Kurs Reklama na Facebooku

Wprowadzenie

Lekcje
Koszyk Koszyk
  • Opis
  • Recenzje
  • Autor
  • Transkrypt
  • Pytania i odpowiedzi
  • Pytania

8 ocen

Wprowadzenie

Chcesz skutecznie promować się na Facebooku? Zapoznaj się z panelem reklamowym Facebooka i popraw swoje wyniki sprzedażowe. Z pomocą panelu przeprowadzisz skuteczne kampanie reklamowe na największym portalu społecznościowym na świecie, który zrzesza 14 mln użytkowników w Polsce, w tym 11 mln aktywnie korzystających z niego na co dzień. Dzięki temu kursowi nauczysz się jak efektywnie używać instrumentów Facebooka tak, by reklamy docierały prosto do Twoich potencjalnych klientów!

  1. Planowanie efektywnych dzialan na Facebooku
  2. Dobieranie grup docelowych
  3. Tworzenie skutecznych materialów reklamowych
  4. Rozliczanie kampanii na Facebooku
  5. Analiza kampanii reklamowych
  6. Optymalizacja dzialan i poprawianie wyników
  7. Tworzenie grup remarketingowych
  8. I wiele, wiele wiecej!

Realizuj skuteczne kampanie

Po zapoznaniu się z kursem zdobędziesz umiejętność planowania kampanii – określenia właściwego celu i kierunku działań. Zaplanujesz skuteczną strategię, która pozwoli Ci zrealizować mierzalne cele biznesowe z pomocą reklamy na Facebooku. Odpowiednio dobierzesz wszystkie elementy składające się za sukces kampanii. Nauczysz się metod optymalizacji wyników tak by móc dalej poprawiać efektywność i ograniczać koszty – tym samym rozwijając promowany biznes.

Docieraj do właściwych użytkowników

Facebook daje możliwość reklamodawcom szczegółowe doboru finalnych odbiorców reklamy. To właśnie ten element systemu reklamowego Facebooka pozwala na osiąganie wymiernych sukcesów przy bardzo niskich nakładach. Dzięki kursowi dobierzesz odpowiednie grupy docelowe w taki sposób, aby Twoje reklamy trafiały do osób, na których Ci zależy – osób zainteresowanych Twoją ofertą. Nowe umiejętności pozwolą Ci skierować komunikat do odpowiednich osób na podstawie lokalizacji, zainteresowań, stylu życia, demografii i wielu innych czynników.

Dobierz odpowiedni komunikat reklamowy

W kolejnej części kursu dowiesz się, jak tworzyć skuteczne materiały reklamowe przyciągające uwagę Twoich przyszłych klientów. Poznasz zasady tworzenia takich materiałów oraz metody bezkosztowego ich testowania przed zainwestowaniem większych budżetów. Poznasz zasady tworzenia tego typu materiałów oraz szereg wskazówek popartych przykładami z prawdziwych kampanii realizowanych na Facebooku.

Rozliczenie i optymalizacja kampanii

Dowiesz się jak efektywnie wydawać pieniądze na kampanie, by uzyskiwać jak najlepsze wyniki przy najniższych kosztach. Dowiesz się jak ustalać budżety, jak nimi efektywnie zarządzać i jak optymalizować rozkład budżetu w tracie trwania kampanii by dalej obniżać koszty. Zapoznasz się z raportowaniem dostępnym na Facebooku i zaczniesz szczegółowo analizować dane ze względu na pomniejsze segmenty odbiorców, umiejscowienie reklamy i szereg innych zmiennych. W ten sposób nauczysz się wyciągać wnioski na bazie danych z własnych kampanii i podejmować skuteczne decyzje optymalizacyjne.

Analityka i Pixel Facebooka

Zapoznasz się zaawansowanymi rozwiązaniami oferowanymi przez Facebooka. Dowiesz się jak zaimplementować Pixel Facebooka na swojej stronie i nauczysz się wykorzystywać szereg korzyści wynikający z tego wdrożenia – przede wszystkim możliwość optymalizacji kampanii pod dowolnie obrane konwersje oraz tworzenie grup remarketingowych. Poznasz metody pozwalające tworzyć i kontrolować zaawansowane ścieżki konwersji i tworzyć dopasowane do potrzeb Twojego biznesu lejki sprzedażowe.

