Kurs Budowania Marki

Wprowadzenie

Lekcje
  • Opis
  • Recenzje
  • Autor
  • Transkrypt

8 ocen

Lubię to! 336

Wprowadzenie

Prowadzisz własną firmę lub startup? Tworzysz na zlecenie klientów i chcesz pomóc im rozwijać ich markę? Z tego Kursu dowiesz się, w jaki sposób strategicznie podejść do budowania silnej marki. Zidentyfikujesz czynniki, które mają wpływ na postrzeganie oferowanych przez Ciebie usług lub produktów przez klienta, oraz zbudujesz pozytywny wizerunek w sieci. Poznasz też skuteczne narzędzia, dzięki którym nie będziesz musiał wyważać raz już otwartych drzwi i szybko osiągniesz przewagę nad konkurencją! Jeśli myślisz o rozpoczęciu własnej działalności, lub też prowadzisz firmę ale czujesz, że jeszcze mógłbyś zdobyć większe grono klientów - ten kurs z pewnością Ci pomoże, oraz podpowie, w jaki sposób zabrać się do skutecznej i efektywnej promocji.

  1. Jak skutecznie dotrzec do klientów?
  2. Czym charakteryzuje sie dobra identyfikacja firmy?
  3. Gdzie warto sie promowac w dzisiejszych czasach?
  4. Co pisac w poszczególnych kanalach komunikacji?
  5. Kiedy wrzucac tresci na portale spolecznosciowe?
  6. Jak sprawic, aby ludzie sami mówili o Twojej marce?
  7. W jaki sposób badac skutecznosc kampanii marketingowych?
  8. I wiele, wiele wiecej!

Dowiedz się, co decyduje o silnej Marce

Kurs rozpoczniemy omówieniem czynników, które decydują o tym, czy działania promocyjne można uznać za skuteczne. Porozmawiamy o tym na jakie grupy możesz podzielić swoich klientów, zastanowimy się jaką strategię najlepiej przyjąć aby trafić do wybranej grupy, oraz jak sprawić, żeby ludzie sami i z własnej woli chcieli utożsamiać się z Twoją marką. Dowiesz się jak opowiadać o swojej ofercie, jak tworzyć komunikaty aby dotarły do najszerszego grona odbiorców, oraz jakich narzędzi możesz użyć, aby oszczędzić swój czas. Powiemy również sporo o elementach wyróżniających Twoją markę na tle konkurencji - albo szerzej, na rynku.

Jak zbudować atrakcyjny wizerunek

Poświęcimy trochę czasu aby zastanowić się nad cechami wizerunku. Dowiesz się jaką rolę w dzisiejszych czasach pełni logo i jak zmieniła się ona przez ostatnie kilkanaście lat, wspomnimy o całej identyfikacji wizualnej Twojej działalności. Porozmawiamy o tym, w jaki sposób sprawić aby elementy składowe wizerunku marki tworzyły spójną całość oraz pełniły swoją rolę, oraz dlaczego tak ważne jest aby identyfikacja była charakterystyczna i rozpoznawalna na pierwszy rzut oka. Dorzucimy też kilka rad dotyczących tego, jak przygotowane powinny być poszczególne elementy graficzne składające się na Twój key visual.

Skuteczna promocja w Sieci

Następnie przejdziemy do zagadnień związanych z aktywną promocją w sieci - przedstawimy najważniejsze kanały komunikacji z klientem, powiemy w jaki sposób dobrze zaplanować kampanię reklamową oraz ustalimy co powinieneś wiedzieć zanim jeszcze podejmiesz decyzję o zleceniu wykonania takiej kampanii agencji reklamowej. Porozmawiamy o tym jak mierzyć skuteczność działań marketingowych i dlaczego w ogóle powinieneś to robić. Dzięki wiadomościom zawartym w tym kursie z pewnością zdobędziesz przewagę konkurencyjną, a przy okazji zaoszczędzisz niepotrzebnie wydawane pieniądze na działania, które nie przynoszą odpowiednich rezultatów!

