Kurs Marketing Produktów

Wprowadzenie

Lekcje
  • Opis
  • Recenzje
  • Autor
  • Transkrypt

4 ocen

Lubię to! 336

Wprowadzenie

Witaj w kursie poświęconym wprowadzaniu produktu na rynek. Kilkugodzinny materiał przygotowany przez Pawła Tkaczyka, specjalistę w dziedzinie budowania wizerunku marki, sprawi, że nauczysz się opowiadać o Twoim produkcie lub usłudze w taki sposób, by zainteresować potencjalnych klientów. Dzięki zagadnieniom zawartym w kursie dowiesz się, jak w spójny sposób tworzyć historię Twojego produktu, jak mierzyć i analizować jego wyniki po premierze oraz w którym momencie zacząć schodzić z rynku tak, by uzyskać optymalne korzyści.

  1. Weryfikacja potencjalu pomyslu
  2. Omówienie cyklu zycia produktu
  3. Budowanie zgranego zespolu
  4. Szukanie innowacji
  5. Definiowanie potrzeb klientów
  6. Komunikacja z klientami
  7. Doswiadczenia uzytkowników
  8. Kreatywne zwijanie biznesu

Działania przed premierą produktu

W pierwszej części kursu skupimy się na fazie przed premierą produktu - pre-launchu. Przekonasz się, dlaczego na długi czas przed zaplanowaną premierą warto rozpocząć rozbudowane działania marketingowe oraz wizerunkowe. Prowadzący opowie Ci o tym, jakie badania okażą się konieczne, by sprawdzić, jakie oczekiwania mają Twoi potencjalni klienci, dowiesz się, jak analizować zgromadzone dane i wykorzystać je w najlepszy sposób a także jak zoptymalizować komunikację marketingową, by działała na Twoją korzyść.

Struktury i schematy wprowadzania produktu na rynek

Kolejne rozdziały kursu odpowiedzią na pytania dotyczące tworzenia person oraz benchmarkingu. Poznasz dokładne struktury i schematy, które pozwolą Ci uniknąć częstych błędów przy premierach produktów. Dowiesz się jak rozplanować swoje działania w taki sposób, by Twoja premiera nie przebiegła w sposób chaotyczny oraz wspólnie przeanalizujemy cykl życia produktu. Przekonasz się z kim i w jaki sposób warto się porównywać, by uczyć się od najlepszych i nie powielać ich pomyłek.

Etapy życia produktu na rynku

Druga część kursu ma na celu omówienia działań, które będziesz musiał wykonać po premierze produktu. Poznając kolejne etapy życia produktu - takie jak okres wzrostu, nasycenia oraz inne - będziesz mógł przeanalizować i zaplanować poszczególne tygodnie i miesiące, tak, by wiedzieć, jakich efektów się spodziewać. Omówimy wyzwania stojące przed przedsiębiorcami - zarówno tymi zarządzającymi dużymi firmami jak i niewielkimi przedsiębiorstwami - takie jak skalowanie, zatrudnianie odpowiedniego zespołu, a nawet analizę tego, w jaki sposób i kiedy zejść z rynku.

Jak kreatywnie „zwinąć biznes”

Na koniec prowadzący przeprowadzi Cię przez etapy crossellingu, upsellingu, budowania wartości koszyka oraz kreatywne zakończenie działalności z produktem. Dzięki temu będziesz w stanie z każdego swojego projektu - niezależnie od jego powodzenia lub niepowodzenia - wyciągnąć wartościową lekcję oraz będziesz pewien, że każdy kolejny projekt będzie jeszcze lepiej dopracowany.

Dla kogo jest ten kurs?

Kurs przeznaczony jest dla wszystkich osób, które stoją przed wyzwaniem wprowadzenia na rynek nowego produktu i chcą zrobić to w sposób zorganizowany. Jeżeli jesteś product managerem, marketerem, właścicielem firmy czy freelancerem, albo po prostu masz pomysł na produkt, który może się sprawdzić - ten kurs pomoże Ci zrozumieć jakie kroki musisz podjąć. Materiał będzie odpowiedni dla wszystkich, którzy chcą poznać szczegółowe procedury niezbędne do odniesienia przez produkt i markę sukcesu na rynku.

Dlaczego wybrać właśnie ten kurs?