Dla kogo jest ten kurs?

Kurs przeznaczony jest dla każdej osoby zainteresowanej zagadnieniem reklamy internetowej. Nagrany jest z myślą o tych osobach, które dopiero chcą założyć swoje pierwsze kampanie i wolą usystematyzować swoją wiedzę i uniknąć szeregu potencjalnych błędów. Kurs przeznaczony jest także dla osób pośrednio związanych z reklamą na Facebooku czyli dla grafików, tworzących materiały reklamowe, specjalistów PR i Social Media zarządzających fanpage swoich klientów, dla przedsiębiorców i startupów pragnących wykorzystać Facebooka do promocji swoich biznesów i pozyskiwania nowych klientów. Wszystkie powyżej wymienione osoby znajdą w tym kursie konkterny zasób wiedzy i inspiracji do tworzenia efektywnych kampanii na Facebooku.

Dlaczego wybrać właśnie ten kurs?

  1. Kurs wideo to najbardziej efektywna a zarazem najprzyjemniejsza forma nauki. Jest on tak prowadzony, byś cały czas mógł go śledzić z zainteresowaniem i zaangażowaniem, a także czerpać satysfakcję ze zdobytej wiedzy!
  2. Wiedza, którą otrzymujesz w tym kursie, to nie tylko sucha teoria, ale również wskazówki od praktyka z wieloletnim doświadczeniem, dzięki którym dużo łatwiej będzie Ci opanować materiał i pracować efektywniej.
  3. Uczysz się na praktycznych przykładach. Kurs, który masz przed sobą to esencja praktycznej wiedzy i doświadczenia a także wzorów, które oszczędzą Ci godziny pracy i poszukiwań.
47 minut

Canva

Stwórz własne kreacje graficzne

Canva to popularne i niezwykle wygodne narzędzie webowe do tworzenia dobrze wyglądających, prostych grafik, które pozwala przygotować ciekawe i estetyczne kreacje nawet osobom bez żadnego doświadczenia w grafice. W Canvie stworzysz materiały na social media - ale nie tylko! Sprawdź, jak wykorzystać potencjał tego narzędzia i w ciągu zaledwie chwili przygotować reklamy, bannery czy posty.

Michał Wedlechowicz

1 godzina 5 minut

Webinary i Wydarzenia

Automatyzacja organizacji wydarzeń

Wydarzenia i webinary zyskują lawinową popularność - a zainteresowanie szkoleniami online, livestreamami czy materiałami offline nie przestaje rosnąć. W tym Kursie dowiesz się, jak tworzyć wydarzenia z użyciem najbardziej nowoczesnych narzędzi, które pomogą Ci nie tylko dotrzeć do szerokiego grona odbiorców, ale również zaoszczędzić Twój czas. Poznasz praktyczny framework, który od A do Z pozwoli Ci w znacznej mierze zautomatyzować tworzenie wydarzeń i poznasz szereg użytecznych technik oraz wskazówek.

Grzegorz Róg

1 godzina 3 minuty

Chatboty dla Messenger

z użyciem Chatfuel

Zobacz Kurs, który pozwoli Ci stworzyć Chatbota z pomocą popularnej platformy Chatfuel i połączyć go z systemem rezerwacji i kalendarzem YouCanBookMe! To dość zaawansowany i bardzo praktyczny materiał, który pokaże Ci jakie są możliwości współczesnych chatbotów i jak można, z pomocą API, łączyć je z innymi narzędziami. Automatyzacja w biznesie online to temat, który obecnie bardzo trenduje i pozwala osiągnąć rewelacyjne efekty - oszczędzić czas i pieniądze.

Grzegorz Róg

6 godzin 2 minuty

Kurs Prowadzenie Kanału YouTube

dla Twórców, Firm, Influencerów

Przyszłość ma format wideo! To właśnie nagrywanie filmów może pomóc w promowaniu Twojej firmy, budowaniu wizerunku, kreatywnym reklamowaniu produktów czy usług albo po prostu wyrażaniu swojej wizji twórczej oraz dzieleniu się Twoją pasją. YouTube to - zaraz po Google - druga najpopularniejsza wyszukiwarka, a jeżeli poznasz zasady i potencjał tkwiące w tej platformie - nic nie będzie stało na przeszkodzie, byś dzielił się swoimi materiałami docierając do setek, tysięcy, a nawet milionów odbiorców. W tym Kursie dowiesz się wszystkiego co musisz wiedzieć na temat tworzenia kanału na YouTube - od strategii, przez aspekty techniczne, aż po monitorowanie publikacji oraz ich monetyzację i automatyzację.