Narzędzia i metody efektywnej promocji

Przedstawimy Ci narzędzia oraz metody, które w naszej ocenie są bezcenne przy mierzeniu skuteczności działań marketingowych i optymalizacji prowadzonych kampanii. Dowiesz się jak testować skuteczność reklamy i dlaczego zdecydowanie warto to robić. Powiemy sobie o różnych środkach masowego przekazu i jasno określimy różnice jakie między nimi występują. Wspólnie też zastanowimy się i przeanalizujemy jakie treści najlepiej działają na poszczególnych kanałach komunikacji, oraz jak wykorzystać to na swoją przewagę!

Budowanie relacji z Klientem

Powiemy sobie również o budowaniu więzi z klientem i sposobach na zwiększanie zaangażowania wśród swoich odbiorców. Dowiesz się jak wykorzystać emocje przy prowadzeniu kampanii marketingowych, opowiemy też jak powinieneś rozumieć intymność w odniesieniu do komunikacji z klientem i jasno zdefiniujemy różnice w charakterze poszczególnych kanałów przepływu treści. To wszystko po to, żebyś wiedział jak dostosować wysyłane przez siebie informacje i komunikaty, aby były one najbardziej skuteczne, a Twoi klienci czuli się wyróżnieni.

E-mail Marketing

Następnie przejdziemy do całego rozdziału poświęconego potężnemu narzędziu jakim jest e-mail marketing. Na to obszerne zagadnienie poświęcimy więcej czasu, opowiadając Ci o zasadach związanych z wysyłką mailingu, zarówno kwestiach prawnych jak i dobrych praktykach, powiemy jak znaleźć odpowiednie narzędzie do wysyłki newslettera i dlaczego powinieneś zaufać sprawdzonym rozwiązaniom. Dowiesz się też jakie funkcje powinna mieć dobra platforma do wysyłki e-maili i na co zwrócić uwagę przy wyborze dostawcy. Przedstawimy Ci skuteczne metody na pozyskanie nowych adresów i zbudowanie bazy od zera, jak również powiemy w jaki sposób zarządzać obecną bazą i jak dbać o jakość zebranych adresów.

Cała wiedza w pigułce!

Podsumowując, w kursie przejdziemy przez cały proces budowania strategii marki. Omówimy kanały promocji, powiemy, które z nich są warte zainteresowania, jakie mają zarówno mocne strony jak i jakie są wady poszczególnych z nich, powiemy również o sposobach i metodach budowania własnych treści jak i wykorzystywania treści zewnętrznych do skutecznej promocji. Dowiesz się jak pisać i wysyłać skuteczne newslettery, jak prowadzić atrakcyjnego bloga oraz jak najlepiej wykorzystać social media przy możliwie najmniejszym potrzebnym nakładzie czasu. To wszystko pozwoli Ci oszczędzić pieniądze, oszczędzić czas, a przede wszystkim - łatwo wypracować sobie przewagę nad konkurencją i osiągnąć zamierzone cele marketingowe!

Podsumowując, w trakcie kursu omówimy między innymi:

  • Jak najskuteczniej dotrzeć do obecnych oraz jak efektywnie pozyskać nowych klientów
  • Jak przygotować dobrą i skuteczną identyfikację graficzną firmy, która będzie spełniała swoją rolę
  • Jak zweryfikować, czy budżet przeznaczany na prowadzenie kampanii reklamowych przynosi zadowalające korzyści
  • W jaki sposób optymalizować prowadzone kampanie
  • Gdzie - oraz jak - warto promować swoją działalność w dzisiejszych czasach
  • W jaki sposób najlepiej wywołać "szum marketingowy" wokół swojej marki i sprawić, że ludzie sami będą o niej mówić
  • Jak podejść do reklamy w dobie internetu, wybrać odpowiednie kanały komunikacji i co zamieszczać na każdym z nich
  • Kiedy, czyli w którym momencie i o której godzinie najlepiej wrzucać swój content na portale społecznościowe aby uzyskać największy zasięg
  • Jak zabrać się do tworzenia newslettera, zebrać bazę adresów i łatwo nią zarządzać
  • O czym i w jaki sposób pisać na blogu aby skutecznie promowało to Twoją działalność
  • I wiele, wiele więcej!

