Masz już konto? Zaloguj się

Kurs LinkedIn i Personal Branding

Dzięki temu kursowi dowiesz się jak wykorzystać w pełni moc tego portalu, jak budować swój wizerunek, w jaki sposób szukać klientów, na co patrzą rekruterzy i co warto a czego nie warto robić

60 lekcji

6h 10min

5 (1 oceny)

LinkedIn i Personal Branding - Budowanie Marki Osobistej

W dzisiejszym świecie każdy potrzebuje zadbać o swoją markę w sieci - niezależnie od tego czy dopiero startujesz ze swoim pomysłem, jesteś przedsiębiorcą, freelancerem czy szukasz pracy, a może ją zmieniasz. Jednym z miejsc, które warto wykorzystać, aby skutecznie budować swoją markę osobistą jest portal Linkedin, dedykowany profesjonalnej sieci kontaktów. Dzięki temu kursowi dowiesz się jak wykorzystać w pełni moc tego portalu, jak budować swój wizerunek, w jaki sposób szukać klientów, na co patrzą rekruterzy i co warto a czego nie warto robić. Poznasz tajniki związane z pozyskiwaniem rekomendacji, zwiększaniem swojego zasięgu i będziesz mógł lub mogła przekonać się jak wykorzystać możliwości, które daje Linkedin. Jeśli zastanawiasz się jak poświęcając najwyżej kilka minut dziennie zadbać o swoją markę i sprzedaż - podpowiem Ci z jakich narzędzi możesz korzystać i co robić, żeby dotrzeć do założonego celu bez trwonienia zasobów finansowych czy czasowych. Zacznij świadomie budować swój personal branding i zyskaj, dzięki wykorzystaniu Linkedin!

Poznaj wielką sieć LinkedIn!

Kurs zaczyna się od wprowadzenia, w którym wyjaśnimy, dlaczego Linkedin jest portalem, którego w obecnych czasach nie można ignorować. Płynnie przejdziemy do kwestii strategicznych - bez tego nasze działania będą nieprzemyślane i przypadkowe. Rozprawimy się również z paroma mitami, które w dalszym ciągu pokutują na temat portalu Linkedin, oraz odpowiemy na pytanie, dlaczego to właśnie dla Ciebie ta technologia może być przydatna. Zastanowimy się co powoduje, że dany profil jest dobry oraz jak szybko i skutecznie taki zbudować. Omówimy poszczególne elementy profilu, wyjaśniając do czego służą i jak je edytować. Wśród ćwiczeń znajdą się też praktyczne rekomendacje, które pozwolą usprawniać swój profil wraz z trwaniem kursu. Dużą część tego fragmentu kursu poświęciliśmy również temu, jak budować dobry profil, czym się cechuje i jakie efekty oferuje odbiorcom.

Twoja marka osobista

Ważną sekcją jest ta dotycząca budowania marki osobistej – mimo, że skupiamy się glównie na wykorzystaniu Linkedin, wiele z porad i ćwiczeń pomoże Ci nie tylko w na tym portalu, ale wesprze Twój proces budowania marki w całej sieci. Pomożemy Ci przeanalizować Twoje mocne i słabe strony, scharakteryzować cel, do którego dążysz oraz dowiesz się, w jaki sposób należy go rozłożyć na mniejsze kroki.

Nie tylko Ty, ale też Twoja firma

Niezależnie od tego, czy szukasz klientów lub leadów, chcesz budować konkretny wizerunek Twojej firmy, produktów i usług czy skupiasz się na budowaniu marki Twojej firmy jako dobrego pracodawcy – mamy dla Ciebie szereg praktycznych podpowiedzi i rad w jaki sposób możesz to robić i gdzie wykorzystywać różne mechanizmy Linkedin, aby zaprezentować się jak najlepiej. Specjalnie dla zainteresowanych szerszym ujęciem tego tematu poświęciliśmy całą sekcję reklamom na Linkedin, temu, jak je ustawić i co nam mogą zaoferować. Poznasz mechanizmy, które pozwolą Ci korzystać z pełnej mocy reklamowej tego portalu.

Nie tylko LinkedIn - dodatkowe narzędzia

Zdradzimy wszystkie tajniki skutecznego działania - od tego, jak zapisać się do grup i które z nich wybrać, przez to, jak wykorzystać różne ukryte funkcje, po to, jak opublikować darmowe ogłoszenie o pracę i znaleźć dzięki niemu dobrych pracowników. Przeanalizujemy cenniki, ustawienia prywatności, strategie udzielania rekomendacji, to, komu warto przedstawić jakie umiejętności – jednym słowem, po tym kursie będziesz sprawnie poruszać się po wszystkich technologiach, które wykorzystuje – i oferuje – portal Linkedin. Nie zamkniemy się tylko na sam portal, ale również porozmawiamy o Slideshare, aplikacjach mobilnych, dodatkach na różne strony www, portalach, które ułatwią nam pracę na Linkedin, wtyczkach do przeglądarek - poznamy cały ekosystem dookoła Linkedin i nauczymy się z niego skutecznie korzystać tak, aby jak najbardziej ułatwić sobie pracę.

