Kurs RODO w Marketingu i Sprzedaży

Wprowadzenie

Lekcje
  • Opis
  • Recenzje
  • Autor
  • Transkrypt

6 ocen

Lubię to! 336

Wprowadzenie

Nowe zasady przetwarzania danych osobowych dotkną najbardziej te branże, dla których dane są szczególnie ważne - a zatem branżę marketingową i sprzedaż online. Dlatego przygotowaliśmy kurs "RODO w Marketingu i Sprzedaży", który przeprowadzi każdego marketera i sprzedawcę przez nowe przepisy oraz odpowie na pytanie: jak przetwarzać dane osobowe zgodnie z RODO. Nie jesteś pewny, czy przetwarzasz dane w swojej firmie w sposób zgodny z prawem? Zastanawiasz się jak przygotować swoją firmę do RODO? Jeśli tak - koniecznie sprawdź materiał, który dla Ciebie przygotowaliśmy.

  1. W jaki sposób prawidlowo uzyskiwac zgody na przetwarzanie danych osobowych na stronie internetowej?
  2. Jakie sa nowe uprawnienia podmiotów danych oraz kiedy profilowanie jest dozwolone przez prawo?
  3. RODO a Facebook Lead Ads i konkursy na Facebooku oraz kampanie przy pomocy AdWords
  4. Jak RODO odnosi sie do zbierania leadów, marketing automation, oraz programów afiliacyjnych?
  5. Jak zapewnic bezpieczenstwo danych podczas korzystania z plików cookies i chatbotów?
  6. Jakie sa nowe obowiazki administratora danych osobowych oraz podmiotu przetwarzajacego?
  7. Jak wysylac tresci marketingowe zgodnie z RODO i jak wybrac odpowienie zabezpieczenia?
  8. Jak zgodnie z RODO ratowac “porzucone koszyki” i jak legalnie zbierac leady?

Kurs “RODO w Marketingu i Sprzedaży” przygotowany został szczególnie z myślą o działach marketingu i sprzedaży. Kurs skierowany jest dla wszystkich tych, którzy zajmują się sprzedażą i marketingiem online i zastanawiają się jak przygotować się do nowych przepisów o ochronie danych osobowych wprowadzonych przez RODO - Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych oraz chciałyby dowiedzieć się, jakie zmiany wprowadzić w swoich firmach, aby móc bezpiecznie przetwarzać dane osobowe swoich klientów.

Dane osobowe oraz zasady przetwarzania danych osobowych

Z pierwszej części kursu “RODO w marketingu i sprzedaży” dowiesz się czym są dane osobowe zwykłe i dane szczególnie chronione, jaki jest cel reformy ochrony danych osobowych, czym jest przetwarzanie danych osobowych, kiedy przetwarzanie danych osobowych jest zgodne z prawem oraz jakie zasady przetwarzania danych osobowych wprowadza RODO - Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych. W tej części dowiesz się co oznaczają zasady: privacy by default i privacy by design, jak należy rozumieć zasadę minimalizacji danych oraz jak długo przechowywać dane osobowe.

RODO w marketingu i sprzedaży - zagadnienia praktyczne

W kolejnej części kursu będzie mowa o tym, jakie są zasady wysyłania treści marketingowych według RODO, jak w praktyce powinna wyglądać zgoda na przetwarzanie danych osobowych, aby była zgodna z prawem oraz czy w związku z RODO zwiększyła się ilość obowiązkowych checkboxów. W tej części dowiesz się również czym jest profilowanie według RODO i kiedy profilowanie jest dozwolone przez prawo. W tej części kursu znajdziesz również informacje na temat tego, jak RODO odnosi się do zbierania leadów, marketing automation, kupowania baz danych oraz programów afiliacyjnych. W tej części opowiem również o tym, jak zapewnić bezpieczeństwo danych, gdy korzystamy z plików cookies, chatbotów oraz amerykańskich aplikacji. Dowiesz się ponadto jak prowadzić firmowy CRM zgodnie z RODO oraz kiedy zbieranie leadów jest dozwolone przez prawo. W tej części znajdziesz również informacje o tym, kto odpowiada za bezpieczeństwo danych w sytuacji, gdy korzystamy z chatbotów oraz o czym powinien pamiętać każdy marketer jeszcze na etapie planowania nowych działań marketingowych.

