Masz już konto? Zaloguj się

Kurs Reklama na Facebooku

Prowadzisz fanpage swojej firmy i zastanawiasz się, w jaki sposób powiększyć grupę odbiorców, którzy dowiedzą się o Twoich usługach? A może zajmujesz się zawodowo marketingiem i chcesz, by remarketing, scoring czy kampanie Lead Ads prowadzone na Facebooku nie miały przed Tobą tajemnic? W tym Kursie poznasz nie tylko podstawy tworzenia skutecznych reklam i kreowania wizerunku w social mediach, lecz także specjalistyczne techniki, które sprawią, że w pełni wykorzystasz tkwiący w Facebooku potencjał. Odkryjesz skuteczne narzędzia, które usprawnią Twoją pracę i zwiększą Twoje zyski, a także nauczysz się skutecznej analizy otrzymywanych danych.

44 lekcji

5h 38min

4 (5 oceny)

Reklama na Facebooku - w Praktyce

Prowadzisz fanpage swojej firmy i zastanawiasz się, w jaki sposób powiększyć grupę odbiorców, którzy dowiedzą się o Twoich usługach? A może zajmujesz się zawodowo marketingiem i chcesz, by remarketing, scoring czy kampanie Lead Ads prowadzone na Facebooku nie miały przed Tobą tajemnic? W tym Kursie poznasz nie tylko podstawy tworzenia skutecznych reklam i kreowania wizerunku w social mediach, lecz także specjalistyczne techniki, które sprawią, że w pełni wykorzystasz tkwiący w Facebooku potencjał. Odkryjesz skuteczne narzędzia, które usprawnią Twoją pracę i zwiększą Twoje zyski, a także nauczysz się skutecznej analizy otrzymywanych danych.

Wszystko czego potrzebujesz do profesjonalnego prowadzenia fanpage'a!

W pierwszej części Kursu dowiesz się, co sprawia, że Facebook jest tak skutecznym kanałem sprzedażowym. Opowiemy Ci na podstawie badań topowych ośrodków o tym, co sprawia, że niektóre posty są angażujące użytkowników. Omówimy szeroko zarówno techniczny aspekt tworzenia postów na fanpage oraz praktyczne wykorzystanie tych porad poprzez dostosowywanie treści do wielu zmiennych. Powiemy Ci, jaki wpływ na odbiór przez potencjalnych klientów ma cykl dobowy, jak dostosować posty do konkretnego celu oraz jak skrócić czas kontaktu z firmą, a dodatkowo poznasz wygodne narzędzia, które usprawnią Twoją pracę, takie jak posty Call Now i Send Message w Power Editorze.

Możliwości kryjące się w postach typu Lead Ads

Niezależnie od tego, czy wiesz juź, czym są posty typu Lead Ads i miałeś okazję z nich korzystać, czy też jest to Twoje pierwsze spotkanie z nimi – szeroko omówimy zagadnienia dotyczące treści pozyskujących dane kontaktowe użytkowników i wyjaśnimy, jak w wygodny i skuteczny sposób tworzyć oparte na nich kampanie. Dodatkowo, oprócz samej teorii, po obejrzeniu tej części kursu, będziesz umiał w różnorodny sposób wykorzystać zebrane w kampanii dane.

Analiza i podstawy kampanii

W tej części Kursu skupimy się na technologiach, które umożliwią Ci śledzenie i poznawanie użytkowników na stronie WWW, takich jak Pixel. Poznasz rodzaje postów, które najskuteczniej przyczyniają się do wzrostu sprzedaży, a także sposoby na to, by uzyskać wartościowy ruch na Twoim fanpage. Przeprowadzimy symulację udanej kampanii na Facebooku oraz odpowiemy na wiele nurtujących Cię pytań – jak wykorzystać uzyskane opinie jako reklamę, czy wybrać bid automatyczny czy ręczny, jak zoptymalizować koszty oraz wiele innych. Omówimy szczegółowo różnice pomiędzy kampaniami CPA oraz CPM i wdrożymy Cię w podstawy remarketingu.

