Wprowadzenie
Witajcie w kolejnym materiale poświęconym aplikacji Blender. Tym razem Michał Wedlechowicz przedstawi Wam techniki wprowadzające do zagadnień związanych z edytorem shaderów. Ponadto poznacie podstawowe pędzle do rzeźbienia, które pozwolą nam wymodelować drzewo oraz skały. Pracując z teksturami stworzymy siatkę tak zwanych Nodów i dzięki temu wygenerujemy ciekawy wygląd kory oraz skalnych nierówności. Poznacie techniki pracy z efektem Displeacement oraz Normal Map i Bump. Zapraszamy!
- Podstawy rzeźbienia w Blender
- Praca z trybem Edycji i vertexami.
- Extrudowanie i budowanie systemu gałęzi
- Rzeźbienie drzewa
- Budowanie materiałów z teksturami
- Praca z systemem cząsteczkowym
- Oświetlenie i środowisko
- I wiele więcej!
Dla kogo jest ten kurs?
Materiał jest dla osób, które znają już podstawy Blender i przynajmniej przerobiły nasz kurs Podstawowy. Mile widziana jest znajomość materiału z kursu Zaawansowanego.
Dlaczego wybrać właśnie ten kurs?
- Kurs wideo to najbardziej efektywna a zarazem najprzyjemniejsza forma nauki. Jest on tak prowadzony, byś cały czas mógł go śledzić z zainteresowaniem i zaangażowaniem, a także czerpać satysfakcję ze zdobytej wiedzy!
- Wiedza, którą otrzymujesz w tym kursie, to nie tylko sucha teoria, ale również wskazówki od praktyka z wieloletnim doświadczeniem, dzięki którym dużo łatwiej będzie Ci opanować materiał i pracować efektywniej.
-
Uczysz się na praktycznych przykładach. Kurs, który masz przed sobą to esencja praktycznej wiedzy i doświadczenia a także wzorów, które oszczędzą Ci godziny pracy i poszukiwań.