Kurs Google AdWords

Wprowadzenie

Lekcje
  • Opis
  • Recenzje
  • Autor
  • Transkrypt

2 ocen

Lubię to! 336

Wprowadzenie

Odkryj potencjał AdWords, który pozwoli Ci skutecznie reklamować się w Sieci Reklamowej! Kurs, który masz przed sobą to esencja wiedzy uznanego praktyka w dziedzinie AdWords, a zarazem kontynuacja i uzupełnienie pierwszego Kursu AdWords – Reklama w Wyszukiwarce. Tym razem skupimy się na wykorzystaniu dodatkowych możliwości oraz kanałów i przedstawimy Ci możliwości Google Display Network. Pomówimy także o skutecznych, nowoczesnych formach, jak promocja w Gmail oraz na YouTube. Sporą część kursu poświęcimy także na omówienie dobrych praktyk optymalizacji Kampanii. Całość jak zwykle przedstawimy na konkretnym, praktycznym przykładzie. Jesteś gotowy aby zwiększyć zyski z reklamy i przejść na wyższy poziom promocji Online z AdWords?

  1. Omówienie dzialania remarketingu
  2. Wykorzystanie Plannera Kampanii Displayowych
  3. Najlepsze praktyki kompozycji reklam banerowych
  4. Reklamy produktowe w Zakupach Google
  5. Strategie remarketingowe w sieci reklamowej
  6. Google Sponsored Promotions (reklama w Gmailu)
  7. Tworzenie reklam True View na YouTube
  8. Wykorzystanie Edytora AdWords do pracy zespolowej

Skuteczne Reklamy Display w Sieci Reklamowej

W tej części dowiesz się o tym jak wykorzystać reklamy w formie banerów graficznych w swojej strategii reklamowej. Oprócz podstawowych tematów, takich jak budowa kampanii i tworzenie reklam, zajmiemy się analizą przykładowych banerów w kontekście ich efektywności. Dowiesz się jak skutecznie projektować grafikę oraz przekaz, tak, aby Twoje reklamy były zauważalne i chętnie klikane przez użytkowników.

Twórz Reklamy Produktowe w Wyszukiwarce

Kolejnym etapem kursu będą reklamy PLA, czyli reklamy w postaci miniaturek produktów, wyświetlanych w wyszukiwarce. Do emisji tego typu reklam potrzebne nam będzie konto Merchant Center oraz specjalnie przygotowany plik z informacjami o produktach. Krok po kroku przejdziemy przez poprawny setup całej niezbędnej infrastruktury oraz budowę kampanii. Dodatkowo rezultat pracy jaką podejmiemy na tym etapie będzie dla nas bazą do stworzenia dynamicznych reklam banerowych, prezentujących karuzelę z obrazkami produktów.

Odkryj potencjał reklam w Gmail oraz YouTube

Bardzo ważnym elementem tego kursu będą moduły dotyczące reklam w Gmailu i na YouTube. Obie te formy pozwolą Ci zwiększyć ekspozycję swojej oferty oraz marki pomiędzy różnymi kanałami, i w sposób skuteczny nawiązać relację z potencjalnymi klientami. Tak jak we wcześniejszych modułach, omówimy sobie najlepsze praktyki dotyczące selekcji treści jakie chcesz umieścić w swoich reklamach, oraz odpowiedniej ich kompozycji.

Optymalizuj działające Kampanie

Ostatnim etapem będzie praca na koncie AdWords z poziomu desktopu za pomocą Edytora AdWords. Edytor AdWords jest niezwykle przydatnym narzędziem, które umożliwi Ci pracę na koncie reklamowym bez dostępu do Internetu, dzięki czemu będziesz w stanie pracować nad zmianami na przykład będąc w podróży. Dodatkową zaletą tego niezwykłego narzędzia, jest wykorzystanie go do pracy zespołowej oraz wprowadzania bardzo szybkich, masowych zmian na wielu elementach struktury konta. Nierozłącznym elementem pracy w edytorze jest MS Excel, którego będziemy używać do szybkiej rozbudowy konta o nowe słowa kluczowe i reklamy.

Nauka od Eksperta

Tworzenie skutecznych reklam AdWords wymaga doświadczenia oraz intuicji, jednak rozumiejąc dobrze najważniejsze mechanizmy nawet osoby początkujące mogą tworzyć świetnie konwertujące Kampanie. Kluczowe jest jednak zdobycie wiedzy oraz dobrych nawyków od osoby, która na co dzień zajmuje się optymalizacją i tworzeniem Kampanii dla największych klientów. Nasz ekspert to niekwestionowany autorytet w dziedzinie AdWords, ale przede wszystkim praktyk. Za przeprowadzoną kampanię Legii Warszawa zdobył pierwsze miejsce w oficjalnym, globalnym konkursie Google Online Marketing Challenge. Poza tym jest Certyfikowanym Ekspertem i Partnerem Google AdWords. W trakcie Kursu przekaże Ci mnóstwo cennych wskazówek i technik, które na co dzień stanowią tajemnice profesjonalistów.