Wysyłka newsletterów i przetwarzanie danych osobowych

W kolejnym rozdziale dot. praktycznych aspektów RODO w marketingu i sprzedaży dowiesz się jak wysyłać newsletter zgodnie z prawem, jak w praktyce wygląda obowiązek informacyjny w przypadku wysyłki newslettera, czy w przypadku korzystania z systemów mailingowych konieczne jest zawarcie umowy powierzenia przetwarzania danych? W tej znajdziesz również informacje na temat tego, czy zgodnie z RODO możliwe jest zbieranie zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów marketingowych w zamian za rabat lub wolny dostęp do usługi.

RODO a rozporządzenie ePrivacy oraz prawa podmiotów danych

Z tego rozdziału dowiesz się jakie zmiany w zakresie ochrony poufności komunikacji w łączności elektronicznej zakłada projekt rozporządzenia ePrivacy, kogo będą dotyczyć, jakie dane będą objęte ochroną rozporządzenia ePrivacy oraz co jego wejście w życie może oznaczać dla marketerów i sprzedawców. Dalej znajdziesz informacje na temat nowych praw podmiotów danych, czyli nowych uprawnieniach użytkowników sieci wprowadzonych przez RODO. Dowiesz się z niego jak podmioty danych mogą chronić swoją prywatność, co w praktyce oznacza prawo do bycia zapomnianym, kiedy podmioty danych mogą odmówić zgody na rejestrowanie rozmowy telefonicznej oraz jakie uprawnienia dla podmiotów danych przewiduje RODO w sytuacji gdy dojdzie do wycieku danych osobowych.

Obowiązki administratora danych osobowych oraz podmiotu przetwarzającego

Z tego rozdziału dowiesz się kim jest administrator danych osobowych, jakie obowiązki nakłada na niego Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych, kim jest podmiot przetwarzający oraz czym różni się od administratora danych osobowych.W tej części znajdziesz również informacje na temat tego czym jest rejestr czynności przetwarzania i czym różni się od niego rejestr kategorii czynności przetwarzania. W tym rozdziale wyjaśniamy również jak wybrać odpowiednie środki bezpieczeństwa - adekwatne do ilości i rodzaju danych, które są przetwarzane przez administratora lub podmiot przetwarzający, co oznacza w praktyce ocena skutków przetwarzania oraz dlaczego warto prowadzić rejestr czynności przetwarzania.

W tym rozdziale poznasz ponadto zakres obowiązków dokumentacyjnych, które RODO nakłada na administratorów danych osobowych oraz podmioty przetwarzające oraz dowiesz się co powinno znaleźć się w poszczególnych dokumentach - zarówno w dokumentacji wewnętrznej, jak i zewnętrznej. W tym rozdziale dowiesz się także na czym polega obowiązek zgłoszenia naruszenia ochrony danych osobowych do organu nadzorczego oraz jakie uprawnienia przysługują organowi nadzorczemu w przypadku naruszania zasad ochrony danych osobowych.

Case study

W tym rozdziale zostaną omówione praktyczne przykłady wykorzystywania danych osobowych w działaniach marketingowych wraz z wyjaśnieniem, w jaki sposób przeprowadzać konkretne działania zgodnie z RODO. W tej części kursu dowiesz się, co RODO mówi o korzystaniu z usług Facebook Lead Ads, organizowaniu konkursów na Facebooku, korzystaniu z kampanii Google Adwords, podejmowaniu działań remarketingowych, ratowaniu porzuconych koszyków oraz sprzedaży online.

Z lekcji “RODO a Facebook Lead Ads” dowiesz się kto odpowiada za bezpieczeństwo danych osób, które zdecydują się na kontakt z firmą, która korzysta z usługi Facebook Lead Ads. W lekcji “RODO a organizowanie konkursów na Facebooku” znajdziesz informacje na temat tego, jak zgodnie z prawem zorganizować konkurs na Facebooku oraz jak zadbać o bezpieczeństwo danych użytkowników, którzy zdecydują się wziąć udział w konkursie. Z kolejnej lekcji tej części kursu: “RODO a niedokończone zamówienia” dowiesz się jak zgodnie z prawem zatrzymać klienta i zachęcić go do dokończenia procesu zakupowego. W lekcji zatytułowanej “RODO a remarketing, Google Adwords i pliki cookies” znajdziesz informacje na temat tego, jak zgodnie z RODO przeprowadzić kampanię przy pomocy Google Adwords oraz jak korzystać z różnych rodzajów ciasteczek.