Dla kogo jest ten kurs?

Jeśli myślisz o rozpoczęciu własnej działalności, lub też prowadzisz firmę ale czujesz, że jeszcze mógłbyś zdobyć większe grono klientów - ten kurs z pewnością Ci pomoże, oraz podpowie, w jaki sposób zabrać się do skutecznej i efektywnej promocji. Będzie on doskonałym narzędziem dla każdego, kto chciałby dotrzeć do większej grupy odbiorców - niezależnie od profilu wykonywanej działalności.

Dlaczego wybrać właśnie ten kurs?

  1. Kurs wideo to najbardziej efektywna a zarazem najprzyjemniejsza forma nauki. Jest on tak prowadzony, byś cały czas mógł go śledzić z zainteresowaniem i zaangażowaniem.
  2. Wiedza, którą otrzymujesz w tym kursie, to nie tylko sucha teoria, ale również wskazówki od praktyka z wieloletnim doświadczeniem, dzięki którym dużo łatwiej będzie Ci opanować materiał i zdobyć przewagę konkurencyjną!
  3. Uczysz się na praktycznych przykładach. Kurs, który masz przed sobą to esencja praktycznej wiedzy i doświadczenia a także wzorów, które oszczędzą Ci godziny pracy i poszukiwań.
6 godzin 0 minut

Kurs Prawo Autorskie
Własność Intelektualna w Biznesie

Własność intelektualna jest wszechobecna - znajdziemy ją wszędzie tam, gdzie znajduje się też ludzka kreatywność. Wszystkie produkty lub usługi, z których korzystamy na co dzień, są wynikiem większych lub mniejszych innowacji – czyli właśnie własności intelektualnej. Ten kurs ma za zadanie pokazać Ci potencjał własności intelektualnej, oraz to, jak możesz go wykorzystać do celów własnego biznesu.

Magdalena Miernik

15 godzin

Kurs Nowoczesny Biznes w Sieci
Kompendium Internetowego Przedsiębiorcy

Jeszcze nigdy nie było tak dobrego czasu na tworzenie i prowadzenie własnego biznesu w sieci. Dostępność narzędzi oraz szybki rozwój technologii powodują, że zyski internetowych startupów rosną w niespotykanym tempie. Kurs, który masz przed sobą, to esencja konkretnej wiedzy o tym, jak uruchomić, prowadzić i rozwijać własny biznes od praktyka, którego internetowe projekty zdobyły zarobiły miliony.

Grzegorz Róg

5 godzin

Kurs RODO w Marketingu i Sprzedaży
Dane Osobowe w Internetowym Biznesie

Nowe zasady przetwarzania danych osobowych dotkną najbardziej te branże, dla których dane są szczególnie ważne - a zatem branżę marketingową i sprzedaż online. Dlatego przygotowaliśmy kurs "RODO w Marketingu i Sprzedaży", który przeprowadzi każdego marketera i sprzedawcę przez nowe przepisy oraz odpowie na pytanie: jak przetwarzać dane osobowe zgodnie z RODO. Nie jesteś pewny, czy przetwarzasz dane w swojej firmie w sposób zgodny z prawem? Zastanawiasz się jak przygotować swoją firmę do RODO? Jeśli tak - koniecznie sprawdź materiał, który dla Ciebie przygotowaliśmy.