Oscar Rak

1 godzina

Slack Tips and Tricks

Poznaj najpopularniejszą na świecie platformę do bezpośredniej komunikacji w zespole. Slack przez ostatnie lata stał się podstawowym narzędziem w pracy wielu zespołów a co za tym idzie został wyposażony w dużą ilość ciekawych funkcji i narzędzi. W tym Warsztacie postaram się pokazać Ci najciekawsze możliwości Slacka zarówno od strony administracyjnej, jak również efektywnej pracy w zespole. Poznasz też kilka sztuczek które pomogą lepiej się zorganizować i dowiesz się jak wykorzystać integrację z innymi narzędziami by zbudować dobrze prosperującą maszynę do pracy zespołowej. No i oczywiście nie zabraknie informacji o emoji! 😜🙈✋

Grzegorz Róg

1 godzina 45 minut

Optymalizacja kampanii z FastTony.es

W tym warsztacie opowiemy o optymalizacji kampanii reklamowej na Facebooku z wykorzystaniem narzędzia FastTony.es! Dzięki zawartym w warsztacie materiałom dowiesz się w jaki sposób wykorzystać Magic Links tak, aby zdobyć idealną grupę docelową odbiorców Twoich reklam, a także jak skutecznie remarketingować użytkowników, którzy dotarli do Twoich treści z Google czy innych źródeł. Poznasz tajniki tworzenia testów A/B, automatyzacji kampanii Lead Ads oraz jej integracji z Freshmail. <br><br> Z naszego warsztatu dowiesz się również: <br> -Jak remarketingować osoby, które tylko otworzyły Twojego maila? <br> -Jak remarketingować tych użytkowników, którzy nie wypełnili formularza Lead Ads do końca lub spędzili na Twojej stronie określoną ilość czasu? <br> -W jaki sposób Content Manager pomoże Ci zautomatyzować kasowanie spamu i odpowiadanie na pytania klientów? <br> -Czym jest reklama dynamiczna na Facebooku? <br> -Oraz jak do własnych celów możesz wykorzystać warunki atmosferyczne z użyciem Weather Ads Control! <br> <br><br> Na warsztat zaprasza Daniel Kędzierski.

Daniel Kędzierski

1 godzina

Budowanie wizerunku i marki osobistej

Tyle mówi się o tym, że każdy ma swoją markę osobistą, ale brakuje praktycznych ćwiczeń i zadań, aby pomóc zrozumieć mechanikę budowania Twojego personal brandingu. Jeśli czujesz się zagubiony/a i nie wiesz od czego zacząć swoją przygodę z budowaniem swojego wizerunku, zapraszam na ten warsztat. W ciągu godzinnego Warsztatu wykonasz kilkanaście ćwiczeń, w efekcie których będziesz w stanie konkretnie określić co chcesz osiągnąć i w jaki sposób możesz tam dotrzeć. <br><br>Warsztat świetnie komponuje się z kurem odnośnie marki osobistej na Linkedin, ale jest samodzielnym warsztatem dla osób, którym zależy na swojej marce nie tylko w sieci. <br><br> Na warsztat zaprasza Monika Czaplicka!

