Masz już konto? Zaloguj się

Kurs Google AdWords

Odkryj potencjał AdWords, który pozwoli Ci skutecznie reklamować się w Sieci Reklamowej! Kurs, który masz przed sobą to esencja wiedzy uznanego praktyka w dziedzinie AdWords, a zarazem kontynuacja i uzupełnienie pierwszego Kursu AdWords – Reklama w Wyszukiwarce.

44 lekcji

5h 48min

5 (1 oceny)

Google AdWords - Reklama w Sieci Reklamowej

Odkryj potencjał AdWords, który pozwoli Ci skutecznie reklamować się w Sieci Reklamowej! Kurs, który masz przed sobą to esencja wiedzy uznanego praktyka w dziedzinie AdWords, a zarazem kontynuacja i uzupełnienie pierwszego Kursu AdWords – Reklama w Wyszukiwarce. Tym razem skupimy się na wykorzystaniu dodatkowych możliwości oraz kanałów i przedstawimy Ci możliwości Google Display Network. Pomówimy także o skutecznych, nowoczesnych formach, jak promocja w Gmail oraz na YouTube. Sporą część kursu poświęcimy także na omówienie dobrych praktyk optymalizacji Kampanii. Całość jak zwykle przedstawimy na konkretnym, praktycznym przykładzie. Jesteś gotowy aby zwiększyć zyski z reklamy i przejść na wyższy poziom promocji Online z AdWords?

Skuteczne Reklamy Display w Sieci Reklamowej

W tej części dowiesz się o tym jak wykorzystać reklamy w formie banerów graficznych w swojej strategii reklamowej. Oprócz podstawowych tematów, takich jak budowa kampanii i tworzenie reklam, zajmiemy się analizą przykładowych banerów w kontekście ich efektywności. Dowiesz się jak skutecznie projektować grafikę oraz przekaz, tak, aby Twoje reklamy były zauważalne i chętnie klikane przez użytkowników.

Twórz Reklamy Produktowe w Wyszukiwarce

Kolejnym etapem kursu będą reklamy PLA, czyli reklamy w postaci miniaturek produktów, wyświetlanych w wyszukiwarce. Do emisji tego typu reklam potrzebne nam będzie konto Merchant Center oraz specjalnie przygotowany plik z informacjami o produktach. Krok po kroku przejdziemy przez poprawny setup całej niezbędnej infrastruktury oraz budowę kampanii. Dodatkowo rezultat pracy jaką podejmiemy na tym etapie będzie dla nas bazą do stworzenia dynamicznych reklam banerowych, prezentujących karuzelę z obrazkami produktów.

Odkryj potencjał reklam w Gmail oraz YouTube

Bardzo ważnym elementem tego kursu będą moduły dotyczące reklam w Gmailu i na YouTube. Obie te formy pozwolą Ci zwiększyć ekspozycję swojej oferty oraz marki pomiędzy różnymi kanałami, i w sposób skuteczny nawiązać relację z potencjalnymi klientami. Tak jak we wcześniejszych modułach, omówimy sobie najlepsze praktyki dotyczące selekcji treści jakie chcesz umieścić w swoich reklamach, oraz odpowiedniej ich kompozycji.

Optymalizuj działające Kampanie

Ostatnim etapem będzie praca na koncie AdWords z poziomu desktopu za pomocą Edytora AdWords. Edytor AdWords jest niezwykle przydatnym narzędziem, które umożliwi Ci pracę na koncie reklamowym bez dostępu do Internetu, dzięki czemu będziesz w stanie pracować nad zmianami na przykład będąc w podróży. Dodatkową zaletą tego niezwykłego narzędzia, jest wykorzystanie go do pracy zespołowej oraz wprowadzania bardzo szybkich, masowych zmian na wielu elementach struktury konta. Nierozłącznym elementem pracy w edytorze jest MS Excel, którego będziemy używać do szybkiej rozbudowy konta o nowe słowa kluczowe i reklamy.

Nauka od Eksperta

Tworzenie skutecznych reklam AdWords wymaga doświadczenia oraz intuicji, jednak rozumiejąc dobrze najważniejsze mechanizmy nawet osoby początkujące mogą tworzyć świetnie konwertujące Kampanie. Kluczowe jest jednak zdobycie wiedzy oraz dobrych nawyków od osoby, która na co dzień zajmuje się optymalizacją i tworzeniem Kampanii dla największych klientów. Nasz ekspert to niekwestionowany autorytet w dziedzinie AdWords, ale przede wszystkim praktyk. Za przeprowadzoną kampanię Legii Warszawa zdobył pierwsze miejsce w oficjalnym, globalnym konkursie Google Online Marketing Challenge. Poza tym jest Certyfikowanym Ekspertem i Partnerem Google AdWords. W trakcie Kursu przekaże Ci mnóstwo cennych wskazówek i technik, które na co dzień stanowią tajemnice profesjonalistów.

Praktyczny Case Study

Podczas Kursu staramy się przekazać jak najwięcej praktycznych wskazówek związanych z optymalizacją Kampanii AdWords. Dlatego będziemy pracować na praktycznym przykładzie systemu e-commerce - sklepu z ekskluzywną odzieżą, dzięki czemu będziesz mógł zobaczyć jak krok po kroku tworzy się zorientowane na produkt kampanie, które działają!

