Kurs Budowania Marki

Wprowadzenie

Koszyk Koszyk
  • Opis
  • Recenzje
  • Autor
  • Transkrypt
  • Pytania i odpowiedzi
  • QA

8 ocen

Wprowadzenie

Prowadzisz własną firmę lub startup? Tworzysz na zlecenie klientów i chcesz pomóc im rozwijać ich markę? Z tego Kursu dowiesz się, w jaki sposób strategicznie podejść do budowania silnej marki. Zidentyfikujesz czynniki, które mają wpływ na postrzeganie oferowanych przez Ciebie usług lub produktów przez klienta, oraz zbudujesz pozytywny wizerunek w sieci. Poznasz też skuteczne narzędzia, dzięki którym nie będziesz musiał wyważać raz już otwartych drzwi i szybko osiągniesz przewagę nad konkurencją! Jeśli myślisz o rozpoczęciu własnej działalności, lub też prowadzisz firmę ale czujesz, że jeszcze mógłbyś zdobyć większe grono klientów - ten kurs z pewnością Ci pomoże, oraz podpowie, w jaki sposób zabrać się do skutecznej i efektywnej promocji.

  1. Jak skutecznie dotrzec do klientów?
  2. Czym charakteryzuje sie dobra identyfikacja firmy?
  3. Gdzie warto sie promowac w dzisiejszych czasach?
  4. Co pisac w poszczególnych kanalach komunikacji?
  5. Kiedy wrzucac tresci na portale spolecznosciowe?
  6. Jak sprawic, aby ludzie sami mówili o Twojej marce?
  7. W jaki sposób badac skutecznosc kampanii marketingowych?
  8. I wiele, wiele wiecej!

Dowiedz się, co decyduje o silnej Marce

Kurs rozpoczniemy omówieniem czynników, które decydują o tym, czy działania promocyjne można uznać za skuteczne. Porozmawiamy o tym na jakie grupy możesz podzielić swoich klientów, zastanowimy się jaką strategię najlepiej przyjąć aby trafić do wybranej grupy, oraz jak sprawić, żeby ludzie sami i z własnej woli chcieli utożsamiać się z Twoją marką. Dowiesz się jak opowiadać o swojej ofercie, jak tworzyć komunikaty aby dotarły do najszerszego grona odbiorców, oraz jakich narzędzi możesz użyć, aby oszczędzić swój czas. Powiemy również sporo o elementach wyróżniających Twoją markę na tle konkurencji - albo szerzej, na rynku.

Jak zbudować atrakcyjny wizerunek

Poświęcimy trochę czasu aby zastanowić się nad cechami wizerunku. Dowiesz się jaką rolę w dzisiejszych czasach pełni logo i jak zmieniła się ona przez ostatnie kilkanaście lat, wspomnimy o całej identyfikacji wizualnej Twojej działalności. Porozmawiamy o tym, w jaki sposób sprawić aby elementy składowe wizerunku marki tworzyły spójną całość oraz pełniły swoją rolę, oraz dlaczego tak ważne jest aby identyfikacja była charakterystyczna i rozpoznawalna na pierwszy rzut oka. Dorzucimy też kilka rad dotyczących tego, jak przygotowane powinny być poszczególne elementy graficzne składające się na Twój key visual.

Skuteczna promocja w Sieci

Następnie przejdziemy do zagadnień związanych z aktywną promocją w sieci - przedstawimy najważniejsze kanały komunikacji z klientem, powiemy w jaki sposób dobrze zaplanować kampanię reklamową oraz ustalimy co powinieneś wiedzieć zanim jeszcze podejmiesz decyzję o zleceniu wykonania takiej kampanii agencji reklamowej. Porozmawiamy o tym jak mierzyć skuteczność działań marketingowych i dlaczego w ogóle powinieneś to robić. Dzięki wiadomościom zawartym w tym kursie z pewnością zdobędziesz przewagę konkurencyjną, a przy okazji zaoszczędzisz niepotrzebnie wydawane pieniądze na działania, które nie przynoszą odpowiednich rezultatów!

Narzędzia i metody efektywnej promocji

Przedstawimy Ci narzędzia oraz metody, które w naszej ocenie są bezcenne przy mierzeniu skuteczności działań marketingowych i optymalizacji prowadzonych kampanii. Dowiesz się jak testować skuteczność reklamy i dlaczego zdecydowanie warto to robić. Powiemy sobie o różnych środkach masowego przekazu i jasno określimy różnice jakie między nimi występują. Wspólnie też zastanowimy się i przeanalizujemy jakie treści najlepiej działają na poszczególnych kanałach komunikacji, oraz jak wykorzystać to na swoją przewagę!

Budowanie relacji z Klientem

Powiemy sobie również o budowaniu więzi z klientem i sposobach na zwiększanie zaangażowania wśród swoich odbiorców. Dowiesz się jak wykorzystać emocje przy prowadzeniu kampanii marketingowych, opowiemy też jak powinieneś rozumieć intymność w odniesieniu do komunikacji z klientem i jasno zdefiniujemy różnice w charakterze poszczególnych kanałów przepływu treści. To wszystko po to, żebyś wiedział jak dostosować wysyłane przez siebie informacje i komunikaty, aby były one najbardziej skuteczne, a Twoi klienci czuli się wyróżnieni.

