Masz już konto? Zaloguj się

Kurs Nowoczesny Biznes w Sieci

Dowiedz się jak stworzyć i uruchomić swój projekt w sieci od podstaw! >>

102 lekcji

15h

5 (8 oceny)

Nowoczesny Biznes w Sieci - Kompendium Internetowego Przedsiębiorcy i Twórcy

Jeszcze nigdy nie było tak dobrego czasu na tworzenie i prowadzenie własnego biznesu w sieci. Dostępność narzędzi oraz szybki rozwój technologii powodują, że zyski internetowych startupów rosną w niespotykanym tempie. Kurs, który masz przed sobą, to esencja konkretnej wiedzy o tym, jak uruchomić, prowadzić i rozwijać własny biznes od praktyka, którego internetowe projekty zdobyły zarobiły miliony.

Prowadzenie nowoczesnego e-biznesu

Niniejszy kurs został przygotowany z myślą o praktycznym wyciąganiu wniosków na podstawie danych tak, aby móc podejmować odpowiednie decyzje biznesowe. Dowiesz się, dlaczego obecnie warto skupić się na myśleniu “data driven”, niż ślepo ufać swojej intuicji. Ten kurs będzie do tego doskonałym wsparciem.

Analityka to podstawa

W pierwszej części kursu przejdziemy przez checklistę wdrożeniową, aby krok po kroku sprawdzić poprawność zbieranych danych w Google Analytics. Omówimy często popełniane błędy, wskażemy nieistotne elementy na których nie powinniśmy marnować czasu przy analizach oraz nauczymy się konfigurować cele oraz źródła ruchu pod kątem późniejszych analiz.

Zrozumieć dane zawarte w GA

Kolejna część kursu skupia się na poznaniu tego, co stoi za konkretnymi zmiennymi w Google Analytics. Wiele osób popełnia błędy podczas interpretacji danych w związku z niezrozumieniem ich definicji. Wspólnie przejdziemy przez wszystkie niuanse związane z interpretacją danych, tak, by nie popełnić w przyszłości niepotrzebnych błędów.

Poznaj swoich użytkowników

Z tego rozdziału dowiesz się, w jaki sposób sprawdzić charakterystykę swoich potencjalnych klientów na stronie internetowej. Opowiemy Ci o tym jak budować persony swoich klientów oraz nauczysz się jak grupować użytkowników w odpowiednie segmenty w Google Analytics. Ponadto, poznasz sposoby na późniejsze wykorzystanie utworzone przez siebie segmentów użytkowników w dalszych działaniach marketingowych.

Sprawdź efektywność kanałów ruchu

W tym rozdziale przejdziemy dokładnie przez proces weryfikacji efektywności każdego kanału reklamowego, który sprowadza ruch na Twoją stronę. Zaczniemy od sprawdzenia jakości tego ruchu, poprzez analizę konwersji wspomaganych na modelach atrybucji, kończąc na nauce sprawdzania zwrotów z inwestycji poniesionych na reklamę. Nauczysz się swobodnie zarządzać budżetami reklamowymi, przerzucając je odpowiednio pomiędzy najlepiej konwertujące źródła.

Dowiedz jak użytkownicy korzystają z Twojej strony

Kolejny rozdział poświęcony jest dogłębnej analizie zachowań użytkowników na Twojej stronie internetowej. Nauczysz się analizować zarówno przepływy użytkowników przez swój serwis internetowy, znajdować najlepsze treści na swojej stronie oraz sprawdzać, czego użytkownicy szukają na Twojej stronie. Ponadto, dowiesz się, jak analizować lejki konwersji i jak zwiększać ich przepustowość.

Raportowanie

W tym rozdziale opowiemy Ci o tym, w jaki sposób tworzyć odpowiednie raporty na podstawie danych z Google Analytics. Dowiesz się z jakich narzędzi w jakiej konkretnej sytuacji musisz korzystać, aby Twoja praca na danych przebiegała sprawnie. Na praktycznych przykładach nauczysz tworzyć raporty dopasowane do Twoich potrzeb.

Wprowadzenie do Google Tag Managera

Ostatni rozdział poświęcony jest technicznym elementom wdrożeniowym. Dowiesz się jak za pomocą Google Tag Managera samodzielnie poradzić sobie z wdrażaniem celów na Twojej stronie internetowej. Dodatkowo poznasz sposoby na dokładniejsze analizowanie aktywności użytkowników na stronie oraz poznasz metody wdrażania zewnętrzne narzędzi pomocnych w analityce poprzez GTM.