  1. Kurs wideo to najbardziej efektywna a zarazem najprzyjemniejsza forma nauki. Jest on tak prowadzony, byś cały czas mógł go śledzić z zainteresowaniem i zaangażowaniem, a także czerpać satysfakcję ze zdobytej wiedzy!
  2. Wiedza, którą otrzymujesz w tym kursie, to nie tylko sucha teoria, ale również wskazówki od praktyka z wieloletnim doświadczeniem, dzięki którym dużo łatwiej będzie Ci opanować materiał i pracować efektywniej.
  3. Uczysz się na praktycznych przykładach. Kurs, który masz przed sobą to esencja praktycznej wiedzy i doświadczenia a także wzorów, które oszczędzą Ci godziny pracy i poszukiwań.
6 godzin 0 minut

Kurs Prawo Autorskie
Własność Intelektualna w Biznesie

Własność intelektualna jest wszechobecna - znajdziemy ją wszędzie tam, gdzie znajduje się też ludzka kreatywność. Wszystkie produkty lub usługi, z których korzystamy na co dzień, są wynikiem większych lub mniejszych innowacji – czyli właśnie własności intelektualnej. Ten kurs ma za zadanie pokazać Ci potencjał własności intelektualnej, oraz to, jak możesz go wykorzystać do celów własnego biznesu.

Magdalena Miernik

15 godzin

Kurs Nowoczesny Biznes w Sieci
Kompendium Internetowego Przedsiębiorcy

Jeszcze nigdy nie było tak dobrego czasu na tworzenie i prowadzenie własnego biznesu w sieci. Dostępność narzędzi oraz szybki rozwój technologii powodują, że zyski internetowych startupów rosną w niespotykanym tempie. Kurs, który masz przed sobą, to esencja konkretnej wiedzy o tym, jak uruchomić, prowadzić i rozwijać własny biznes od praktyka, którego internetowe projekty zdobyły zarobiły miliony.

Grzegorz Róg

5 godzin

Kurs RODO w Marketingu i Sprzedaży
Dane Osobowe w Internetowym Biznesie

Nowe zasady przetwarzania danych osobowych dotkną najbardziej te branże, dla których dane są szczególnie ważne - a zatem branżę marketingową i sprzedaż online. Dlatego przygotowaliśmy kurs "RODO w Marketingu i Sprzedaży", który przeprowadzi każdego marketera i sprzedawcę przez nowe przepisy oraz odpowie na pytanie: jak przetwarzać dane osobowe zgodnie z RODO. Nie jesteś pewny, czy przetwarzasz dane w swojej firmie w sposób zgodny z prawem? Zastanawiasz się jak przygotować swoją firmę do RODO? Jeśli tak - koniecznie sprawdź materiał, który dla Ciebie przygotowaliśmy.

Magdalena Miernik

7 godzin 40 minut

Kurs Wydajna Praca Freelancera
Narzędzia i Skuteczne Techniki

Czujesz się czasem przytłoczony ilością obowiązków, które na Ciebie spadają i masz wrażenie, że nie radzisz sobie z organizacją pracy? Dobrze trafiłeś - pomożemy Ci się z tym uporać! Tylko najlepiej zdyscyplinowani i zorganizowani freelancerzy mają czas i energię na to, aby wykorzystać w pełni swój potencjał. Wzorowa umiejętność zarządzania codziennymi zadaniami przekłada się na wysoką produktywność i cechuje najlepszych freelancerów w branży kreatywnej. Dzięki temu kursowi poznasz zagadnienia z zakresu m.in. organizacji pracy, planowania projektów i ustalania harmonogramów. To wszystko przełoży się na lepsze wyniki Twojej pracy oraz sprawi, że poczujesz kontrolę nad swoim życiem zawodowym i kierunkiem swojej kariery.

Tomasz Biskup

5 godzin 30 minut

Kurs Marketing Produktów
Wprowadzanie Produktu na Rynek

Witaj w kursie poświęconym wprowadzaniu produktu na rynek. Kilkugodzinny materiał przygotowany przez Pawła Tkaczyka, specjalistę w dziedzinie budowania wizerunku marki, sprawi, że nauczysz się opowiadać o Twoim produkcie lub usłudze w taki sposób, by zainteresować potencjalnych klientów. Dzięki zagadnieniom zawartym w kursie dowiesz się, jak w spójny sposób tworzyć historię Twojego produktu, jak mierzyć i analizować jego wyniki po premierze oraz w którym momencie zacząć schodzić z rynku tak, by uzyskać optymalne korzyści.