Praktyczny Case Study

Podczas Kursu staramy się przekazać jak najwięcej praktycznych wskazówek związanych z optymalizacją Kampanii AdWords. Dlatego będziemy pracować na praktycznym przykładzie systemu e-commerce - sklepu z ekskluzywną odzieżą, dzięki czemu będziesz mógł zobaczyć jak krok po kroku tworzy się zorientowane na produkt kampanie, które działają!

Dla kogo jest ten kurs?

Kurs został przygotowany z myślą o osobach, które mają już podstawową wiedzę o AdWords, a szczególnie informacje o działaniu systemu zawarte w Kursie AdWords – Reklama w Wyszukiwarce, który również jest dostępny na eduweb.pl. Jeżeli jesteś osobą, która chcę się nauczyć obsługi AdWords w pełnym wymiarze lub osobiście prowadzisz kampanię dla swojej firmy i chciałbyś wykorzystywać pełną moc AdWords to ten kurs jest właśnie dla Ciebie!

Dlaczego wybrać właśnie ten kurs?

  1. Kurs wideo to najbardziej efektywna a zarazem najprzyjemniejsza forma nauki. Jest on tak prowadzony, byś cały czas mógł go śledzić z zainteresowaniem i zaangażowaniem, a także czerpać satysfakcję ze zdobytej wiedzy!
  2. Wiedza, którą otrzymujesz w tym kursie, to nie tylko sucha teoria, ale również wskazówki od praktyka z wieloletnim doświadczeniem, dzięki którym dużo łatwiej będzie Ci opanować materiał i tworzyć profesjonalne kampanie reklamowe!
  3. Uczysz się na praktycznych przykładach. Kurs, który masz przed sobą to esencja praktycznej wiedzy i doświadczenia a także wzorów, które oszczędzą Ci godziny pracy i poszukiwań.
3 godziny 30 minut

Kurs Google Tag Manager
w Praktyce

Mierzenie oraz optymalizowanie działań marketingowych to zadanie, przed jakim staje każdy przedsiębiorca - a jego rozwiązaniem jest profesjonalna analityka. Google Tag Manager, któremu poświęcony został ten kurs, umożliwi Ci skuteczne wykorzystanie narzędzi analitycznych oraz tagów śledzących. Poznanie w praktyce zagadnień dotyczących wdrażania i zarządzania analityką internetową pozwoli Ci zaoszczędzić zarówno czas, i pieniądze - i w tym właśnie pomoże Ci ten kurs.

Damian Rams

8 godzin

Kurs Google AdWords
Reklama w Wyszukiwarce

Chcesz zwiększyć zyski i skutecznie promować się w Internecie? Poznaj od podstaw sieć reklamową Google AdWords, dzięki której przepowadzisz skuteczne kampanie z pomocą marketingu w Wyszukiwarce. AdWords to jeden z największych systemów reklamowych w sieci, który wykorzystany optymalnie pozwoli generować zyski dla Twojej strony czy biznesu. Jak się okazuje dobranie odpowiednich parametrów i stworzenie skutecznej reklamy nie jest proste dla osób początkujących. Kurs, który masz przed sobą, pokaże Ci jednak co zrobić, aby niewielkim nakładem pracy efektywnie promować swoje produkty oraz na co dzień zdobywać przewagę nad konkurencją. Niezbędną teorię uzupełniliśmy esencją praktycznej wiedzy eksperta - zwycięzcy globalnego konkursu Google Online Marketing Challenge, przedstawiając Ci od A-Z proces tworzenia i optymalizacji kampanii sklepu internetowego.

Mateusz Rydlewski

6 godzin

Kurs Google AdWords
Reklama w Sieci Reklamowej

Odkryj potencjał AdWords, który pozwoli Ci skutecznie reklamować się w Sieci Reklamowej! Kurs, który masz przed sobą to esencja wiedzy uznanego praktyka w dziedzinie AdWords, a zarazem kontynuacja i uzupełnienie pierwszego Kursu AdWords – Reklama w Wyszukiwarce. Tym razem skupimy się na wykorzystaniu dodatkowych możliwości oraz kanałów i przedstawimy Ci możliwości Google Display Network. Pomówimy także o skutecznych, nowoczesnych formach, jak promocja w Gmail oraz na YouTube. Sporą część kursu poświęcimy także na omówienie dobrych praktyk optymalizacji Kampanii. Całość jak zwykle przedstawimy na konkretnym, praktycznym przykładzie. Jesteś gotowy aby zwiększyć zyski z reklamy i przejść na wyższy poziom promocji Online z AdWords?