Dla kogo jest ten kurs?

eKurs stworzony został z myślą o osobach, które chcą nauczyć się lepiej wyciągać wnioski na podstawie danych. Oznacza to zarówno tych, którzy już pracują z Google Analytics, jak i tych, którzy dopiero rozpoczynają swoją przygodę z analityką internetową.

Czego się nauczysz?

  • Gotowa lista z recepta na udany projekt

  • Tworzenie MVP bez ani jednej linii kodu

  • Identyfikacja i landing page produktu

  • Sprawdzone, darmowe techniki promocji

  • Influencer marketing i szablony maili

  • Statystyki i dane skutecznych projektów

  • Setki przydatnych narzedzi i szablonów

  • Konkretna, praktyczna wiedza!

Zawartość

Nowoczesny Biznes w Sieci

21 rozdziały 102 lekcji 15h

  • Wstęp do kursu

    24min

    Wprowadzenie

    Podgląd lekcji

    8min

    Jak korzystać z kursu

    10min

    Dlaczego powstał ten kurs

    6min

  • Informacje wstępne

    25min

    Ile wydasz na startup

    10min

    Zacznij od pomysłu

    12min

    Zorganizuj się w chmurze

    2min

  • Wyszukiwanie w sieci

    52min

    Naucz się szukać

    1min

    Wyszukiwanie Trendów

    11min

    Zaawansowane wyszukiwanie w Google

    8min

    Odkrywanie fraz i tematów

    13min

    Kim są Twoi klienci

    11min

    Jak szukać klientów

    8min

  • Rozmowy z klientami i konkurencja

    44min

    Rozmowy z potencjalnymi klientami

    8min

    Tworzenie person i map empatii, szablony

    8min

    Krótko o konkurencji

    9min

    Jak znaleźć i monitorować konkurencję

    14min

    Arkusz z konkurencją

    4min

  • Plan biznesowy i MVP

    30min

    Dlaczego nie pisać Biznes Planu

    5min

    Business Model Canvas w Praktyce

    13min

    Ustal harmonogram

    5min

    MVP i beta testerzy

    8min

  • Identyfikacja Marki i praktyczny MVP

    2h 13min

    Logo, nazwa, identyfikacja i inne

    9min

    Załatw.to, czyli asystent SMS

    6min

    Nazwa i identyfikacja

    9min

    Tworzenie logotypu w Canva

    7min

    Produktowy Landing Page

    10min

    Tworzenie ankiety z Typeform

    7min

    Gotowy Landing Page

    11min

    Tworzenie Video Explainera

    Podgląd lekcji

    11min

    Integracja z Google Drive

    7min

    Wysyłanie SMSów z Twilio

    12min

    Klient wiadomości SMS

    6min

    Gotowy MVP i dalsze kroki

    13min

    Konfiguracja domeny

    11min

    Konfiguracja przekierowań

    6min

    Zadbaj o proste SEO

    7min

  • Lista mailingowa i podsumiwanie

    5min

    Wprowadzenie do tworzenia listy

    3min

    Podsumowanie fazy budowania

    2min

  • Tworzenie skutecznych treści

    54min

    Budowanie reputacji przez treści

    10min

    Jakie treści działają najlepiej

    12min

    Wyszukiwanie trendujących tematów

    11min

    Technika Skyscraper

    14min

    Technika popsutych linków

    6min

  • Poszukiwania Influencerów

    1h 7min

    Rejestracja w zagranicznych serwisach

    6min

    Influencer Marketing

    12min

    Jak szukać influencerów

    11min

    Jak znaleźć każdy kontakt w sieci

    8min

    Automatyzacja Gmail i CRM

    8min

    Podsumowanie Influencer Marketingu

    7min

    Wycena Twojego produktu

    6min

    Dobre praktyki tworzenia stron zakupu

    Podgląd lekcji

    9min

  • Przygotowania do Premiery

    35min

    Opowiedz swoją historię

    15min

    Stwórz Teaser

    5min

    Przygotuj Pitch dla inwestorów

    8min

    Przygotuj i wyślij Press Pack

    7min

  • Premiera Twojego Projektu

    43min

    Komunikacja w trakcie Premiery

    20min

    Launch na Product Hunt

    11min

    Jak reagować na krytykę

    6min

    Darmowy dostęp i Katalogi

    5min

  • Kanały darmowej promocji

    54min

    Promocja na Quorze

    7min

    Promocja na Reddit

    6min

    Promocja na Twitterze

    6min

    Promocja na YouTube

    7min

    Promocja na LinkedIn

    5min

    Promocja na Instagramie

    5min

    Promocja na Facebook'u

    9min

