Kurs Reklama na Facebooku

Wprowadzenie

Lekcje
  • Opis
  • Recenzje
  • Autor
  • Transkrypt

3 ocen

Lubię to! 336

Wprowadzenie

Prowadzisz fanpage swojej firmy i zastanawiasz się, w jaki sposób powiększyć grupę odbiorców, którzy dowiedzą się o Twoich usługach? A może zajmujesz się zawodowo marketingiem i chcesz, by remarketing, scoring czy kampanie Lead Ads prowadzone na Facebooku nie miały przed Tobą tajemnic? W tym Kursie poznasz nie tylko podstawy tworzenia skutecznych reklam i kreowania wizerunku w social mediach, lecz także specjalistyczne techniki, które sprawią, że w pełni wykorzystasz tkwiący w Facebooku potencjał. Odkryjesz skuteczne narzędzia, które usprawnią Twoją pracę i zwiększą Twoje zyski, a także nauczysz się skutecznej analizy otrzymywanych danych.

  1. Profesjonalne podejscie do prowadzenia fanpage
  2. Szybka praca z Power Editorem i Ads Managerem
  3. Audience Insight i zaawansowany remarketing
  4. Kreatywne wykorzystanie Lead Ads
  5. Zwiekszanie sprzedazy przez Lookalike
  6. Praktyczne cwiczenia i tworzenie kampanii
  7. Dobre praktyki tworzenia postów
  8. I wiele, wiele wiecej!

Wszystko czego potrzebujesz do profesjonalnego prowadzenia fanpage'a!

W pierwszej części Kursu dowiesz się, co sprawia, że Facebook jest tak skutecznym kanałem sprzedażowym. Opowiemy Ci na podstawie badań topowych ośrodków o tym, co sprawia, że niektóre posty są angażujące użytkowników. Omówimy szeroko zarówno techniczny aspekt tworzenia postów na fanpage oraz praktyczne wykorzystanie tych porad poprzez dostosowywanie treści do wielu zmiennych. Powiemy Ci, jaki wpływ na odbiór przez potencjalnych klientów ma cykl dobowy, jak dostosować posty do konkretnego celu oraz jak skrócić czas kontaktu z firmą, a dodatkowo poznasz wygodne narzędzia, które usprawnią Twoją pracę, takie jak posty Call Now i Send Message w Power Editorze.

Możliwości kryjące się w postach typu Lead Ads

Niezależnie od tego, czy wiesz juź, czym są posty typu Lead Ads i miałeś okazję z nich korzystać, czy też jest to Twoje pierwsze spotkanie z nimi – szeroko omówimy zagadnienia dotyczące treści pozyskujących dane kontaktowe użytkowników i wyjaśnimy, jak w wygodny i skuteczny sposób tworzyć oparte na nich kampanie. Dodatkowo, oprócz samej teorii, po obejrzeniu tej części kursu, będziesz umiał w różnorodny sposób wykorzystać zebrane w kampanii dane.

Analiza i podstawy kampanii

W tej części Kursu skupimy się na technologiach, które umożliwią Ci śledzenie i poznawanie użytkowników na stronie WWW, takich jak Pixel. Poznasz rodzaje postów, które najskuteczniej przyczyniają się do wzrostu sprzedaży, a także sposoby na to, by uzyskać wartościowy ruch na Twoim fanpage. Przeprowadzimy symulację udanej kampanii na Facebooku oraz odpowiemy na wiele nurtujących Cię pytań – jak wykorzystać uzyskane opinie jako reklamę, czy wybrać bid automatyczny czy ręczny, jak zoptymalizować koszty oraz wiele innych. Omówimy szczegółowo różnice pomiędzy kampaniami CPA oraz CPM i wdrożymy Cię w podstawy remarketingu.

Audience Insight, remarketing i scoring

Następnie przejdziemy do analizy grupy docelowej, jaką stanowić będą Twoi potencjalni klienci oraz dowiemy się, jak wykorzystać dane rynkowe do własnych celów. Zarysujemy szeroko zagadnienie remarketngu na podstawie ilości odwiedzin i czasu spędzonego w witrynie oraz scoringu z wykorzystaniem tych elementów oraz wykonanych transakcji. Dowiesz się, dlaczego dobry marketing nie sprzedaje, tylko pozwala kupować, a także odświeżysz sobie zagadnienia z początku kursu, by wykorzystać je na nowych płaszczyznach. Na przykładzie praktycznych ćwiczeń nauczysz się tworzyć posty, które konwertują, a także poznasz techniki przygotowywania postów i reklam typu Canvas.

