Kurs Marketing Produktów

Wprowadzenie

Koszyk Koszyk
  • Opis
  • Recenzje
  • Autor
  • Transkrypt
  • Pytania i odpowiedzi
  • QA

20 ocen

Wprowadzenie

Witaj w kursie poświęconym wprowadzaniu produktu na rynek. Kilkugodzinny materiał przygotowany przez Pawła Tkaczyka, specjalistę w dziedzinie budowania wizerunku marki, sprawi, że nauczysz się opowiadać o Twoim produkcie lub usłudze w taki sposób, by zainteresować potencjalnych klientów. Dzięki zagadnieniom zawartym w kursie dowiesz się, jak w spójny sposób tworzyć historię Twojego produktu, jak mierzyć i analizować jego wyniki po premierze oraz w którym momencie zacząć schodzić z rynku tak, by uzyskać optymalne korzyści.

  1. Weryfikacja potencjalu pomyslu
  2. Omówienie cyklu zycia produktu
  3. Budowanie zgranego zespolu
  4. Szukanie innowacji
  5. Definiowanie potrzeb klientów
  6. Komunikacja z klientami
  7. Doswiadczenia uzytkowników
  8. Kreatywne zwijanie biznesu

Działania przed premierą produktu

W pierwszej części kursu skupimy się na fazie przed premierą produktu - pre-launchu. Przekonasz się, dlaczego na długi czas przed zaplanowaną premierą warto rozpocząć rozbudowane działania marketingowe oraz wizerunkowe. Prowadzący opowie Ci o tym, jakie badania okażą się konieczne, by sprawdzić, jakie oczekiwania mają Twoi potencjalni klienci, dowiesz się, jak analizować zgromadzone dane i wykorzystać je w najlepszy sposób a także jak zoptymalizować komunikację marketingową, by działała na Twoją korzyść.

Struktury i schematy wprowadzania produktu na rynek

Kolejne rozdziały kursu odpowiedzią na pytania dotyczące tworzenia person oraz benchmarkingu. Poznasz dokładne struktury i schematy, które pozwolą Ci uniknąć częstych błędów przy premierach produktów. Dowiesz się jak rozplanować swoje działania w taki sposób, by Twoja premiera nie przebiegła w sposób chaotyczny oraz wspólnie przeanalizujemy cykl życia produktu. Przekonasz się z kim i w jaki sposób warto się porównywać, by uczyć się od najlepszych i nie powielać ich pomyłek.

Etapy życia produktu na rynku

Druga część kursu ma na celu omówienia działań, które będziesz musiał wykonać po premierze produktu. Poznając kolejne etapy życia produktu - takie jak okres wzrostu, nasycenia oraz inne - będziesz mógł przeanalizować i zaplanować poszczególne tygodnie i miesiące, tak, by wiedzieć, jakich efektów się spodziewać. Omówimy wyzwania stojące przed przedsiębiorcami - zarówno tymi zarządzającymi dużymi firmami jak i niewielkimi przedsiębiorstwami - takie jak skalowanie, zatrudnianie odpowiedniego zespołu, a nawet analizę tego, w jaki sposób i kiedy zejść z rynku.

Jak kreatywnie „zwinąć biznes”

Na koniec prowadzący przeprowadzi Cię przez etapy crossellingu, upsellingu, budowania wartości koszyka oraz kreatywne zakończenie działalności z produktem. Dzięki temu będziesz w stanie z każdego swojego projektu - niezależnie od jego powodzenia lub niepowodzenia - wyciągnąć wartościową lekcję oraz będziesz pewien, że każdy kolejny projekt będzie jeszcze lepiej dopracowany.

Dla kogo jest ten kurs?

Kurs przeznaczony jest dla wszystkich osób, które stoją przed wyzwaniem wprowadzenia na rynek nowego produktu i chcą zrobić to w sposób zorganizowany. Jeżeli jesteś product managerem, marketerem, właścicielem firmy czy freelancerem, albo po prostu masz pomysł na produkt, który może się sprawdzić - ten kurs pomoże Ci zrozumieć jakie kroki musisz podjąć. Materiał będzie odpowiedni dla wszystkich, którzy chcą poznać szczegółowe procedury niezbędne do odniesienia przez produkt i markę sukcesu na rynku.

Dlaczego wybrać właśnie ten kurs?

  1. Kurs wideo to najbardziej efektywna a zarazem najprzyjemniejsza forma nauki. Jest on tak prowadzony, byś cały czas mógł go śledzić z zainteresowaniem i zaangażowaniem, a także czerpać satysfakcję ze zdobytej wiedzy!
  2. Wiedza, którą otrzymujesz w tym kursie, to nie tylko sucha teoria, ale również wskazówki od praktyka z wieloletnim doświadczeniem, dzięki którym dużo łatwiej będzie Ci opanować materiał i pracować efektywniej.
  3. Uczysz się na praktycznych przykładach. Kurs, który masz przed sobą to esencja praktycznej wiedzy i doświadczenia a także wzorów, które oszczędzą Ci godziny pracy i poszukiwań.