RODO w Marketingu i Sprzedaży - Q&A

Ostatnią częścią kursu “RODO w marketingu i sprzedaży” jest Q&A, czyli zestawienie najczęściej pojawiających się pytań o nowe przepisy dotyczące przetwarzania danych osobowych w marketingu i sprzedaży, W tej części kursu znajdziesz odpowiedzi między innymi na pytania o to jak przetwarzać dane osobowe dzieci, co w praktyce oznacza uzasadniony interes administratora, kim jest współadministrator danych osobowych, jakie środki bezpieczeństwa zastosować w przypadku przetwarzania danych osobowych w formie elektronicznej, a jakie w formie papierowe oraz jakie kary grożą za bezprawne przetwarzanie danych osobowych.

Dla kogo jest ten kurs?

Kurs skierowany jest dla wszystkich tych, którzy zajmują się sprzedażą i marketingiem online i zastanawiają się jak przygotować się do nowych przepisów o ochronie danych osobowych wprowadzonych przez RODO - Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych oraz chciałyby dowiedzieć się, jakie zmiany wprowadzić w swoich firmach, aby móc bezpiecznie przetwarzać dane osobowe swoich klientów. Kurs został przygotowany w szczególności z myślą o tych branżach, dla których dane są szczególnie ważne - a zatem branżę marketingową i sprzedaż online. Kurs “RODO w marketingu i sprzedaży” przeprowadzi każdego marketera i sprzedawcę przez nowe przepisy oraz odpowie na pytanie: jak przetwarzać dane osobowe zgodnie z RODO.

Dlaczego wybrać właśnie ten kurs?

  1. Kurs wideo to najbardziej efektywna a zarazem najprzyjemniejsza forma nauki. Jest on tak prowadzony, byś cały czas mógł go śledzić z zainteresowaniem i zaangażowaniem, a także czerpać satysfakcję ze zdobytej wiedzy!
  2. Wiedza, którą otrzymujesz w tym kursie, to nie tylko sucha teoria, ale również wskazówki od praktyka z wieloletnim doświadczeniem, dzięki którym dużo łatwiej będzie Ci opanować materiał i prowadzić swój biznes w legalny i bezpieczny sposób.
  3. Uczysz się na praktycznych przykładach. Kurs, który masz przed sobą to esencja praktycznej wiedzy i doświadczenia a także wzorów, które oszczędzą Ci godziny pracy i poszukiwań.
15 godzin

Kurs Nowoczesny Biznes w Sieci
Kompendium Internetowego Przedsiębiorcy

Jeszcze nigdy nie było tak dobrego czasu na tworzenie i prowadzenie własnego biznesu w sieci. Dostępność narzędzi oraz szybki rozwój technologii powodują, że zyski internetowych startupów rosną w niespotykanym tempie. Kurs, który masz przed sobą, to esencja konkretnej wiedzy o tym, jak uruchomić, prowadzić i rozwijać własny biznes od praktyka, którego internetowe projekty zdobyły zarobiły miliony.

Grzegorz Róg

7 godzin

Kurs Bezpieczeństwo Aplikacji Webowych
w Praktyce

Kwestia bezpieczeństwa aplikacji webowych lub stron WWW to temat, który staje się coraz bardziej popularny. Zarówno duże, jak i małe firmy stają się ofiarami ataków hakerów, a wyciek poufnych danych lub informacji może stanowić realne zagrożenie dla przedsiębiorstw. Dlatego jeżeli tworzysz lub zarządzasz aplikacją webową lub stroną WWW i chciałbyś wiedzieć, w jaki sposób odpowiednio ją zabezpieczyć, ten kurs jest właśnie dla Ciebie! Dowiesz się z niego nie tylko tego, jak hakerzy przełamują zabezpieczenia aplikacji oraz jakie konsekwencje może to za sobą nieść, ale też jak skutecznie chronić swoją aplikację lub stronę WWW oraz dane klientów przed atakami.