Praktyczne zadania i tworzenie kampanii

By w pełni wykorzystać zdobywaną przez Ciebie wiedzę, otrzymasz od nas zadania związane z projektowaniem kampanii remarketingowych. Takie zagadnienia jak usuwanie mało zainteresowanych użytkowników, rodzaje przekazów reklamowych czy zimny kontakt nie będą miały przed Tobą tajemnic. Nauczysz się wykorzystywać technologię Lookalike, by zwiększyć swoją sprzedaż, i dowiesz się, w jaki sposób przekonać klienta, że to właśnie Twoich usług poszukuje. Przedstawimy Ci przydatne triki w tworzeniu kampanii typu Lead Ads i zaprezentujemy, jak wykorzystywać w skuteczny sposób Power Editora oraz Ads Managera. Na zakończenie Kursu poznasz scenariusz kontaktu z klientem po wypełnieniu formularza Lead Ads oraz poznasz przykłady działających, sprawdzonych kampanii.

Dla kogo jest ten kurs?

Jeżeli jesteś zainteresowany zagadnieniami social media oraz chcesz zdobyć większe grono zaangażowanych klientów – z pewnością ten Kurs przybliży Ci zarówno techniki tworzenia skutecznych kampanii, jak i odkryje przed Tobą tajniki przygotowywania najbardziej efektywnych postów. Kurs stanowi niezbędne narzędzie dla każdego przedsiębiorcy oraz osoby zajmującej się marketingiem w social mediach.

Dlaczego wybrać właśnie ten kurs?

  1. Kurs wideo to najbardziej efektywna a zarazem najprzyjemniejsza forma nauki. Jest on tak prowadzony, byś cały czas mógł go śledzić z zainteresowaniem i zaangażowaniem, a także czerpać satysfakcję ze zdobytej wiedzy!
  2. Wiedza, którą otrzymujesz w tym kursie, to nie tylko sucha teoria, ale również wskazówki od praktyka z wieloletnim doświadczeniem, dzięki którym dużo łatwiej będzie Ci opanować materiał i zdobyć przewagę konkurencyjną.
  3. Uczysz się na praktycznych przykładach. Kurs, który masz przed sobą to esencja praktycznej wiedzy i doświadczenia a także wzorów, które oszczędzą Ci godziny pracy i poszukiwań.
6 godzin

Kurs LinkedIn i Personal Branding
Budowanie Marki Osobistej

W dzisiejszym świecie każdy potrzebuje zadbać o swoją markę w sieci - niezależnie od tego czy dopiero startujesz ze swoim pomysłem, jesteś przedsiębiorcą, freelancerem czy szukasz pracy, a może ją zmieniasz. Jednym z miejsc, które warto wykorzystać, aby skutecznie budować swoją markę osobistą jest portal Linkedin, dedykowany profesjonalnej sieci kontaktów. Dzięki temu kursowi dowiesz się jak wykorzystać w pełni moc tego portalu, jak budować swój wizerunek, w jaki sposób szukać klientów, na co patrzą rekruterzy i co warto a czego nie warto robić. Poznasz tajniki związane z pozyskiwaniem rekomendacji, zwiększaniem swojego zasięgu i będziesz mógł lub mogła przekonać się jak wykorzystać możliwości, które daje Linkedin. Jeśli zastanawiasz się jak poświęcając najwyżej kilka minut dziennie zadbać o swoją markę i sprzedaż - podpowiem Ci z jakich narzędzi możesz korzystać i co robić, żeby dotrzeć do założonego celu bez trwonienia zasobów finansowych czy czasowych. Zacznij świadomie budować swój personal branding i zyskaj, dzięki wykorzystaniu Linkedin!

Monika Czaplicka

6 godzin

Kurs Reklama na Facebooku
w Praktyce

Prowadzisz fanpage swojej firmy i zastanawiasz się, w jaki sposób powiększyć grupę odbiorców, którzy dowiedzą się o Twoich usługach? A może zajmujesz się zawodowo marketingiem i chcesz, by remarketing, scoring czy kampanie Lead Ads prowadzone na Facebooku nie miały przed Tobą tajemnic? W tym Kursie poznasz nie tylko podstawy tworzenia skutecznych reklam i kreowania wizerunku w social mediach, lecz także specjalistyczne techniki, które sprawią, że w pełni wykorzystasz tkwiący w Facebooku potencjał. Odkryjesz skuteczne narzędzia, które usprawnią Twoją pracę i zwiększą Twoje zyski, a także nauczysz się skutecznej analizy otrzymywanych danych.