Autor: Pawel Tkaczyk

Cześć, nazywam się Paweł Tkaczyk i zarabiam na życie opowiadaniem historii.<br> Napisałem dwie książki: „Zakamarki marki” oraz „Grywalizacja” – obie znalazły się na pierwszym miejscu listy bestsellerów OnePress, „Zakamarki marki” zdobyły tytuł Marketingowej książki roku 2011. <br><br> Czasem opowiadam historie przed salą pełną ludzi – jestem mówcą publicznym, którego firmy i organizatorzy wynajmują, by zainspirować tłum. Mówię im o budowaniu silnej marki, nowoczesnym marketingu, psychologii konsumenta, mediach społecznościowych czy grywalizacji. Prowadzę też wykłady i szkolenia w ramach współpracy z firmami w całej Polsce. Wśród moich klientów są m.in. Akademia im. Leona Koźmińskiego w Warszawie, Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie, Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu… Firmy, które szkoliłem to m.in. Credit Agricole, Citibank, Sanofi Aventis czy Hama. <br><br> Najczęściej jednak pomagam moim Klientom w opowiedzeniu ich historii. Moja firma – MIDEA – zajmuje się budowaniem silnych marek. Pracowaliśmy m.in. z Agorą, Grupą Allegro, Diners Club International… Głęboko wierzę, że dobra marka to świetnie opowiedziana historia.

Cześć, nazywam się Paweł Tkaczyk i zarabiam na życie opowiadaniem historii.<br> Napisałem dwie książki: „Zakamarki marki” oraz „Grywalizacja” – obie znalazły się na pierwszym miejscu listy bestsellerów OnePress, „Zakamarki marki” zdobyły tytuł Marketingowej książki roku 2011. <br><br> Czasem opowiadam historie przed salą pełną ludzi – jestem mówcą publicznym, którego firmy i organizatorzy wynajmują, by zainspirować tłum. Mówię im o budowaniu silnej marki, nowoczesnym marketingu, psychologii konsumenta, mediach społecznościowych czy grywalizacji. Prowadzę też wykłady i szkolenia w ramach współpracy z firmami w całej Polsce. Wśród moich klientów są m.in. Akademia im. Leona Koźmińskiego w Warszawie, Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie, Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu… Firmy, które szkoliłem to m.in. Credit Agricole, Citibank, Sanofi Aventis czy Hama. <br><br> Najczęściej jednak pomagam moim Klientom w opowiedzeniu ich historii. Moja firma – MIDEA – zajmuje się budowaniem silnych marek. Pracowaliśmy m.in. z Agorą, Grupą Allegro, Diners Club International… Głęboko wierzę, że dobra marka to świetnie opowiedziana historia.

5

Średnia ocen autora

Ten kurs nie posiada jeszcze transkryptu. Choć bardzo się staramy, wygenerowanie transkryptów do wszystkich kursów jest bardzo czasochłonne. W wielu przypadkach wymaga zaangażowania drogiego oprogramowania i godzin pracy przy poprawianiu transkryptu tak, aby był on możliwie jak najlepszy.

Zależy nam na tym, aby przygotować transkrypty do wszystkich naszych treści. To jedyny sposób dla osób niedosłyszących, aby mogły wygodnie uczyć się technologii. Poza tym, transkrypty ułatwiają skanowanie kursu w poszukiwaniu informacji i jego indeksowanie.

Szukamy osób, które mogłyby nam pomóc w poprawianiu transkryptów. Jeśli masz chwilę wolnego czasu i interesuje Cię dany kurs, w zamian za taką pomoc chętnie udostępnimy Ci wybrany materiał. Wyślij swoje zgłoszenie tutaj, jeśli możesz pomóc nam rozwijać platformę.

  • Informacje
  • Lekcje

Autor: Pawel Tkaczyk

Czas: 5 godzin 11 minut

Aktualizacja: 25.05.2020

  • Certyfikat w ramach Ścieżki
  • Dostęp z urządzeń przenośnych
  • Licencje dla firm i szkół
Podaruj w prezencie

Rozpoczęcie działań

  • Wprowadzenie

  • Cykl życia produktu

  • Znajdowanie dobrego pomysłu

  • Budowanie innowacji

  • Typy osobowości w zespole

  • Analiza pomysłu

Persony i identyfikacja

  • Weryfikacja potrzeb klientów

  • Persona i rodzaje klientów

  • Pokolenie Baby Boomers oraz X

  • Pokolenie Y

  • Definiowanie potrzeb

Premiera rynkowa

  • Premiera produktu

  • Model komunikacji

  • Przyciąganie uwagi

  • Dobra opowieść

  • Niebezpieczeństwa w przekazie

  • Klątwa wiedzy

  • Siła czasowników

  • Naturalny snobizm

  • Wspólny czas

Proces sprzedażowy

  • Rozmowa z klientami

  • Persona w praktyce

  • Materiały reklamowe

  • Identyfikacja innowatorów

  • Benchmarking

Co robić po premierze?

  • Przekraczanie przepaści

  • Rozdzielanie doświadczeń

  • Spójna obsługa klienta

  • Niezgodność pracy

  • Nasycenie rynku

  • Poznawanie klientów

Zakończenie

  • Kiedy zwinąć biznes

  • Podsumowanie

}