Kurs Nowoczesny Biznes w Sieci

Wprowadzenie

Lekcje
  • Opis
  • Recenzje
  • Autor
  • Transkrypt

1 ocen

Lubię to! 336

Wprowadzenie

Jeszcze nigdy nie było tak dobrego czasu na tworzenie i prowadzenie własnego biznesu w sieci. Dostępność narzędzi oraz szybki rozwój technologii powodują, że zyski internetowych startupów rosną w niespotykanym tempie. Kurs, który masz przed sobą, to esencja konkretnej wiedzy o tym, jak uruchomić, prowadzić i rozwijać własny biznes od praktyka, którego internetowe projekty zdobyły zarobiły miliony.

  1. Gotowa lista z recepta na udany projekt
  2. Tworzenie MVP bez ani jednej linii kodu
  3. Identyfikacja i landing page produktu
  4. Sprawdzone, darmowe techniki promocji
  5. Influencer marketing i szablony maili
  6. Statystyki i dane skutecznych projektów
  7. Setki przydatnych narzedzi i szablonów
  8. Konkretna, praktyczna wiedza!

Niniejszy kurs został przygotowany z myślą o praktycznym wyciąganiu wniosków na podstawie danych tak, aby móc podejmować odpowiednie decyzje biznesowe. Dowiesz się, dlaczego obecnie warto skupić się na myśleniu “data driven”, niż ślepo ufać swojej intuicji. Ten kurs będzie do tego doskonałym wsparciem.

Analityka to podstawa

W pierwszej części kursu przejdziemy przez checklistę wdrożeniową, aby krok po kroku sprawdzić poprawność zbieranych danych w Google Analytics. Omówimy często popełniane błędy, wskażemy nieistotne elementy na których nie powinniśmy marnować czasu przy analizach oraz nauczymy się konfigurować cele oraz źródła ruchu pod kątem późniejszych analiz.

Zrozumieć dane zawarte w GA

Kolejna część kursu skupia się na poznaniu tego, co stoi za konkretnymi zmiennymi w Google Analytics. Wiele osób popełnia błędy podczas interpretacji danych w związku z niezrozumieniem ich definicji. Wspólnie przejdziemy przez wszystkie niuanse związane z interpretacją danych, tak, by nie popełnić w przyszłości niepotrzebnych błędów.

Poznaj swoich użytkowników

Z tego rozdziału dowiesz się, w jaki sposób sprawdzić charakterystykę swoich potencjalnych klientów na stronie internetowej. Opowiemy Ci o tym jak budować persony swoich klientów oraz nauczysz się jak grupować użytkowników w odpowiednie segmenty w Google Analytics. Ponadto, poznasz sposoby na późniejsze wykorzystanie utworzone przez siebie segmentów użytkowników w dalszych działaniach marketingowych.

Sprawdź efektywność kanałów ruchu

W tym rozdziale przejdziemy dokładnie przez proces weryfikacji efektywności każdego kanału reklamowego, który sprowadza ruch na Twoją stronę. Zaczniemy od sprawdzenia jakości tego ruchu, poprzez analizę konwersji wspomaganych na modelach atrybucji, kończąc na nauce sprawdzania zwrotów z inwestycji poniesionych na reklamę. Nauczysz się swobodnie zarządzać budżetami reklamowymi, przerzucając je odpowiednio pomiędzy najlepiej konwertujące źródła.

Dowiedz jak użytkownicy korzystają z Twojej strony

Kolejny rozdział poświęcony jest dogłębnej analizie zachowań użytkowników na Twojej stronie internetowej. Nauczysz się analizować zarówno przepływy użytkowników przez swój serwis internetowy, znajdować najlepsze treści na swojej stronie oraz sprawdzać, czego użytkownicy szukają na Twojej stronie. Ponadto, dowiesz się, jak analizować lejki konwersji i jak zwiększać ich przepustowość.

Raportowanie

W tym rozdziale opowiemy Ci o tym, w jaki sposób tworzyć odpowiednie raporty na podstawie danych z Google Analytics. Dowiesz się z jakich narzędzi w jakiej konkretnej sytuacji musisz korzystać, aby Twoja praca na danych przebiegała sprawnie. Na praktycznych przykładach nauczysz tworzyć raporty dopasowane do Twoich potrzeb.