    Automatyzacja Social Media

    10min

  • Growth Hacki i Metody Niekonwencjonalne

    23min

    Czym są Growth Hacki

    4min

    Stosuj Metody Niekonwencjonalne

    10min

    Refferale i Efekt Śnieżnej Kuli

    9min

  • Etap zarabiania

    12min

    Eksperymentuj ze źródłami dochodów

    6min

    Płatna a darmowa reklama

    7min

  • AdWords w Praktyce

    1h 5min

    Konfiguracja Kampanii Adwords

    15min

    Determinowanie wartościowych fraz

    13min

    Remarketing z Google AdWords

    14min

    Zaawansowany remarketing z AdWords

    8min

    Data Layer z Google Tag Manager

    15min

  • Mailing i Cold Mailing

    21min

    Strategie Mailingu i Cold Mailingu

    14min

    Systematyczność i Social Media

    8min

  • Analityka w Praktyce

    1h 50min

    Konfiguracja Analityki z Tag Manager

    13min

    Metatagi, Open Graph i Favicon

    10min

    Konfiguracja analityki subdomen

    6min

    Konfiguracja Celów

    4min

    Zbieranie danych z formularza

    6min

    Przekazywanie zdarzeń przez Tag Managera

    Podgląd lekcji

    11min

    Konwersja Zdarzeń na Cele

    12min

    Analityka kampanii i UTMy

    12min

    Obsługa wyszukiwarki i raporty z Analytics

    5min

    Nagrywanie użytkowników z Hotjar

    7min

    Konfiguracja A/B Testów z Optimize

    13min

    OMTM czyli skup się na jednej metryce

    10min

  • Rozwój Twojego Biznesu

    31min

    Etap Wzrostu

    1min

    Cykl życia klienta

    13min

    Zaawansowana analityka

    16min

  • Automatyzacja Marketingu

    30min

    Analiza reklamy pozyskującej leady

    7min

    Automatyzacja z Zapier i GetResponse

    7min

    Marketing Automation

    9min

    Edytor Landing Page

    7min

  • Automatyzacja obsługi klienta

    42min

    Automatyzacja Obsługi Klienta

    12min

    Boty, wszędzie boty

    13min

    Taktyki Automatyzacji marketingu

    17min

  • Zakończenie

    2min

    Dziękuję za uwagę

    2min

Autor kursu

Grzegorz Róg

**Idea Architect**

Średnia ocen autora: 5

Bio
Od wielu lat projektuje serwisy internetowe, dużą wagę przykładając do ich funkcjonalności a także skutecznych technik promocji. Swoje umiejętności praktyczne zdobywa projektując grafikę oraz strony www dla wiodących polskich i zagranicznych agencji reklamowych. Współpracuje między innymi z Adobe, Microsoft, Wacom. Jako trener i spiker prowadzi szkolenia oraz eventy i warsztaty. Posiada szereg uprawnień i certyfikatów eksperckich.

W wolnych chwilach stara się przekazać Ci całą praktyczną wiedzę, pasję i doświadczenie. Zapraszamy do kursu - gwarantujemy, że ta świetna zabawa przyniesie Ci mnóstwo satysfakcji!
Inne kursy tego autora
Budowanie Startupu Strony WWW z SystemFlow Webflow Webflow Webflow

Dołącz do ponad 10 tys. zadowolonych z naszych kursów

Petarda Grzesiek :)

Bogusz Pękalski

26 marca 2021

Patryk Korszun

8 kwietnia 2021

Wow! 15h, ale sam konkret. Świetnie widać, jak duże doświadczenie ma Grzesiek i jak łączy różne koncepcje, które gdzie indziej są "rozsypane". Jest mnóstwo konkretów, przykładów, zrzutów ekranu, konkretnych wskazówek jak można skonfigurować sobie różne narzędzia. Samych narzędzi, które mogą pomóc jest wymieniona chyba z setka. Nie ma "to potrafi to i to", a bardziej jest "patrz, pokażę Ci jak to zrobić". Mega polecam.

Piotr

20 maja 2021

Józef Woziwoda

24 czerwca 2021

Ten Pan jest mistrzem świata !!! Mam nadzieje że nie gra w hokej bo byłby bardzo groźny dla mnie :). Polecam wszystko co wyprodukuje

Adam Grzanka

9 listopada 2021

Kurs wypełniony po brzegi praktycznymi uwagami na postawie doświadczeń Grzegorza. Polecam!

Tomasz Mirkowicz

23 listopada 2021

"jest okay" ;)

user deleted

11 października 2022

Anita Bednarczyk

31 stycznia 2024

Kurs Nowoczesny Biznes w Sieci

  • 102 lekcji wideo

  • 15h materiału

  • Ostatnia rewizja 25.05.2020

  • Certyfikat w ramach ścieżek

  • Dostęp z urządzeń mobilnych

Dlaczego wybrać właśnie ten kurs?

