Masz już konto? Zaloguj się

Kurs Testowanie i Walidacja Pomysłów Biznesowych

Podczas tego kursu dowiesz się, jak tworzyć produkty i usługi, które odpowiadają na realne potrzeby ludzi, a co za tym idzie - ludzie chcą je kupować.

22 lekcji

3h 59min

5 (2 oceny)

Testowanie i Walidacja Pomysłów Biznesowych - Sprawdź Swój Pomysł na Biznes

Podczas tego kursu dowiesz się, jak tworzyć produkty i usługi, które odpowiadają na realne potrzeby ludzi, a co za tym idzie - ludzie chcą je kupować. Poznasz szereg sposobów na przetestowanie swojego pomysłu i zwalidowanie podejścia, zanim przeznaczysz tysiące złotych i długie godziny na tworzenie produktu, albo usługi. Podczas tego kursu nie tylko dowiesz się, jak to zrobić, ale też w praktyce zrobisz to, aby po kursie mieć pewność, który produkt warto budować. Doskonale wiemy, jak trudno jest dzisiaj stworzyć produkt i usługę, która będzie się cieszyła powodzeniem klientów, czy użytkowników. Jako zespół eduweb, podobnie jak autor kursu - Radek Czahajda - stworzyliśmy ich setki: książki, kursy, platformy abonamentowe, oprogramowanie, konferencje, szkolenia i wiele innych. Popełniliśmy błędy i odnosiliśmy sukcesy. Przyglądaliśmy się też innym, którzy próbowali swoich sił. Przez lata nauczyliśmy się, że jednym z kluczowych błędów jest niedostatecznie przetestowany pomysł i próba tworzenia czegoś, co czego ostatecznie ludzie tak naprawdę nie chcą. Wiedząc, jak ważny, a jednocześnie często pomijany jest ten krok, postanowiliśmy stworzyć kurs, który pomoże odrobić to niezbędne zadanie na drodze do sukcesu produktu.

Dlaczego warto wziąć udział w kursie?

Udział w tym kursie może ochronić przed popełnieniem bardzo kosztownych pomyłek - wprowadzeniem nowego produktu bez walidacji pomysłu biznesowego. Nieprzetestowanie pomysłu jest jedną z najprostszych ścieżek do porażki produktu i utraty czasu oraz pieniędzy. Wielu twórców popełniło ten błąd, ale na szczęście są sposoby, które mogą pomóc tego uniknąć. W trakcie kursu poznasz sposoby na to, aby stworzyć produkt, którego chcą odbiorcy, a Ty będziesz mógł realnie zarobić. Nie tylko dowiesz się, ale też w praktyce przetestujesz pomysł biznesowy. Będziesz mógł pracować na swoim własnym pomyśle, albo skorzystać z bazy pomysłów do przetestowania, które dla Ciebie przygotowaliśmy, aby wyciągnąć maksimum z kursu.

Co zyskasz uczestnicząc w kursie?

Czas: Przygotowaliśmy materiały skupiliśmy się na praktycznych aspektach testowania pomysłów biznesowych - zarówno produktów cyfrowych, jak i tradycyjnych, czy usług. Kurs pozwoli Ci na zastosowanie najlepszych praktyk testowania produktów, dzięki czemu będziesz mógł oszczędzić setki godzinPrzewagę: Wprowadzając na rynek produkt, lub usługę, która została przetestowana i zwalidowana, zapewniasz sobie “nieuczciwą przewagę”, ponieważ masz większą pewność, że produkt odniesie sukces. Wiesz, na jakie problemy odpowiada, wiesz, jakim językiem rozmawiać z potencjalnymi użytkownikami, znasz ich bolączki i potrzeby. To właśnie sposób na sukces!Wsparcie: Nie uczysz się sam, ale pod okiem doświadczonego mentora oraz wśród osób biorących udział w kursie. Spotykając problemy łatwiej rozwiązać je w grupie niż samodzielnie. Obecność innych sprzyja także znalezieniu przestrzeni na naukę nowych rzeczy.

