Kurs UX Aplikacji Mobilnych

Wprowadzenie

Lekcje

Ten kurs nie posiada jeszcze transkryptu. Choć bardzo się staramy, wygenerowanie transkryptów do wszystkich kursów jest bardzo czasochłonne. W wielu przypadkach wymaga zaangażowania drogiego oprogramowania i godzin pracy przy poprawianiu transkryptu tak, aby był on możliwie jak najlepszy.

Zależy nam na tym, aby przygotować transkrypty do wszystkich naszych treści. To jedyny sposób dla osób niedosłyszących, aby mogły wygodnie uczyć się technologii. Poza tym, transkrypty ułatwiają skanowanie kursu w poszukiwaniu informacji i jego indeksowanie.

Szukamy osób, które mogłyby nam pomóc w poprawianiu transkryptów. Jeśli masz chwilę wolnego czasu i interesuje Cię dany kurs, w zamian za taką pomoc chętnie udostępnimy Ci wybrany materiał. Wyślij swoje zgłoszenie tutaj, jeśli możesz pomóc nam rozwijać platformę.

  • Informacje
  • Lekcje
Wykup w abonamencie od 79zł
Przetestuj za darmo przez 7 dni!

Autor: Monika Mikowska

Czas: 5 godzin

Aktualizacja: 2017-08-21

  • Certyfikat w ramach Ścieżki
  • Dostęp z urządzeń przenośnych
  • Licencje dla firm i szkół
Podaruj w prezencie

Wstęp do kursu

  • Wprowadzenie

  • Dlaczego UX jest ważny

  • Jak nie robić aplikacji

  • Co decyduje o sukcesie aplikacji

  • Ile kosztuje aplikacja mobilna

  • Kiedy nie tworzyć aplikacji

  • Od czego zacząć projektowanie

Zanim zaczniesz projektowanie

  • Badania potrzeb grupy docelowej

  • Definiowanie zakresu funkcjonalnego cz. 1

  • Definiowanie zakresu funkcjonalnego cz. 2

  • Opis aplikacji

  • User flow

  • Czas

  • Case Study - Warta mobile

Elementy projektu

  • Onboarding

  • Kluczowa funkcja

  • Rodzaje nawigacji

  • Hamburger w nawigacji

  • Trendy w nawigacji

  • Case study - stwórz własną nawigacje

Dodatkowe funkcjonalności

  • Gesty

  • Motion design

  • Sound design

Przekazywanie danych

  • Wprowadzanie danych

  • Dobre i złe praktyki

  • Wytyczne przy wprowadzaniu danych

  • Notyfikacje

  • Kontekst

User Interface

  • GUI - Material Design

  • GUI - Windows Phone

  • GUI w iOS

  • Porównanie GUI

  • Co nie zależy od projektanta

  • CUI

  • Wytyczne dla CUI

Podsumowanie

  • Zakończenie