Masz już konto? Zaloguj się

Kurs Google AdWords

Chcesz zwiększyć zyski i skutecznie promować się w Internecie? Poznaj od podstaw sieć reklamową Google AdWords, dzięki której przepowadzisz skuteczne kampanie z pomocą marketingu w Wyszukiwarce.

45 lekcji

6h 51min

4 (3 oceny)

Google AdWords - Reklama w Wyszukiwarce

Chcesz zwiększyć zyski i skutecznie promować się w Internecie? Poznaj od podstaw sieć reklamową Google AdWords, dzięki której przepowadzisz skuteczne kampanie z pomocą marketingu w Wyszukiwarce. AdWords to jeden z największych systemów reklamowych w sieci, który wykorzystany optymalnie pozwoli generować zyski dla Twojej strony czy biznesu. Jak się okazuje dobranie odpowiednich parametrów i stworzenie skutecznej reklamy nie jest proste dla osób początkujących. Kurs, który masz przed sobą, pokaże Ci jednak co zrobić, aby niewielkim nakładem pracy efektywnie promować swoje produkty oraz na co dzień zdobywać przewagę nad konkurencją. Niezbędną teorię uzupełniliśmy esencją praktycznej wiedzy eksperta - zwycięzcy globalnego konkursu Google Online Marketing Challenge, przedstawiając Ci od A-Z proces tworzenia i optymalizacji kampanii sklepu internetowego.

Opracuj strategię Marketingową - Myśl jak Twoi Klienci

Jedym z powodów, dla których kampanie tworzone przez osoby początkujące często nie przynoszą oczekiwanego rezultatu, jest brak dokładnej wiedzy o schematach zakupowych. W pierwszej części poznasz podstawowe modele decyzyjne, jakie funkcjonują w naszych umysłach przy robieniu zakupów przez Internet. Dzięki tej wiedzy będziesz wiedzieć, w jakim miejscu swojej strategii marketingu online powinieneś umieścić reklamy w AdWords. Poznasz również zasady rządzące mechanizmem licytacji powierzchni reklamowych i tego, w jaki sposób budować swoją kampanie tak, by była ona wysoko jakościowa, co pozwoli obniżać realne koszty pozyskiwanego ruchu i budować pozytywną historię konta reklamowego. Dowiesz się także, jakie dodatkowe możliwości reklamowe, oprócz wyszukiwarki, niesie za sobą Google AdWords.

Skuteczna koncepcja Kampanii Reklamowej

W tej części kursu zajmiemy się w 100% praktyczną pracą. Przygotowana przez nas analiza koncepcyjna będzie obejmowała bliższe spojrzenie na Twój biznes, oferowane produkty, persony klientów oraz to, w jaki sposób powinieneś się z nimi komunikować. Na tym etapie wstępnie rozplanujemy sobie obszary tematyczne dla Twojej kampanii, co w późniejszych etapach kursu przełoży się na skomponowanie bazy słów kluczowych. Poznasz również narzędzie Keyword Planner, dzięki któremu będziesz w stanie sprawdzić konkurencyjność oraz średnie koszty kliknięć dla określonych słów kluczowych, a następnie w oparciu o to wyestymować potrzebny budżet reklamowy.

Efektywna struktura Konta Reklamowego

Gdy nasza koncepcja kampanii będzie już gotowa, zajmiemy się pracą na koncie reklamowym. Ten etap będzie podzielony na kilka części – każda z nich będzie poświęcona odpowiednio: słowom kluczowym, tekstom reklamowym, rozszerzeniom reklam oraz śledzeniu efektów. Dowiesz się co różni słowo kluczowe od wyszukiwanego hasła i jak komponować bazę słów kluczowych aby poznawać sformułowania używane przez Twoich potencjalnych klientów w wyszukiwarce Google. Omówimy również najlepsze praktyki komponowania tekstów reklamowych, oraz to co możesz i czego nie możesz umieszczać w reklamach. Dalej dowiesz się jak wykorzystywać rozszerzenia reklam do zwiększania prezencji na liście wyników wyszukiwania, oraz jak skonfigurować śledzenie konwersji, które pomoże Ci monitorować efektywność kampanii.

