Kurs Google AdWords

Wprowadzenie

Lekcje
  • Opis
  • Recenzje
  • Autor
  • Transkrypt

5 ocen

Lubię to! 336

Wprowadzenie

Chcesz zwiększyć zyski i skutecznie promować się w Internecie? Poznaj od podstaw sieć reklamową Google AdWords, dzięki której przepowadzisz skuteczne kampanie z pomocą marketingu w Wyszukiwarce. AdWords to jeden z największych systemów reklamowych w sieci, który wykorzystany optymalnie pozwoli generować zyski dla Twojej strony czy biznesu. Jak się okazuje dobranie odpowiednich parametrów i stworzenie skutecznej reklamy nie jest proste dla osób początkujących. Kurs, który masz przed sobą, pokaże Ci jednak co zrobić, aby niewielkim nakładem pracy efektywnie promować swoje produkty oraz na co dzień zdobywać przewagę nad konkurencją. Niezbędną teorię uzupełniliśmy esencją praktycznej wiedzy eksperta - zwycięzcy globalnego konkursu Google Online Marketing Challenge, przedstawiając Ci od A-Z proces tworzenia i optymalizacji kampanii sklepu internetowego.

  1. Omówienie dynamik uzytkowników w Internecie
  2. Dzialanie systemu licytowania stawek oraz konkurowanie jakoscia
  3. Zakladanie i konfigurowanie oraz budowa struktury konta reklamowego
  4. Praca koncepcyjna i strategiczna
  5. Wlasciwy dobór i selekcja slów kluczowych
  6. Najlepsze praktyki pisania tekstów reklamowych i zwiekszania prezencji
  7. Praca z interfejsem konta reklamowego
  8. Optymalizowanie wyników kampanii

Opracuj strategię Marketingową - Myśl jak Twoi Klienci

Jedym z powodów, dla których kampanie tworzone przez osoby początkujące często nie przynoszą oczekiwanego rezultatu, jest brak dokładnej wiedzy o schematach zakupowych. W pierwszej części poznasz podstawowe modele decyzyjne, jakie funkcjonują w naszych umysłach przy robieniu zakupów przez Internet. Dzięki tej wiedzy będziesz wiedzieć, w jakim miejscu swojej strategii marketingu online powinieneś umieścić reklamy w AdWords. Poznasz również zasady rządzące mechanizmem licytacji powierzchni reklamowych i tego, w jaki sposób budować swoją kampanie tak, by była ona wysoko jakościowa, co pozwoli obniżać realne koszty pozyskiwanego ruchu i budować pozytywną historię konta reklamowego. Dowiesz się także, jakie dodatkowe możliwości reklamowe, oprócz wyszukiwarki, niesie za sobą Google AdWords.

Skuteczna koncepcja Kampanii Reklamowej

W tej części kursu zajmiemy się w 100% praktyczną pracą. Przygotowana przez nas analiza koncepcyjna będzie obejmowała bliższe spojrzenie na Twój biznes, oferowane produkty, persony klientów oraz to, w jaki sposób powinieneś się z nimi komunikować. Na tym etapie wstępnie rozplanujemy sobie obszary tematyczne dla Twojej kampanii, co w późniejszych etapach kursu przełoży się na skomponowanie bazy słów kluczowych. Poznasz również narzędzie Keyword Planner, dzięki któremu będziesz w stanie sprawdzić konkurencyjność oraz średnie koszty kliknięć dla określonych słów kluczowych, a następnie w oparciu o to wyestymować potrzebny budżet reklamowy.

Efektywna struktura Konta Reklamowego

Gdy nasza koncepcja kampanii będzie już gotowa, zajmiemy się pracą na koncie reklamowym. Ten etap będzie podzielony na kilka części – każda z nich będzie poświęcona odpowiednio: słowom kluczowym, tekstom reklamowym, rozszerzeniom reklam oraz śledzeniu efektów. Dowiesz się co różni słowo kluczowe od wyszukiwanego hasła i jak komponować bazę słów kluczowych aby poznawać sformułowania używane przez Twoich potencjalnych klientów w wyszukiwarce Google. Omówimy również najlepsze praktyki komponowania tekstów reklamowych, oraz to co możesz i czego nie możesz umieszczać w reklamach. Dalej dowiesz się jak wykorzystywać rozszerzenia reklam do zwiększania prezencji na liście wyników wyszukiwania, oraz jak skonfigurować śledzenie konwersji, które pomoże Ci monitorować efektywność kampanii.

