Kurs Nowoczesny Biznes w Sieci

Wprowadzenie

Koszyk Koszyk
  • Opis
  • Recenzje
  • Autor
  • Transkrypt
  • Pytania i odpowiedzi
  • QA

7 ocen

Wprowadzenie

Jeszcze nigdy nie było tak dobrego czasu na tworzenie i prowadzenie własnego biznesu w sieci. Dostępność narzędzi oraz szybki rozwój technologii powodują, że zyski internetowych startupów rosną w niespotykanym tempie. Kurs, który masz przed sobą, to esencja konkretnej wiedzy o tym, jak uruchomić, prowadzić i rozwijać własny biznes od praktyka, którego internetowe projekty zdobyły zarobiły miliony.

  1. Gotowa lista z recepta na udany projekt
  2. Tworzenie MVP bez ani jednej linii kodu
  3. Identyfikacja i landing page produktu
  4. Sprawdzone, darmowe techniki promocji
  5. Influencer marketing i szablony maili
  6. Statystyki i dane skutecznych projektów
  7. Setki przydatnych narzedzi i szablonów
  8. Konkretna, praktyczna wiedza!

Prowadzenie nowoczesnego e-biznesu

Niniejszy kurs został przygotowany z myślą o praktycznym wyciąganiu wniosków na podstawie danych tak, aby móc podejmować odpowiednie decyzje biznesowe. Dowiesz się, dlaczego obecnie warto skupić się na myśleniu “data driven”, niż ślepo ufać swojej intuicji. Ten kurs będzie do tego doskonałym wsparciem.

Analityka to podstawa

W pierwszej części kursu przejdziemy przez checklistę wdrożeniową, aby krok po kroku sprawdzić poprawność zbieranych danych w Google Analytics. Omówimy często popełniane błędy, wskażemy nieistotne elementy na których nie powinniśmy marnować czasu przy analizach oraz nauczymy się konfigurować cele oraz źródła ruchu pod kątem późniejszych analiz.

Zrozumieć dane zawarte w GA

Kolejna część kursu skupia się na poznaniu tego, co stoi za konkretnymi zmiennymi w Google Analytics. Wiele osób popełnia błędy podczas interpretacji danych w związku z niezrozumieniem ich definicji. Wspólnie przejdziemy przez wszystkie niuanse związane z interpretacją danych, tak, by nie popełnić w przyszłości niepotrzebnych błędów.

Poznaj swoich użytkowników

Z tego rozdziału dowiesz się, w jaki sposób sprawdzić charakterystykę swoich potencjalnych klientów na stronie internetowej. Opowiemy Ci o tym jak budować persony swoich klientów oraz nauczysz się jak grupować użytkowników w odpowiednie segmenty w Google Analytics. Ponadto, poznasz sposoby na późniejsze wykorzystanie utworzone przez siebie segmentów użytkowników w dalszych działaniach marketingowych.

Sprawdź efektywność kanałów ruchu

W tym rozdziale przejdziemy dokładnie przez proces weryfikacji efektywności każdego kanału reklamowego, który sprowadza ruch na Twoją stronę. Zaczniemy od sprawdzenia jakości tego ruchu, poprzez analizę konwersji wspomaganych na modelach atrybucji, kończąc na nauce sprawdzania zwrotów z inwestycji poniesionych na reklamę. Nauczysz się swobodnie zarządzać budżetami reklamowymi, przerzucając je odpowiednio pomiędzy najlepiej konwertujące źródła.

Dowiedz jak użytkownicy korzystają z Twojej strony

Kolejny rozdział poświęcony jest dogłębnej analizie zachowań użytkowników na Twojej stronie internetowej. Nauczysz się analizować zarówno przepływy użytkowników przez swój serwis internetowy, znajdować najlepsze treści na swojej stronie oraz sprawdzać, czego użytkownicy szukają na Twojej stronie. Ponadto, dowiesz się, jak analizować lejki konwersji i jak zwiększać ich przepustowość.

Raportowanie

W tym rozdziale opowiemy Ci o tym, w jaki sposób tworzyć odpowiednie raporty na podstawie danych z Google Analytics. Dowiesz się z jakich narzędzi w jakiej konkretnej sytuacji musisz korzystać, aby Twoja praca na danych przebiegała sprawnie. Na praktycznych przykładach nauczysz tworzyć raporty dopasowane do Twoich potrzeb.

