Kurs Marketing Automation

Wprowadzenie

Koszyk Koszyk
  • Opis
  • Recenzje
  • Autor
  • Transkrypt
  • Pytania i odpowiedzi
  • QA

5 ocen

Wprowadzenie

Poznanie możliwości, jakie drzemią w automatyzacji marketingu i zastosowanie ich w Twoim biznesie pozwoli Ci usprawnić Twoją pracę i sprawić, by była jeszcze bardziej opłacalna. Ta niezwykle dynamiczna dziedzina pozwala lepiej docierać do klientów, zbierać o nich dane a następnie operować na nich po to, aby lepiej dopasować przekaz reklamowy. W tym Kursie poznasz wszystkie najważniejsze możliwości Marketing Automation a także zobaczysz, jak wdrożyć je w praktyce!

  1. Czym jest Marketing Automation i co można automatyzować
  2. Gdzie Marketing Automation sprawdzi się najlepiej
  3. Porównanie narzędzi dostępnych na rynku
  4. Jak zaplanować i przeprowadzić wdrożenie systemu Marketing Automation
  5. W jaki sposób zadbać o strukturę danych w systemie Marketing Automation
  6. Jakie są korzyści biznesowe płynące z używania automatyzacji
  7. Wdrożenie marketing automation krok po kroku dla różnych typów firm
  8. Konkretne przykłady automatyzacji

Zastosowania dla konkretnych branż

Wspólnie przejdziemy przez przykłady zastosowania Marketing Automation dla 3 rodzajów biznesów internetowych: firm SaaS, sklepów online i firm usługowych. Szczegółowo poznasz narzędzia oferowane przez systemy do automatyzacji. Nauczysz się zarówno konfiguracji aplikacji, jak i tworzenia ścieżki automatyzacji, których skuteczność potwierdziły już inne biznesy - a omawiane przykłady są wykorzystywane przez klientów User.com.

Fundament wiedzy o Marketing Automation

W teoretycznej części Kursu poznasz zagadnienia, które zapewnią Ci lepsze zrozumienie całego procesu wdrożenia, roli danych, oraz możliwości, jakie daje automatyzacja. Głównym celem Kursu jest jednak nabycie praktycznych umiejętności w zakresie wyboru, wdrażania i wykorzystania systemów Marketing Automation. W trakcie Kursu przejdziemy przez wszystko, co należy wiedzieć, by efektywnie rozpocząć pracę z automatyzacją, a na kolejnym etapie – optymalizować działania i skalować wykorzystanie systemu!

Najważniejsze pojęcia - wyjaśnione

Chatboty, interfejsy konwersacyjne, web push, kampanie email, eventy, bloki, notyfikacje, filtry i masa innych złożonych technik - to wszystko zebrane jest w jednym miejscu. Choć przykłady pokazane są na konkretnym systemie, większość z nich znajdziesz we wszystkich narzędziach Marketing Automation. Dowiesz się czym są konkretne techniki, które działają najlepiej i jak wdrożyć je w praktyce!

Wiedza przyszłości dostępna już teraz

Marketing Automation, mimo, że jest nośnym pojęciem, nie jest wykorzystywany przez wiele firm. Dlaczego? Główny problem to zrozumienie narzędzi oraz technik, które działają, a następnie wdrożenie ich w jakimś systemie. Niestety wymaga to specjalistycznej wiedzy i mało która firma zbudowała takie kompetencje. W Kursie dowiesz się wszystkiego, co najważniejsze w kontekście Marketing Automation i będziesz mógł budować przewagę nad konkurencją.

Budowanie Automatyzacji

Dzięki Marketing Automation możesz przygotować złożone automatyzacje, które sprawdzą wiele złożonych warunków, a następnie wysyłają odpowiednie powiadomienie do osób spełniających określone kryteria. W ten sposób możesz budować rozmaite scenariusze, a odbiorcy Twoich wiadomości zostaną powiadomieni w odpowiednim kanale, dzięki wiadomości z właściwą treścią. Dowiesz się także jak wybrać różne kanały, tak, by dopasować Twoje wiadomości.

Dynamiczna treść i Personalizacja

Dla dowolnego użytkownika możesz podmienić treść na Twojej stronie, tak, aby odpowiadała na jego specyficzne potrzeby. Przykładowo - jeśli klient przychodzi z kampanii dla dużych firm, możesz tak pokierować przekazem, by był dopasowany do tego specyficznego przypadku. Możesz także dynamicznie wyświetlać treści związane z użytkownikiem, którymi dysponujesz, począwszy od imienia do innych danych. Tego wszystkiego nauczysz się w Kursie.

Dla kogo jest ten kurs?

Kurs skierowany jest do każdego przedsiębiorcy internetowego czy pracownika działu marketingu, który chce osiągać lepsze rezultaty przy pomocy automatyzacji. Nie jest wymagana wcześniejsza wiedza techniczna, jeśli jednak masz umiejętności z zakresu technologii web - na pewno łatwiej będzie Ci zrozumieć zagadnienia z tego Kursu.

Dlaczego wybrać właśnie ten kurs?

  1. Kurs wideo to najbardziej efektywna a zarazem najprzyjemniejsza forma nauki. Jest on tak prowadzony, byś cały czas mógł go śledzić z zainteresowaniem i zaangażowaniem, a także czerpać satysfakcję ze zdobytej wiedzy!
  2. Wiedza, którą otrzymujesz w tym kursie, to nie tylko sucha teoria, ale również wskazówki od praktyka z wieloletnim doświadczeniem, dzięki którym dużo łatwiej będzie Ci opanować materiał i pracować efektywniej.
  3. Uczysz się na praktycznych przykładach. Kurs, który masz przed sobą to esencja praktycznej wiedzy i doświadczenia a także wzorów, które oszczędzą Ci godziny pracy i poszukiwań.