Optymalizacja wyników działającej Kampanii

Ostatnim etapem będzie praca z kontem po jego skonfigurowaniu. Dowiesz się w jaki sposób możesz dostosowywać interfejs konta reklamowego do swoich potrzeb tak, aby pracowało Ci się na nim możliwie najwygodniej, oraz w jaki sposób generować podstawowe raporty, które będą bazą do optymalizacji kampanii. W ostatnich lekcjach kursu, zaprezentujemy podstawowe Insighty optymalizacyjne, oraz to, jak możesz porównywać określone wskaźniki aby redukować koszty kampanii przy jednoczesnym wzroście jej efektywności.

Praktyczna wiedza od Eksperta

Tworzenie skutecznych reklam AdWords wymaga doświadczenia oraz intuicji, jednak rozumiejąc dobrze najważniejsze mechanizmy nawet osoby początkujące mogą tworzyć świetnie konwertujące Kampanie. Kluczowe jest jednak zdobycie wiedzy oraz dobrych nawyków od osoby, która na co dzień zajmuje się optymalizacją i tworzeniem Kampanii dla największych klientów. Nasz ekspert to niekwestionowany autorytet w dziedzinie AdWords, ale przede wszystkim praktyk. Za przeprowadzoną kampanię Legii Warszawa zdobył pierwsze miejsce w oficjalnym, globalnym konkursie Google Online Marketing Challenge. Poza tym jest Certyfikowanym Ekspertem i Partnerem Google AdWords. W trakcie Kursu przekaże Ci mnóstwo cennych wskazówek i technik, które na co dzień stanowią tajemnice profesjonalistów.

Kupon 200 zł na reklamę w Google AdWords

Kwota przeznaczona na ten Kurs na pewno wielokrotnie się zwróci, może nawet szybciej, niż myślisz. Obecnie trwa promocja w ramach której za wydane w Sieci Reklamowej AdWords 100 zł, przysługuje Ci dodatkowy bonus w wysokości 200 zł na promocję. Jak go odebrać? To bardzo proste, wystarczy wejść na stronę https://www.google.pl/adwords/coupons/ i rozpocząć przygodę z Google AdWords.

Dla kogo jest ten kurs?

Kurs został przygotowany z myślą o osobach, które zaczynają swoją przygodę z marketingiem Internetowym i chcą prowadzić kampanie reklamowe dla swojego biznesu, lub też chcą zdobyć podstawowe kompetencje umożliwiające im zdobycie nowych kwalifikacji zawodowych. Kurs będzie przydatny również dla tych wszystkich osób, które próbowały wcześniej poznać system AdWords na własną rękę i chciałby by uzupełnić swoją wiedzę. Jeśli prowadzisz swoją firmę lub sklep i chcesz sam tworzyć Kampanie, lub świadomie je ousource'ować, jak również jeśli zamierzasz zająć się marketingiem online dla Twoich klientów - ten Kurs jest właśnie dla Ciebie!

Dlaczego wybrać właśnie ten kurs?

  1. Kurs wideo to najbardziej efektywna a zarazem najprzyjemniejsza forma nauki. Jest on tak prowadzony, byś cały czas mógł go śledzić z zainteresowaniem i zaangażowaniem, a także czerpać satysfakcję ze zdobytej wiedzy!
  2. Wiedza, którą otrzymujesz w tym kursie, to nie tylko sucha teoria, ale również wskazówki od praktyka z wieloletnim doświadczeniem, dzięki którym dużo łatwiej będzie Ci opanować materiał i tworzyć profesjonalne kampanie reklamowe!
  3. Uczysz się na praktycznych przykładach. Kurs, który masz przed sobą to esencja praktycznej wiedzy i doświadczenia a także wzorów, które oszczędzą Ci godziny pracy i poszukiwań.
3 godziny 30 minut

Kurs Google Tag Manager
w Praktyce

Mierzenie oraz optymalizowanie działań marketingowych to zadanie, przed jakim staje każdy przedsiębiorca - a jego rozwiązaniem jest profesjonalna analityka. Google Tag Manager, któremu poświęcony został ten kurs, umożliwi Ci skuteczne wykorzystanie narzędzi analitycznych oraz tagów śledzących. Poznanie w praktyce zagadnień dotyczących wdrażania i zarządzania analityką internetową pozwoli Ci zaoszczędzić zarówno czas, i pieniądze - i w tym właśnie pomoże Ci ten kurs.