Magdalena Miernik

7 godzin 40 minut

Kurs Wydajna Praca Freelancera
Narzędzia i Skuteczne Techniki

Czujesz się czasem przytłoczony ilością obowiązków, które na Ciebie spadają i masz wrażenie, że nie radzisz sobie z organizacją pracy? Dobrze trafiłeś - pomożemy Ci się z tym uporać! Tylko najlepiej zdyscyplinowani i zorganizowani freelancerzy mają czas i energię na to, aby wykorzystać w pełni swój potencjał. Wzorowa umiejętność zarządzania codziennymi zadaniami przekłada się na wysoką produktywność i cechuje najlepszych freelancerów w branży kreatywnej. Dzięki temu kursowi poznasz zagadnienia z zakresu m.in. organizacji pracy, planowania projektów i ustalania harmonogramów. To wszystko przełoży się na lepsze wyniki Twojej pracy oraz sprawi, że poczujesz kontrolę nad swoim życiem zawodowym i kierunkiem swojej kariery.

Tomasz Biskup

5 godzin 30 minut

Kurs Marketing Produktów
Wprowadzanie Produktu na Rynek

Witaj w kursie poświęconym wprowadzaniu produktu na rynek. Kilkugodzinny materiał przygotowany przez Pawła Tkaczyka, specjalistę w dziedzinie budowania wizerunku marki, sprawi, że nauczysz się opowiadać o Twoim produkcie lub usłudze w taki sposób, by zainteresować potencjalnych klientów. Dzięki zagadnieniom zawartym w kursie dowiesz się, jak w spójny sposób tworzyć historię Twojego produktu, jak mierzyć i analizować jego wyniki po premierze oraz w którym momencie zacząć schodzić z rynku tak, by uzyskać optymalne korzyści.

Pawel Tkaczyk

6 godzin

Kurs Tworzenia Startupów
Budowanie Dochodowego Biznesu

W kursie dowiesz się wszystkiego, co jest niezbędne do właściwego zaplanowania i rozwoju dochodowego biznesu. Niezależnie od tego, czy zamierzasz uruchomić startup internetowy, czy inny, a nawet wdrożyć nowy produkt w ramach firmy, kurs przeprowadzi Cię krok po kroku przez wszystkie najważniejsze czynności. Zaczniemy od definiowania modelu biznesowego i pracy w oparciu o Canvas, określenia grupy docelowej i przetestowania tego, czy Twój produkt ma szansę na sukces. Dowiesz się jak wybrać właściwe osoby do Twojego przedsięwzięcia, jak się z nimi rozliczać, poznasz narzędzia analityczne i stworzysz plan biznesowy, który zrobi wrażenie na inwestorach. Wszystko to i wiele więcej opowie Ci Paweł Sieczkiewicz - praktyk, jeden z twórców firmy będącej liderem polskiej telemedycyny i aspirującej do międzynarodowego sukcesu – Telemedi.co.

Pawel Sieczkiewicz

6 godzin

Kurs Budowania Marki
Promocja w Sieci

Prowadzisz własną firmę lub startup? Tworzysz na zlecenie klientów i chcesz pomóc im rozwijać ich markę? Z tego Kursu dowiesz się, w jaki sposób strategicznie podejść do budowania silnej marki. Zidentyfikujesz czynniki, które mają wpływ na postrzeganie oferowanych przez Ciebie usług lub produktów przez klienta, oraz zbudujesz pozytywny wizerunek w sieci. Poznasz też skuteczne narzędzia, dzięki którym nie będziesz musiał wyważać raz już otwartych drzwi i szybko osiągniesz przewagę nad konkurencją! Jeśli myślisz o rozpoczęciu własnej działalności, lub też prowadzisz firmę ale czujesz, że jeszcze mógłbyś zdobyć większe grono klientów - ten kurs z pewnością Ci pomoże, oraz podpowie, w jaki sposób zabrać się do skutecznej i efektywnej promocji.

Pawel Tkaczyk

4 godziny 30 minut

Prawo dla Freelancerów
Umowy i Prawo Autorskie w Praktyce

Pracujesz na zlecenie? Posiadasz działalność lub myślisz o założeniu własnej firmy? Jesteś freelancerem - tworzysz strony WWW czy grafikę? Jeśli tak - koniecznie sprawdź materiał, który dla Ciebie przygotowaliśmy. W kursie poznasz popularne typy umów oraz zapisy, które skutecznie zabezpieczą Twoje interesy. Poznasz także najczęściej popełniane błędy i dowiesz się, jak zawierać korzystne finansowo kontrakty. Poznasz też aspekty prowadzenia działalności gospodarczej oraz prawa autorskiego - w tym licencje na fonty i grafiki, a także pojęcie plagiatu. Wszystko na praktycznych przykładach, a same wzory dokumentów są dołączone do kursu. Ten kurs to inwestycja, która zwraca się jeszcze przed zawarciem pierwszej umowy!