Strategicznie i praktycznie

Wszystko okraszone jest wieloma przykładami wziętymi z życia - zarówno z naszych profili, jak i innych. Pokażemy jak mierzyć skuteczność naszych działań, jak planować, jakich błędów unikać, ale również jak skutecznie działać - zarówno jeśli chodzi o profile osobowe, jak i firmowe. Nie pokażemy Ci gotowych szablonów i odpowiedzi, ale wskażemy kierunek, w którym warto się udać, w zależności od tego, na czym Ci zależy. Cały kurs pozwoli Ci poznać wszystkie elementy portalu Linkedin i wykorzystać je niezależnie od tego, jaki cel przed sobą postawiłeś. Dodatkowo, obszerna sekcja dotycząca marki osobistej pozwoli Ci bardziej świadomie zadbać o swój wizerunek jako przedsiębiorcy, freelancera czy właściciela startupu.

Dla kogo jest ten kurs?

Niezależnie od tego, czy masz swoją firmę, czy dopiero startujesz - czy jesteś freelancerem i zależy Ci na pozyskiwaniu nowych klientów, czy może przyszedł moment, kiedy musisz zatrudnić swojego pierwszego pracownika, albo jesteś zainteresowany zagadnieniami networkingu i chcesz poznać dobre praktyki takich działań, w kursie znajdziesz wiele wartościowych informacji, które z pewnością łatwo znajdą zastosowanie w praktyce. Jeśli chcesz poznać portal LinkedIn, bo zdajesz sobie sprawę z tego, że możesz go dobrze wykorzystać, ale nie wiesz jak zacząć – lub po prostu chcesz budować swoją markę osobistą i szukasz inspiracji i porad - ten kurs na pewno Ci pomoże.

Czego się nauczysz?

  • Budowanie marki osobistej

  • Efektywne wykorzystanie Linkedin

  • Pozyskiwanie nowych klientów

  • Networking i budowanie relacji

  • Mozliwosci promocji na Slideshare

  • Optymalizacje profilu dla head hunterów

  • Promocja firmy i marki wlasnej na Linkedin

  • I wiele, wiele wiecej!

Zawartość

LinkedIn i Personal Branding

7 rozdziały 60 lekcji 6h 10min

  • Wstęp do kursu

    29min

    Wprowadzenie

    Podgląd lekcji

    7min

    Strategia profilu Linkedin

    5min

    Mity o Linkedin

    7min

    Budowanie marki osobistej

    6min

    Cel w Linkedin

    4min

  • Profil użytkownika

    1h 14min

    7 cech dobrego profilu

    6min

    Linkedin w 5 minut dziennie

    3min

    Wycieczka po profilu

    7min

    Zdjęcia i nagłówki

    7min

    Sekcja doświadczenie

    7min

    Umiejętności, grupy i inne

    7min

    Checklista profilu

    5min

    Inspiracje dobrymi profilami

    3min

    Ćwiczenia

    8min

    Zwiększanie liczby odwiedzin

    6min

    Aktualności - co publikować

    5min

    Zarządzanie kontaktami

    5min

    Wyszukiwarka

    5min

  • Marka osobista

    46min

    Personal Branding - 10 pytań

    Podgląd lekcji

    10min

    Ready, aim, fire!

    7min

    Czym jest Marka

    6min

    Personal Branding - 7 kroków

    8min

    Analiza SWOT marki osobistej

    10min

    Autopromocja

    5min

  • Profile firmowe

    51min

    Profil firmowy

    7min

    Ustawianie profilu firmowego

    5min

    Aktualizacje firmowe

    9min

    Skuteczne sposoby promocji firmy

    6min

    Dobra strona na LinkedIn

    8min

    Employer branding

    7min

    Rekomendacje

    4min

    Umiejętności

    4min

  • Grupy i promocja

    1h 36min

    Wprowadzenie do grup

    6min

    Grupy i artykuły - ćwiczenia

    5min

    Dodatkowe porady

    9min

    Ustawienia konta

    5min

    Cennik

    6min

    Slideshare i Haiku Deck

    4min

    Slideshare od środka

    4min

    Statystyki

    4min

    Strategia i ewaluacja

    7min

    Skuteczny networking

    7min

    Networking to bzdura

    8min

    Linkedin Pulse - artykuły i blogi

    5min

    Pisz artykuły!