Pawel Tkaczyk

6 godzin

Kurs Tworzenia Startupów
Budowanie Dochodowego Biznesu

W kursie dowiesz się wszystkiego, co jest niezbędne do właściwego zaplanowania i rozwoju dochodowego biznesu. Niezależnie od tego, czy zamierzasz uruchomić startup internetowy, czy inny, a nawet wdrożyć nowy produkt w ramach firmy, kurs przeprowadzi Cię krok po kroku przez wszystkie najważniejsze czynności. Zaczniemy od definiowania modelu biznesowego i pracy w oparciu o Canvas, określenia grupy docelowej i przetestowania tego, czy Twój produkt ma szansę na sukces. Dowiesz się jak wybrać właściwe osoby do Twojego przedsięwzięcia, jak się z nimi rozliczać, poznasz narzędzia analityczne i stworzysz plan biznesowy, który zrobi wrażenie na inwestorach. Wszystko to i wiele więcej opowie Ci Paweł Sieczkiewicz - praktyk, jeden z twórców firmy będącej liderem polskiej telemedycyny i aspirującej do międzynarodowego sukcesu – Telemedi.co.

Pawel Sieczkiewicz

6 godzin

Kurs Budowania Marki
Promocja w Sieci

Prowadzisz własną firmę lub startup? Tworzysz na zlecenie klientów i chcesz pomóc im rozwijać ich markę? Z tego Kursu dowiesz się, w jaki sposób strategicznie podejść do budowania silnej marki. Zidentyfikujesz czynniki, które mają wpływ na postrzeganie oferowanych przez Ciebie usług lub produktów przez klienta, oraz zbudujesz pozytywny wizerunek w sieci. Poznasz też skuteczne narzędzia, dzięki którym nie będziesz musiał wyważać raz już otwartych drzwi i szybko osiągniesz przewagę nad konkurencją! Jeśli myślisz o rozpoczęciu własnej działalności, lub też prowadzisz firmę ale czujesz, że jeszcze mógłbyś zdobyć większe grono klientów - ten kurs z pewnością Ci pomoże, oraz podpowie, w jaki sposób zabrać się do skutecznej i efektywnej promocji.

Pawel Tkaczyk

4 godziny 30 minut

Prawo dla Freelancerów
Umowy i Prawo Autorskie w Praktyce

Pracujesz na zlecenie? Posiadasz działalność lub myślisz o założeniu własnej firmy? Jesteś freelancerem - tworzysz strony WWW czy grafikę? Jeśli tak - koniecznie sprawdź materiał, który dla Ciebie przygotowaliśmy. W kursie poznasz popularne typy umów oraz zapisy, które skutecznie zabezpieczą Twoje interesy. Poznasz także najczęściej popełniane błędy i dowiesz się, jak zawierać korzystne finansowo kontrakty. Poznasz też aspekty prowadzenia działalności gospodarczej oraz prawa autorskiego - w tym licencje na fonty i grafiki, a także pojęcie plagiatu. Wszystko na praktycznych przykładach, a same wzory dokumentów są dołączone do kursu. Ten kurs to inwestycja, która zwraca się jeszcze przed zawarciem pierwszej umowy!

Magdalena Miernik

45 minut

Schematy kreatywne w komunikacji

Jeżeli stoisz przed wyzwaniem wprowadzenia nowego produktu na rynek, chcesz polepszyć wizerunek już istniejącej marki i jak skutecznie komunikować się z obecnymi i przyszłymi klientami - to warsztat dla Ciebie! Doświadczony specjalista z zakresu brandingu, Paweł Tkaczyk, opowie Ci o tym, jak ważne jest budowanie opowieści o swoim produkcie i jak robić to w profesjonalny sposób. Dowiesz się, jakie są sprawdzone schematy komunikacji i jak zaprezentować swój produkt lub usługę w taki sposób, by zachęcić do Twojej marki nowe osoby. Dzięki temu osiągniesz lepsze rezultaty a Twoje działania będą zaplanowane w zorganizowany sposób, co pomoże uniknąć Ci kilku najczęstszych błędów przedsiębiorców.

Pawel Tkaczyk

36 minut

Skuteczna promocja i rozwój startupów

W tym warsztacie porozmawiamy na temat startupów. Przyjrzymy się najciekawszym polskim projektom, skupiając się na tych startupach, które z powodzeniem działają już na rynku od kilku lat. <br><br>Przeanalizujemy takie aspekty jak strategia marketingowa poszczególnych działalności, persona klienta konkretnych startupów, porozmawiamy też o ich modelu biznesowym oraz metodach monetyzacji. Dodatkowym bonusem będą ciekawe sposoby promocji, które udało się z powodzeniem wykorzystać twórcom. <br><br> Ponadto odpowiemy na takie pytania jak:<br> - Co było kluczowym aspektem w rozwoju danego startupu?<br> - Jakie rady które otrzymali pomysłodawcy nie miały zastosowania w praktyce?<br> - Skąd się biorą klienci poszczególnych, sprawnie działających startupów?<br> <br><br> Na warsztat zaprasza Paweł Sieczkiewicz, twórca Telemedi.co.