E-mail Marketing

Następnie przejdziemy do całego rozdziału poświęconego potężnemu narzędziu jakim jest e-mail marketing. Na to obszerne zagadnienie poświęcimy więcej czasu, opowiadając Ci o zasadach związanych z wysyłką mailingu, zarówno kwestiach prawnych jak i dobrych praktykach, powiemy jak znaleźć odpowiednie narzędzie do wysyłki newslettera i dlaczego powinieneś zaufać sprawdzonym rozwiązaniom. Dowiesz się też jakie funkcje powinna mieć dobra platforma do wysyłki e-maili i na co zwrócić uwagę przy wyborze dostawcy. Przedstawimy Ci skuteczne metody na pozyskanie nowych adresów i zbudowanie bazy od zera, jak również powiemy w jaki sposób zarządzać obecną bazą i jak dbać o jakość zebranych adresów.

Cała wiedza w pigułce!

Podsumowując, w kursie przejdziemy przez cały proces budowania strategii marki. Omówimy kanały promocji, powiemy, które z nich są warte zainteresowania, jakie mają zarówno mocne strony jak i jakie są wady poszczególnych z nich, powiemy również o sposobach i metodach budowania własnych treści jak i wykorzystywania treści zewnętrznych do skutecznej promocji. Dowiesz się jak pisać i wysyłać skuteczne newslettery, jak prowadzić atrakcyjnego bloga oraz jak najlepiej wykorzystać social media przy możliwie najmniejszym potrzebnym nakładzie czasu. To wszystko pozwoli Ci oszczędzić pieniądze, oszczędzić czas, a przede wszystkim - łatwo wypracować sobie przewagę nad konkurencją i osiągnąć zamierzone cele marketingowe!

Podsumowując, w trakcie kursu omówimy między innymi:

  • Jak najskuteczniej dotrzeć do obecnych oraz jak efektywnie pozyskać nowych klientów
  • Jak przygotować dobrą i skuteczną identyfikację graficzną firmy, która będzie spełniała swoją rolę
  • Jak zweryfikować, czy budżet przeznaczany na prowadzenie kampanii reklamowych przynosi zadowalające korzyści
  • W jaki sposób optymalizować prowadzone kampanie
  • Gdzie - oraz jak - warto promować swoją działalność w dzisiejszych czasach
  • W jaki sposób najlepiej wywołać "szum marketingowy" wokół swojej marki i sprawić, że ludzie sami będą o niej mówić
  • Jak podejść do reklamy w dobie internetu, wybrać odpowiednie kanały komunikacji i co zamieszczać na każdym z nich
  • Kiedy, czyli w którym momencie i o której godzinie najlepiej wrzucać swój content na portale społecznościowe aby uzyskać największy zasięg
  • Jak zabrać się do tworzenia newslettera, zebrać bazę adresów i łatwo nią zarządzać
  • O czym i w jaki sposób pisać na blogu aby skutecznie promowało to Twoją działalność
  • I wiele, wiele więcej!

Dla kogo jest ten kurs?

Jeśli myślisz o rozpoczęciu własnej działalności, lub też prowadzisz firmę ale czujesz, że jeszcze mógłbyś zdobyć większe grono klientów - ten kurs z pewnością Ci pomoże, oraz podpowie, w jaki sposób zabrać się do skutecznej i efektywnej promocji. Będzie on doskonałym narzędziem dla każdego, kto chciałby dotrzeć do większej grupy odbiorców - niezależnie od profilu wykonywanej działalności.

Dlaczego wybrać właśnie ten kurs?

  1. Kurs wideo to najbardziej efektywna a zarazem najprzyjemniejsza forma nauki. Jest on tak prowadzony, byś cały czas mógł go śledzić z zainteresowaniem i zaangażowaniem, a także czerpać satysfakcję ze zdobytej wiedzy!
  2. Wiedza, którą otrzymujesz w tym kursie, to nie tylko sucha teoria, ale również wskazówki od praktyka z wieloletnim doświadczeniem, dzięki którym dużo łatwiej będzie Ci opanować materiał i pracować efektywniej.
  3. Uczysz się na praktycznych przykładach. Kurs, który masz przed sobą to esencja praktycznej wiedzy i doświadczenia a także wzorów, które oszczędzą Ci godziny pracy i poszukiwań.

