Kurs LinkedIn i Personal Branding

Wprowadzenie

Lekcje
  • Opis
  • Recenzje
  • Autor
  • Transkrypt

4 ocen

Lubię to! 336

Wprowadzenie

W dzisiejszym świecie każdy potrzebuje zadbać o swoją markę w sieci - niezależnie od tego czy dopiero startujesz ze swoim pomysłem, jesteś przedsiębiorcą, freelancerem czy szukasz pracy, a może ją zmieniasz. Jednym z miejsc, które warto wykorzystać, aby skutecznie budować swoją markę osobistą jest portal Linkedin, dedykowany profesjonalnej sieci kontaktów. Dzięki temu kursowi dowiesz się jak wykorzystać w pełni moc tego portalu, jak budować swój wizerunek, w jaki sposób szukać klientów, na co patrzą rekruterzy i co warto a czego nie warto robić. Poznasz tajniki związane z pozyskiwaniem rekomendacji, zwiększaniem swojego zasięgu i będziesz mógł lub mogła przekonać się jak wykorzystać możliwości, które daje Linkedin. Jeśli zastanawiasz się jak poświęcając najwyżej kilka minut dziennie zadbać o swoją markę i sprzedaż - podpowiem Ci z jakich narzędzi możesz korzystać i co robić, żeby dotrzeć do założonego celu bez trwonienia zasobów finansowych czy czasowych. Zacznij świadomie budować swój personal branding i zyskaj, dzięki wykorzystaniu Linkedin!

  1. Budowanie marki osobistej
  2. Efektywne wykorzystanie Linkedin
  3. Pozyskiwanie nowych klientów
  4. Networking i budowanie relacji
  5. Mozliwosci promocji na Slideshare
  6. Optymalizacje profilu dla head hunterów
  7. Promocja firmy i marki wlasnej na Linkedin
  8. I wiele, wiele wiecej!

Poznaj wielką sieć LinkedIn!

Kurs zaczyna się od wprowadzenia, w którym wyjaśnimy, dlaczego Linkedin jest portalem, którego w obecnych czasach nie można ignorować. Płynnie przejdziemy do kwestii strategicznych - bez tego nasze działania będą nieprzemyślane i przypadkowe. Rozprawimy się również z paroma mitami, które w dalszym ciągu pokutują na temat portalu Linkedin, oraz odpowiemy na pytanie, dlaczego to właśnie dla Ciebie ta technologia może być przydatna. Zastanowimy się co powoduje, że dany profil jest dobry oraz jak szybko i skutecznie taki zbudować. Omówimy poszczególne elementy profilu, wyjaśniając do czego służą i jak je edytować. Wśród ćwiczeń znajdą się też praktyczne rekomendacje, które pozwolą usprawniać swój profil wraz z trwaniem kursu. Dużą część tego fragmentu kursu poświęciliśmy również temu, jak budować dobry profil, czym się cechuje i jakie efekty oferuje odbiorcom.

Twoja marka osobista

Ważną sekcją jest ta dotycząca budowania marki osobistej – mimo, że skupiamy się glównie na wykorzystaniu Linkedin, wiele z porad i ćwiczeń pomoże Ci nie tylko w na tym portalu, ale wesprze Twój proces budowania marki w całej sieci. Pomożemy Ci przeanalizować Twoje mocne i słabe strony, scharakteryzować cel, do którego dążysz oraz dowiesz się, w jaki sposób należy go rozłożyć na mniejsze kroki.

Nie tylko Ty, ale też Twoja firma

Niezależnie od tego, czy szukasz klientów lub leadów, chcesz budować konkretny wizerunek Twojej firmy, produktów i usług czy skupiasz się na budowaniu marki Twojej firmy jako dobrego pracodawcy – mamy dla Ciebie szereg praktycznych podpowiedzi i rad w jaki sposób możesz to robić i gdzie wykorzystywać różne mechanizmy Linkedin, aby zaprezentować się jak najlepiej. Specjalnie dla zainteresowanych szerszym ujęciem tego tematu poświęciliśmy całą sekcję reklamom na Linkedin, temu, jak je ustawić i co nam mogą zaoferować. Poznasz mechanizmy, które pozwolą Ci korzystać z pełnej mocy reklamowej tego portalu.