Wprowadzenie do Google Tag Managera

Ostatni rozdział poświęcony jest technicznym elementom wdrożeniowym. Dowiesz się jak za pomocą Google Tag Managera samodzielnie poradzić sobie z wdrażaniem celów na Twojej stronie internetowej. Dodatkowo poznasz sposoby na dokładniejsze analizowanie aktywności użytkowników na stronie oraz poznasz metody wdrażania zewnętrzne narzędzi pomocnych w analityce poprzez GTM.

Dla kogo jest ten kurs?

eKurs stworzony został z myślą o osobach, które chcą nauczyć się lepiej wyciągać wnioski na podstawie danych. Oznacza to zarówno tych, którzy już pracują z Google Analytics, jak i tych, którzy dopiero rozpoczynają swoją przygodę z analityką internetową.

Jeżeli rozwijasz swój startup, prowadzisz własny sklep internetowy lub po prostu zajmujesz się na co dzień marketingiem online i zależy Ci na zwiększeniu efektywności Twoich działań w sieci - ten kurs jest właśnie dla Ciebie!

Dlaczego wybrać właśnie ten kurs?

  1. Kurs wideo to najbardziej efektywna a zarazem najprzyjemniejsza forma nauki. Jest on tak prowadzony, byś cały czas mógł go śledzić z zainteresowaniem i zaangażowaniem, a także czerpać satysfakcję ze zdobytej wiedzy!
  2. Wiedza, którą otrzymujesz w tym kursie, to nie tylko sucha teoria, ale również wskazówki od praktyka z wieloletnim doświadczeniem, dzięki którym dużo łatwiej będzie Ci opanować materiał.
  3. Uczysz się na praktycznych przykładach. Kurs, który masz przed sobą to esencja praktycznej wiedzy i doświadczenia a także wzorów, które oszczędzą Ci godziny pracy i poszukiwań.
6 godzin 0 minut

Kurs Skuteczne CV Programisty

Praktycznie o Rynku Pracy

W tym kursie poznasz wszystkie kluczowe, praktyczne zasady i wskazówki, dzięki którym stworzysz profesjonalne - i ciekawe - CV, które pozwoli Ci zdobyć pracę marzeń w branży IT. Przejdziesz przez cały proces zmiany pracy: od stworzenia CV technicznego, przez rekrutację, rozmowy miękkie i techniczne, negocjowanie stawek i warunków, aż po tworzenie własnej marki. Oprócz tego przygotujesz się do rekrutacji, dowiesz się jakich błędów uniknąć i o czym nie zapomnieć podczas rozmowy, by świadomie zmienić pracę na lepszą.

Paweł Dobrzański

6 godzin 0 minut

Własność Intelektualna w Biznesie

Jak zarabiać na Prawach Autorskich

Własność intelektualna jest wszechobecna - znajdziemy ją wszędzie tam, gdzie znajduje się też ludzka kreatywność. Wszystkie produkty lub usługi, z których korzystamy na co dzień, są wynikiem większych lub mniejszych innowacji – czyli właśnie własności intelektualnej. Ten kurs ma za zadanie pokazać Ci potencjał własności intelektualnej, oraz to, jak możesz go wykorzystać do celów własnego biznesu.

Magdalena Miernik

5 godzin

Kurs RODO w Marketingu i Sprzedaży

Dane Osobowe w Internetowym Biznesie

Nowe zasady przetwarzania danych osobowych dotkną najbardziej te branże, dla których dane są szczególnie ważne - a zatem branżę marketingową i sprzedaż online. Dlatego przygotowaliśmy kurs "RODO w Marketingu i Sprzedaży", który przeprowadzi każdego marketera i sprzedawcę przez nowe przepisy oraz odpowie na pytanie: jak przetwarzać dane osobowe zgodnie z RODO. Nie jesteś pewny, czy przetwarzasz dane w swojej firmie w sposób zgodny z prawem? Zastanawiasz się jak przygotować swoją firmę do RODO? Jeśli tak - koniecznie sprawdź materiał, który dla Ciebie przygotowaliśmy.