Efektywna nauka

Kurs wideo to najbardziej efektywna a zarazem najprzyjemniejsza forma nauki. Jest on tak prowadzony, byś cały czas mógł go śledzić z zainteresowaniem i zaangażowaniem, a także czerpać satysfakcję ze zdobytej wiedzy!

Wiedza ekspertów

Wiedza, którą otrzymujesz w tym kursie, to nie tylko sucha teoria, ale również wskazówki od praktyka z wieloletnim doświadczeniem, dzięki którym dużo łatwiej będzie Ci opanować materiał i pracować efektywniej.

Praktyczne przykłady

Uczysz się na praktycznych przykładach. Kurs, który masz przed sobą to esencja praktycznej wiedzy i doświadczenia a także wzorów, które oszczędzą Ci godziny pracy i poszukiwań.

Pytania i odpowiedzi

Przeczytaj najczęściej zadawane pytania

Masz więcej pytań?

Porozmawiaj z nami na na czacie

Wyślij nam e-mail

Zadzwoń +48 880880606

Czy każdy kurs ma pliki źródłowe?

Nie każdy. Jeśli pliki są dostępne dla danego kursu, znajdziesz je w zakładce źródła. Niektóre kursy nie posiadają źródeł ponieważ nie są potrzebne, inne nie mogły być zamieszczone np. ze względu na prawa autorskie do wykorzystania komercyjnych prac naszych autorów. Staramy się aby kursy były maksymalnie praktyczne i chętnie pokazujemy zaplecze zawodowe naszych autorów, ale niekiedy nie możemy dołączyć go w postaci źródeł.

Jak jest skonstruowany kurs?

Kurs składa się z rozdziałów oraz lekcji. Staramy się, aby optymalnie kursy miały 5-7 rozdziałów po około 5-10 lekcji w każdym. W ten sposób nauka jest optymalna a podtrzymanie uwagi staje się łatwiejsze. Rekomendujemy przerabianie nie więcej niż jednego rozdziału naraz a po jego przerobieniu powtórzenie materiału we własnym zakresie.

Jak najlepiej wykorzystać kurs?

Potraktuj kurs jako inspirację do własnej pracy. Tam, gdzie się da staraj się powtarzać czynności, które wykonuje autor. Nie powtarzaj ich jednak bezmyślnie - spróbuj zmodyfikować przykłady i dostosować je do swoich potrzeb. W ten sposób przyswoisz materiał jeszcze lepiej!

Jak mogę uzyskać dostęp do kursu?

Możesz albo wykupić ten konkretny kurs przez koszyk, uzyskując do niego (i jego rewizji) bezterminowy dostęp, albo wykupić wariant abonamentu, który obejmuje dany kurs i w ten sposób oglądać go oraz inne materiały na platformie tak długo, jak Twój abonament jest aktywny.

Czy kurs jest aktualny?

Staramy się aby wszystkie materiały na stronie były aktualne. Nie znaczy to, że kurs powstał bardzo niedawno. Często na stronie znajdziesz trochę starsze kursy, jednak regularnie wykonujemy ich rewizję i zmieniamy lekcje - czy to przez dodanie stosownych komentarzy z aktualizacją, czy poprzez nagranie danej lekcji jeszcze raz. Datę ostatniej rewizji znajdziesz w informacjach o kursie.

Czym się różni kurs od warsztatu i ścieżki?

Kursy to kilku godzinne, kompleksowe opracowanie danego zagadnienia, podzielone na lekcje i rozdziały. Często uzupełniają je Warsztaty, które mają formę jednej dłuższej, praktycznej lekcji (30min-1h), natomiast ścieżki stanowią zbiór jednych i drugich materiałów - ułożoną z kursów i warsztatów playlistę, która pozwala Ci kompleksowo opanować dane zagadnienie.

Z kursów eduweb.pl korzystam od początku powstania platformy. Kursy są doskonałym rozwiązaniem dla osób, które chcą przekwalifikować się lub poszerzyć umiejętności. Praktyczne źródło wiedzy od ekspertów i praktyków z branży IT i kreatywnej.

Paweł Krzyściak

UI/UX Designer johnny10.com

Zacznij naukę w Nowoczesny Biznes w Sieci

  • 102 lekcji wideo

  • 15h materiału

  • Ostatnia rewizja 25.05.2020

  • Certyfikat w ramach ścieżek

  • Dostęp z urządzeń mobilnych