Audience Insight, remarketing i scoring

Następnie przejdziemy do analizy grupy docelowej, jaką stanowić będą Twoi potencjalni klienci oraz dowiemy się, jak wykorzystać dane rynkowe do własnych celów. Zarysujemy szeroko zagadnienie remarketngu na podstawie ilości odwiedzin i czasu spędzonego w witrynie oraz scoringu z wykorzystaniem tych elementów oraz wykonanych transakcji. Dowiesz się, dlaczego dobry marketing nie sprzedaje, tylko pozwala kupować, a także odświeżysz sobie zagadnienia z początku kursu, by wykorzystać je na nowych płaszczyznach. Na przykładzie praktycznych ćwiczeń nauczysz się tworzyć posty, które konwertują, a także poznasz techniki przygotowywania postów i reklam typu Canvas.

Praktyczne zadania i tworzenie kampanii

By w pełni wykorzystać zdobywaną przez Ciebie wiedzę, otrzymasz od nas zadania związane z projektowaniem kampanii remarketingowych. Takie zagadnienia jak usuwanie mało zainteresowanych użytkowników, rodzaje przekazów reklamowych czy zimny kontakt nie będą miały przed Tobą tajemnic. Nauczysz się wykorzystywać technologię Lookalike, by zwiększyć swoją sprzedaż, i dowiesz się, w jaki sposób przekonać klienta, że to właśnie Twoich usług poszukuje. Przedstawimy Ci przydatne triki w tworzeniu kampanii typu Lead Ads i zaprezentujemy, jak wykorzystywać w skuteczny sposób Power Editora oraz Ads Managera. Na zakończenie Kursu poznasz scenariusz kontaktu z klientem po wypełnieniu formularza Lead Ads oraz poznasz przykłady działających, sprawdzonych kampanii.

Dla kogo jest ten kurs?

Jeżeli jesteś zainteresowany zagadnieniami social media oraz chcesz zdobyć większe grono zaangażowanych klientów – z pewnością ten Kurs przybliży Ci zarówno techniki tworzenia skutecznych kampanii, jak i odkryje przed Tobą tajniki przygotowywania najbardziej efektywnych postów. Kurs stanowi niezbędne narzędzie dla każdego przedsiębiorcy oraz osoby zajmującej się marketingiem w social mediach.

Czego się nauczysz?

  • Profesjonalne podejscie do prowadzenia fanpage

  • Szybka praca z Power Editorem i Ads Managerem

  • Audience Insight i zaawansowany remarketing

  • Kreatywne wykorzystanie Lead Ads

  • Zwiekszanie sprzedazy przez Lookalike

  • Praktyczne cwiczenia i tworzenie kampanii

  • Dobre praktyki tworzenia postów

  • I wiele, wiele wiecej!

Zawartość

Reklama na Facebooku

6 rozdziały 44 lekcji 5h 38min

  • Facebook jako kanał sprzedażowy

    1h 14min

    Wprowadzenie

    Podgląd lekcji

    7min

    Facebook jako skuteczny sposób sprzedaży

    10min

    Przykłady angażujących postów

    Podgląd lekcji

    12min

    Przygotowanie postów – porady techniczne

    3min

    Dostosowanie kreacji do placementu

    6min

    Dobór treści postu i optymalne godziny publikacji

    6min

    Dobieranie rodzaje postów względem celu

    5min

    Rodzaje postów skracających czas kontaktu

    4min

    Posty typu Call Now i Send Message w Power Editor

    6min

    Przyciski CTA i ich wpływ na konwersję

    4min

    Rodzaje zawansowanych postów na Facebooku

    5min

    Test Wiedzy

    6min

  • Posty typu Lead Ads

    20min

    Pozyskiwanie danych kontaktowych

    3min

    Tworzenie kampanii Lead Ads

    10min

    Wykorzystywanie zebranych danych

    7min

  • Prowadzenie kampanii Facebook

    50min

    Śledzenie użytkowników na stronie – Facebook Pixel

    5min

    Warsztat – podstawowa kampania

    8min

    Scenariusz kampanii

    6min

    Lookalike a optymalizacja kosztów cz. 1

    5min

    Lookalike a optymalizacja kosztów cz. 2

    7min

    Bid - automatyczny czy ręczny?