Autor: Pawel Tkaczyk

Cześć, nazywam się Paweł Tkaczyk i zarabiam na życie opowiadaniem historii.<br> Napisałem dwie książki: „Zakamarki marki” oraz „Grywalizacja” – obie znalazły się na pierwszym miejscu listy bestsellerów OnePress, „Zakamarki marki” zdobyły tytuł Marketingowej książki roku 2011. <br><br> Czasem opowiadam historie przed salą pełną ludzi – jestem mówcą publicznym, którego firmy i organizatorzy wynajmują, by zainspirować tłum. Mówię im o budowaniu silnej marki, nowoczesnym marketingu, psychologii konsumenta, mediach społecznościowych czy grywalizacji. Prowadzę też wykłady i szkolenia w ramach współpracy z firmami w całej Polsce. Wśród moich klientów są m.in. Akademia im. Leona Koźmińskiego w Warszawie, Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie, Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu… Firmy, które szkoliłem to m.in. Credit Agricole, Citibank, Sanofi Aventis czy Hama. <br><br> Najczęściej jednak pomagam moim Klientom w opowiedzeniu ich historii. Moja firma – MIDEA – zajmuje się budowaniem silnych marek. Pracowaliśmy m.in. z Agorą, Grupą Allegro, Diners Club International… Głęboko wierzę, że dobra marka to świetnie opowiedziana historia.

Cześć, nazywam się Paweł Tkaczyk i zarabiam na życie opowiadaniem historii.<br> Napisałem dwie książki: „Zakamarki marki” oraz „Grywalizacja” – obie znalazły się na pierwszym miejscu listy bestsellerów OnePress, „Zakamarki marki” zdobyły tytuł Marketingowej książki roku 2011. <br><br> Czasem opowiadam historie przed salą pełną ludzi – jestem mówcą publicznym, którego firmy i organizatorzy wynajmują, by zainspirować tłum. Mówię im o budowaniu silnej marki, nowoczesnym marketingu, psychologii konsumenta, mediach społecznościowych czy grywalizacji. Prowadzę też wykłady i szkolenia w ramach współpracy z firmami w całej Polsce. Wśród moich klientów są m.in. Akademia im. Leona Koźmińskiego w Warszawie, Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie, Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu… Firmy, które szkoliłem to m.in. Credit Agricole, Citibank, Sanofi Aventis czy Hama. <br><br> Najczęściej jednak pomagam moim Klientom w opowiedzeniu ich historii. Moja firma – MIDEA – zajmuje się budowaniem silnych marek. Pracowaliśmy m.in. z Agorą, Grupą Allegro, Diners Club International… Głęboko wierzę, że dobra marka to świetnie opowiedziana historia.

5

Średnia ocen autora

Ten kurs nie posiada jeszcze transkryptu. Choć bardzo się staramy, wygenerowanie transkryptów do wszystkich kursów jest bardzo czasochłonne. W wielu przypadkach wymaga zaangażowania drogiego oprogramowania i godzin pracy przy poprawianiu transkryptu tak, aby był on możliwie jak najlepszy.

Zależy nam na tym, aby przygotować transkrypty do wszystkich naszych treści. To jedyny sposób dla osób niedosłyszących, aby mogły wygodnie uczyć się technologii. Poza tym, transkrypty ułatwiają skanowanie kursu w poszukiwaniu informacji i jego indeksowanie.

Szukamy osób, które mogłyby nam pomóc w poprawianiu transkryptów. Jeśli masz chwilę wolnego czasu i interesuje Cię dany kurs, w zamian za taką pomoc chętnie udostępnimy Ci wybrany materiał. Wyślij swoje zgłoszenie tutaj, jeśli możesz pomóc nam rozwijać platformę.

  • Informacje
  • Lekcje

Autor: Pawel Tkaczyk

Czas: 5 godzin 45 minut

Aktualizacja: 22.05.2020

  • Certyfikat w ramach Ścieżki
  • Dostęp z urządzeń przenośnych
  • Licencje dla firm i szkół
Podaruj w prezencie

Wstęp do kursu

  • Wprowadzenie

Kreowanie wizerunku marki

  • Narzędzia i metody budowania marki

  • Segmentacja rynku

  • Targetowanie i analiza atrakcyjności

  • Pięć sił Portera

  • Pozycjonowanie - wysyłane komunikaty

  • Budowanie wartości

  • Budowanie doświadczeń

  • Czego chce widz?

  • Momenty prawdy - szanse wpływu na klienta

  • Marki funkcjonalne

Szkielet marki

  • Opowieść...

  • Ludzie - kto stoi za Twoją marką

  • Motto a slogan reklamowy

  • Słowa - jak mówić do klientów?

  • Ikony - jak marka powinna wyglądać?

  • Gdzie spotkać swoich klientów?

  • Rytuały

  • Wrogowie - przeciwko czemu występujesz?

Jak skutecznie promować markę?

  • Trzy przykazania działań reklamowych

  • Ekosystem Mass Media

  • Formaty mediowe

  • Przepływ i kapitał

Optymalziacja kanałów marketingowych

  • Budowanie zaangażowania klientów

  • Intymność w komunikacji z klientem

E-mail marketing

  • E-mail marketing - jak robić to dobrze?

  • Segmentacja listy

  • Jak pisać do klienta?

Pozostałe narzędzia marketingowe

  • Blog firmowy

  • Strategia obecności w social media

  • Kuracja treści - oszczędzaj czas!

  • Kalendarz marketingowy

}