Mateusz Rydlewski

Autor: Mateusz Rydlewski

Specjalizuję się tworzeniu i realizowaniu strategii Performance Marketingowych w Internecie. W 2014 roku, wraz z zespołem który prowadziłem, miałem przyjemność wygrać Globalny konkurs Google Online Marketing Challenge w kategorii AdWords, gdzie zajęliśmy pierwsze miejsce spośród 2500 zespołów z całego świata realizując kampanię dla Legii Warszawa. <br><br> Na co dzień zarządzam zespołem PPC w firmie SynergyAds, specjalizującej się w analizie webowej, oraz generowaniu sprzedaży, leadów i ruchu na witrynach internetowych. Jesteśmy certyfikowanym Partnerem Google, wybranym jako jedna z 20 najszybciej rozwijających się agencji marketingowych w Polsce zaliczanych do grona Google Rising Stars.

Recenzje Kurs Google AdWords

5

2 dodanych ocen

2016-08-10

czekam na recenzje :)

Marcin Lewtak

2016-09-24

Sieć reklamowa w Google AdWords to dość złożona tematyka. Jednak autorowi kursu udało się w kilkugodzinnym materiale zebrać najważniejsze informacji. Z jednej strony jest to idealny wstęp do świata reklam w GDN dla osób początkujących jednak znaleźć można również tematy bardziej zaawansowane.

Łukasz Kołodziejczyk

Ten kurs nie posiada jeszcze transkryptu. Choć bardzo się staramy, wygenerowanie transkryptów do wszystkich kursów jest bardzo czasochłonne. W wielu przypadkach wymaga zaangażowania drogiego oprogramowania i godzin pracy przy poprawianiu transkryptu tak, aby był on możliwie jak najlepszy.

Zależy nam na tym, aby przygotować transkrypty do wszystkich naszych treści. To jedyny sposób dla osób niedosłyszących, aby mogły wygodnie uczyć się technologii. Poza tym, transkrypty ułatwiają skanowanie kursu w poszukiwaniu informacji i jego indeksowanie.

Szukamy osób, które mogłyby nam pomóc w poprawianiu transkryptów. Jeśli masz chwilę wolnego czasu i interesuje Cię dany kurs, w zamian za taką pomoc chętnie udostępnimy Ci wybrany materiał. Wyślij swoje zgłoszenie tutaj, jeśli możesz pomóc nam rozwijać platformę.

  • Informacje
  • Lekcje
Wykup w abonamencie od 79zł
Przetestuj za darmo przez 7 dni!

Autor: Mateusz Rydlewski

Czas: 6 godzin

Wersja:

  • Pliki źródłowe
  • Certyfikat Ukończenia
  • Dostęp z urządzeń przenośnych
  • Licencje dla firm i szkół

Wstęp do kursu

  • Wprowadzenie

  • Budowa Systemu AdWords

  • Czym jest i jak działa Remarketing

  • Wprowadzenie do Case Study

  • Koncepcja Kampanii

Banery w Sieci Reklamowej

  • Kierowanie Reklam

  • Wykorzystanie Planera Kampanii Displayowych

  • Planowanie Kampanii w Sieci Reklamowej cz. 1

  • Planowanie Kampanii w Sieci Reklamowej cz. 2

  • Konfigurowanie Kampanii

  • Najlepsze Praktyki Kompozycji Reklam cz. 1

  • Najlepsze Praktyki Kompozycji Reklam cz. 2

  • Kreator reklam graficznych w AdWords

Reklamy Produktowe w Wyszukiwarce

  • Wprowadzenie do PLA

  • Zakładanie Konta Merchant Center

  • Łączenie Konta Merchant Center i AdWords

  • Specyfikacja Feedu

  • Tworzenie Pliku Produktowego

  • Manualne Tworzenie Pliku Produktowego

  • Dodawanie Pliku Produktowego do Konta

  • Konfigurowanie Kampanii PLA

Remarketing w Sieci Reklamowej

  • Tworzenie i Implemntacja Tagu Remarketingowego

  • Budowa Tagu Remarketingowego

  • Strategie Remarketingowe

  • Tworzenie List Remarketingowych

  • Konfiguracja Kampanii Remarketingowej

  • Konfigurowanie Remarketingu Dynamicznego

Remarketing w Wyszukiwarce

  • Planowanie Kampanii RLSA

  • Tworzenie Kampanii RLSA wariant 1

  • Tworzenie Kampanii RLSA wariant 2

GSP czyli Reklamy w Gmailu

  • Jak działają Reklamy w Gmailu

  • Techniczna Specyfikacja Formatów Reklamowych

  • Najlepsze Praktyki Kompozycji Reklam GSP

  • Tworzenie Kampanii GSP oraz Reklam

Reklamy na YouTube

  • Wprowadzenie do reklam na YouTube

  • Najlepsze Praktyki Tworzenia Reklam

  • Najlepsze Praktyki Tworzenia Reklam - Case Studies 1

  • Najlepsze Praktyki Tworzenia Reklam - Case Studies 2

  • Konfigurowanie Kampanii Wideo

Edytor AdWords

  • Instalacja i Setup

  • Nawigacja po Edytorze AdWords

  • Wprowadzanie Zmian z Użyciem Excela cz. 1

  • Wprowadzanie Zmian z Użyciem Excela cz. 2

  • Manualne Wprowadzanie Szybkich Zmian