Dla kogo jest ten kurs?

Jeśli przynajmniej jeden z poniższych punktów opisuje Ciebie, to sygnał, że warto dołączyć do tego kursu:

Czego się nauczysz?

  • Zrozumienie różnicy między pomysłem na biznes a okazją biznesową

  • Wykorzystanie potrzeb i pragnień klienta w trakcie tworzenia produktu/usługi

  • Efektywne przeprowadzenie jakościowego wywiadu z potencjalnym klientem

  • Unikanie błędów potwierdzenia i innych pułapek poznawczych podczas walidacji pomysłu biznesowego

  • Praktyczne wskazówki do przeprowadzenia ankiet i analizy ich wyników

  • Pomysły na sposoby dotarcia do potencjalnych klientów

  • Tworzenie i testowanie prototypów na podstawie feedbacku od klientów

  • Zastosowanie narzędzi i technik do skutecznego testowania produktów i usług

  • Testowanie elementów modelu biznesowego w trakcie życia produktu

Zawartość

Testowanie i Walidacja Pomysłów Biznesowych

6 rozdziały 22 lekcji 3h 59min

  • Wstęp

    9min

    Wprowadzenie

    Podgląd lekcji

    1min

    Twoje cele w tym kursie

    8min

  • Walidacja w pigułce

    53min

    Walidacja pomysłu - uczymy się potrzeb klientów

    5min

    Metody identyfikacji potrzeb i pragnień klientów

    10min

    Model Biznesowy jako podstawa walidacji

    15min

    Krytyczne zalozenia walidacji

    14min

    Iteracyjny proces walidacji

    9min

  • Klient - Twoje źródło wiedzy

    39min

    Co warto wiedzieć o Twoich klientach

    10min

    Przyklad procesu walidacji i testowania

    13min

    Jak dotrzeć do potencjalnych klientów

    17min

  • Metody walidacji w praktyce

    54min

    Jak przeprowadzić dobry wywiad

    13min

    Jak przygotować dobrą ankietę

    10min

    Research jako metoda walidacji

    9min

    Badania pricingowe - jak wycenić swoją usługę - produkt

    16min

    Przyklad badania pricingowego

    6min

  • Prototypowanie i testowanie

    1h 5min

    Wczesne prototypowanie i testowanie

    10min

    Rodzaje prototypów

    21min

    Tworzenie scenariusza testów

    9min

    Testowanie prototypu w praktyce

    11min

    Testy w trakcie życia produktu

    14min

  • Podsumowanie

    20min

    Podsumowanie i ostatnie wskazówki

    9min

    Narzedziownia

    11min

Autor kursu

Radosław Czahajda

Średnia ocen autora: 5

Inne kursy tego autora
Testowanie i Walidacja Pomysłów Biznesowych

Dołącz do ponad 10 tys. zadowolonych z naszych kursów

Jarosław Jarzębowski

23 listopada 2023

Mariusz Rudnik

6 grudnia 2023

Kurs Testowanie i Walidacja Pomysłów Biznesowych

  • 22 lekcji wideo

  • 3h 59min materiału

  • Ostatnia rewizja 05.01.2024

  • Certyfikat w ramach ścieżek

  • Dostęp z urządzeń mobilnych

Dlaczego wybrać właśnie ten kurs?

Efektywna nauka

Kurs wideo to najbardziej efektywna a zarazem najprzyjemniejsza forma nauki. Jest on tak prowadzony, byś cały czas mógł go śledzić z zainteresowaniem i zaangażowaniem, a także czerpać satysfakcję ze zdobytej wiedzy!

Wiedza ekspertów

Wiedza, którą otrzymujesz w tym kursie, to nie tylko sucha teoria, ale również wskazówki od praktyka z wieloletnim doświadczeniem, dzięki którym dużo łatwiej będzie Ci opanować materiał i pracować efektywniej.