    6min

    Wykorzystywanie opinii oraz video

    7min

    Różnice między CPA i CPM

    7min

  • Analiza danych

    33min

    Analiza grupy docelowej – Audience Insight

    12min

    Audience Insight omówienie na przykładach

    13min

    Audience Insight wykorzystanie danych z innych rynków

    Podgląd lekcji

    9min

  • Remarketing, scoring oraz dobre praktyki

    1h 46min

    Remarketing na podstawie ilości odwiedzin i czasu

    4min

    Scoring według czasu, ilości odwiedzin i transakcji

    12min

    Dobry marketing - rodzaje postów

    3min

    Posty które konwertują – ćwiczenia

    22min

    Post typu Canvas

    15min

    Podgląd postu Canvas na komórce

    1min

    Tworzenie reklamy z postem Canvas

    10min

    Projektowanie skutecznej kampanii remarketingowej

    10min

    Projekt kampanii remarketingowych na odmiennej grupie

    16min

    Remarketing i Lookalike

    4min

    Wpływ na decyzje klienta o zakupie

    7min

  • Dodatkowe możliwości działań reklamowych

    55min

    Sprzedaż przez kontakt z Facebooka

    8min

    Kontakt przez Facebook - Power Editor i Ads Manager

    5min

    Kup Teraz a model zliczający konwersje

    7min

    Triki w tworzeniu kampanii typu Lead Ads

    10min

    Lead Ads a remarketing

    8min

    Scenariusz kontaktu z klientem po Lead Ads

    6min

    Analiza wyników kampanii Lead Ads FastTony.es

    12min

Autor kursu

Daniel Kędzierski

CEO FastTony.es

Średnia ocen autora: 5

Bio
Daniel Kędzierski - CEO FastTony.es, czyli narzędzia, które pomaga tworzyć skuteczne kampanie na Facebooku dzięki funkcjom niedostępnym w bezpłatnych narzędziach, licznym integracjom z systemami zewnętrznymi i automatyzacji reklamy. Odpowiada za wizję produktu, zdobywanie nowych rynków oraz dystrybucję. Przedsiębiorca z trzynastoletnim doświadczeniem. Tworzy strategie biznesowe i marketingowe, a z jego rozwiązań technologicznych korzystał firmy takie jak, T-Mobile, DDB Tribal, McDonalds, Starcom.

Prelegent największych krajowych i międzynarodowych konferencji. Prowadzi szkolenia, na których dzieli się wiedzą z zakresu tworzenia i optymalizacji kampanii Facebook Ads.

Dołącz do ponad 10 tys. zadowolonych z naszych kursów

z którego roku jest ten kurs? 2015?

Justyna

28 stycznia 2021

Kurs mógłby być super, gdyby nie to, że jest nieaktualny!!! Wydane pieniądze na marne.

Jadzia Nazwisko

25 maja 2021

Cała krasa EduWeb! Kolejny chyba już 8 kurs z rzędu który jest totalnie nieaktualny. Zaczynam dochodzić do wniosku, że moja dotychczasowa nauka z YT przynosi mi więcej korzyści niż roczny abonament w fabryce kursów.... Szkoda bo jestem z EduWeb od początku...

Maverick

27 maja 2021

Treść merytoryczna nadal jest ok. W tym kursie widać jak FB się zmienił.

Jolanta Waniowska

17 sierpnia 2021

Merytorycznie dobrze przygotowany kurs. Przyjemnie i zrozumiale poprowadzony. Lecz oglądając przykłady na których są daty sprzed kilku (manager reklam). Zastanawiam się na ile to dobra inwestycja, a na ile strata czasu.

Tomasz Mirkowicz

8 grudnia 2021

Kurs Reklama na Facebooku

  • 44 lekcji wideo

  • 5h 38min materiału

  • Certyfikat w ramach ścieżek

  • Dostęp z urządzeń mobilnych

Dlaczego wybrać właśnie ten kurs?

Efektywna nauka

Kurs wideo to najbardziej efektywna a zarazem najprzyjemniejsza forma nauki. Jest on tak prowadzony, byś cały czas mógł go śledzić z zainteresowaniem i zaangażowaniem, a także czerpać satysfakcję ze zdobytej wiedzy!