Dla kogo jest ten kurs?

Kurs został przygotowany z myślą o osobach, które mają już podstawową wiedzę o AdWords, a szczególnie informacje o działaniu systemu zawarte w Kursie AdWords – Reklama w Wyszukiwarce, który również jest dostępny na eduweb.pl. Jeżeli jesteś osobą, która chcę się nauczyć obsługi AdWords w pełnym wymiarze lub osobiście prowadzisz kampanię dla swojej firmy i chciałbyś wykorzystywać pełną moc AdWords to ten kurs jest właśnie dla Ciebie!

Czego się nauczysz?

  • Omówienie dzialania remarketingu

  • Wykorzystanie Plannera Kampanii Displayowych

  • Najlepsze praktyki kompozycji reklam banerowych

  • Reklamy produktowe w Zakupach Google

  • Strategie remarketingowe w sieci reklamowej

  • Google Sponsored Promotions (reklama w Gmailu)

  • Tworzenie reklam True View na YouTube

  • Wykorzystanie Edytora AdWords do pracy zespolowej

Zawartość

Google AdWords

8 rozdziały 44 lekcji 5h 48min

  • Wstęp do kursu

    24min

    Wprowadzenie

    Podgląd lekcji

    1min

    Budowa Systemu AdWords

    3min

    Czym jest i jak działa Remarketing

    Podgląd lekcji

    7min

    Wprowadzenie do Case Study

    2min

    Koncepcja Kampanii

    12min

  • Banery w Sieci Reklamowej

    1h 12min

    Kierowanie Reklam

    8min

    Wykorzystanie Planera Kampanii Displayowych

    9min

    Planowanie Kampanii w Sieci Reklamowej cz. 1

    9min

    Planowanie Kampanii w Sieci Reklamowej cz. 2

    7min

    Konfigurowanie Kampanii

    12min

    Najlepsze Praktyki Kompozycji Reklam cz. 1

    5min

    Najlepsze Praktyki Kompozycji Reklam cz. 2

    13min

    Kreator reklam graficznych w AdWords

    9min

  • Reklamy Produktowe w Wyszukiwarce

    1h 5min

    Wprowadzenie do PLA

    3min

    Zakładanie Konta Merchant Center

    3min

    Łączenie Konta Merchant Center i AdWords

    3min

    Specyfikacja Feedu

    14min

    Tworzenie Pliku Produktowego

    10min

    Manualne Tworzenie Pliku Produktowego

    19min

    Dodawanie Pliku Produktowego do Konta

    4min

    Konfigurowanie Kampanii PLA

    9min

  • Remarketing w Sieci Reklamowej

    47min

    Tworzenie i Implemntacja Tagu Remarketingowego

    7min

    Budowa Tagu Remarketingowego

    4min

    Strategie Remarketingowe

    7min

    Tworzenie List Remarketingowych

    8min

    Konfiguracja Kampanii Remarketingowej

    8min

    Konfigurowanie Remarketingu Dynamicznego

    12min

  • Remarketing w Wyszukiwarce

    17min

    Planowanie Kampanii RLSA

    4min

    Tworzenie Kampanii RLSA wariant 1

    8min

    Tworzenie Kampanii RLSA wariant 2

    5min

  • GSP czyli Reklamy w Gmailu

    32min

    Jak działają Reklamy w Gmailu

    5min

    Techniczna Specyfikacja Formatów Reklamowych

    6min

    Najlepsze Praktyki Kompozycji Reklam GSP

    10min

    Tworzenie Kampanii GSP oraz Reklam

    12min

  • Reklamy na YouTube

    40min

    Wprowadzenie do reklam na YouTube

    Podgląd lekcji

    8min

    Najlepsze Praktyki Tworzenia Reklam

    4min

    Najlepsze Praktyki Tworzenia Reklam - Case Studies 1

    8min

    Najlepsze Praktyki Tworzenia Reklam - Case Studies 2

    6min

    Konfigurowanie Kampanii Wideo

    14min

  • Edytor AdWords

    50min

    Instalacja i Setup

    6min

    Nawigacja po Edytorze AdWords

    10min

    Wprowadzanie Zmian z Użyciem Excela cz. 1

    15min

    Wprowadzanie Zmian z Użyciem Excela cz. 2

    9min

    Manualne Wprowadzanie Szybkich Zmian

    11min

Autor kursu

Mateusz Rydlewski

Średnia ocen autora: 5

Bio
Specjalizuję się tworzeniu i realizowaniu strategii Performance Marketingowych w Internecie. W 2014 roku, wraz z zespołem który prowadziłem, miałem przyjemność wygrać Globalny konkurs Google Online Marketing Challenge w kategorii AdWords, gdzie zajęliśmy pierwsze miejsce spośród 2500 zespołów z całego świata realizując kampanię dla Legii Warszawa.