Damian Rams

8 godzin

Kurs Google AdWords
Reklama w Wyszukiwarce

Chcesz zwiększyć zyski i skutecznie promować się w Internecie? Poznaj od podstaw sieć reklamową Google AdWords, dzięki której przepowadzisz skuteczne kampanie z pomocą marketingu w Wyszukiwarce. AdWords to jeden z największych systemów reklamowych w sieci, który wykorzystany optymalnie pozwoli generować zyski dla Twojej strony czy biznesu. Jak się okazuje dobranie odpowiednich parametrów i stworzenie skutecznej reklamy nie jest proste dla osób początkujących. Kurs, który masz przed sobą, pokaże Ci jednak co zrobić, aby niewielkim nakładem pracy efektywnie promować swoje produkty oraz na co dzień zdobywać przewagę nad konkurencją. Niezbędną teorię uzupełniliśmy esencją praktycznej wiedzy eksperta - zwycięzcy globalnego konkursu Google Online Marketing Challenge, przedstawiając Ci od A-Z proces tworzenia i optymalizacji kampanii sklepu internetowego.

Mateusz Rydlewski

6 godzin

Kurs Google AdWords
Reklama w Sieci Reklamowej

Odkryj potencjał AdWords, który pozwoli Ci skutecznie reklamować się w Sieci Reklamowej! Kurs, który masz przed sobą to esencja wiedzy uznanego praktyka w dziedzinie AdWords, a zarazem kontynuacja i uzupełnienie pierwszego Kursu AdWords – Reklama w Wyszukiwarce. Tym razem skupimy się na wykorzystaniu dodatkowych możliwości oraz kanałów i przedstawimy Ci możliwości Google Display Network. Pomówimy także o skutecznych, nowoczesnych formach, jak promocja w Gmail oraz na YouTube. Sporą część kursu poświęcimy także na omówienie dobrych praktyk optymalizacji Kampanii. Całość jak zwykle przedstawimy na konkretnym, praktycznym przykładzie. Jesteś gotowy aby zwiększyć zyski z reklamy i przejść na wyższy poziom promocji Online z AdWords?

Mateusz Rydlewski

Autor: Mateusz Rydlewski

Specjalizuję się tworzeniu i realizowaniu strategii Performance Marketingowych w Internecie. W 2014 roku, wraz z zespołem który prowadziłem, miałem przyjemność wygrać Globalny konkurs Google Online Marketing Challenge w kategorii AdWords, gdzie zajęliśmy pierwsze miejsce spośród 2500 zespołów z całego świata realizując kampanię dla Legii Warszawa. <br><br> Na co dzień zarządzam zespołem PPC w firmie SynergyAds, specjalizującej się w analizie webowej, oraz generowaniu sprzedaży, leadów i ruchu na witrynach internetowych. Jesteśmy certyfikowanym Partnerem Google, wybranym jako jedna z 20 najszybciej rozwijających się agencji marketingowych w Polsce zaliczanych do grona Google Rising Stars.

Recenzje Kurs Google AdWords

5

5 dodanych ocen

2016-08-10

czekam na recenzje :)

Marcin Lewtak

2016-09-24

Świetne wprowadzenie do świata Google AdWords. Omówienie kluczowych kwestii pozwalających rozpocząć swoją przygodę z płatną reklamą w wynikach wyszukiwania. Kurs przydatny również przy "odświeżaniu" sobie pewnych informacji, które tu zebrane są w jednym miejscu.