Pawel Sieczkiewicz

60 minut

Budowanie Marki dla Freelancerów

Pamiętacie <a href="http://eduweb.pl/kursy/marketing/budowanie-marki-marketing-w-sieci.html" target="_blank">Kurs Budowania Marki</a>? W tym warsztacie zajmiemy się optymalizacją działań promocyjnych dla freelancerów. Dowiesz się, w jaki sposób strategicznie podejść do budowania własnej marki oraz jak szybko osiągnąć przewagę nad konkurencją. Zostaną omówione czynniki, które decydują o tym, czy działania promocyjne można uznać za skuteczne. Dowiecie się wszystkiego, o co baliście się zapytać, przede wszystkim jak opowiadać o swojej ofercie, jaką strategię przyjąć, by skutecznie dotrzeć do określonej grupy docelowej oraz jakich narzędzi używać, by znacznie zaoszczędzić swój czas.<br><br> Ponadto znajdziesz odpowiedzi na pytania:<br> - Jak krok po kroku zorganizować swoją markę będąc freelancerem?<br> - Jak dać się znaleźć?<br> - Jaką przyjąć politykę cenową?<br> - Co jest zagrożeniem i na co uważać przy organizacji marki?<br> - Jak skutecznie się reklamować?<br><br> O tym wszystkim i o wielu innych zagadnieniach opowiada Paweł Tkaczyk.

Pawel Tkaczyk

60 minut

Licencje w praktyce

W warsztacie „Licencje z praktycznego punktu widzenia” postaramy się przekazać Wam jak najwięcej przydatnych informacji o licencjach. Opowiemy o rodzajach licencji (m.in. jak prawidłowo korzystać z licencji Creative Commons), przedstawimy najpopularniejsze licencje na fonty i zdjęcia stockowe oraz przypomnimy zasady, na jakich przekazujecie swoje treści (zdjęcia, materiały video, teksty) takim serwisom społecznościowym jak Facebook, Youtube czy Linkedin. <br><br> Podczas warsztatu opowiemy także o tym, co powinno znaleźć się w dobrze skonstruowanej umowie licencyjnej i jak do licencji przekonać swojego klienta (który upiera się na przeniesienie autorskich praw majątkowych). Znajdzie się również chwila na odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. <br><br> Na warsztat zaprasza Magdalena Miernik z Lookreatywni.pl!

Magdalena Miernik

60 minut

Narzędzia Zwiększające Produktywność Freelancera

Masz wrażenie, że masz za dużo na głowie? Zamiast wziąć się do roboty, nagle robisz 1000 rzeczy, tylko nie tę którą powinieneś? Ciężko Ci się skupić? A może zastanawiasz się jak to wszystko ogarnąć? Zapraszamy na warsztat na temat zwiększania własnej produktywności. Podczas spotkania, Marcin Kwieciński, autor projektu „Ogarnij Chaos” pokaże Ci i omówi 5 fajnych aplikacji, które pomogą Ci zwiększyć własną skuteczność i wydajność. <br><br> W trakcie warsztatu uczestnicy: <ul class="livelist"> <li>Dowiedzą się jakie narzędzia pomagające sprytniej pracować warto zainstalować na swoim komputerze.</li> <li>Poznają narzędzia do zarządzania zadaniami i priorytetami.</li> <li>Poznają jedno narzędzie, które pozwoli im zarządzać wszystkimi informacjami niezbędnymi do pracy.</li> <li>Poznają ciekawe techniki zwiększania własnej wydajności i skuteczności.</li> <li>Obejrzą ciekawe aplikacje pomagające w koncentracji.</li> </ul> <br><br> Na warsztat zaprasza <a href="http://www.marcinkwiecinski.pl">Marcin Kwieciński</a>.

