Postać Wojownika w Blender

Concept Wojownika cz. 1

Koszyk Koszyk
  • Opis
  • Recenzje
  • Autor
  • Transkrypt
  • Pytania i odpowiedzi
  • QA

0 ocen

Wprowadzenie

Witajcie w nowym cyklu warsztatów na eduweb. Tym razem na przestrzeni pięciu obszernych materiałów, nauczysz się, jak podejść do projektowaniu sylwetek w 3D od strony narzędziowej w aplikacji Blender. Postacią, którą stworzymy będzie elficka wojowniczka, uzbrojona po zęby. W pierwszej części zaczniemy od rzeźbienia. Dowiesz się między innymi jak ustawić narzędzia Blendera do tego typu operacji. oraz jak pracować z referencyjnym szkicem. Poznasz przydatne skróty klawiszowe, nauczysz się rzeźbić ludzką twarz i zobaczysz kilka timelapsów z procesu rzeźbienia sylwetki. Ten Warsztat jest wstępem do bogatego w praktyczną wiedzę cyklu.

  1. Przygotowanie projektu i ustawienia w Blender
  2. Praca z pędzlami
  3. Łączenie obiektów
  4. Praca z referencją
  5. Omówienie pędzli do rzeźbienia
  6. Praktyczny przykład
  7. Rzeźbienie kobiecej sylwetki
  8. Timelapsy
  9. Przydatne skróty

Dla kogo jest ten kurs?

Aby komfortowo przerabiać ten Warsztat, zdecydowanie polecamy wcześniej przerobić przynajmniej kurs podstawowy Blender na eduweb.pl. Z warsztatu skorzystają zwłaszcza te osoby, które chcą poznać w stopniu bardziej zaawansowanym aplikację blender i nauczyć się tworzyć trójwymiarowe postaci, na przykład do conceptów czy gier.

Dlaczego wybrać właśnie ten kurs?

  1. Kurs wideo to najbardziej efektywna a zarazem najprzyjemniejsza forma nauki. Jest on tak prowadzony, byś cały czas mógł go śledzić z zainteresowaniem i zaangażowaniem, a także czerpać satysfakcję ze zdobytej wiedzy!
  2. Wiedza, którą otrzymujesz w tym kursie, to nie tylko sucha teoria, ale również wskazówki od praktyka z wieloletnim doświadczeniem, dzięki którym dużo łatwiej będzie Ci opanować materiał i pracować efektywniej.
  3. Uczysz się na praktycznych przykładach. Kurs, który masz przed sobą to esencja praktycznej wiedzy i doświadczenia a także wzorów, które oszczędzą Ci godziny pracy i poszukiwań.
1 godzina 20 minut

Sculpting w Blender

Wprowadzenie do edytora shaderów

Witajcie w kolejnym materiale poświęconym aplikacji Blender. Tym razem Michał Wedlechowicz przedstawi Wam techniki wprowadzające do zagadnień związanych z edytorem shaderów. Ponadto poznacie podstawowe pędzle do rzeźbienia, które pozwolą nam wymodelować drzewo oraz skały. Pracując z teksturami stworzymy siatkę tak zwanych Nodów i dzięki temu wygenerujemy ciekawy wygląd kory oraz skalnych nierówności. Poznacie techniki pracy z efektem Displeacement oraz Normal Map i Bump. Zapraszamy!

Michał Wedlechowicz

9 godzin 40 minut

Kurs Blender

Techniki Zaawansowane

W tym niezwykle obszernym, 9-godzinnym kursie poznasz zaawansowane techniki pracy z rewelacyjnym narzędziem Blender, które pozwolą Ci modelować w 3D w jeszcze lepszy, bardziej profesjonalny sposób. Od tworzenia szkicu, przez rzeźbienie, riggowanie, aż po postprodukcję przygotowanego projektu - sprawdź, jak wejść na jeszcze wyższy poziom modelowania w Blenderze! Kurs prowadzony jest w oparciu o praktyczne przykłady i scenę, którą przygotujesz w trakcie nauki. Nie zabraknie też lekcji o postprodukcji tak, aby uzyskać jak najlepsze efekty.