Optymalizacja wyników działającej Kampanii

Ostatnim etapem będzie praca z kontem po jego skonfigurowaniu. Dowiesz się w jaki sposób możesz dostosowywać interfejs konta reklamowego do swoich potrzeb tak, aby pracowało Ci się na nim możliwie najwygodniej, oraz w jaki sposób generować podstawowe raporty, które będą bazą do optymalizacji kampanii. W ostatnich lekcjach kursu, zaprezentujemy podstawowe Insighty optymalizacyjne, oraz to, jak możesz porównywać określone wskaźniki aby redukować koszty kampanii przy jednoczesnym wzroście jej efektywności.

Praktyczna wiedza od Eksperta

Tworzenie skutecznych reklam AdWords wymaga doświadczenia oraz intuicji, jednak rozumiejąc dobrze najważniejsze mechanizmy nawet osoby początkujące mogą tworzyć świetnie konwertujące Kampanie. Kluczowe jest jednak zdobycie wiedzy oraz dobrych nawyków od osoby, która na co dzień zajmuje się optymalizacją i tworzeniem Kampanii dla największych klientów. Nasz ekspert to niekwestionowany autorytet w dziedzinie AdWords, ale przede wszystkim praktyk. Za przeprowadzoną kampanię Legii Warszawa zdobył pierwsze miejsce w oficjalnym, globalnym konkursie Google Online Marketing Challenge. Poza tym jest Certyfikowanym Ekspertem i Partnerem Google AdWords. W trakcie Kursu przekaże Ci mnóstwo cennych wskazówek i technik, które na co dzień stanowią tajemnice profesjonalistów.

Kupon 200 zł na reklamę w Google AdWords

Kwota przeznaczona na ten Kurs na pewno wielokrotnie się zwróci, może nawet szybciej, niż myślisz. Obecnie trwa promocja w ramach której za wydane w Sieci Reklamowej AdWords 100 zł, przysługuje Ci dodatkowy bonus w wysokości 200 zł na promocję. Jak go odebrać? To bardzo proste, wystarczy wejść na stronę https://www.google.pl/adwords/coupons/ i rozpocząć przygodę z Google AdWords.

Dla kogo jest ten kurs?

Kurs został przygotowany z myślą o osobach, które zaczynają swoją przygodę z marketingiem Internetowym i chcą prowadzić kampanie reklamowe dla swojego biznesu, lub też chcą zdobyć podstawowe kompetencje umożliwiające im zdobycie nowych kwalifikacji zawodowych. Kurs będzie przydatny również dla tych wszystkich osób, które próbowały wcześniej poznać system AdWords na własną rękę i chciałby by uzupełnić swoją wiedzę. Jeśli prowadzisz swoją firmę lub sklep i chcesz sam tworzyć Kampanie, lub świadomie je ousource'ować, jak również jeśli zamierzasz zająć się marketingiem online dla Twoich klientów - ten Kurs jest właśnie dla Ciebie!

Czego się nauczysz?