Daniel Kędzierski

7 godzin 30 minut

Kurs Reklama na Facebooku
od Podstaw

Chcesz skutecznie promować się na Facebooku? Zapoznaj się z panelem reklamowym Facebooka i popraw swoje wyniki sprzedażowe. Z pomocą panelu przeprowadzisz skuteczne kampanie reklamowe na największym portalu społecznościowym na świecie, który zrzesza 14 mln użytkowników w Polsce, w tym 11 mln aktywnie korzystających z niego na co dzień. Dzięki temu kursowi nauczysz się jak efektywnie używać instrumentów Facebooka tak, by reklamy docierały prosto do Twoich potencjalnych klientów!

Jakub Bąkała

105 minut

Optymalizacja kampanii z FastTony.es

W tym warsztacie opowiemy o optymalizacji kampanii reklamowej na Facebooku z wykorzystaniem narzędzia FastTony.es! Dzięki zawartym w warsztacie materiałom dowiesz się w jaki sposób wykorzystać Magic Links tak, aby zdobyć idealną grupę docelową odbiorców Twoich reklam, a także jak skutecznie remarketingować użytkowników, którzy dotarli do Twoich treści z Google czy innych źródeł. Poznasz tajniki tworzenia testów A/B, automatyzacji kampanii Lead Ads oraz jej integracji z Freshmail. <br><br> Z naszego warsztatu dowiesz się również: <br> -Jak remarketingować osoby, które tylko otworzyły Twojego maila? <br> -Jak remarketingować tych użytkowników, którzy nie wypełnili formularza Lead Ads do końca lub spędzili na Twojej stronie określoną ilość czasu? <br> -W jaki sposób Content Manager pomoże Ci zautomatyzować kasowanie spamu i odpowiadanie na pytania klientów? <br> -Czym jest reklama dynamiczna na Facebooku? <br> -Oraz jak do własnych celów możesz wykorzystać warunki atmosferyczne z użyciem Weather Ads Control! <br> <br><br> Na warsztat zaprasza Daniel Kędzierski.

Daniel Kędzierski

60 minut

Budowanie wizerunku i marki osobistej

Tyle mówi się o tym, że każdy ma swoją markę osobistą, ale brakuje praktycznych ćwiczeń i zadań, aby pomóc zrozumieć mechanikę budowania Twojego personal brandingu. Jeśli czujesz się zagubiony/a i nie wiesz od czego zacząć swoją przygodę z budowaniem swojego wizerunku, zapraszam na ten warsztat. W ciągu godzinnego Warsztatu wykonasz kilkanaście ćwiczeń, w efekcie których będziesz w stanie konkretnie określić co chcesz osiągnąć i w jaki sposób możesz tam dotrzeć. <br><br>Warsztat świetnie komponuje się z kurem odnośnie marki osobistej na Linkedin, ale jest samodzielnym warsztatem dla osób, którym zależy na swojej marce nie tylko w sieci. <br><br> Na warsztat zaprasza Monika Czaplicka!

Monika Czaplicka

30 minut

Korzysci z reklamy na Facebooku

Zapoznaj się z głównymi cechami, możliwościami i korzyściami z wykorzystania reklamy na Facebooku podczas krótkiego warsztatu online. Dowiesz się jakie korzyści przyniesie Ci ten kanał reklamowy i dowiesz się na które elementy tego typu kampanii należy zwrócić największą uwagę. Warsztat należy traktować jako wstęp do pogłębiania wiedzy z zakresu systemu reklamowego Facebooka i reklamy online w ogóle. Jest to dobry start do lepszego zrozumienia istoty promocji w tym kanale i realizacji w jego ramach efektywnych kampanii. <br><br> Na warsztat zaprasza Kuba Bąkała!

Jakub Bąkała

Autor: Daniel Kędzierski

CEO FastTony.es

Daniel Kędzierski - CEO FastTony.es, czyli narzędzia, które pomaga tworzyć skuteczne kampanie na Facebooku dzięki funkcjom niedostępnym w bezpłatnych narzędziach, licznym integracjom z systemami zewnętrznymi i automatyzacji reklamy. Odpowiada za wizję produktu, zdobywanie nowych rynków oraz dystrybucję. Przedsiębiorca z trzynastoletnim doświadczeniem. Tworzy strategie biznesowe i marketingowe, a z jego rozwiązań technologicznych korzystał firmy takie jak, T-Mobile, DDB Tribal, McDonalds, Starcom. <br><br>Prelegent największych krajowych i międzynarodowych konferencji. Prowadzi szkolenia, na których dzieli się wiedzą z zakresu tworzenia i optymalizacji kampanii Facebook Ads.

5.0

Średnia ocen autora

Recenzje Kurs Reklama na Facebooku

5

3 dodanych ocen

2017-01-23

Kurs zakupiony, zobaczymy co w trawie piszczy :) Pozdrawiam, Mariusz Kołacz z SocialTrends.pl

Mariusz Kolacz

2017-04-06

Wszystkie najważniejsze informacje zawarte w jednym kursie. Polecam.