Monika Czaplicka

6 godzin 10 minut

Kurs LinkedIn i Personal Branding

Budowanie Marki Osobistej

W dzisiejszym świecie każdy potrzebuje zadbać o swoją markę w sieci - niezależnie od tego czy dopiero startujesz ze swoim pomysłem, jesteś przedsiębiorcą, freelancerem czy szukasz pracy, a może ją zmieniasz. Jednym z miejsc, które warto wykorzystać, aby skutecznie budować swoją markę osobistą jest portal Linkedin, dedykowany profesjonalnej sieci kontaktów. Dzięki temu kursowi dowiesz się jak wykorzystać w pełni moc tego portalu, jak budować swój wizerunek, w jaki sposób szukać klientów, na co patrzą rekruterzy i co warto a czego nie warto robić. Poznasz tajniki związane z pozyskiwaniem rekomendacji, zwiększaniem swojego zasięgu i będziesz mógł lub mogła przekonać się jak wykorzystać możliwości, które daje Linkedin. Jeśli zastanawiasz się jak poświęcając najwyżej kilka minut dziennie zadbać o swoją markę i sprzedaż - podpowiem Ci z jakich narzędzi możesz korzystać i co robić, żeby dotrzeć do założonego celu bez trwonienia zasobów finansowych czy czasowych. Zacznij świadomie budować swój personal branding i zyskaj, dzięki wykorzystaniu Linkedin!

Monika Czaplicka

5 godzin 38 minut

Kurs Reklama na Facebooku

w Praktyce

Prowadzisz fanpage swojej firmy i zastanawiasz się, w jaki sposób powiększyć grupę odbiorców, którzy dowiedzą się o Twoich usługach? A może zajmujesz się zawodowo marketingiem i chcesz, by remarketing, scoring czy kampanie Lead Ads prowadzone na Facebooku nie miały przed Tobą tajemnic? W tym Kursie poznasz nie tylko podstawy tworzenia skutecznych reklam i kreowania wizerunku w social mediach, lecz także specjalistyczne techniki, które sprawią, że w pełni wykorzystasz tkwiący w Facebooku potencjał. Odkryjesz skuteczne narzędzia, które usprawnią Twoją pracę i zwiększą Twoje zyski, a także nauczysz się skutecznej analizy otrzymywanych danych.

Daniel Kędzierski

30 minut

Korzysci z reklamy na Facebooku

Zapoznaj się z głównymi cechami, możliwościami i korzyściami z wykorzystania reklamy na Facebooku podczas krótkiego warsztatu online. Dowiesz się jakie korzyści przyniesie Ci ten kanał reklamowy i dowiesz się na które elementy tego typu kampanii należy zwrócić największą uwagę. Warsztat należy traktować jako wstęp do pogłębiania wiedzy z zakresu systemu reklamowego Facebooka i reklamy online w ogóle. Jest to dobry start do lepszego zrozumienia istoty promocji w tym kanale i realizacji w jego ramach efektywnych kampanii. <br><br> Na warsztat zaprasza Kuba Bąkała!

Jakub Bąkała

Autor: Jakub Bąkała

Analityk i strateg w zakresie mediów digital ze specjalnością w obszarze Social Media. Szerokie doświadczenie zdobył współpracując z takimi agencjami jak Socializer, Lubię to, Isobar, Carat, Vizeum, iProspect oraz Mediacom. Prowadził projekty dla największych marek ze wszystkich branż, zarządzając zespołem analityków. <br><br> Uczestnik konferencji Google Meet Experts oraz Facebook Performance Experts. Wygłosił prelekcje podczas Social Media Convent 2015 oraz podczas II edycji konferencji Video w Sieci magazynu Brief. Obecnie współpracuje ze startupami i rozwija własną ofertę zintegrowanej promocji w firmie adfunnel.

5.0

Średnia ocen autora

Recenzje Kurs Reklama na Facebooku

5

8 dodanych ocen

2017-01-12

Jestem bardzo zadowolony z kursu. Od podstaw ale konkretnie, rzeczowo i co równie ważne bez zbędnego męczenia każdego zagadnienia.

Marcin Kosicki

2017-04-07

Kurs daje solidne podstawy do tworzenia reklam na Facebooku.

Piotr Kacala

2017-08-21

Planowanie kampanii sprzedażowej jest pokazane krok po kroku, dzięki czemu nawet ktoś kto zaczyna swoją przygodę z prowadzeniem fanpage jest w stanie efektywnie pozyskać nowych klientów. Darmowe tutoriale nie umywają się do tego kursu.

Pawel Ksiezopolski

2017-08-23

Jasno i rzeczowo. Polecam!