Grzegorz Goławski

5 godzin

Kurs RODO w Marketingu i Sprzedaży
Dane Osobowe w Internetowym Biznesie

Nowe zasady przetwarzania danych osobowych dotkną najbardziej te branże, dla których dane są szczególnie ważne - a zatem branżę marketingową i sprzedaż online. Dlatego przygotowaliśmy kurs "RODO w Marketingu i Sprzedaży", który przeprowadzi każdego marketera i sprzedawcę przez nowe przepisy oraz odpowie na pytanie: jak przetwarzać dane osobowe zgodnie z RODO. Nie jesteś pewny, czy przetwarzasz dane w swojej firmie w sposób zgodny z prawem? Zastanawiasz się jak przygotować swoją firmę do RODO? Jeśli tak - koniecznie sprawdź materiał, który dla Ciebie przygotowaliśmy.

Magdalena Miernik

7 godzin 40 minut

Kurs Wydajna Praca Freelancera
Narzędzia i Skuteczne Techniki

Czujesz się czasem przytłoczony ilością obowiązków, które na Ciebie spadają i masz wrażenie, że nie radzisz sobie z organizacją pracy? Dobrze trafiłeś - pomożemy Ci się z tym uporać! Tylko najlepiej zdyscyplinowani i zorganizowani freelancerzy mają czas i energię na to, aby wykorzystać w pełni swój potencjał. Wzorowa umiejętność zarządzania codziennymi zadaniami przekłada się na wysoką produktywność i cechuje najlepszych freelancerów w branży kreatywnej. Dzięki temu kursowi poznasz zagadnienia z zakresu m.in. organizacji pracy, planowania projektów i ustalania harmonogramów. To wszystko przełoży się na lepsze wyniki Twojej pracy oraz sprawi, że poczujesz kontrolę nad swoim życiem zawodowym i kierunkiem swojej kariery.

Tomasz Biskup

5 godzin 30 minut

Kurs Marketing Produktów
Wprowadzanie Produktu na Rynek

Witaj w kursie poświęconym wprowadzaniu produktu na rynek. Kilkugodzinny materiał przygotowany przez Pawła Tkaczyka, specjalistę w dziedzinie budowania wizerunku marki, sprawi, że nauczysz się opowiadać o Twoim produkcie lub usłudze w taki sposób, by zainteresować potencjalnych klientów. Dzięki zagadnieniom zawartym w kursie dowiesz się, jak w spójny sposób tworzyć historię Twojego produktu, jak mierzyć i analizować jego wyniki po premierze oraz w którym momencie zacząć schodzić z rynku tak, by uzyskać optymalne korzyści.

Pawel Tkaczyk

6 godzin

Kurs Tworzenia Startupów
Budowanie Dochodowego Biznesu

W kursie dowiesz się wszystkiego, co jest niezbędne do właściwego zaplanowania i rozwoju dochodowego biznesu. Niezależnie od tego, czy zamierzasz uruchomić startup internetowy, czy inny, a nawet wdrożyć nowy produkt w ramach firmy, kurs przeprowadzi Cię krok po kroku przez wszystkie najważniejsze czynności. Zaczniemy od definiowania modelu biznesowego i pracy w oparciu o Canvas, określenia grupy docelowej i przetestowania tego, czy Twój produkt ma szansę na sukces. Dowiesz się jak wybrać właściwe osoby do Twojego przedsięwzięcia, jak się z nimi rozliczać, poznasz narzędzia analityczne i stworzysz plan biznesowy, który zrobi wrażenie na inwestorach. Wszystko to i wiele więcej opowie Ci Paweł Sieczkiewicz - praktyk, jeden z twórców firmy będącej liderem polskiej telemedycyny i aspirującej do międzynarodowego sukcesu – Telemedi.co.

Pawel Sieczkiewicz

6 godzin

Kurs Budowania Marki
Promocja w Sieci

Prowadzisz własną firmę lub startup? Tworzysz na zlecenie klientów i chcesz pomóc im rozwijać ich markę? Z tego Kursu dowiesz się, w jaki sposób strategicznie podejść do budowania silnej marki. Zidentyfikujesz czynniki, które mają wpływ na postrzeganie oferowanych przez Ciebie usług lub produktów przez klienta, oraz zbudujesz pozytywny wizerunek w sieci. Poznasz też skuteczne narzędzia, dzięki którym nie będziesz musiał wyważać raz już otwartych drzwi i szybko osiągniesz przewagę nad konkurencją! Jeśli myślisz o rozpoczęciu własnej działalności, lub też prowadzisz firmę ale czujesz, że jeszcze mógłbyś zdobyć większe grono klientów - ten kurs z pewnością Ci pomoże, oraz podpowie, w jaki sposób zabrać się do skutecznej i efektywnej promocji.

