Kurs Reklama na Facebooku

Wprowadzenie

Koszyk Koszyk
  • Opis
  • Recenzje
  • Autor
  • Transkrypt
  • Pytania i odpowiedzi
  • QA

13 ocen

Wprowadzenie

Chcesz skutecznie promować się na Facebooku? Zapoznaj się z panelem reklamowym Facebooka i popraw swoje wyniki sprzedażowe. Z pomocą panelu przeprowadzisz skuteczne kampanie reklamowe na największym portalu społecznościowym na świecie, który zrzesza 14 mln użytkowników w Polsce, w tym 11 mln aktywnie korzystających z niego na co dzień. Dzięki temu kursowi nauczysz się jak efektywnie używać instrumentów Facebooka tak, by reklamy docierały prosto do Twoich potencjalnych klientów!

  1. Planowanie efektywnych dzialan na Facebooku
  2. Dobieranie grup docelowych
  3. Tworzenie skutecznych materialów reklamowych
  4. Rozliczanie kampanii na Facebooku
  5. Analiza kampanii reklamowych
  6. Optymalizacja dzialan i poprawianie wyników
  7. Tworzenie grup remarketingowych
  8. I wiele, wiele wiecej!

Realizuj skuteczne kampanie

Po zapoznaniu się z kursem zdobędziesz umiejętność planowania kampanii – określenia właściwego celu i kierunku działań. Zaplanujesz skuteczną strategię, która pozwoli Ci zrealizować mierzalne cele biznesowe z pomocą reklamy na Facebooku. Odpowiednio dobierzesz wszystkie elementy składające się za sukces kampanii. Nauczysz się metod optymalizacji wyników tak by móc dalej poprawiać efektywność i ograniczać koszty – tym samym rozwijając promowany biznes.

Docieraj do właściwych użytkowników

Facebook daje możliwość reklamodawcom szczegółowe doboru finalnych odbiorców reklamy. To właśnie ten element systemu reklamowego Facebooka pozwala na osiąganie wymiernych sukcesów przy bardzo niskich nakładach. Dzięki kursowi dobierzesz odpowiednie grupy docelowe w taki sposób, aby Twoje reklamy trafiały do osób, na których Ci zależy – osób zainteresowanych Twoją ofertą. Nowe umiejętności pozwolą Ci skierować komunikat do odpowiednich osób na podstawie lokalizacji, zainteresowań, stylu życia, demografii i wielu innych czynników.

Dobierz odpowiedni komunikat reklamowy

W kolejnej części kursu dowiesz się, jak tworzyć skuteczne materiały reklamowe przyciągające uwagę Twoich przyszłych klientów. Poznasz zasady tworzenia takich materiałów oraz metody bezkosztowego ich testowania przed zainwestowaniem większych budżetów. Poznasz zasady tworzenia tego typu materiałów oraz szereg wskazówek popartych przykładami z prawdziwych kampanii realizowanych na Facebooku.

Rozliczenie i optymalizacja kampanii

Dowiesz się jak efektywnie wydawać pieniądze na kampanie, by uzyskiwać jak najlepsze wyniki przy najniższych kosztach. Dowiesz się jak ustalać budżety, jak nimi efektywnie zarządzać i jak optymalizować rozkład budżetu w tracie trwania kampanii by dalej obniżać koszty. Zapoznasz się z raportowaniem dostępnym na Facebooku i zaczniesz szczegółowo analizować dane ze względu na pomniejsze segmenty odbiorców, umiejscowienie reklamy i szereg innych zmiennych. W ten sposób nauczysz się wyciągać wnioski na bazie danych z własnych kampanii i podejmować skuteczne decyzje optymalizacyjne.

Analityka i Pixel Facebooka

Zapoznasz się zaawansowanymi rozwiązaniami oferowanymi przez Facebooka. Dowiesz się jak zaimplementować Pixel Facebooka na swojej stronie i nauczysz się wykorzystywać szereg korzyści wynikający z tego wdrożenia – przede wszystkim możliwość optymalizacji kampanii pod dowolnie obrane konwersje oraz tworzenie grup remarketingowych. Poznasz metody pozwalające tworzyć i kontrolować zaawansowane ścieżki konwersji i tworzyć dopasowane do potrzeb Twojego biznesu lejki sprzedażowe.

Dla kogo jest ten kurs?

Kurs przeznaczony jest dla każdej osoby zainteresowanej zagadnieniem reklamy internetowej. Nagrany jest z myślą o tych osobach, które dopiero chcą założyć swoje pierwsze kampanie i wolą usystematyzować swoją wiedzę i uniknąć szeregu potencjalnych błędów. Kurs przeznaczony jest także dla osób pośrednio związanych z reklamą na Facebooku czyli dla grafików, tworzących materiały reklamowe, specjalistów PR i Social Media zarządzających fanpage swoich klientów, dla przedsiębiorców i startupów pragnących wykorzystać Facebooka do promocji swoich biznesów i pozyskiwania nowych klientów. Wszystkie powyżej wymienione osoby znajdą w tym kursie konkterny zasób wiedzy i inspiracji do tworzenia efektywnych kampanii na Facebooku.

Dlaczego wybrać właśnie ten kurs?