Magdalena Miernik

7 godzin 40 minut

Kurs Wydajna Praca Freelancera

Narzędzia i Skuteczne Techniki

Czujesz się czasem przytłoczony ilością obowiązków, które na Ciebie spadają i masz wrażenie, że nie radzisz sobie z organizacją pracy? Dobrze trafiłeś - pomożemy Ci się z tym uporać! Tylko najlepiej zdyscyplinowani i zorganizowani freelancerzy mają czas i energię na to, aby wykorzystać w pełni swój potencjał. Wzorowa umiejętność zarządzania codziennymi zadaniami przekłada się na wysoką produktywność i cechuje najlepszych freelancerów w branży kreatywnej. Dzięki temu kursowi poznasz zagadnienia z zakresu m.in. organizacji pracy, planowania projektów i ustalania harmonogramów. To wszystko przełoży się na lepsze wyniki Twojej pracy oraz sprawi, że poczujesz kontrolę nad swoim życiem zawodowym i kierunkiem swojej kariery.

Tomasz Biskup

5 godzin 30 minut

Kurs Marketing Produktów

Wprowadzanie Produktu na Rynek

Witaj w kursie poświęconym wprowadzaniu produktu na rynek. Kilkugodzinny materiał przygotowany przez Pawła Tkaczyka, specjalistę w dziedzinie budowania wizerunku marki, sprawi, że nauczysz się opowiadać o Twoim produkcie lub usłudze w taki sposób, by zainteresować potencjalnych klientów. Dzięki zagadnieniom zawartym w kursie dowiesz się, jak w spójny sposób tworzyć historię Twojego produktu, jak mierzyć i analizować jego wyniki po premierze oraz w którym momencie zacząć schodzić z rynku tak, by uzyskać optymalne korzyści.

Pawel Tkaczyk

6 godzin

Kurs Budowania Marki

Promocja w Sieci

Prowadzisz własną firmę lub startup? Tworzysz na zlecenie klientów i chcesz pomóc im rozwijać ich markę? Z tego Kursu dowiesz się, w jaki sposób strategicznie podejść do budowania silnej marki. Zidentyfikujesz czynniki, które mają wpływ na postrzeganie oferowanych przez Ciebie usług lub produktów przez klienta, oraz zbudujesz pozytywny wizerunek w sieci. Poznasz też skuteczne narzędzia, dzięki którym nie będziesz musiał wyważać raz już otwartych drzwi i szybko osiągniesz przewagę nad konkurencją! Jeśli myślisz o rozpoczęciu własnej działalności, lub też prowadzisz firmę ale czujesz, że jeszcze mógłbyś zdobyć większe grono klientów - ten kurs z pewnością Ci pomoże, oraz podpowie, w jaki sposób zabrać się do skutecznej i efektywnej promocji.

Pawel Tkaczyk

4 godziny 30 minut

Prawo dla Freelancerów

Umowy i Prawo Autorskie w Praktyce

Pracujesz na zlecenie? Posiadasz działalność lub myślisz o założeniu własnej firmy? Jesteś freelancerem - tworzysz strony WWW czy grafikę? Jeśli tak - koniecznie sprawdź materiał, który dla Ciebie przygotowaliśmy. W kursie poznasz popularne typy umów oraz zapisy, które skutecznie zabezpieczą Twoje interesy. Poznasz także najczęściej popełniane błędy i dowiesz się, jak zawierać korzystne finansowo kontrakty. Poznasz też aspekty prowadzenia działalności gospodarczej oraz prawa autorskiego - w tym licencje na fonty i grafiki, a także pojęcie plagiatu. Wszystko na praktycznych przykładach, a same wzory dokumentów są dołączone do kursu. Ten kurs to inwestycja, która zwraca się jeszcze przed zawarciem pierwszej umowy!

