Jak zbudować markę osobistą eksperta?

Jak zbudować markę osobistą eksperta?

Koszyk Koszyk
  • Opis
  • Recenzje
  • Autor
  • Transkrypt
  • Pytania i odpowiedzi
  • QA

0 ocen

Co łączy Vitalika Buterina, Linusa Torvaldsa, Kasię Tang i Elona Muska? Silna marka osobista. Czym tak naprawdę jest i czy warto o niej myśleć, jeśli nie chcesz zostać gwiazdą czerwonego dywanu. Zdecydowanie TAK i o tym będzie to video. Dowiesz się z niego jak wykorzystać podstawy budowania marki osobistej, zwłaszcza jeśli jesteś projektantem, programistą, grafikiem, fotografem czy pracujesz w HR. Na tym warsztacie Jarek opowie Wam o jego drodze od nieśmiałego pomysłu, do największych scen na konferencjach, uczelniach wyższych oraz do lepszej pracy. Podzieli się tym, o jakich kluczowych krokach musisz pamiętać, jeżeli chcesz podobnie jak on, zbudować rozpoznawalną markę osobistą eksperta, która pozwoli Ci na osiągnięcia Twoich celów finansowych i nie tylko.

Autor: Jarek Jarzębowski

5

Średnia ocen autora

Ten kurs nie posiada jeszcze transkryptu. Choć bardzo się staramy, wygenerowanie transkryptów do wszystkich kursów jest bardzo czasochłonne. W wielu przypadkach wymaga zaangażowania drogiego oprogramowania i godzin pracy przy poprawianiu transkryptu tak, aby był on możliwie jak najlepszy.

Zależy nam na tym, aby przygotować transkrypty do wszystkich naszych treści. To jedyny sposób dla osób niedosłyszących, aby mogły wygodnie uczyć się technologii. Poza tym, transkrypty ułatwiają skanowanie kursu w poszukiwaniu informacji i jego indeksowanie.

Szukamy osób, które mogłyby nam pomóc w poprawianiu transkryptów. Jeśli masz chwilę wolnego czasu i interesuje Cię dany kurs, w zamian za taką pomoc chętnie udostępnimy Ci wybrany materiał. Wyślij swoje zgłoszenie tutaj, jeśli możesz pomóc nam rozwijać platformę.

  • Informacje
  • Lekcje

Autor: Jarek Jarzębowski

Czas: 46 minut

Aktualizacja: 17.11.2022

  • Certyfikat w ramach Ścieżki
  • Dostęp z urządzeń przenośnych
  • Licencje dla firm i szkół
Podaruj w prezencie

Jak zbudować markę osobistą eksperta?

  • Jak zbudować markę osobistą eksperta?

}