Wprowadzenie do Google Tag Managera

Ostatni rozdział poświęcony jest technicznym elementom wdrożeniowym. Dowiesz się jak za pomocą Google Tag Managera samodzielnie poradzić sobie z wdrażaniem celów na Twojej stronie internetowej. Dodatkowo poznasz sposoby na dokładniejsze analizowanie aktywności użytkowników na stronie oraz poznasz metody wdrażania zewnętrzne narzędzi pomocnych w analityce poprzez GTM.

Dla kogo jest ten kurs?

eKurs stworzony został z myślą o osobach, które chcą nauczyć się lepiej wyciągać wnioski na podstawie danych. Oznacza to zarówno tych, którzy już pracują z Google Analytics, jak i tych, którzy dopiero rozpoczynają swoją przygodę z analityką internetową.

Dlaczego wybrać właśnie ten kurs?

  1. Kurs wideo to najbardziej efektywna a zarazem najprzyjemniejsza forma nauki. Jest on tak prowadzony, byś cały czas mógł go śledzić z zainteresowaniem i zaangażowaniem, a także czerpać satysfakcję ze zdobytej wiedzy!
  2. Wiedza, którą otrzymujesz w tym kursie, to nie tylko sucha teoria, ale również wskazówki od praktyka z wieloletnim doświadczeniem, dzięki którym dużo łatwiej będzie Ci opanować materiał i pracować efektywniej.
  3. Uczysz się na praktycznych przykładach. Kurs, który masz przed sobą to esencja praktycznej wiedzy i doświadczenia a także wzorów, które oszczędzą Ci godziny pracy i poszukiwań.

Autor: Grzegorz Róg

Od wielu lat projektuje serwisy internetowe, dużą wagę przykładając do ich funkcjonalności a także skutecznych technik promocji. Swoje umiejętności praktyczne zdobywa projektując grafikę oraz strony www dla wiodących polskich i zagranicznych agencji reklamowych. Współpracuje między innymi z Adobe, Microsoft, Wacom. Jako trener i spiker prowadzi szkolenia oraz eventy i warsztaty. Posiada szereg uprawnień i certyfikatów eksperckich. <br><br> W wolnych chwilach stara się przekazać Ci całą praktyczną wiedzę, pasję i doświadczenie. Zapraszamy do kursu - gwarantujemy, że ta świetna zabawa przyniesie Ci mnóstwo satysfakcji!

Od wielu lat projektuje serwisy internetowe, dużą wagę przykładając do ich funkcjonalności a także skutecznych technik promocji. Swoje umiejętności praktyczne zdobywa projektując grafikę oraz strony www dla wiodących polskich i zagranicznych agencji reklamowych. Współpracuje między innymi z Adobe, Microsoft, Wacom. Jako trener i spiker prowadzi szkolenia oraz eventy i warsztaty. Posiada szereg uprawnień i certyfikatów eksperckich. <br><br> W wolnych chwilach stara się przekazać Ci całą praktyczną wiedzę, pasję i doświadczenie. Zapraszamy do kursu - gwarantujemy, że ta świetna zabawa przyniesie Ci mnóstwo satysfakcji!

5

Średnia ocen autora

Ten kurs nie posiada jeszcze transkryptu. Choć bardzo się staramy, wygenerowanie transkryptów do wszystkich kursów jest bardzo czasochłonne. W wielu przypadkach wymaga zaangażowania drogiego oprogramowania i godzin pracy przy poprawianiu transkryptu tak, aby był on możliwie jak najlepszy.

Zależy nam na tym, aby przygotować transkrypty do wszystkich naszych treści. To jedyny sposób dla osób niedosłyszących, aby mogły wygodnie uczyć się technologii. Poza tym, transkrypty ułatwiają skanowanie kursu w poszukiwaniu informacji i jego indeksowanie.

Szukamy osób, które mogłyby nam pomóc w poprawianiu transkryptów. Jeśli masz chwilę wolnego czasu i interesuje Cię dany kurs, w zamian za taką pomoc chętnie udostępnimy Ci wybrany materiał. Wyślij swoje zgłoszenie tutaj, jeśli możesz pomóc nam rozwijać platformę.