Magdalena Miernik

45 minut

Schematy kreatywne w komunikacji

Jeżeli stoisz przed wyzwaniem wprowadzenia nowego produktu na rynek, chcesz polepszyć wizerunek już istniejącej marki i jak skutecznie komunikować się z obecnymi i przyszłymi klientami - to warsztat dla Ciebie! Doświadczony specjalista z zakresu brandingu, Paweł Tkaczyk, opowie Ci o tym, jak ważne jest budowanie opowieści o swoim produkcie i jak robić to w profesjonalny sposób. Dowiesz się, jakie są sprawdzone schematy komunikacji i jak zaprezentować swój produkt lub usługę w taki sposób, by zachęcić do Twojej marki nowe osoby. Dzięki temu osiągniesz lepsze rezultaty a Twoje działania będą zaplanowane w zorganizowany sposób, co pomoże uniknąć Ci kilku najczęstszych błędów przedsiębiorców.

Pawel Tkaczyk

36 minut

Skuteczna promocja i rozwój startupów

W tym warsztacie porozmawiamy na temat startupów. Przyjrzymy się najciekawszym polskim projektom, skupiając się na tych startupach, które z powodzeniem działają już na rynku od kilku lat. <br><br>Przeanalizujemy takie aspekty jak strategia marketingowa poszczególnych działalności, persona klienta konkretnych startupów, porozmawiamy też o ich modelu biznesowym oraz metodach monetyzacji. Dodatkowym bonusem będą ciekawe sposoby promocji, które udało się z powodzeniem wykorzystać twórcom. <br><br> Ponadto odpowiemy na takie pytania jak:<br> - Co było kluczowym aspektem w rozwoju danego startupu?<br> - Jakie rady które otrzymali pomysłodawcy nie miały zastosowania w praktyce?<br> - Skąd się biorą klienci poszczególnych, sprawnie działających startupów?<br> <br><br> Na warsztat zaprasza Paweł Sieczkiewicz, twórca Telemedi.co.

Pawel Sieczkiewicz

60 minut

Budowanie Marki dla Freelancerów

Pamiętacie <a href="http://eduweb.pl/kursy/marketing/budowanie-marki-marketing-w-sieci.html" target="_blank">Kurs Budowania Marki</a>? W tym warsztacie zajmiemy się optymalizacją działań promocyjnych dla freelancerów. Dowiesz się, w jaki sposób strategicznie podejść do budowania własnej marki oraz jak szybko osiągnąć przewagę nad konkurencją. Zostaną omówione czynniki, które decydują o tym, czy działania promocyjne można uznać za skuteczne. Dowiecie się wszystkiego, o co baliście się zapytać, przede wszystkim jak opowiadać o swojej ofercie, jaką strategię przyjąć, by skutecznie dotrzeć do określonej grupy docelowej oraz jakich narzędzi używać, by znacznie zaoszczędzić swój czas.<br><br> Ponadto znajdziesz odpowiedzi na pytania:<br> - Jak krok po kroku zorganizować swoją markę będąc freelancerem?<br> - Jak dać się znaleźć?<br> - Jaką przyjąć politykę cenową?<br> - Co jest zagrożeniem i na co uważać przy organizacji marki?<br> - Jak skutecznie się reklamować?<br><br> O tym wszystkim i o wielu innych zagadnieniach opowiada Paweł Tkaczyk.

Pawel Tkaczyk

60 minut

Licencje w praktyce

W warsztacie „Licencje z praktycznego punktu widzenia” postaramy się przekazać Wam jak najwięcej przydatnych informacji o licencjach. Opowiemy o rodzajach licencji (m.in. jak prawidłowo korzystać z licencji Creative Commons), przedstawimy najpopularniejsze licencje na fonty i zdjęcia stockowe oraz przypomnimy zasady, na jakich przekazujecie swoje treści (zdjęcia, materiały video, teksty) takim serwisom społecznościowym jak Facebook, Youtube czy Linkedin. <br><br> Podczas warsztatu opowiemy także o tym, co powinno znaleźć się w dobrze skonstruowanej umowie licencyjnej i jak do licencji przekonać swojego klienta (który upiera się na przeniesienie autorskich praw majątkowych). Znajdzie się również chwila na odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. <br><br> Na warsztat zaprasza Magdalena Miernik z Lookreatywni.pl!