  1. Kurs wideo to najbardziej efektywna a zarazem najprzyjemniejsza forma nauki. Jest on tak prowadzony, byś cały czas mógł go śledzić z zainteresowaniem i zaangażowaniem, a także czerpać satysfakcję ze zdobytej wiedzy!
  2. Wiedza, którą otrzymujesz w tym kursie, to nie tylko sucha teoria, ale również wskazówki od praktyka z wieloletnim doświadczeniem, dzięki którym dużo łatwiej będzie Ci opanować materiał i pracować efektywniej.
  3. Uczysz się na praktycznych przykładach. Kurs, który masz przed sobą to esencja praktycznej wiedzy i doświadczenia a także wzorów, które oszczędzą Ci godziny pracy i poszukiwań.

Autor: Jakub Bąkała

Analityk i strateg w zakresie mediów digital ze specjalnością w obszarze Social Media. Szerokie doświadczenie zdobył współpracując z takimi agencjami jak Socializer, Lubię to, Isobar, Carat, Vizeum, iProspect oraz Mediacom. Prowadził projekty dla największych marek ze wszystkich branż, zarządzając zespołem analityków. <br><br> Uczestnik konferencji Google Meet Experts oraz Facebook Performance Experts. Wygłosił prelekcje podczas Social Media Convent 2015 oraz podczas II edycji konferencji Video w Sieci magazynu Brief. Obecnie współpracuje ze startupami i rozwija własną ofertę zintegrowanej promocji w firmie adfunnel.

Analityk i strateg w zakresie mediów digital ze specjalnością w obszarze Social Media. Szerokie doświadczenie zdobył współpracując z takimi agencjami jak Socializer, Lubię to, Isobar, Carat, Vizeum, iProspect oraz Mediacom. Prowadził projekty dla największych marek ze wszystkich branż, zarządzając zespołem analityków. <br><br> Uczestnik konferencji Google Meet Experts oraz Facebook Performance Experts. Wygłosił prelekcje podczas Social Media Convent 2015 oraz podczas II edycji konferencji Video w Sieci magazynu Brief. Obecnie współpracuje ze startupami i rozwija własną ofertę zintegrowanej promocji w firmie adfunnel.

5

Średnia ocen autora

Ten kurs nie posiada jeszcze transkryptu. Choć bardzo się staramy, wygenerowanie transkryptów do wszystkich kursów jest bardzo czasochłonne. W wielu przypadkach wymaga zaangażowania drogiego oprogramowania i godzin pracy przy poprawianiu transkryptu tak, aby był on możliwie jak najlepszy.

Zależy nam na tym, aby przygotować transkrypty do wszystkich naszych treści. To jedyny sposób dla osób niedosłyszących, aby mogły wygodnie uczyć się technologii. Poza tym, transkrypty ułatwiają skanowanie kursu w poszukiwaniu informacji i jego indeksowanie.

Szukamy osób, które mogłyby nam pomóc w poprawianiu transkryptów. Jeśli masz chwilę wolnego czasu i interesuje Cię dany kurs, w zamian za taką pomoc chętnie udostępnimy Ci wybrany materiał. Wyślij swoje zgłoszenie tutaj, jeśli możesz pomóc nam rozwijać platformę.

  • Informacje
  • Lekcje

Autor: Jakub Bąkała

Czas: 7 godzin 34 minut

  • Certyfikat w ramach Ścieżki
  • Dostęp z urządzeń przenośnych
  • Licencje dla firm i szkół
Podaruj w prezencie

Wstęp do kursu

  • Wprowadzenie

  • Dlaczego warto reklamować się na Facebooku?

  • Edge Rank i ruch organiczny

  • Grupa docelowa i optymalizacja fanpage

  • Digital Customer Journey

Ustawiamy kampanię

  • Scenariusz i cel kampanii

  • Lajki, szery i komentarze

  • Panel reklamowy i struktura kampanii

Placementy i Formaty

  • Umiejscowienie reklamy

  • Format reklamy

  • Podstawowe i funkcjonalne formaty reklamowe

  • Local Awareness

  • Wykorzystaj potęgę materiałów video

  • Slideshow

  • Pozyskuj kontakty z pomocą Lead Ads

  • Zasady oraz Best Practice tworzenia materiałów reklamowych

  • Jak dobierać materiały reklamowe?

  • Gdzie kierować ruch?

  • Podsumowanie formatów

Tworzenie grupy docelowej

  • Persona

  • Geotargetowanie

  • Demografia

  • Kategorie i zainteresowania

  • Połączenia

  • Zaawansowane metody targetowania

  • Podsumowanie i dobre praktyki

Rozliczenie i raportowanie

  • Podstawowe parametry rozliczenia

  • Rodzaje rozliczeń

  • Zaawansowane opcje rozliczenia reklamy

  • Raportowanie i podstawowy sposób optymalizacji kampanii

  • Raportowanie wyników – kluczowe statystyki

  • Płatności

Zaawansowane

  • Facebook Pixel

  • Tworzenie zaawansowanych grup odbiorców

  • Testy – jak to robić?

  • Wydłużanie ścieżki konwersji

  • Facebook w szerszym kontekście

  • Analiza reklamy na Facebooku z pomocą Google Analytics

  • Power Editor

Case Study

  • Zakładamy Fanpage

  • Menedżer firmy

  • Implementacja Piksela Facebooka

  • Konwersje – ustawienie w panelu i optymalizacja

  • Remarketing – pomysł i realizacja

  • Ustawiamy kampanię od A do Z cz. 1

  • Ustawiamy kampanię od A do Z cz. 2

Strategie działań na Facebooku

  • Strategie działań reklamowych

  • Produkcja, sprzedaż offline

  • Biznes lokalny

  • Pozyskiwanie leadów

  • B2B

  • Sklep Online

Zakończenie

  • Strona docelowa

  • Podsumowanie

}