Andrzej Urban

2020-02-21

Solidne podstawy - polecam

Dariusz Mazur

2020-04-23

Źródło przydatnych informacji dla początkujących na Facebook Ads

Krzysztof Branecki

2020-07-02

Bardzo słaby kurs jak na eduweb. Mało praktyki, dużo teorii, która powiela się w kilku lekcjach. Kurs już nieaktualny, dużo elementów na FB już się zmieniło. Jaki jest sens, witania się autora pawie na każdej lekcji. Mało przekazanego doświadczenia autora, a o to chodzi w takich kursach.

Tomasz Kowalczyk

2020-07-31

Świetny kurs, od podstaw, bardzo rzeczowy.

Dominika

Ten kurs nie posiada jeszcze transkryptu. Choć bardzo się staramy, wygenerowanie transkryptów do wszystkich kursów jest bardzo czasochłonne. W wielu przypadkach wymaga zaangażowania drogiego oprogramowania i godzin pracy przy poprawianiu transkryptu tak, aby był on możliwie jak najlepszy.

Zależy nam na tym, aby przygotować transkrypty do wszystkich naszych treści. To jedyny sposób dla osób niedosłyszących, aby mogły wygodnie uczyć się technologii. Poza tym, transkrypty ułatwiają skanowanie kursu w poszukiwaniu informacji i jego indeksowanie.

Szukamy osób, które mogłyby nam pomóc w poprawianiu transkryptów. Jeśli masz chwilę wolnego czasu i interesuje Cię dany kurs, w zamian za taką pomoc chętnie udostępnimy Ci wybrany materiał. Wyślij swoje zgłoszenie tutaj, jeśli możesz pomóc nam rozwijać platformę.

  • Informacje
  • Lekcje

Autor: Jakub Bąkała

Czas: 7 godzin 34 minuty

  • Certyfikat w ramach Ścieżki
  • Dostęp z urządzeń przenośnych
  • Licencje dla firm i szkół
Podaruj w prezencie

Wstęp do kursu

  • Wprowadzenie

  • Dlaczego warto reklamować się na Facebooku?

  • Edge Rank i ruch organiczny

  • Grupa docelowa i optymalizacja fanpage

  • Digital Customer Journey

Ustawiamy kampanię

  • Scenariusz i cel kampanii

  • Lajki, szery i komentarze

  • Panel reklamowy i struktura kampanii

Placementy i Formaty

  • Umiejscowienie reklamy

  • Format reklamy

  • Podstawowe i funkcjonalne formaty reklamowe

  • Local Awareness

  • Wykorzystaj potęgę materiałów video

  • Slideshow

  • Pozyskuj kontakty z pomocą Lead Ads

  • Zasady oraz Best Practice tworzenia materiałów reklamowych

  • Jak dobierać materiały reklamowe?

  • Gdzie kierować ruch?

  • Podsumowanie formatów

Tworzenie grupy docelowej

  • Persona

  • Geotargetowanie

  • Demografia

  • Kategorie i zainteresowania

  • Połączenia

  • Zaawansowane metody targetowania

  • Podsumowanie i dobre praktyki

Rozliczenie i raportowanie

  • Podstawowe parametry rozliczenia

  • Rodzaje rozliczeń

  • Zaawansowane opcje rozliczenia reklamy

  • Raportowanie i podstawowy sposób optymalizacji kampanii

  • Raportowanie wyników – kluczowe statystyki

  • Płatności

Zaawansowane

  • Facebook Pixel

  • Tworzenie zaawansowanych grup odbiorców

  • Testy – jak to robić?

  • Wydłużanie ścieżki konwersji

  • Facebook w szerszym kontekście

  • Analiza reklamy na Facebooku z pomocą Google Analytics

  • Power Editor

Case Study

  • Zakładamy Fanpage

  • Menedżer firmy

  • Implementacja Piksela Facebooka

  • Konwersje – ustawienie w panelu i optymalizacja

  • Remarketing – pomysł i realizacja

  • Ustawiamy kampanię od A do Z cz. 1

  • Ustawiamy kampanię od A do Z cz. 2

Strategie działań na Facebooku

  • Strategie działań reklamowych

  • Produkcja, sprzedaż offline

  • Biznes lokalny

  • Pozyskiwanie leadów

  • B2B

  • Sklep Online

Zakończenie

  • Strona docelowa

  • Podsumowanie