Sylwia Ostrowska

2017-04-07

Kurs na naprawdę wysokim poziomie. Czuje się to, że prowadzący przeprowadził niejedną kampanię reklamową na Facebooku i doskonale wie o czym mówi. Kawał dobrego materiału, polecam wszystkim, którzy chcą wejść na wyższy poziom tworzenia reklam. Jedyne czego mi zabrakło to podsumowania na zakończenie, dodatkowo prowadzący w ostatniej lekcji zaprasza na kolejne, których już nie ma, ale to tylko taki kosmetyczny drobiazg nie mający absolutnie wypływu na całokształt :)

Piotr Kacala

Ten kurs nie posiada jeszcze transkryptu. Choć bardzo się staramy, wygenerowanie transkryptów do wszystkich kursów jest bardzo czasochłonne. W wielu przypadkach wymaga zaangażowania drogiego oprogramowania i godzin pracy przy poprawianiu transkryptu tak, aby był on możliwie jak najlepszy.

Zależy nam na tym, aby przygotować transkrypty do wszystkich naszych treści. To jedyny sposób dla osób niedosłyszących, aby mogły wygodnie uczyć się technologii. Poza tym, transkrypty ułatwiają skanowanie kursu w poszukiwaniu informacji i jego indeksowanie.

Szukamy osób, które mogłyby nam pomóc w poprawianiu transkryptów. Jeśli masz chwilę wolnego czasu i interesuje Cię dany kurs, w zamian za taką pomoc chętnie udostępnimy Ci wybrany materiał. Wyślij swoje zgłoszenie tutaj, jeśli możesz pomóc nam rozwijać platformę.

  • Informacje
  • Lekcje
Wykup w abonamencie od 79zł
Przetestuj za darmo przez 7 dni!

Autor: Daniel Kędzierski

Czas: 6 godzin

Wersja:

  • Pliki źródłowe
  • Certyfikat Ukończenia
  • Dostęp z urządzeń przenośnych
  • Licencje dla firm i szkół

Facebook jako kanał sprzedażowy

  • Wprowadzenie

  • Facebook jako skuteczny sposób sprzedaży

  • Przykłady angażujących postów

  • Przygotowanie postów – porady techniczne

  • Dostosowanie kreacji do placementu

  • Dobór treści postu i optymalne godziny publikacji

  • Dobieranie rodzaje postów względem celu

  • Rodzaje postów skracających czas kontaktu

  • Posty typu Call Now i Send Message w Power Editor

  • Przyciski CTA i ich wpływ na konwersję

  • Rodzaje zawansowanych postów na Facebooku

  • Test Wiedzy

Posty typu Lead Ads

  • Pozyskiwanie danych kontaktowych

  • Tworzenie kampanii Lead Ads

  • Wykorzystywanie zebranych danych

Prowadzenie kampanii Facebook

  • Śledzenie użytkowników na stronie – Facebook Pixel

  • Warsztat – podstawowa kampania

  • Scenariusz kampanii

  • Lookalike a optymalizacja kosztów cz. 1

  • Lookalike a optymalizacja kosztów cz. 2

  • Bid - automatyczny czy ręczny?

  • Wykorzystywanie opinii oraz video

  • Różnice między CPA i CPM

Analiza danych

  • Analiza grupy docelowej – Audience Insight

  • Audience Insight omówienie na przykładach

  • Audience Insight wykorzystanie danych z innych rynków

Remarketing, scoring oraz dobre praktyki

  • Remarketing na podstawie ilości odwiedzin i czasu

  • Scoring według czasu, ilości odwiedzin i transakcji

  • Dobry marketing - rodzaje postów

  • Posty które konwertują – ćwiczenia

  • Post typu Canvas

  • Podgląd postu Canvas na komórce

  • Tworzenie reklamy z postem Canvas

  • Projektowanie skutecznej kampanii remarketingowej

  • Projekt kampanii remarketingowych na odmiennej grupie

  • Remarketing i Lookalike

  • Wpływ na decyzje klienta o zakupie

Dodatkowe możliwości działań reklamowych

  • Sprzedaż przez kontakt z Facebooka

  • Kontakt przez Facebook - Power Editor i Ads Manager

  • Kup Teraz a model zliczający konwersje

  • Triki w tworzeniu kampanii typu Lead Ads

  • Lead Ads a remarketing

  • Scenariusz kontaktu z klientem po Lead Ads

  • Analiza wyników kampanii Lead Ads FastTony.es