Magdalena Miernik

45 minut

Schematy kreatywne w komunikacji

Jeżeli stoisz przed wyzwaniem wprowadzenia nowego produktu na rynek, chcesz polepszyć wizerunek już istniejącej marki i jak skutecznie komunikować się z obecnymi i przyszłymi klientami - to warsztat dla Ciebie! Doświadczony specjalista z zakresu brandingu, Paweł Tkaczyk, opowie Ci o tym, jak ważne jest budowanie opowieści o swoim produkcie i jak robić to w profesjonalny sposób. Dowiesz się, jakie są sprawdzone schematy komunikacji i jak zaprezentować swój produkt lub usługę w taki sposób, by zachęcić do Twojej marki nowe osoby. Dzięki temu osiągniesz lepsze rezultaty a Twoje działania będą zaplanowane w zorganizowany sposób, co pomoże uniknąć Ci kilku najczęstszych błędów przedsiębiorców.

Pawel Tkaczyk

36 minut

Skuteczna promocja i rozwój startupów

W tym warsztacie porozmawiamy na temat startupów. Przyjrzymy się najciekawszym polskim projektom, skupiając się na tych startupach, które z powodzeniem działają już na rynku od kilku lat. <br><br>Przeanalizujemy takie aspekty jak strategia marketingowa poszczególnych działalności, persona klienta konkretnych startupów, porozmawiamy też o ich modelu biznesowym oraz metodach monetyzacji. Dodatkowym bonusem będą ciekawe sposoby promocji, które udało się z powodzeniem wykorzystać twórcom. <br><br> Ponadto odpowiemy na takie pytania jak:<br> - Co było kluczowym aspektem w rozwoju danego startupu?<br> - Jakie rady które otrzymali pomysłodawcy nie miały zastosowania w praktyce?<br> - Skąd się biorą klienci poszczególnych, sprawnie działających startupów?<br> <br><br> Na warsztat zaprasza Paweł Sieczkiewicz, twórca Telemedi.co.

Pawel Sieczkiewicz

60 minut

Budowanie Marki dla Freelancerów

Pamiętacie <a href="http://eduweb.pl/kursy/marketing/budowanie-marki-marketing-w-sieci.html" target="_blank">Kurs Budowania Marki</a>? W tym warsztacie zajmiemy się optymalizacją działań promocyjnych dla freelancerów. Dowiesz się, w jaki sposób strategicznie podejść do budowania własnej marki oraz jak szybko osiągnąć przewagę nad konkurencją. Zostaną omówione czynniki, które decydują o tym, czy działania promocyjne można uznać za skuteczne. Dowiecie się wszystkiego, o co baliście się zapytać, przede wszystkim jak opowiadać o swojej ofercie, jaką strategię przyjąć, by skutecznie dotrzeć do określonej grupy docelowej oraz jakich narzędzi używać, by znacznie zaoszczędzić swój czas.<br><br> Ponadto znajdziesz odpowiedzi na pytania:<br> - Jak krok po kroku zorganizować swoją markę będąc freelancerem?<br> - Jak dać się znaleźć?<br> - Jaką przyjąć politykę cenową?<br> - Co jest zagrożeniem i na co uważać przy organizacji marki?<br> - Jak skutecznie się reklamować?<br><br> O tym wszystkim i o wielu innych zagadnieniach opowiada Paweł Tkaczyk.