Pawel Tkaczyk

4 godziny 30 minut

Prawo dla Freelancerów
Umowy i Prawo Autorskie w Praktyce

Pracujesz na zlecenie? Posiadasz działalność lub myślisz o założeniu własnej firmy? Jesteś freelancerem - tworzysz strony WWW czy grafikę? Jeśli tak - koniecznie sprawdź materiał, który dla Ciebie przygotowaliśmy. W kursie poznasz popularne typy umów oraz zapisy, które skutecznie zabezpieczą Twoje interesy. Poznasz także najczęściej popełniane błędy i dowiesz się, jak zawierać korzystne finansowo kontrakty. Poznasz też aspekty prowadzenia działalności gospodarczej oraz prawa autorskiego - w tym licencje na fonty i grafiki, a także pojęcie plagiatu. Wszystko na praktycznych przykładach, a same wzory dokumentów są dołączone do kursu. Ten kurs to inwestycja, która zwraca się jeszcze przed zawarciem pierwszej umowy!

Magdalena Miernik

45 minut

Schematy kreatywne w komunikacji

Jeżeli stoisz przed wyzwaniem wprowadzenia nowego produktu na rynek, chcesz polepszyć wizerunek już istniejącej marki i jak skutecznie komunikować się z obecnymi i przyszłymi klientami - to warsztat dla Ciebie! Doświadczony specjalista z zakresu brandingu, Paweł Tkaczyk, opowie Ci o tym, jak ważne jest budowanie opowieści o swoim produkcie i jak robić to w profesjonalny sposób. Dowiesz się, jakie są sprawdzone schematy komunikacji i jak zaprezentować swój produkt lub usługę w taki sposób, by zachęcić do Twojej marki nowe osoby. Dzięki temu osiągniesz lepsze rezultaty a Twoje działania będą zaplanowane w zorganizowany sposób, co pomoże uniknąć Ci kilku najczęstszych błędów przedsiębiorców.

Pawel Tkaczyk

36 minut

Skuteczna promocja i rozwój startupów

W tym warsztacie porozmawiamy na temat startupów. Przyjrzymy się najciekawszym polskim projektom, skupiając się na tych startupach, które z powodzeniem działają już na rynku od kilku lat. <br><br>Przeanalizujemy takie aspekty jak strategia marketingowa poszczególnych działalności, persona klienta konkretnych startupów, porozmawiamy też o ich modelu biznesowym oraz metodach monetyzacji. Dodatkowym bonusem będą ciekawe sposoby promocji, które udało się z powodzeniem wykorzystać twórcom. <br><br> Ponadto odpowiemy na takie pytania jak:<br> - Co było kluczowym aspektem w rozwoju danego startupu?<br> - Jakie rady które otrzymali pomysłodawcy nie miały zastosowania w praktyce?<br> - Skąd się biorą klienci poszczególnych, sprawnie działających startupów?<br> <br><br> Na warsztat zaprasza Paweł Sieczkiewicz, twórca Telemedi.co.

Pawel Sieczkiewicz

60 minut

Budowanie Marki dla Freelancerów

Pamiętacie <a href="http://eduweb.pl/kursy/marketing/budowanie-marki-marketing-w-sieci.html" target="_blank">Kurs Budowania Marki</a>? W tym warsztacie zajmiemy się optymalizacją działań promocyjnych dla freelancerów. Dowiesz się, w jaki sposób strategicznie podejść do budowania własnej marki oraz jak szybko osiągnąć przewagę nad konkurencją. Zostaną omówione czynniki, które decydują o tym, czy działania promocyjne można uznać za skuteczne. Dowiecie się wszystkiego, o co baliście się zapytać, przede wszystkim jak opowiadać o swojej ofercie, jaką strategię przyjąć, by skutecznie dotrzeć do określonej grupy docelowej oraz jakich narzędzi używać, by znacznie zaoszczędzić swój czas.<br><br> Ponadto znajdziesz odpowiedzi na pytania:<br> - Jak krok po kroku zorganizować swoją markę będąc freelancerem?<br> - Jak dać się znaleźć?<br> - Jaką przyjąć politykę cenową?<br> - Co jest zagrożeniem i na co uważać przy organizacji marki?<br> - Jak skutecznie się reklamować?<br><br> O tym wszystkim i o wielu innych zagadnieniach opowiada Paweł Tkaczyk.