Nie tylko LinkedIn - dodatkowe narzędzia

Zdradzimy wszystkie tajniki skutecznego działania - od tego, jak zapisać się do grup i które z nich wybrać, przez to, jak wykorzystać różne ukryte funkcje, po to, jak opublikować darmowe ogłoszenie o pracę i znaleźć dzięki niemu dobrych pracowników. Przeanalizujemy cenniki, ustawienia prywatności, strategie udzielania rekomendacji, to, komu warto przedstawić jakie umiejętności – jednym słowem, po tym kursie będziesz sprawnie poruszać się po wszystkich technologiach, które wykorzystuje – i oferuje – portal Linkedin. Nie zamkniemy się tylko na sam portal, ale również porozmawiamy o Slideshare, aplikacjach mobilnych, dodatkach na różne strony www, portalach, które ułatwią nam pracę na Linkedin, wtyczkach do przeglądarek - poznamy cały ekosystem dookoła Linkedin i nauczymy się z niego skutecznie korzystać tak, aby jak najbardziej ułatwić sobie pracę.

Strategicznie i praktycznie

Wszystko okraszone jest wieloma przykładami wziętymi z życia - zarówno z naszych profili, jak i innych. Pokażemy jak mierzyć skuteczność naszych działań, jak planować, jakich błędów unikać, ale również jak skutecznie działać - zarówno jeśli chodzi o profile osobowe, jak i firmowe. Nie pokażemy Ci gotowych szablonów i odpowiedzi, ale wskażemy kierunek, w którym warto się udać, w zależności od tego, na czym Ci zależy. Cały kurs pozwoli Ci poznać wszystkie elementy portalu Linkedin i wykorzystać je niezależnie od tego, jaki cel przed sobą postawiłeś. Dodatkowo, obszerna sekcja dotycząca marki osobistej pozwoli Ci bardziej świadomie zadbać o swój wizerunek jako przedsiębiorcy, freelancera czy właściciela startupu.

Dla kogo jest ten kurs?

Niezależnie od tego, czy masz swoją firmę, czy dopiero startujesz - czy jesteś freelancerem i zależy Ci na pozyskiwaniu nowych klientów, czy może przyszedł moment, kiedy musisz zatrudnić swojego pierwszego pracownika, albo jesteś zainteresowany zagadnieniami networkingu i chcesz poznać dobre praktyki takich działań, w kursie znajdziesz wiele wartościowych informacji, które z pewnością łatwo znajdą zastosowanie w praktyce. Jeśli chcesz poznać portal LinkedIn, bo zdajesz sobie sprawę z tego, że możesz go dobrze wykorzystać, ale nie wiesz jak zacząć – lub po prostu chcesz budować swoją markę osobistą i szukasz inspiracji i porad - ten kurs na pewno Ci pomoże.

Dlaczego wybrać właśnie ten kurs?

  1. Kurs wideo to najbardziej efektywna a zarazem najprzyjemniejsza forma nauki. Jest on tak prowadzony, byś cały czas mógł go śledzić z zainteresowaniem i zaangażowaniem, a także czerpać satysfakcję ze zdobytej wiedzy!
  2. Wiedza, którą otrzymujesz w tym kursie, to nie tylko sucha teoria, ale również wskazówki od praktyka z wieloletnim doświadczeniem, dzięki którym dużo łatwiej będzie Ci opanować materiał i zbudować silną markę osobistą.
  3. Uczysz się na praktycznych przykładach. Kurs, który masz przed sobą to esencja praktycznej wiedzy i doświadczenia a także wzorów, które oszczędzą Ci godziny pracy i poszukiwań.
6 godzin

Kurs LinkedIn i Personal Branding
Budowanie Marki Osobistej

W dzisiejszym świecie każdy potrzebuje zadbać o swoją markę w sieci - niezależnie od tego czy dopiero startujesz ze swoim pomysłem, jesteś przedsiębiorcą, freelancerem czy szukasz pracy, a może ją zmieniasz. Jednym z miejsc, które warto wykorzystać, aby skutecznie budować swoją markę osobistą jest portal Linkedin, dedykowany profesjonalnej sieci kontaktów. Dzięki temu kursowi dowiesz się jak wykorzystać w pełni moc tego portalu, jak budować swój wizerunek, w jaki sposób szukać klientów, na co patrzą rekruterzy i co warto a czego nie warto robić. Poznasz tajniki związane z pozyskiwaniem rekomendacji, zwiększaniem swojego zasięgu i będziesz mógł lub mogła przekonać się jak wykorzystać możliwości, które daje Linkedin. Jeśli zastanawiasz się jak poświęcając najwyżej kilka minut dziennie zadbać o swoją markę i sprzedaż - podpowiem Ci z jakich narzędzi możesz korzystać i co robić, żeby dotrzeć do założonego celu bez trwonienia zasobów finansowych czy czasowych. Zacznij świadomie budować swój personal branding i zyskaj, dzięki wykorzystaniu Linkedin!