    6min

    Showcase - czym są strony marki

    6min

    Uczestniczenie w grupach

    8min

    Wyszukiwanie leadów

    6min

  • Reklamy i oferty

    29min

    Reklamy na LinkedIn

    7min

    Kreator reklam

    7min

    Wiadomości i inmail

    5min

    Oferty pracy

    6min

    SalesNavigator

    3min

  • Dodatkowe informacje

    45min

    Aplikacje mobilne

    3min

    Social Selling Index

    3min

    Dodatkowe aplikacje i automatyzacja

    5min

    Narzędzia do LinkedIn

    11min

    Najczęściej popełniane błędy

    Podgląd lekcji

    11min

    Ciekawe funkcje na LinkedIn

    5min

    KPI

    7min

Autor kursu

Monika Czaplicka

Średnia ocen autora: 5

Dołącz do ponad 10 tys. zadowolonych z naszych kursów

Ta wiedza mogłaby być przekazana w godzine:)

Oskar Podkaura

29 października 2022

Kurs LinkedIn i Personal Branding

  • 60 lekcji wideo

  • 6h 10min materiału

  • Ostatnia rewizja 27.04.2020

  • Certyfikat w ramach ścieżek

  • Dostęp z urządzeń mobilnych

Dlaczego wybrać właśnie ten kurs?

Efektywna nauka

Kurs wideo to najbardziej efektywna a zarazem najprzyjemniejsza forma nauki. Jest on tak prowadzony, byś cały czas mógł go śledzić z zainteresowaniem i zaangażowaniem, a także czerpać satysfakcję ze zdobytej wiedzy!

Wiedza ekspertów

Wiedza, którą otrzymujesz w tym kursie, to nie tylko sucha teoria, ale również wskazówki od praktyka z wieloletnim doświadczeniem, dzięki którym dużo łatwiej będzie Ci opanować materiał i pracować efektywniej.

Praktyczne przykłady

Uczysz się na praktycznych przykładach. Kurs, który masz przed sobą to esencja praktycznej wiedzy i doświadczenia a także wzorów, które oszczędzą Ci godziny pracy i poszukiwań.

Pytania i odpowiedzi

Przeczytaj najczęściej zadawane pytania

Masz więcej pytań?

Porozmawiaj z nami na na czacie

Wyślij nam e-mail

Zadzwoń +48 880880606

Czy każdy kurs ma pliki źródłowe?

Nie każdy. Jeśli pliki są dostępne dla danego kursu, znajdziesz je w zakładce źródła. Niektóre kursy nie posiadają źródeł ponieważ nie są potrzebne, inne nie mogły być zamieszczone np. ze względu na prawa autorskie do wykorzystania komercyjnych prac naszych autorów. Staramy się aby kursy były maksymalnie praktyczne i chętnie pokazujemy zaplecze zawodowe naszych autorów, ale niekiedy nie możemy dołączyć go w postaci źródeł.

Jak jest skonstruowany kurs?

Kurs składa się z rozdziałów oraz lekcji. Staramy się, aby optymalnie kursy miały 5-7 rozdziałów po około 5-10 lekcji w każdym. W ten sposób nauka jest optymalna a podtrzymanie uwagi staje się łatwiejsze. Rekomendujemy przerabianie nie więcej niż jednego rozdziału naraz a po jego przerobieniu powtórzenie materiału we własnym zakresie.

Jak najlepiej wykorzystać kurs?

Potraktuj kurs jako inspirację do własnej pracy. Tam, gdzie się da staraj się powtarzać czynności, które wykonuje autor. Nie powtarzaj ich jednak bezmyślnie - spróbuj zmodyfikować przykłady i dostosować je do swoich potrzeb. W ten sposób przyswoisz materiał jeszcze lepiej!

Jak mogę uzyskać dostęp do kursu?

Możesz albo wykupić ten konkretny kurs przez koszyk, uzyskując do niego (i jego rewizji) bezterminowy dostęp, albo wykupić wariant abonamentu, który obejmuje dany kurs i w ten sposób oglądać go oraz inne materiały na platformie tak długo, jak Twój abonament jest aktywny.

Czy kurs jest aktualny?

Staramy się aby wszystkie materiały na stronie były aktualne. Nie znaczy to, że kurs powstał bardzo niedawno. Często na stronie znajdziesz trochę starsze kursy, jednak regularnie wykonujemy ich rewizję i zmieniamy lekcje - czy to przez dodanie stosownych komentarzy z aktualizacją, czy poprzez nagranie danej lekcji jeszcze raz. Datę ostatniej rewizji znajdziesz w informacjach o kursie.

Czym się różni kurs od warsztatu i ścieżki?

Kursy to kilku godzinne, kompleksowe opracowanie danego zagadnienia, podzielone na lekcje i rozdziały. Często uzupełniają je Warsztaty, które mają formę jednej dłuższej, praktycznej lekcji (30min-1h), natomiast ścieżki stanowią zbiór jednych i drugich materiałów - ułożoną z kursów i warsztatów playlistę, która pozwala Ci kompleksowo opanować dane zagadnienie.

Z kursów eduweb.pl korzystam od początku powstania platformy. Kursy są doskonałym rozwiązaniem dla osób, które chcą przekwalifikować się lub poszerzyć umiejętności. Praktyczne źródło wiedzy od ekspertów i praktyków z branży IT i kreatywnej.

Paweł Krzyściak

UI/UX Designer johnny10.com

Zacznij naukę w LinkedIn i Personal Branding

  • 60 lekcji wideo

  • 6h 10min materiału

  • Ostatnia rewizja 27.04.2020

  • Certyfikat w ramach ścieżek

  • Dostęp z urządzeń mobilnych