Praktyczne przykłady

Uczysz się na praktycznych przykładach. Kurs, który masz przed sobą to esencja praktycznej wiedzy i doświadczenia a także wzorów, które oszczędzą Ci godziny pracy i poszukiwań.

Pytania i odpowiedzi

Przeczytaj najczęściej zadawane pytania

Masz więcej pytań?

Porozmawiaj z nami na na czacie

Wyślij nam e-mail

Zadzwoń +48 880880606

Czy każdy kurs ma pliki źródłowe?

Nie każdy. Jeśli pliki są dostępne dla danego kursu, znajdziesz je w zakładce źródła. Niektóre kursy nie posiadają źródeł ponieważ nie są potrzebne, inne nie mogły być zamieszczone np. ze względu na prawa autorskie do wykorzystania komercyjnych prac naszych autorów. Staramy się aby kursy były maksymalnie praktyczne i chętnie pokazujemy zaplecze zawodowe naszych autorów, ale niekiedy nie możemy dołączyć go w postaci źródeł.

Jak jest skonstruowany kurs?

Kurs składa się z rozdziałów oraz lekcji. Staramy się, aby optymalnie kursy miały 5-7 rozdziałów po około 5-10 lekcji w każdym. W ten sposób nauka jest optymalna a podtrzymanie uwagi staje się łatwiejsze. Rekomendujemy przerabianie nie więcej niż jednego rozdziału naraz a po jego przerobieniu powtórzenie materiału we własnym zakresie.

Jak najlepiej wykorzystać kurs?

Potraktuj kurs jako inspirację do własnej pracy. Tam, gdzie się da staraj się powtarzać czynności, które wykonuje autor. Nie powtarzaj ich jednak bezmyślnie - spróbuj zmodyfikować przykłady i dostosować je do swoich potrzeb. W ten sposób przyswoisz materiał jeszcze lepiej!

Jak mogę uzyskać dostęp do kursu?

Możesz albo wykupić ten konkretny kurs przez koszyk, uzyskując do niego (i jego rewizji) bezterminowy dostęp, albo wykupić wariant abonamentu, który obejmuje dany kurs i w ten sposób oglądać go oraz inne materiały na platformie tak długo, jak Twój abonament jest aktywny.

Czy kurs jest aktualny?

Staramy się aby wszystkie materiały na stronie były aktualne. Nie znaczy to, że kurs powstał bardzo niedawno. Często na stronie znajdziesz trochę starsze kursy, jednak regularnie wykonujemy ich rewizję i zmieniamy lekcje - czy to przez dodanie stosownych komentarzy z aktualizacją, czy poprzez nagranie danej lekcji jeszcze raz. Datę ostatniej rewizji znajdziesz w informacjach o kursie.

Czym się różni kurs od warsztatu i ścieżki?

Kursy to kilku godzinne, kompleksowe opracowanie danego zagadnienia, podzielone na lekcje i rozdziały. Często uzupełniają je Warsztaty, które mają formę jednej dłuższej, praktycznej lekcji (30min-1h), natomiast ścieżki stanowią zbiór jednych i drugich materiałów - ułożoną z kursów i warsztatów playlistę, która pozwala Ci kompleksowo opanować dane zagadnienie.

Z kursów eduweb.pl korzystam od początku powstania platformy. Kursy są doskonałym rozwiązaniem dla osób, które chcą przekwalifikować się lub poszerzyć umiejętności. Praktyczne źródło wiedzy od ekspertów i praktyków z branży IT i kreatywnej.

Paweł Krzyściak

UI/UX Designer johnny10.com

Zacznij naukę w Testowanie i Walidacja Pomysłów Biznesowych

  • 22 lekcji wideo

  • 3h 59min materiału

  • Ostatnia rewizja 05.01.2024

  • Certyfikat w ramach ścieżek

  • Dostęp z urządzeń mobilnych