Michał Wedlechowicz

1 godzina 22 minuty

Przegląd Portfolio cz.7

Ilustracje Inspirowane Pracami Artystów

Jonathan Ball to założyciel Pokestudio z UK. Zasłynął dzięki niekonwencjonalnym projektom postaci, grafice 3D i animacjom. W jego Portfolio możecie znaleźć między innymi ilustracje wektorowe, które były prezentowane przez SerifLabs przy promowaniu wczesnych wersji Affinity Designer. W tym Warsztacie Michał Wedlechowicz zaprezentuje Wam portfolio PokeStudio z Wielkiej Brytanii. Wykorzystując możliwości Blendera i Affinity Designer spróbujemy uzyskać podobne efekty, jakie występują w prezentowanych pracach. Połączymy grafikę 3D z grafiką wektorową, aby wykonać kreatywną i poniekąd abstrakcyjną ilustrację. Jeśli nie pracowaliście wcześniej z Blenderem - nie ma się czym martwić, ponieważ Michał nauczy Was kilku podstawowych technik, ale również poznacie potencjał jaki drzemie w tak zwanych Shaderach i Nodach, abyśmy mogli uzyskać fajną, czekoladową teksturę.

Michał Wedlechowicz

1 godzina 10 minut

Wejdź na wyższy poziom dzięki 3D

Poznaj podstawy Blendera

Jeżeli jesteś projektantem graficznym i chcesz rozszerzyć swój warsztat o umiejętności projektowania w 3D, ten warsztat to doskonałe wprowadzenie! Blender to bardzo intuicyjna w obsłudze aplikacja - a jej kolejną zaletą jest to, że jest darmowa. Przekonaj się, jak wygodne w obsłudze jest to narzędzie i zacznij tworzyć w trzecim wymiarze!

Michał Wedlechowicz

7 godzin 52 minuty

Kurs Blender

Modelowanie od Podstaw

Jesteś projektantem graficznym i chcesz rozszerzyć swój warsztat o umiejętności projektowania w 3D? Wprowadź do swojej codziennej pracy rewelacyjne i proste w obsłudze narzędzie 3D, jakim jest Blender! Blender to bardzo intuicyjna w obsłudze aplikacja - a jej kolejną zaletą jest to, że jest darmowa. Jej wszechstronność sprawia, że korzystają z niej największe studia animacji na świecie, a ilość narzędzi pozwala tworzyć również ilustracje, modele, sceny czy spoty reklamowe. Masz przed sobą obszerny kurs, który wprowadzi Cię w budowanie grafiki 3D z wykorzystaniem Blendera. Lekcje zawarte w tym materiale wprowadzają Cię w podstawowe techniki modelowania, abyś mógł rozbudować swój arsenał narzędziowy i przenieść swoje projekty w kolejny, trzeci wymiar!

Michał Wedlechowicz

Autor: Michał Wedlechowicz

Michał Wedlechowicz - projektant graficzny - urodził się w 1989 r. Na co dzień pracuje w firmie produkującej opakowania i zajmuje się opracowywaniem artworków i nadruków dla opakowań z branży FMCG (głównie art. spożywcze). Jego pasja i zamiłowanie do grafiki nie kończy się jednak tylko na opakowaniach. Michał, po godzinach pracy projektuje materiały promocyjne dla własnych klientów, które możecie obejrzeć w serwisie Behance pod adresem https://www.behance.net/MichalWedlechowicz

Ten kurs nie posiada jeszcze transkryptu. Choć bardzo się staramy, wygenerowanie transkryptów do wszystkich kursów jest bardzo czasochłonne. W wielu przypadkach wymaga zaangażowania drogiego oprogramowania i godzin pracy przy poprawianiu transkryptu tak, aby był on możliwie jak najlepszy.

Zależy nam na tym, aby przygotować transkrypty do wszystkich naszych treści. To jedyny sposób dla osób niedosłyszących, aby mogły wygodnie uczyć się technologii. Poza tym, transkrypty ułatwiają skanowanie kursu w poszukiwaniu informacji i jego indeksowanie.

Szukamy osób, które mogłyby nam pomóc w poprawianiu transkryptów. Jeśli masz chwilę wolnego czasu i interesuje Cię dany kurs, w zamian za taką pomoc chętnie udostępnimy Ci wybrany materiał. Wyślij swoje zgłoszenie tutaj, jeśli możesz pomóc nam rozwijać platformę.

  • Informacje
  • Lekcje

Autor: Michał Wedlechowicz

Czas: 1 godzina 10 minut

Wersja: 2.91+

Aktualizacja: 12.01.2021

  • Certyfikat w ramach Ścieżki
  • Dostęp z urządzeń przenośnych
  • Licencje dla firm i szkół
Podaruj w prezencie

Postać Wojownika w Blender

  • Concept Wojownika cz. 1

}