsztatów playlistę, która pozwala Ci kompleksowo opanować dane zagadnienie.
Moi znajomi coraz częściej pytają: 'Jak nauczyć się UX?'. Praktycznie każdy kto chce zacząć jest przytłoczony ilością wiedzy, narzędzi pracy oraz jak to wszystko wykorzystać w swojej pracy. Swoim znajomym zawsze polecam eduweb, ponieważ pozwala krok po kroku zrozumieć świat UX od A do Z. Na platformie znajdziesz także bardziej zaawansowane techniki, które zaoszczędzą Ci dziesiątki, a może i setki godzin w pracy. Nie ucz się na swoich błędach - wykorzystaj wiedzę osób, które zrobiły to za Ciebie
Kamil Tatol
Product Design Lead, Pioner Labs
Zacznij naukę w Framer Classics
-
35 lekcji wideo
-
5h 24min materiału
-
Certyfikat w ramach ścieżek
-
Dostęp z urządzeń mobilnych
Kursy które mogą Cię również zainteresować
Adobe XD
Grzegorz Róg
Design Systems
Tomek Koszyk
Projektowanie UI
Natalia Bienias
Trendy w UI i UX 2021
Grzegorz Róg
Figma Tips & Tricks
Grzegorz Róg
Interaktywne Prototypy z Adobe XD i ProtoPie
Grzegorz Róg
Flinto
Grzegorz Róg