Pawel Tkaczyk

60 minut

Licencje w praktyce

W warsztacie „Licencje z praktycznego punktu widzenia” postaramy się przekazać Wam jak najwięcej przydatnych informacji o licencjach. Opowiemy o rodzajach licencji (m.in. jak prawidłowo korzystać z licencji Creative Commons), przedstawimy najpopularniejsze licencje na fonty i zdjęcia stockowe oraz przypomnimy zasady, na jakich przekazujecie swoje treści (zdjęcia, materiały video, teksty) takim serwisom społecznościowym jak Facebook, Youtube czy Linkedin. <br><br> Podczas warsztatu opowiemy także o tym, co powinno znaleźć się w dobrze skonstruowanej umowie licencyjnej i jak do licencji przekonać swojego klienta (który upiera się na przeniesienie autorskich praw majątkowych). Znajdzie się również chwila na odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. <br><br> Na warsztat zaprasza Magdalena Miernik z Lookreatywni.pl!

Magdalena Miernik

60 minut

Narzędzia Zwiększające Produktywność Freelancera

Masz wrażenie, że masz za dużo na głowie? Zamiast wziąć się do roboty, nagle robisz 1000 rzeczy, tylko nie tę którą powinieneś? Ciężko Ci się skupić? A może zastanawiasz się jak to wszystko ogarnąć? Zapraszamy na warsztat na temat zwiększania własnej produktywności. Podczas spotkania, Marcin Kwieciński, autor projektu „Ogarnij Chaos” pokaże Ci i omówi 5 fajnych aplikacji, które pomogą Ci zwiększyć własną skuteczność i wydajność. <br><br> W trakcie warsztatu uczestnicy: <ul class="livelist"> <li>Dowiedzą się jakie narzędzia pomagające sprytniej pracować warto zainstalować na swoim komputerze.</li> <li>Poznają narzędzia do zarządzania zadaniami i priorytetami.</li> <li>Poznają jedno narzędzie, które pozwoli im zarządzać wszystkimi informacjami niezbędnymi do pracy.</li> <li>Poznają ciekawe techniki zwiększania własnej wydajności i skuteczności.</li> <li>Obejrzą ciekawe aplikacje pomagające w koncentracji.</li> </ul> <br><br> Na warsztat zaprasza <a href="http://www.marcinkwiecinski.pl">Marcin Kwieciński</a>.

Marcin Kwiecinski

Autor: Pawel Tkaczyk

autor

Cześć, nazywam się Paweł Tkaczyk i zarabiam na życie opowiadaniem historii.<br> Napisałem dwie książki: „Zakamarki marki” oraz „Grywalizacja” – obie znalazły się na pierwszym miejscu listy bestsellerów OnePress, „Zakamarki marki” zdobyły tytuł Marketingowej książki roku 2011. <br><br> Czasem opowiadam historie przed salą pełną ludzi – jestem mówcą publicznym, którego firmy i organizatorzy wynajmują, by zainspirować tłum. Mówię im o budowaniu silnej marki, nowoczesnym marketingu, psychologii konsumenta, mediach społecznościowych czy grywalizacji. Prowadzę też wykłady i szkolenia w ramach współpracy z firmami w całej Polsce. Wśród moich klientów są m.in. Akademia im. Leona Koźmińskiego w Warszawie, Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie, Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu… Firmy, które szkoliłem to m.in. Credit Agricole, Citibank, Sanofi Aventis czy Hama. <br><br> Najczęściej jednak pomagam moim Klientom w opowiedzeniu ich historii. Moja firma – MIDEA – zajmuje się budowaniem silnych marek. Pracowaliśmy m.in. z Agorą, Grupą Allegro, Diners Club International… Głęboko wierzę, że dobra marka to świetnie opowiedziana historia.

Recenzje Kurs Budowania Marki

5

8 dodanych ocen

2016-05-15

Powtórzę raz jeszcze bo wcześniejszy wpis wykasowano w większości brak kontaktu wzrokowego prowadzącego wydaje się jak by mówił gdzieś w powietrze oczywiście ciekawy kurs ale dla mnie postawa prowadzącego ujmuje jak dla mnie przez szukanie czegoś w koło.