Magdalena Miernik

60 minut

Narzędzia Zwiększające Produktywność Freelancera

Masz wrażenie, że masz za dużo na głowie? Zamiast wziąć się do roboty, nagle robisz 1000 rzeczy, tylko nie tę którą powinieneś? Ciężko Ci się skupić? A może zastanawiasz się jak to wszystko ogarnąć? Zapraszamy na warsztat na temat zwiększania własnej produktywności. Podczas spotkania, Marcin Kwieciński, autor projektu „Ogarnij Chaos” pokaże Ci i omówi 5 fajnych aplikacji, które pomogą Ci zwiększyć własną skuteczność i wydajność. <br><br> W trakcie warsztatu uczestnicy: <ul class="livelist"> <li>Dowiedzą się jakie narzędzia pomagające sprytniej pracować warto zainstalować na swoim komputerze.</li> <li>Poznają narzędzia do zarządzania zadaniami i priorytetami.</li> <li>Poznają jedno narzędzie, które pozwoli im zarządzać wszystkimi informacjami niezbędnymi do pracy.</li> <li>Poznają ciekawe techniki zwiększania własnej wydajności i skuteczności.</li> <li>Obejrzą ciekawe aplikacje pomagające w koncentracji.</li> </ul> <br><br> Na warsztat zaprasza <a href="http://www.marcinkwiecinski.pl">Marcin Kwieciński</a>.

Marcin Kwiecinski

Autor: Grzegorz Róg

**Idea Architect**

Od wielu lat projektuje serwisy internetowe, dużą wagę przykładając do ich funkcjonalności a także skutecznych technik promocji. Swoje umiejętności praktyczne zdobywa projektując grafikę oraz strony www dla wiodących polskich i zagranicznych agencji reklamowych. Współpracuje między innymi z Adobe, Microsoft, Wacom. Jako trener i spiker prowadzi szkolenia oraz eventy i warsztaty. Posiada szereg uprawnień i certyfikatów eksperckich. <br><br> W wolnych chwilach stara się przekazać Ci całą praktyczną wiedzę, pasję i doświadczenie. Zapraszamy do kursu - gwarantujemy, że ta świetna zabawa przyniesie Ci mnóstwo satysfakcji!

eduweb.pl
@greg_rog

Recenzje Kurs Nowoczesny Biznes w Sieci

5

1 dodanych ocen

2018-06-26

Ciekawy kurs z dużą dawką wiedzy.

Piotr Mlynarczyk

Ten kurs nie posiada jeszcze transkryptu. Choć bardzo się staramy, wygenerowanie transkryptów do wszystkich kursów jest bardzo czasochłonne. W wielu przypadkach wymaga zaangażowania drogiego oprogramowania i godzin pracy przy poprawianiu transkryptu tak, aby był on możliwie jak najlepszy.

Zależy nam na tym, aby przygotować transkrypty do wszystkich naszych treści. To jedyny sposób dla osób niedosłyszących, aby mogły wygodnie uczyć się technologii. Poza tym, transkrypty ułatwiają skanowanie kursu w poszukiwaniu informacji i jego indeksowanie.

Szukamy osób, które mogłyby nam pomóc w poprawianiu transkryptów. Jeśli masz chwilę wolnego czasu i interesuje Cię dany kurs, w zamian za taką pomoc chętnie udostępnimy Ci wybrany materiał. Wyślij swoje zgłoszenie tutaj, jeśli możesz pomóc nam rozwijać platformę.

  • Informacje
  • Lekcje
Wykup w abonamencie od 79zł
Przetestuj za darmo przez 7 dni!

Autor: Grzegorz Róg

Czas: 15 godzin

  • Certyfikat w ramach Ścieżki
  • Dostęp z urządzeń przenośnych
  • Licencje dla firm i szkół
Podaruj w prezencie

