Przydatne Funkcje Miro do Warsztatów z Klientem

Przydatne Funkcje Miro do Warsztatów z Klientem

Koszyk Koszyk
  • Opis
  • Recenzje
  • Autor
  • Transkrypt
  • Pytania i odpowiedzi
  • QA

0 ocen

Interaktywne spotkania z klientami czy partnerami nie muszą być nudne! Co różni warsztaty od innych spotkań (a.k.a. synków, a.k.a. koli)? Przede wszystkim to, że mają mieć określoną strukturę i osobę, która takim wydarzeniem zarządza. W dobie pracy zdalnej warsztaty są wspomagane wieloma narzędziami, których znajomość co prawda nie uratuje źle moderowanego spotkania, ale za to może wznieść Twoją komunikację na zupełnie inny poziom. Z tej prezentacji dowiesz się o aplikacji Miro, z której korzystają moderatorzy do komunikacji wizualnej i tych funkcjach, które są szczególnie przydatne przy prowadzeniu warsztatów zdalnych. Kto wie - może po tym video przestaniesz w końcu tęsknić za papierowymi post-itami?

Autor: Michał Mazur

Pasjonat metod projektowania zorientowanego na użytkowników z ponad 5-letnim doświadczeniem w pracy nad tworzeniem stron i produktów cyfrowych. Jego mocne strony to analiza UX, badania użytkowników oraz budowanie produktu od podstaw. W trakcie swojej kariery (której większość spędził w Londynie) pracował w agencjach, zespołach wewnętrznych oraz jako freelancer. Lubi pisać na temat UX oraz próbować swoich sił w mentoringu.

Pasjonat metod projektowania zorientowanego na użytkowników z ponad 5-letnim doświadczeniem w pracy nad tworzeniem stron i produktów cyfrowych. Jego mocne strony to analiza UX, badania użytkowników oraz budowanie produktu od podstaw. W trakcie swojej kariery (której większość spędził w Londynie) pracował w agencjach, zespołach wewnętrznych oraz jako freelancer. Lubi pisać na temat UX oraz próbować swoich sił w mentoringu.

5

Średnia ocen autora

Ten kurs nie posiada jeszcze transkryptu. Choć bardzo się staramy, wygenerowanie transkryptów do wszystkich kursów jest bardzo czasochłonne. W wielu przypadkach wymaga zaangażowania drogiego oprogramowania i godzin pracy przy poprawianiu transkryptu tak, aby był on możliwie jak najlepszy.

Zależy nam na tym, aby przygotować transkrypty do wszystkich naszych treści. To jedyny sposób dla osób niedosłyszących, aby mogły wygodnie uczyć się technologii. Poza tym, transkrypty ułatwiają skanowanie kursu w poszukiwaniu informacji i jego indeksowanie.

Szukamy osób, które mogłyby nam pomóc w poprawianiu transkryptów. Jeśli masz chwilę wolnego czasu i interesuje Cię dany kurs, w zamian za taką pomoc chętnie udostępnimy Ci wybrany materiał. Wyślij swoje zgłoszenie tutaj, jeśli możesz pomóc nam rozwijać platformę.

  • Informacje
  • Lekcje

Autor: Michał Mazur

Czas: 21 minut

Wersja: -

Aktualizacja: 13.11.2022

  • Certyfikat w ramach Ścieżki
  • Dostęp z urządzeń przenośnych
  • Licencje dla firm i szkół
Podaruj w prezencie

Przydatne Funkcje Miro do Warsztatów z Klientem

  • Przydatne Funkcje Miro do Warsztatów z Klientem

}