  • Omówienie dynamik uzytkowników w Internecie

  • Dzialanie systemu licytowania stawek oraz konkurowanie jakoscia

  • Zakladanie i konfigurowanie oraz budowa struktury konta reklamowego

  • Praca koncepcyjna i strategiczna

  • Wlasciwy dobór i selekcja slów kluczowych

  • Najlepsze praktyki pisania tekstów reklamowych i zwiekszania prezencji

  • Praca z interfejsem konta reklamowego

  • Optymalizowanie wyników kampanii

Zawartość

Google AdWords

9 rozdziały 45 lekcji 6h 51min

  • Wstęp

    50min

    Wprowadzenie do kursu

    Podgląd lekcji

    2min

    Jak kupujemy w Internecie

    7min

    AdWords vs. SEO

    18min

    Budowa Systemu AdWords

    8min

    Licytacja Stawek i Ranking Reklamy

    Podgląd lekcji

    8min

    Struktura Konta AdWords

    7min

  • Konfiguracja Konta

    38min

    Wprowadzenie do Case Study

    2min

    Zakładanie Konta i Konfiguracja Płatności

    13min

    Ustawienia Konta

    7min

    Przypisywanie dostępu

    6min

    Łączenie Konta AdWords i Analytics

    11min

  • Kampania w Wyszukiwarce

    35min

    Typy Kampanii

    8min

    Lokalizacja i Język

    10min

    Ustawienia Stawek i Budżetu

    10min

    Ustawienia Dodatkowe

    6min

  • Przygotowanie Kampanii w Wyszukiwarce

    1h 28min

    Proces Koncepcyjny

    10min

    Planer Słów Kluczowych

    13min

    Koncepcja Kampanii

    26min

    Projektowanie Struktury Konta

    10min

    Dobór Stron Docelowych

    29min

  • Konfigurowanie Słów Kluczowych

    54min

    Dopasowania Słów Kluczowych

    Podgląd lekcji

    10min

    Dopasowania Słów Kluczowych

    10min

    Dodawanie Słów Kluczowych do Konta

    19min

    Wykluczające Słowa Kluczowe

    7min

    Dodawanie Wykluczających Słów

    8min

  • Redagowanie Reklam

    34min

    Zasady Redagowania Reklam

    16min

    Dodawanie Reklam do Konta

    12min

    Wykorzystanie Keyword Insertation Tool

    6min

  • Dodawanie Rozszerzeń Reklam

    28min

    Czym są Rozszerzenia Reklam

    4min

    Rozszerzenia o Linki do Podstron

    11min

    Rozszerzenia Lokalizacji

    4min

    Rozszerzenia Połaczeń

    3min

    Pozostale Rodzaje Rozszerzeń

    7min

  • Śledzenie Efektów

    25min

    Czym Jest Konwersja

    10min

    Konfigurowanie i Implementacja Konwersji

    10min

    Import Celów z Google Analytics

    5min

  • Organizacja Pracy w AdWords

    59min

    Poruszanie się po interfejsie

    6min

    Dostosowanie Interfejsu

    5min

    Analizowanie Kampanii cz. 1

    15min

    Analizowanie Kampanii cz. 2

    9min

    Raport Wyszukiwanych Haseł

    6min

    Statystyki Aukcji

    7min

    Wykorzystanie Etykiet

    7min

    Historia Zmian na Koncie

    3min

    Podsumowanie i zakończenie

Autor kursu

Mateusz Rydlewski

Średnia ocen autora: 5

Bio
Specjalizuję się tworzeniu i realizowaniu strategii Performance Marketingowych w Internecie. W 2014 roku, wraz z zespołem który prowadziłem, miałem przyjemność wygrać Globalny konkurs Google Online Marketing Challenge w kategorii AdWords, gdzie zajęliśmy pierwsze miejsce spośród 2500 zespołów z całego świata realizując kampanię dla Legii Warszawa.

Na co dzień zarządzam zespołem PPC w firmie SynergyAds, specjalizującej się w analizie webowej, oraz generowaniu sprzedaży, leadów i ruchu na witrynach internetowych. Jesteśmy certyfikowanym Partnerem Google, wybranym jako jedna z 20 najszybciej rozwijających się agencji marketingowych w Polsce zaliczanych do grona Google Rising Stars.

Dołącz do ponad 10 tys. zadowolonych z naszych kursów

Aleksandra Mucha

26 lutego 2021

Niestety kurs nieaktualny, z chęcią bym zakupił ale za dużo różnic z aktualną wersją.

Robert Porębski

11 marca 2021

Nieaktualne!

Misiu Wiktorek

22 września 2021

Kurs Google AdWords

  • 45 lekcji wideo

  • 6h 51min materiału

  • Certyfikat w ramach ścieżek

  • Dostęp z urządzeń mobilnych

Dlaczego wybrać właśnie ten kurs?

Efektywna nauka

Kurs wideo to najbardziej efektywna a zarazem najprzyjemniejsza forma nauki. Jest on tak prowadzony, byś cały czas mógł go śledzić z zainteresowaniem i zaangażowaniem, a także czerpać satysfakcję ze zdobytej wiedzy!