Wstęp do kursu

  • Wprowadzenie

  • Jak korzystać z kursu

  • Dlaczego powstał ten kurs

Informacje wstępne

  • Ile wydasz na startup

  • Zacznij od pomysłu

  • Zorganizuj się w chmurze

Wyszukiwanie w sieci

  • Naucz się szukać

  • Wyszukiwanie Trendów

  • Zaawansowane wyszukiwanie w Google

  • Odkrywanie fraz i tematów

  • Kim są Twoi klienci

  • Jak szukać klientów

Rozmowy z klientami i konkurencja

  • Rozmowy z potencjalnymi klientami

  • Tworzenie person i map empatii, szablony

  • Krótko o konkurencji

  • Jak znaleźć i monitorować konkurencję

  • Arkusz z konkurencją

Plan biznesowy i MVP

  • Dlaczego nie pisać Biznes Planu

  • Business Model Canvas w Praktyce

  • Ustal harmonogram

  • MVP i beta testerzy

Identyfikacja Marki i praktyczny MVP

  • Logo, nazwa, identyfikacja i inne

  • Załatw.to, czyli asystent SMS

  • Nazwa i identyfikacja

  • Tworzenie logotypu w Canva

  • Produktowy Landing Page

  • Tworzenie ankiety z Typeform

  • Gotowy Landing Page

  • Tworzenie Video Explainera

  • Integracja z Google Drive

  • Wysyłanie SMSów z Twilio

  • Klient wiadomości SMS

  • Gotowy MVP i dalsze kroki

  • Konfiguracja domeny

  • Konfiguracja przekierowań

  • Zadbaj o proste SEO

Lista mailingowa i podsumiwanie

  • Wprowadzenie do tworzenia listy

  • Podsumowanie fazy budowania

Tworzenie skutecznych treści

  • Budowanie reputacji przez treści

  • Jakie treści działają najlepiej

  • Wyszukiwanie trendujących tematów

  • Technika Skyscraper

  • Technika popsutych linków

Poszukiwania Influencerów

  • Rejestracja w zagranicznych serwisach

  • Influencer Marketing

  • Jak szukać influencerów

  • Jak znaleźć każdy kontakt w sieci

  • Automatyzacja Gmail i CRM

  • Podsumowanie Influencer Marketingu

  • Wycena Twojego produktu

  • Dobre praktyki tworzenia stron zakupu

Przygotowania do Premiery

  • Opowiedz swoją historię

  • Stwórz Teaser

  • Przygotuj Pitch dla inwestorów

  • Przygotuj i wyślij Press Pack

Premiera Twojego Projektu

  • Komunikacja w trakcie Premiery

  • Launch na Product Hunt

  • Jak reagować na krytykę

  • Darmowy dostęp i Katalogi

Kanały darmowej promocji

  • Promocja na Quorze

  • Promocja na Reddit

  • Promocja na Twitterze

  • Promocja na YouTube

  • Promocja na LinkedIn

  • Promocja na Instagramie

  • Promocja na Facebook'u

  • Automatyzacja Social Media

Growth Hacki i Metody Niekonwencjonalne

  • Czym są Growth Hacki

  • Stosuj Metody Niekonwencjonalne

  • Refferale i Efekt Śnieżnej Kuli

Etap zarabiania

  • Eksperymentuj ze źródłami dochodów

  • Płatna a darmowa reklama

AdWords w Praktyce

  • Konfiguracja Kampanii Adwords

  • Determinowanie wartościowych fraz

  • Remarketing z Google AdWords

  • Zaawansowany remarketing z AdWords

  • Data Layer z Google Tag Manager

Mailing i Cold Mailing

  • Strategie Mailingu i Cold Mailingu

  • Systematyczność i Social Media

Analityka w Praktyce

  • Konfiguracja Analityki z Tag Manager

  • Metatagi, Open Graph i Favicon

  • Konfiguracja analityki subdomen

  • Konfiguracja Celów

  • Zbieranie danych z formularza

  • Przekazywanie zdarzeń przez Tag Managera

  • Konwersja Zdarzeń na Cele

  • Analityka kampanii i UTMy

  • Obsługa wyszukiwarki i raporty z Analytics

  • Nagrywanie użytkowników z Hotjar

  • Konfiguracja A/B Testów z Optimize

  • OMTM czyli skup się na jednej metryce

Rozwój Twojego Biznesu

  • Etap Wzrostu

  • Cykl życia klienta

  • Zaawansowana analityka

Automatyzacja Marketingu

  • Analiza reklamy pozyskującej leady

  • Automatyzacja z Zapier i GetResponse

  • Marketing Automation

  • Edytor Landing Page

Automatyzacja obsługi klienta

  • Automatyzacja Obsługi Klienta

  • Boty, wszędzie boty

  • Taktyki Automatyzacji marketingu

Zakończenie

  • Dziękuję za uwagę