Zgodność Przetwarzania Cookies

Zgodność Przetwarzania Cookies w analityce i marketingu online

Koszyk Koszyk
  • Opis
  • Recenzje
  • Autor
  • Transkrypt
  • Pytania i odpowiedzi
  • QA

0 ocen

Jak wykorzystywać kody śledzące czy remarketingowe, aby nie narazić się na wysokie kary pieniężne, a jednocześnie wykorzystywać dane dla marketingu? Do 4% rocznych obrotów firmy - tyle wynosi kara za przetwarzanie plików cookies niezgodnie z wytycznymi UE. Niestety dotyczy ona nadal większość firm, które nadal wykorzystują proste paski zgody na cookies i uruchamiają kody trackujące z narzędzi typu Google Analytics, Facebook Ads, Google Ads i innych systemów reklamowych niezależnie od uzyskanych zgód.

Autor: Mateusz Rydlewski

5

Średnia ocen autora

Ten kurs nie posiada jeszcze transkryptu. Choć bardzo się staramy, wygenerowanie transkryptów do wszystkich kursów jest bardzo czasochłonne. W wielu przypadkach wymaga zaangażowania drogiego oprogramowania i godzin pracy przy poprawianiu transkryptu tak, aby był on możliwie jak najlepszy.

Zależy nam na tym, aby przygotować transkrypty do wszystkich naszych treści. To jedyny sposób dla osób niedosłyszących, aby mogły wygodnie uczyć się technologii. Poza tym, transkrypty ułatwiają skanowanie kursu w poszukiwaniu informacji i jego indeksowanie.

Szukamy osób, które mogłyby nam pomóc w poprawianiu transkryptów. Jeśli masz chwilę wolnego czasu i interesuje Cię dany kurs, w zamian za taką pomoc chętnie udostępnimy Ci wybrany materiał. Wyślij swoje zgłoszenie tutaj, jeśli możesz pomóc nam rozwijać platformę.

  • Informacje
  • Lekcje

Autor: Mateusz Rydlewski

Czas: 35 minut

Aktualizacja: 22.11.2022

  • Certyfikat w ramach Ścieżki
  • Dostęp z urządzeń przenośnych
  • Licencje dla firm i szkół
Podaruj w prezencie

Zgodność Przetwarzania Cookies w analityce i marketingu online

  • Zgodność Przetwarzania Cookies w analityce i marketingu online

}