Pawel Tkaczyk

60 minut

Licencje w praktyce

W warsztacie „Licencje z praktycznego punktu widzenia” postaramy się przekazać Wam jak najwięcej przydatnych informacji o licencjach. Opowiemy o rodzajach licencji (m.in. jak prawidłowo korzystać z licencji Creative Commons), przedstawimy najpopularniejsze licencje na fonty i zdjęcia stockowe oraz przypomnimy zasady, na jakich przekazujecie swoje treści (zdjęcia, materiały video, teksty) takim serwisom społecznościowym jak Facebook, Youtube czy Linkedin. <br><br> Podczas warsztatu opowiemy także o tym, co powinno znaleźć się w dobrze skonstruowanej umowie licencyjnej i jak do licencji przekonać swojego klienta (który upiera się na przeniesienie autorskich praw majątkowych). Znajdzie się również chwila na odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. <br><br> Na warsztat zaprasza Magdalena Miernik z Lookreatywni.pl!

Magdalena Miernik

60 minut

Narzędzia Zwiększające Produktywność Freelancera

Masz wrażenie, że masz za dużo na głowie? Zamiast wziąć się do roboty, nagle robisz 1000 rzeczy, tylko nie tę którą powinieneś? Ciężko Ci się skupić? A może zastanawiasz się jak to wszystko ogarnąć? Zapraszamy na warsztat na temat zwiększania własnej produktywności. Podczas spotkania, Marcin Kwieciński, autor projektu „Ogarnij Chaos” pokaże Ci i omówi 5 fajnych aplikacji, które pomogą Ci zwiększyć własną skuteczność i wydajność. <br><br> W trakcie warsztatu uczestnicy: <ul class="livelist"> <li>Dowiedzą się jakie narzędzia pomagające sprytniej pracować warto zainstalować na swoim komputerze.</li> <li>Poznają narzędzia do zarządzania zadaniami i priorytetami.</li> <li>Poznają jedno narzędzie, które pozwoli im zarządzać wszystkimi informacjami niezbędnymi do pracy.</li> <li>Poznają ciekawe techniki zwiększania własnej wydajności i skuteczności.</li> <li>Obejrzą ciekawe aplikacje pomagające w koncentracji.</li> </ul> <br><br> Na warsztat zaprasza <a href="http://www.marcinkwiecinski.pl">Marcin Kwieciński</a>.

Marcin Kwiecinski

Autor: Magdalena Miernik

Prawnik specjalizujący się w prawie własności intelektualnej, prawie mediów oraz prawie reklamy, założyciel pierwszego serwisu prawniczego dla ludzi kreatywnych oraz firmy prawniczej Lookreatywni, trener i szkoleniowiec. Doradza na co dzień wielu firmom z branży kreatywnej. Jej klientami są agencje kreatywne, studia graficzne oraz firmy z branży technologicznej.. Autorka publikacji z zakresu prawa własności intelektualnej i prawa nowych technologii, prelegentka na konferencjach i szkoleniach z zakresu prawa własności intelektualnej.

Recenzje Kurs RODO w Marketingu i Sprzedaży

5

6 dodanych ocen

2018-05-30

Dobrze przekazane informacje. Kurs rozwiał moje wątpliwości na temat RODO.

Szymon Krysztofiak

2018-05-30

Przydałoby się ujednolicenie głośności kursu. Wiele lekcji jest dużo cichszych niż w innych kursach na stronie, cichszych niż wprowadzenie (i ogólnie: cichszych niż standardowy film w internecie).

Angelika Reszczyk

2018-06-05

Witam, do 100% satysfakcji brakuje mi tutaj przykładowych dokumentów jakie do konkretnej lekcji się tyczą-czyli zgody,wzory pism etc.

Witold Dudek

2018-06-05

Panie Witoldzie, W pakiecie z kursem znajdują się gotowe do wykorzystania wzory pism - Umowy powierzenia przetwarzania danych oraz Rejestru czynności przetwarzania - wraz z komentarzami :) Znajdzie je Pan w plikach źródłowych, dołączonych do kursu - w tym celu proszę kliknąć przycisk "Pobierz pliki źródłowe". Są również w paczce z całym kursem. Pozdrawiam!