Monika Czaplicka

6 godzin

Kurs Reklama na Facebooku
w Praktyce

Prowadzisz fanpage swojej firmy i zastanawiasz się, w jaki sposób powiększyć grupę odbiorców, którzy dowiedzą się o Twoich usługach? A może zajmujesz się zawodowo marketingiem i chcesz, by remarketing, scoring czy kampanie Lead Ads prowadzone na Facebooku nie miały przed Tobą tajemnic? W tym Kursie poznasz nie tylko podstawy tworzenia skutecznych reklam i kreowania wizerunku w social mediach, lecz także specjalistyczne techniki, które sprawią, że w pełni wykorzystasz tkwiący w Facebooku potencjał. Odkryjesz skuteczne narzędzia, które usprawnią Twoją pracę i zwiększą Twoje zyski, a także nauczysz się skutecznej analizy otrzymywanych danych.

Daniel Kędzierski

7 godzin 30 minut

Kurs Reklama na Facebooku
od Podstaw

Chcesz skutecznie promować się na Facebooku? Zapoznaj się z panelem reklamowym Facebooka i popraw swoje wyniki sprzedażowe. Z pomocą panelu przeprowadzisz skuteczne kampanie reklamowe na największym portalu społecznościowym na świecie, który zrzesza 14 mln użytkowników w Polsce, w tym 11 mln aktywnie korzystających z niego na co dzień. Dzięki temu kursowi nauczysz się jak efektywnie używać instrumentów Facebooka tak, by reklamy docierały prosto do Twoich potencjalnych klientów!

Jakub Bąkała

105 minut

Optymalizacja kampanii z FastTony.es

W tym warsztacie opowiemy o optymalizacji kampanii reklamowej na Facebooku z wykorzystaniem narzędzia FastTony.es! Dzięki zawartym w warsztacie materiałom dowiesz się w jaki sposób wykorzystać Magic Links tak, aby zdobyć idealną grupę docelową odbiorców Twoich reklam, a także jak skutecznie remarketingować użytkowników, którzy dotarli do Twoich treści z Google czy innych źródeł. Poznasz tajniki tworzenia testów A/B, automatyzacji kampanii Lead Ads oraz jej integracji z Freshmail. <br><br> Z naszego warsztatu dowiesz się również: <br> -Jak remarketingować osoby, które tylko otworzyły Twojego maila? <br> -Jak remarketingować tych użytkowników, którzy nie wypełnili formularza Lead Ads do końca lub spędzili na Twojej stronie określoną ilość czasu? <br> -W jaki sposób Content Manager pomoże Ci zautomatyzować kasowanie spamu i odpowiadanie na pytania klientów? <br> -Czym jest reklama dynamiczna na Facebooku? <br> -Oraz jak do własnych celów możesz wykorzystać warunki atmosferyczne z użyciem Weather Ads Control! <br> <br><br> Na warsztat zaprasza Daniel Kędzierski.

Daniel Kędzierski

60 minut

Budowanie wizerunku i marki osobistej

Tyle mówi się o tym, że każdy ma swoją markę osobistą, ale brakuje praktycznych ćwiczeń i zadań, aby pomóc zrozumieć mechanikę budowania Twojego personal brandingu. Jeśli czujesz się zagubiony/a i nie wiesz od czego zacząć swoją przygodę z budowaniem swojego wizerunku, zapraszam na ten warsztat. W ciągu godzinnego Warsztatu wykonasz kilkanaście ćwiczeń, w efekcie których będziesz w stanie konkretnie określić co chcesz osiągnąć i w jaki sposób możesz tam dotrzeć. <br><br>Warsztat świetnie komponuje się z kurem odnośnie marki osobistej na Linkedin, ale jest samodzielnym warsztatem dla osób, którym zależy na swojej marce nie tylko w sieci. <br><br> Na warsztat zaprasza Monika Czaplicka!

Monika Czaplicka

30 minut

Korzysci z reklamy na Facebooku

Zapoznaj się z głównymi cechami, możliwościami i korzyściami z wykorzystania reklamy na Facebooku podczas krótkiego warsztatu online. Dowiesz się jakie korzyści przyniesie Ci ten kanał reklamowy i dowiesz się na które elementy tego typu kampanii należy zwrócić największą uwagę. Warsztat należy traktować jako wstęp do pogłębiania wiedzy z zakresu systemu reklamowego Facebooka i reklamy online w ogóle. Jest to dobry start do lepszego zrozumienia istoty promocji w tym kanale i realizacji w jego ramach efektywnych kampanii. <br><br> Na warsztat zaprasza Kuba Bąkała!