Marcin Lewtak

2016-05-19

Panie Marcinie - nic nie kasujemy, czy jest Pan pewien że poprzedni wpis się wysłał?

Grzegorz Róg

2016-08-26

pewnie chodzi o komentarz dodany do lekcji pierwszej darmowej...... :P wiem bo sam skomentowalem Pozdro Yasiek

Janusz Zasadzki

2016-09-25

Paweł Tkaczyk to marka sama w sobie. Pewnie dlatego potrafi tak niesamowicie opowiadać o budowaniu marek.

Łukasz Kołodziejczyk

2017-05-17

Bardzo wartościowy kurs. Przechodzimy od podstaw do zagadnień bardziej zaawansowanych. Osobiście polecam ;)

Wojciech Pawelczyk

2017-07-30

Warty Polecenia kurs!

Lukasz S Pierwola

2018-08-16

Sporo humoru w połączeniu z soczystą dawką wiedzy. Polecam.

Tomasz Tarka

2019-11-30

Świetny kurs dla osób, którym zależy na przemyślanym wypromowaniu swojej marki. Gorąco polecam! :)

Urszula Kopycka

Ten kurs nie posiada jeszcze transkryptu. Choć bardzo się staramy, wygenerowanie transkryptów do wszystkich kursów jest bardzo czasochłonne. W wielu przypadkach wymaga zaangażowania drogiego oprogramowania i godzin pracy przy poprawianiu transkryptu tak, aby był on możliwie jak najlepszy.

Zależy nam na tym, aby przygotować transkrypty do wszystkich naszych treści. To jedyny sposób dla osób niedosłyszących, aby mogły wygodnie uczyć się technologii. Poza tym, transkrypty ułatwiają skanowanie kursu w poszukiwaniu informacji i jego indeksowanie.

Szukamy osób, które mogłyby nam pomóc w poprawianiu transkryptów. Jeśli masz chwilę wolnego czasu i interesuje Cię dany kurs, w zamian za taką pomoc chętnie udostępnimy Ci wybrany materiał. Wyślij swoje zgłoszenie tutaj, jeśli możesz pomóc nam rozwijać platformę.

  • Informacje
  • Lekcje
Wykup w abonamencie od 79zł
Przetestuj za darmo przez 7 dni!

Autor: Pawel Tkaczyk

Czas: 6 godzin

Wersja:

  • Pliki źródłowe
  • Certyfikat Ukończenia
  • Dostęp z urządzeń przenośnych
  • Licencje dla firm i szkół

Wstęp do kursu

  • Wprowadzenie

Kreowanie wizerunku marki

  • Narzędzia i metody budowania marki

  • Segmentacja rynku

  • Targetowanie i analiza atrakcyjności

  • Pięć sił Portera

  • Pozycjonowanie - wysyłane komunikaty

  • Budowanie wartości

  • Budowanie doświadczeń

  • Czego chce widz?

  • Momenty prawdy - szanse wpływu na klienta

  • Marki funkcjonalne

Szkielet marki

  • Opowieść...

  • Ludzie - kto stoi za Twoją marką

  • Motto a slogan reklamowy

  • Słowa - jak mówić do klientów?

  • Ikony - jak marka powinna wyglądać?

  • Gdzie spotkać swoich klientów?

  • Rytuały

  • Wrogowie - przeciwko czemu występujesz?

Jak skutecznie promować markę?

  • Trzy przykazania działań reklamowych

  • Ekosystem Mass Media

  • Formaty mediowe

  • Przepływ i kapitał

Optymalziacja kanałów marketingowych

  • Budowanie zaangażowania klientów

  • Intymność w komunikacji z klientem

E-mail marketing

  • E-mail marketing - jak robić to dobrze?

  • Segmentacja listy

  • Jak pisać do klienta?

Pozostałe narzędzia marketingowe

  • Blog firmowy

  • Strategia obecności w social media

  • Kuracja treści - oszczędzaj czas!

  • Kalendarz marketingowy