Wiedza ekspertów

Wiedza, którą otrzymujesz w tym kursie, to nie tylko sucha teoria, ale również wskazówki od praktyka z wieloletnim doświadczeniem, dzięki którym dużo łatwiej będzie Ci opanować materiał i pracować efektywniej.

Praktyczne przykłady

Uczysz się na praktycznych przykładach. Kurs, który masz przed sobą to esencja praktycznej wiedzy i doświadczenia a także wzorów, które oszczędzą Ci godziny pracy i poszukiwań.

Pytania i odpowiedzi

Przeczytaj najczęściej zadawane pytania

Masz więcej pytań?

Porozmawiaj z nami na na czacie

Wyślij nam e-mail

Zadzwoń +48 880880606

Czy każdy kurs ma pliki źródłowe?

Nie każdy. Jeśli pliki są dostępne dla danego kursu, znajdziesz je w zakładce źródła. Niektóre kursy nie posiadają źródeł ponieważ nie są potrzebne, inne nie mogły być zamieszczone np. ze względu na prawa autorskie do wykorzystania komercyjnych prac naszych autorów. Staramy się aby kursy były maksymalnie praktyczne i chętnie pokazujemy zaplecze zawodowe naszych autorów, ale niekiedy nie możemy dołączyć go w postaci źródeł.

Jak jest skonstruowany kurs?

Kurs składa się z rozdziałów oraz lekcji. Staramy się, aby optymalnie kursy miały 5-7 rozdziałów po około 5-10 lekcji w każdym. W ten sposób nauka jest optymalna a podtrzymanie uwagi staje się łatwiejsze. Rekomendujemy przerabianie nie więcej niż jednego rozdziału naraz a po jego przerobieniu powtórzenie materiału we własnym zakresie.

Jak najlepiej wykorzystać kurs?

Potraktuj kurs jako inspirację do własnej pracy. Tam, gdzie się da staraj się powtarzać czynności, które wykonuje autor. Nie powtarzaj ich jednak bezmyślnie - spróbuj zmodyfikować przykłady i dostosować je do swoich potrzeb. W ten sposób przyswoisz materiał jeszcze lepiej!

Jak mogę uzyskać dostęp do kursu?

Możesz albo wykupić ten konkretny kurs przez koszyk, uzyskując do niego (i jego rewizji) bezterminowy dostęp, albo wykupić wariant abonamentu, który obejmuje dany kurs i w ten sposób oglądać go oraz inne materiały na platformie tak długo, jak Twój abonament jest aktywny.

Czy kurs jest aktualny?

Staramy się aby wszystkie materiały na stronie były aktualne. Nie znaczy to, że kurs powstał bardzo niedawno. Często na stronie znajdziesz trochę starsze kursy, jednak regularnie wykonujemy ich rewizję i zmieniamy lekcje - czy to przez dodanie stosownych komentarzy z aktualizacją, czy poprzez nagranie danej lekcji jeszcze raz. Datę ostatniej rewizji znajdziesz w informacjach o kursie.

Czym się różni kurs od warsztatu i ścieżki?

Kursy to kilku godzinne, kompleksowe opracowanie danego zagadnienia, podzielone na lekcje i rozdziały. Często uzupełniają je Warsztaty, które mają formę jednej dłuższej, praktycznej lekcji (30min-1h), natomiast ścieżki stanowią zbiór jednych i drugich materiałów - ułożoną z kursów i warsztatów playlistę, która pozwala Ci kompleksowo opanować dane zagadnienie.

Z kursów eduweb.pl korzystam od początku powstania platformy. Kursy są doskonałym rozwiązaniem dla osób, które chcą przekwalifikować się lub poszerzyć umiejętności. Praktyczne źródło wiedzy od ekspertów i praktyków z branży IT i kreatywnej.

Paweł Krzyściak

UI/UX Designer johnny10.com

Zacznij naukę w Reklama na Facebooku

  • 44 lekcji wideo

  • 5h 38min materiału

  • Certyfikat w ramach ścieżek

  • Dostęp z urządzeń mobilnych