Jakub Bąkała

Autor: Monika Czaplicka

5.0

Średnia ocen autora

Recenzje Kurs LinkedIn i Personal Branding

5

4 dodanych ocen

2017-02-05

Kurs zakupiony, zobaczymy czy było warto :) Pozdrawiam, Mariusz Kołacz z SocialTrends.pl

Mariusz Kolacz

2017-02-09

Panie Mariuszu, czekamy na recenzję ;)

Obsluga Klienta eduweb.pl

2017-08-20

Konto na linkedinie miałam od dłuższego czasu, ale kompletnie nic się na nim nie działo. Po kursie poprawiłam to i owo według wskazówek i po jakimś czasie odezwał się do mnie head hunter i zaproponował pracę na świetnych warunkach. W taki oto sposób praca znalazła mnie sama ;)

Joanna Karolak

2017-11-22

Jestem w trakcie kursu, ale już mogę powiedzieć, że zacząłem wdrażać zawarte w nim "nauki" :) Poza praktycznymi wskazówkami w poszczególnych lekcjach jest sporo auto-coachingu, co oceniam pozytywnie. Poza tym Monika Czaplicka to niezwykle sympatyczna osoba.

Piotr Trzaskowski

Ten kurs nie posiada jeszcze transkryptu. Choć bardzo się staramy, wygenerowanie transkryptów do wszystkich kursów jest bardzo czasochłonne. W wielu przypadkach wymaga zaangażowania drogiego oprogramowania i godzin pracy przy poprawianiu transkryptu tak, aby był on możliwie jak najlepszy.

Zależy nam na tym, aby przygotować transkrypty do wszystkich naszych treści. To jedyny sposób dla osób niedosłyszących, aby mogły wygodnie uczyć się technologii. Poza tym, transkrypty ułatwiają skanowanie kursu w poszukiwaniu informacji i jego indeksowanie.

Szukamy osób, które mogłyby nam pomóc w poprawianiu transkryptów. Jeśli masz chwilę wolnego czasu i interesuje Cię dany kurs, w zamian za taką pomoc chętnie udostępnimy Ci wybrany materiał. Wyślij swoje zgłoszenie tutaj, jeśli możesz pomóc nam rozwijać platformę.

  • Informacje
  • Lekcje
Wykup w abonamencie od 79zł
Przetestuj za darmo przez 7 dni!

Autor: Monika Czaplicka

Czas: 6 godzin

Wersja:

  • Pliki źródłowe
  • Certyfikat Ukończenia
  • Dostęp z urządzeń przenośnych
  • Licencje dla firm i szkół

Wstęp do kursu

  • Wprowadzenie

  • Strategia profilu Linkedin

  • Mity o Linkedin

  • Budowanie marki osobistej

  • Cel w Linkedin

Profil użytkownika

  • 7 cech dobrego profilu

  • Linkedin w 5 minut dziennie

  • Wycieczka po profilu

  • Zdjęcia i nagłówki

  • Sekcja doświadczenie

  • Umiejętności, grupy i inne

  • Checklista profilu

  • Inspiracje dobrymi profilami

  • Ćwiczenia

  • Zwiększanie liczby odwiedzin

  • Aktualności - co publikować

  • Zarządzanie kontaktami

  • Wyszukiwarka

Marka osobista

  • Personal Branding - 10 pytań

  • Ready, aim, fire!

  • Czym jest Marka

  • Personal Branding - 7 kroków

  • Analiza SWOT marki osobistej

  • Autopromocja

Profile firmowe

  • Profil firmowy

  • Ustawianie profilu firmowego

  • Aktualizacje firmowe

  • Skuteczne sposoby promocji firmy

  • Dobra strona na LinkedIn

  • Employer branding

  • Rekomendacje

  • Umiejętności

Grupy i promocja

  • Wprowadzenie do grup

  • Grupy i artykuły - ćwiczenia

  • Dodatkowe porady

  • Ustawienia konta

  • Cennik

  • Slideshare i Haiku Deck

  • Slideshare od środka

  • Statystyki

  • Strategia i ewaluacja

  • Skuteczny networking

  • Networking to bzdura

  • Linkedin Pulse - artykuły i blogi

  • Pisz artykuły!

  • Showcase - czym są strony marki

  • Uczestniczenie w grupach

  • Wyszukiwanie leadów

Reklamy i oferty

  • Reklamy na LinkedIn

  • Kreator reklam

  • Wiadomości i inmail

  • Oferty pracy

  • SalesNavigator

Dodatkowe informacje

  • Aplikacje mobilne

  • Social Selling Index

  • Dodatkowe aplikacje i automatyzacja

  • Narzędzia do LinkedIn

  • Najczęściej popełniane błędy

  • Ciekawe funkcje na LinkedIn

  • KPI