Autor: Mike Korba

CCO & Co-founder w User.com Działa w branży marketingowej od 2002 roku. Od ponad 10 lat specjalizuje się w marketingu on-line, a od 4 – pomaga wdrażać technologie Marketing Automation klientom z całego świata. Najbardziej przeraża go to, że najlepsze praktyki i częste błędy w zakresie automatyzacji nie są wiedzą tajemną, a mimo to część specjalistów ds. marketingu nadal stosuje je wyłącznie na papierze.

CCO & Co-founder w User.com Działa w branży marketingowej od 2002 roku. Od ponad 10 lat specjalizuje się w marketingu on-line, a od 4 – pomaga wdrażać technologie Marketing Automation klientom z całego świata. Najbardziej przeraża go to, że najlepsze praktyki i częste błędy w zakresie automatyzacji nie są wiedzą tajemną, a mimo to część specjalistów ds. marketingu nadal stosuje je wyłącznie na papierze.

5

Średnia ocen autora

Ten kurs nie posiada jeszcze transkryptu. Choć bardzo się staramy, wygenerowanie transkryptów do wszystkich kursów jest bardzo czasochłonne. W wielu przypadkach wymaga zaangażowania drogiego oprogramowania i godzin pracy przy poprawianiu transkryptu tak, aby był on możliwie jak najlepszy.

Zależy nam na tym, aby przygotować transkrypty do wszystkich naszych treści. To jedyny sposób dla osób niedosłyszących, aby mogły wygodnie uczyć się technologii. Poza tym, transkrypty ułatwiają skanowanie kursu w poszukiwaniu informacji i jego indeksowanie.

Szukamy osób, które mogłyby nam pomóc w poprawianiu transkryptów. Jeśli masz chwilę wolnego czasu i interesuje Cię dany kurs, w zamian za taką pomoc chętnie udostępnimy Ci wybrany materiał. Wyślij swoje zgłoszenie tutaj, jeśli możesz pomóc nam rozwijać platformę.

  • Informacje
  • Lekcje

Autor: Mike Korba

Czas: 8 godzin 34 minut

Wersja: -

Aktualizacja: 24.11.2020

  • Certyfikat w ramach Ścieżki
  • Dostęp z urządzeń przenośnych
  • Licencje dla firm i szkół
Podaruj w prezencie

Marketing Automation

  • Wprowadzenie

  • Czym jest marketing?

  • Co można zautomatyzować?

  • W jakich firmach MA działa?

  • Jak wygląda rynek klasy MA?

Możliwości technologii Marketing Automation na przykładzie user.com

  • Śledzenie użytkowników

  • Dane przechowywane w systemie

  • Typy danych

  • Filtry i segmentacja

  • Interfejs konwersacyjny i chat

  • Kampanie email

  • Kampanie web push

  • Automatyzacje

  • Narzędzia Pop-up

  • Narzędzia HTML

  • Narzędzia snipety Tagów

  • Importy

  • Ustawienia i konfiguracje

Wdrożenie MA od strony biznesowej

  • Framework wdrożenia

  • Wdrożenie MA w swojej firmie

  • Wdrożenie i definiowanie celów

  • User stories

  • Struktura danych

  • Co mierzyć przy wdrażaniu?

  • Przygotowanie zasobów

  • Przygotowanie zasobów - Exit pop up

  • Cykliczna wysyłka NPS

  • Wdrożenie i optymalizacja

Marketing Automation od strony technicznej

  • Instalacja skryptu śledczego

  • Instalacja poprzez Google Menager

  • Konfiguracja eventów

  • GTM Eventy Enchanced Ecommerce

  • Integracja z Zapierem

  • Integracja Rest API

MA w firmie usługowej

  • Wdrażamy MA w firmie usługowej

  • Automatyzacja zapisu do newslettera

  • Exit-pop-up z wartościowym Ebookeim

  • Call back

  • Kampania Drip mailingowa

  • Chatbot prekwalifikujący szanse sprzedażowe

  • Analityka i śledzenie źródeł ruchu

MA w sklepie internetowym

  • Produkt i feed produktowy

  • Dane w sklepach produktowych

  • Automatyzacja - zapis do newslettera

  • Ratowanie porzuconych koszyków

  • Porzucone koszyki - Automatyzacja

  • Porzucone koszyki lvl Pro

  • Automatyzacje pozakupowe

  • Rekomendacje produktowe

MA w aplikacji SaaS

  • MA w aplkacji SaaS

  • Zalogowani użytkownicy

  • Struktura danych aplikacji SaaS

  • Onboarding

  • Kampania onboardingowa

  • Segmentacja

  • Automatyzacja - rejestrowanie

  • Praca na CRM-ie w aplikacji SaaS

Kanały komunikacji

  • Specyfika różnych kanałów komunikacji

  • Live Chat

  • Chatboty

  • SMS

  • Web Push

  • Mobile

  • Pop up

  • Dynamicznie zmieniane treści strony

Sales Automation

  • Lejek Marketingowo-sprzedażowy

  • Praca z CRM

  • Zarządzanie sprzedażą

  • Umawianie spotkań z wykorzystaniem kalendarza

  • Automatyzacja działań ouboundowych - cold mailiing

  • Caste study

  • Automatyzacja a praca handlowca

Support i Acess automation

  • Support i Acess automation

  • Baza wiedzy- konfiguracja

  • Badanie satysfakcji klienta

  • Praca na systemie ticketowym

Marketing Automation LVL PRO

  • Zaawansowane renderowanie treści

  • Integracja z systemami reklamowymi

  • Analityka

  • Dashboardy

  • Podsumowanie

}