Łukasz Kołodziejczyk

2016-10-28

Po przejrzeniu materiału muszę przyznać że jest to niezły kurs może pomóc w uzyskiwaniu większych zysków z reklam na stronie internetowej , mi objaśnił sporo rzeczy o których nie wiedziałem.

Kasper Golonka

2017-07-30

Bardzo dobra dawka wiedzy! Warto obejrzeć!

Lukasz S Pierwola

2018-10-19

Witam, mam pytanie. Czy sklep clothingshop.pl, ktory przedstawiany jest w kursie jeszcze istnieje? Jak tak to pod jakim adresem? Pozdrawiam

Przemysław Mielcarz

Ten kurs nie posiada jeszcze transkryptu. Choć bardzo się staramy, wygenerowanie transkryptów do wszystkich kursów jest bardzo czasochłonne. W wielu przypadkach wymaga zaangażowania drogiego oprogramowania i godzin pracy przy poprawianiu transkryptu tak, aby był on możliwie jak najlepszy.

Zależy nam na tym, aby przygotować transkrypty do wszystkich naszych treści. To jedyny sposób dla osób niedosłyszących, aby mogły wygodnie uczyć się technologii. Poza tym, transkrypty ułatwiają skanowanie kursu w poszukiwaniu informacji i jego indeksowanie.

Szukamy osób, które mogłyby nam pomóc w poprawianiu transkryptów. Jeśli masz chwilę wolnego czasu i interesuje Cię dany kurs, w zamian za taką pomoc chętnie udostępnimy Ci wybrany materiał. Wyślij swoje zgłoszenie tutaj, jeśli możesz pomóc nam rozwijać platformę.

  • Informacje
  • Lekcje
Wykup w abonamencie od 79zł
Przetestuj za darmo przez 7 dni!

Autor: Mateusz Rydlewski

Czas: 8 godzin

Wersja:

  • Pliki źródłowe
  • Certyfikat Ukończenia
  • Dostęp z urządzeń przenośnych
  • Licencje dla firm i szkół

Wstęp

  • Wprowadzenie

  • Jak kupujemy w Internecie

  • AdWords vs. SEO

  • Budowa Systemu AdWords

  • Licytacja Stawek i Ranking Reklamy

  • Struktura Konta AdWords

Konfiguracja Konta

  • Wprowadzenie do Case Study

  • Zakładanie Konta i Konfiguracja Płatności

  • Ustawienia Konta

  • Przypisywanie dostępu

  • Łączenie Konta AdWords i Analytics

Kampania w Wyszukiwarce

  • Typy Kampanii

  • Lokalizacja i Język

  • Ustawienia Stawek i Budżetu

  • Ustawienia Dodatkowe

Przygotowanie Kampanii w Wyszukiwarce

  • Proces Koncepcyjny

  • Planer Słów Kluczowych

  • Koncepcja Kampanii

  • Projektowanie Struktury Konta

  • Dobór Stron Docelowych

Konfigurowanie Słów Kluczowych

  • Dopasowania Słów Kluczowych

  • Dopasowania Słów Kluczowych

  • Dodawanie Słów Kluczowych do Konta

  • Wykluczające Słowa Kluczowe

  • Dodawanie Wykluczających Słów

Redagowanie Reklam

  • Zasady Redagowania Reklam

  • Dodawanie Reklam do Konta

  • Wykorzystanie Keyword Insertation Tool

Dodawanie Rozszerzeń Reklam

  • Czym są Rozszerzenia Reklam

  • Rozszerzenia o Linki do Podstron

  • Rozszerzenia Lokalizacji

  • Rozszerzenia Połaczeń

  • Pozostale Rodzaje Rozszerzeń

Śledzenie Efektów

  • Czym Jest Konwersja

  • Konfigurowanie i Implementacja Konwersji

  • Import Celów z Google Analytics

Organizacja Pracy w AdWords

  • Poruszanie się po interfejsie

  • Dostosowanie Interfejsu

  • Analizowanie Kampanii cz. 1

  • Analizowanie Kampanii cz. 2

  • Raport Wyszukiwanych Haseł

  • Statystyki Aukcji

  • Wykorzystanie Etykiet

  • Historia Zmian na Koncie

  • Podsumowanie i zakończenie