Na co dzień zarządzam zespołem PPC w firmie SynergyAds, specjalizującej się w analizie webowej, oraz generowaniu sprzedaży, leadów i ruchu na witrynach internetowych. Jesteśmy certyfikowanym Partnerem Google, wybranym jako jedna z 20 najszybciej rozwijających się agencji marketingowych w Polsce zaliczanych do grona Google Rising Stars.

Dołącz do ponad 10 tys. zadowolonych z naszych kursów

Kurs jest wstępem do tworzenia reklam w GDN dla początkujących. Duża wiedza autora robi wrażenie.

Tomasz Mirkowicz

24 października 2021

Kurs Google AdWords

  • 44 lekcji wideo

  • 5h 48min materiału

  • Certyfikat w ramach ścieżek

  • Dostęp z urządzeń mobilnych

Dlaczego wybrać właśnie ten kurs?

Efektywna nauka

Kurs wideo to najbardziej efektywna a zarazem najprzyjemniejsza forma nauki. Jest on tak prowadzony, byś cały czas mógł go śledzić z zainteresowaniem i zaangażowaniem, a także czerpać satysfakcję ze zdobytej wiedzy!

Wiedza ekspertów

Wiedza, którą otrzymujesz w tym kursie, to nie tylko sucha teoria, ale również wskazówki od praktyka z wieloletnim doświadczeniem, dzięki którym dużo łatwiej będzie Ci opanować materiał i pracować efektywniej.

Praktyczne przykłady

Uczysz się na praktycznych przykładach. Kurs, który masz przed sobą to esencja praktycznej wiedzy i doświadczenia a także wzorów, które oszczędzą Ci godziny pracy i poszukiwań.

Pytania i odpowiedzi

Przeczytaj najczęściej zadawane pytania

Masz więcej pytań?

Porozmawiaj z nami na na czacie

Wyślij nam e-mail

Zadzwoń +48 880880606

Czy każdy kurs ma pliki źródłowe?

Nie każdy. Jeśli pliki są dostępne dla danego kursu, znajdziesz je w zakładce źródła. Niektóre kursy nie posiadają źródeł ponieważ nie są potrzebne, inne nie mogły być zamieszczone np. ze względu na prawa autorskie do wykorzystania komercyjnych prac naszych autorów. Staramy się aby kursy były maksymalnie praktyczne i chętnie pokazujemy zaplecze zawodowe naszych autorów, ale niekiedy nie możemy dołączyć go w postaci źródeł.

Jak jest skonstruowany kurs?

Kurs składa się z rozdziałów oraz lekcji. Staramy się, aby optymalnie kursy miały 5-7 rozdziałów po około 5-10 lekcji w każdym. W ten sposób nauka jest optymalna a podtrzymanie uwagi staje się łatwiejsze. Rekomendujemy przerabianie nie więcej niż jednego rozdziału naraz a po jego przerobieniu powtórzenie materiału we własnym zakresie.

Jak najlepiej wykorzystać kurs?

Potraktuj kurs jako inspirację do własnej pracy. Tam, gdzie się da staraj się powtarzać czynności, które wykonuje autor. Nie powtarzaj ich jednak bezmyślnie - spróbuj zmodyfikować przykłady i dostosować je do swoich potrzeb. W ten sposób przyswoisz materiał jeszcze lepiej!

Jak mogę uzyskać dostęp do kursu?

Możesz albo wykupić ten konkretny kurs przez koszyk, uzyskując do niego (i jego rewizji) bezterminowy dostęp, albo wykupić wariant abonamentu, który obejmuje dany kurs i w ten sposób oglądać go oraz inne materiały na platformie tak długo, jak Twój abonament jest aktywny.

Czy kurs jest aktualny?

Staramy się aby wszystkie materiały na stronie były aktualne. Nie znaczy to, że kurs powstał bardzo niedawno. Często na stronie znajdziesz trochę starsze kursy, jednak regularnie wykonujemy ich rewizję i zmieniamy lekcje - czy to przez dodanie stosownych komentarzy z aktualizacją, czy poprzez nagranie danej lekcji jeszcze raz. Datę ostatniej rewizji znajdziesz w informacjach o kursie.

Czym się różni kurs od warsztatu i ścieżki?

Kursy to kilku godzinne, kompleksowe opracowanie danego zagadnienia, podzielone na lekcje i rozdziały. Często uzupełniają je Warsztaty, które mają formę jednej dłuższej, praktycznej lekcji (30min-1h), natomiast ścieżki stanowią zbiór jednych i drugich materiałów - ułożoną z kursów i warsztatów playlistę, która pozwala Ci kompleksowo opanować dane zagadnienie.

Z kursów eduweb.pl korzystam od początku powstania platformy. Kursy są doskonałym rozwiązaniem dla osób, które chcą przekwalifikować się lub poszerzyć umiejętności. Praktyczne źródło wiedzy od ekspertów i praktyków z branży IT i kreatywnej.

Paweł Krzyściak

UI/UX Designer johnny10.com

Zacznij naukę w Google AdWords

  • 44 lekcji wideo

  • 5h 48min materiału

  • Certyfikat w ramach ścieżek

  • Dostęp z urządzeń mobilnych