  • Informacje
  • Lekcje

Autor: Grzegorz Róg

Czas: 15 godzin 0 minut

Aktualizacja: 25.05.2020

  • Certyfikat w ramach Ścieżki
  • Dostęp z urządzeń przenośnych
  • Licencje dla firm i szkół
Podaruj w prezencie

Wstęp do kursu

  • Wprowadzenie

  • Jak korzystać z kursu

  • Dlaczego powstał ten kurs

Informacje wstępne

  • Ile wydasz na startup

  • Zacznij od pomysłu

  • Zorganizuj się w chmurze

Wyszukiwanie w sieci

  • Naucz się szukać

  • Wyszukiwanie Trendów

  • Zaawansowane wyszukiwanie w Google

  • Odkrywanie fraz i tematów

  • Kim są Twoi klienci

  • Jak szukać klientów

Rozmowy z klientami i konkurencja

  • Rozmowy z potencjalnymi klientami

  • Tworzenie person i map empatii, szablony

  • Krótko o konkurencji

  • Jak znaleźć i monitorować konkurencję

  • Arkusz z konkurencją

Plan biznesowy i MVP

  • Dlaczego nie pisać Biznes Planu

  • Business Model Canvas w Praktyce

  • Ustal harmonogram

  • MVP i beta testerzy

Identyfikacja Marki i praktyczny MVP

  • Logo, nazwa, identyfikacja i inne

  • Załatw.to, czyli asystent SMS

  • Nazwa i identyfikacja

  • Tworzenie logotypu w Canva

  • Produktowy Landing Page

  • Tworzenie ankiety z Typeform

  • Gotowy Landing Page

  • Tworzenie Video Explainera

  • Integracja z Google Drive

  • Wysyłanie SMSów z Twilio

  • Klient wiadomości SMS

  • Gotowy MVP i dalsze kroki

  • Konfiguracja domeny

  • Konfiguracja przekierowań

  • Zadbaj o proste SEO

Lista mailingowa i podsumiwanie

  • Wprowadzenie do tworzenia listy

  • Podsumowanie fazy budowania

Tworzenie skutecznych treści

  • Budowanie reputacji przez treści

  • Jakie treści działają najlepiej

  • Wyszukiwanie trendujących tematów

  • Technika Skyscraper

  • Technika popsutych linków

Poszukiwania Influencerów

  • Rejestracja w zagranicznych serwisach

  • Influencer Marketing

  • Jak szukać influencerów

  • Jak znaleźć każdy kontakt w sieci

  • Automatyzacja Gmail i CRM

  • Podsumowanie Influencer Marketingu

  • Wycena Twojego produktu

  • Dobre praktyki tworzenia stron zakupu

Przygotowania do Premiery

  • Opowiedz swoją historię

  • Stwórz Teaser

  • Przygotuj Pitch dla inwestorów

  • Przygotuj i wyślij Press Pack

Premiera Twojego Projektu

  • Komunikacja w trakcie Premiery

  • Launch na Product Hunt

  • Jak reagować na krytykę

  • Darmowy dostęp i Katalogi

Kanały darmowej promocji

  • Promocja na Quorze

  • Promocja na Reddit

  • Promocja na Twitterze

  • Promocja na YouTube

  • Promocja na LinkedIn

  • Promocja na Instagramie

  • Promocja na Facebook'u

  • Automatyzacja Social Media

Growth Hacki i Metody Niekonwencjonalne

  • Czym są Growth Hacki

  • Stosuj Metody Niekonwencjonalne

  • Refferale i Efekt Śnieżnej Kuli

Etap zarabiania

  • Eksperymentuj ze źródłami dochodów

  • Płatna a darmowa reklama

AdWords w Praktyce

  • Konfiguracja Kampanii Adwords

  • Determinowanie wartościowych fraz

  • Remarketing z Google AdWords

  • Zaawansowany remarketing z AdWords

  • Data Layer z Google Tag Manager

Mailing i Cold Mailing

  • Strategie Mailingu i Cold Mailingu

  • Systematyczność i Social Media

Analityka w Praktyce

  • Konfiguracja Analityki z Tag Manager

  • Metatagi, Open Graph i Favicon

  • Konfiguracja analityki subdomen

  • Konfiguracja Celów

  • Zbieranie danych z formularza

  • Przekazywanie zdarzeń przez Tag Managera

  • Konwersja Zdarzeń na Cele

  • Analityka kampanii i UTMy

  • Obsługa wyszukiwarki i raporty z Analytics

  • Nagrywanie użytkowników z Hotjar

  • Konfiguracja A/B Testów z Optimize

  • OMTM czyli skup się na jednej metryce

Rozwój Twojego Biznesu

  • Etap Wzrostu

  • Cykl życia klienta

  • Zaawansowana analityka

Automatyzacja Marketingu

  • Analiza reklamy pozyskującej leady

  • Automatyzacja z Zapier i GetResponse

  • Marketing Automation

  • Edytor Landing Page

Automatyzacja obsługi klienta

  • Automatyzacja Obsługi Klienta

  • Boty, wszędzie boty

  • Taktyki Automatyzacji marketingu

Zakończenie

  • Dziękuję za uwagę

}