Aleksander Martyniak

2018-06-06

Doskonały materiał, praktycznie dla każdego. W kursie jest wiele tematów, które powinien wiedzieć także pospolity użytkownik internetu. Temat omówiony od A do Z - niczego nie brakuje. Jeśli ktoś startuje np ze sklepem - gorąco polecam :)

Sebastian Depta

2018-09-14

Niestety kurs oceniam negatywnie, Pani mecenas czyta cały kurs informacje ze slajdów. Popieram Witold Dudek ponieważ brak potrzebnych materiałów w tym slajdów i materiałow takich jak polityka prywatności czy polityka bezpieczenstwa. W kursie przewijają się niektóre informacje kilkukrotnie. Jak na eduweb to bardzo słabo

Tomasz Kowalczyk

Ten kurs nie posiada jeszcze transkryptu. Choć bardzo się staramy, wygenerowanie transkryptów do wszystkich kursów jest bardzo czasochłonne. W wielu przypadkach wymaga zaangażowania drogiego oprogramowania i godzin pracy przy poprawianiu transkryptu tak, aby był on możliwie jak najlepszy.

Zależy nam na tym, aby przygotować transkrypty do wszystkich naszych treści. To jedyny sposób dla osób niedosłyszących, aby mogły wygodnie uczyć się technologii. Poza tym, transkrypty ułatwiają skanowanie kursu w poszukiwaniu informacji i jego indeksowanie.

Szukamy osób, które mogłyby nam pomóc w poprawianiu transkryptów. Jeśli masz chwilę wolnego czasu i interesuje Cię dany kurs, w zamian za taką pomoc chętnie udostępnimy Ci wybrany materiał. Wyślij swoje zgłoszenie tutaj, jeśli możesz pomóc nam rozwijać platformę.

  • Informacje
  • Lekcje
Wykup w abonamencie od 79zł
Przetestuj za darmo przez 7 dni!

Autor: Magdalena Miernik

Czas: 5 godzin

Wersja:

  • Pliki źródłowe
  • Certyfikat Ukończenia
  • Dostęp z urządzeń przenośnych
  • Licencje dla firm i szkół

Wstęp do kursu

  • Wprowadzenie

Ogólnie o RODO

  • Czym jest RODO i jaki jest cel reformy ochrony danych osobowych w UE

  • Czym są dane osobowe i czy każda “dana” to dana osobowa

  • Czym jest przetwarzanie danych osobowych i jakie zasady wprowadza RODO

  • Przesłanki przetwarzania danych osobowych zgodnie z RODO

  • Jak prawidłowo zbierać zgody na przetwarzanie danych osobowych

  • Jak należy realizować obowiązek informacyjny

RODO w marketingu i sprzedaży

  • Fakty i mity na temat zbierania zgód na przetwarzanie danych osobowych

  • RODO a profilowanie i marketing automation

  • RODO a zbieranie leadów, programy afiliacyjne, wymiana wizytówek i chatboty

  • Wysyłanie newslettera zgodnie z RODO

Nowe obowiązki administratora danych osobowych i podmiot przetwarzający

  • Kim jest administrator danych osobowych i podmiot przetwarzający

  • Nowe obowiązki administratora danych osobowych i wybór środków bezpieczeństwa

  • Rejestr czynności przetwarzania danych osobowych

  • Obowiązki administratora danych osobowych i podmiotu przetwarzającego

  • Dokumentacja zewnętrzna według RODO

  • Nowe prawa podmiotów danych

  • RODO vs rozporządzenie ePrivacy

RODO w marketingu i sprzedaży - Case study

  • RODO a Facebook Lead Ads

  • RODO a organizacja konkursów na Facebooku

  • RODO a ratowanie niedokończonych zamówień

  • RODO a sprzedaż online

  • RODO a remarketing, Google Adwords oraz cookies

Q&A

  • Jak przetwarzać dane dzieci, o czym jeszcze należy pamiętać i jakie grożą karty

  • Co oznacza podejście oparte na ryzyku, jak wybrać zabezpieczenia i jak chronić dane

Podusmowanie

  • Zakończenie