Wiedza ekspertów

Wiedza, którą otrzymujesz w tym kursie, to nie tylko sucha teoria, ale również wskazówki od praktyka z wieloletnim doświadczeniem, dzięki którym dużo łatwiej będzie Ci opanować materiał i pracować efektywniej.

Praktyczne przykłady

Uczysz się na praktycznych przykładach. Kurs, który masz przed sobą to esencja praktycznej wiedzy i doświadczenia a także wzorów, które oszczędzą Ci godziny pracy i poszukiwań.

Pytania i odpowiedzi

Przeczytaj najczęściej zadawane pytania

Masz więcej pytań?

Porozmawiaj z nami na na czacie

Wyślij nam e-mail

Zadzwoń +48 880880606

Czy każdy kurs ma pliki źródłowe?

Nie każdy. Jeśli pliki są dostępne dla danego kursu, znajdziesz je w zakładce źródła. Niektóre kursy nie posiadają źródeł ponieważ nie są potrzebne, inne nie mogły być zamieszczone np. ze względu na prawa autorskie do wykorzystania komercyjnych prac naszych autorów. Staramy się aby kursy były maksymalnie praktyczne i chętnie pokazujemy zaplecze zawodowe naszych autorów, ale niekiedy nie możemy dołączyć go w postaci źródeł.

Jak jest skonstruowany kurs?

Kurs składa się z rozdziałów oraz lekcji. Staramy się, aby optymalnie kursy miały 5-7 rozdziałów po około 5-10 lekcji w każdym. W ten sposób nauka jest optymalna a podtrzymanie uwagi staje się łatwiejsze. Rekomendujemy przerabianie nie więcej niż jednego rozdziału naraz a po jego przerobieniu powtórzenie materiału we własnym zakresie.

Jak najlepiej wykorzystać kurs?

Potraktuj kurs jako inspirację do własnej pracy. Tam, gdzie się da staraj się powtarzać czynności, które wykonuje autor. Nie powtarzaj ich jednak bezmyślnie - spróbuj zmodyfikować przykłady i dostosować je do swoich potrzeb. W ten sposób przyswoisz materiał jeszcze lepiej!

Jak mogę uzyskać dostęp do kursu?

Możesz albo wykupić ten konkretny kurs przez koszyk, uzyskując do niego (i jego rewizji) bezterminowy dostęp, albo wykupić wariant abonamentu, który obejmuje dany kurs i w ten sposób oglądać go oraz inne materiały na platformie tak długo, jak Twój abonament jest aktywny.

Czy kurs jest aktualny?

Staramy się aby wszystkie materiały na stronie były aktualne. Nie znaczy to, że kurs powstał bardzo niedawno. Często na stronie znajdziesz trochę starsze kursy, jednak regularnie wykonujemy ich rewizję i zmieniamy lekcje - czy to przez dodanie stosownych komentarzy z aktualizacją, czy poprzez nagranie danej lekcji jeszcze raz. Datę ostatniej rewizji znajdziesz w informacjach o kursie.

Czym się różni kurs od warsztatu i ścieżki?

Kursy to kilku godzinne, kompleksowe opracowanie danego zagadnienia, podzielone na lekcje i rozdziały. Często uzupełniają je Warsztaty, które mają formę jednej dłuższej, praktycznej lekcji (30min-1h), natomiast ścieżki stanowią zbiór jednych i drugich materiałów - ułożoną z kursów i warsztatów playlistę, która pozwala Ci kompleksowo opanować dane zagadnienie.

Z kursów eduweb.pl korzystam od początku powstania platformy. Kursy są doskonałym rozwiązaniem dla osób, które chcą przekwalifikować się lub poszerzyć umiejętności. Praktyczne źródło wiedzy od ekspertów i praktyków z branży IT i kreatywnej.

Paweł Krzyściak

UI/UX Designer johnny10.com

Zacznij naukę w Google AdWords

  • 45 lekcji wideo

  • 6h 51min materiału

  • Certyfikat w ramach ścieżek

  • Dostęp z urządzeń mobilnych