Marcin Kwiecinski

Autor: Pawel Tkaczyk

autor

Cześć, nazywam się Paweł Tkaczyk i zarabiam na życie opowiadaniem historii.<br> Napisałem dwie książki: „Zakamarki marki” oraz „Grywalizacja” – obie znalazły się na pierwszym miejscu listy bestsellerów OnePress, „Zakamarki marki” zdobyły tytuł Marketingowej książki roku 2011. <br><br> Czasem opowiadam historie przed salą pełną ludzi – jestem mówcą publicznym, którego firmy i organizatorzy wynajmują, by zainspirować tłum. Mówię im o budowaniu silnej marki, nowoczesnym marketingu, psychologii konsumenta, mediach społecznościowych czy grywalizacji. Prowadzę też wykłady i szkolenia w ramach współpracy z firmami w całej Polsce. Wśród moich klientów są m.in. Akademia im. Leona Koźmińskiego w Warszawie, Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie, Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu… Firmy, które szkoliłem to m.in. Credit Agricole, Citibank, Sanofi Aventis czy Hama. <br><br> Najczęściej jednak pomagam moim Klientom w opowiedzeniu ich historii. Moja firma – MIDEA – zajmuje się budowaniem silnych marek. Pracowaliśmy m.in. z Agorą, Grupą Allegro, Diners Club International… Głęboko wierzę, że dobra marka to świetnie opowiedziana historia.

Recenzje Kurs Marketing Produktów

5

4 dodanych ocen

2017-10-18

Kurs OK.

Sławomir Wójtowicz

2017-11-09

Zawsze kojarzyłem was z typowo programistycznymi kursami, ale fajnie, że rozwijacie biznesowe kierunki. Chociaż jestem po zarządzaniu, dowiedziałem się czegoś nowego. Dobrze wydane pieniądze.

Kamil Misiewicz

2017-11-16

Otwieram firme i szykuje sie do wypromowania autorskich produktów. Z kilku rad skorzystam, ale mam nadzieje, że ta o zwijaniu interesu jednak nie będzie mnie dotyczyła :)

Adam Kukulski

2019-11-07

Rzeczowy przekrojowy materiał, obejrzałem prawie na raz z prędkością 1,75 co skraca do 3 godzin i zapewne wrócę kilka razy by utrwalić wszystkie zaprezentowane aspekty. Dziękuję.

Andrzej Misiura

Ten kurs nie posiada jeszcze transkryptu. Choć bardzo się staramy, wygenerowanie transkryptów do wszystkich kursów jest bardzo czasochłonne. W wielu przypadkach wymaga zaangażowania drogiego oprogramowania i godzin pracy przy poprawianiu transkryptu tak, aby był on możliwie jak najlepszy.

Zależy nam na tym, aby przygotować transkrypty do wszystkich naszych treści. To jedyny sposób dla osób niedosłyszących, aby mogły wygodnie uczyć się technologii. Poza tym, transkrypty ułatwiają skanowanie kursu w poszukiwaniu informacji i jego indeksowanie.

Szukamy osób, które mogłyby nam pomóc w poprawianiu transkryptów. Jeśli masz chwilę wolnego czasu i interesuje Cię dany kurs, w zamian za taką pomoc chętnie udostępnimy Ci wybrany materiał. Wyślij swoje zgłoszenie tutaj, jeśli możesz pomóc nam rozwijać platformę.

  • Informacje
  • Lekcje
Wykup w abonamencie od 79zł
Przetestuj za darmo przez 7 dni!

Autor: Pawel Tkaczyk

Czas: 5 godzin 30 minut

Wersja:

  • Pliki źródłowe
  • Certyfikat Ukończenia
  • Dostęp z urządzeń przenośnych
  • Licencje dla firm i szkół

Rozpoczęcie działań

  • Wprowadzenie

  • Cykl życia produktu

  • Znajdowanie dobrego pomysłu

  • Budowanie innowacji

  • Typy osobowości w zespole

  • Analiza pomysłu

Persony i identyfikacja

  • Weryfikacja potrzeb klientów

  • Persona i rodzaje klientów

  • Pokolenie Baby Boomers oraz X

  • Pokolenie Y

  • Definiowanie potrzeb

Premiera rynkowa

  • Premiera produktu

  • Model komunikacji

  • Przyciąganie uwagi

  • Dobra opowieść

  • Niebezpieczeństwa w przekazie

  • Klątwa wiedzy

  • Siła czasowników

  • Naturalny snobizm

  • Wspólny czas

Proces sprzedażowy

  • Rozmowa z klientami

  • Persona w praktyce

  • Materiały reklamowe

  • Identyfikacja innowatorów

  • Benchmarking

Co robić po premierze?

  • Przekraczanie przepaści

  • Rozdzielanie doświadczeń

  • Spójna obsługa klienta

  • Niezgodność pracy

  • Nasycenie rynku

  • Poznawanie klientów

Zakończenie

  • Kiedy zwinąć biznes

  • Podsumowanie