62 lekcji
8h 59min
5 (13 oceny)
Brand Design - Proces Kreatywny w Identyfikacji Wizualnej
Pełen proces kreatywny:
Projektowanie logo może się wydawać prostą sprawą. Przecież to tylko kolorowy znaczek. Jednak, aby stworzyć silną markę i zaprojektować te właściwe logo trzeba przejść przez złożony proces twórczy. W realiach każdy z takich procesów wygląda inaczej, ale w tym kursie przejdziesz razem z nami przez każdy z kluczowych etapów. Zaczynając od odległych zakamarków briefingu klienta, przez niezmierzone bezkresy kreacji koncepcji logo, po uchwycenie ich w standardach.
Prawdziwe zlecenie:
Razem z Eduweb przygotowałem dla Ciebie ten kurs w taki sposób, aby w jak najbliższy sposób oddawał realia prawdziwego zlecenia. Pracując z prawdziwą marką i z prawdziwym klientem będziesz miał okazję towarzyszyć mi w procesie i podejrzeć praktyczny wymiar pracy nad takim zleceniem. Dowiesz się dlaczego umowa jest ważniejsza niż szkice, dlaczego tak istotne jest nawiązanie dobrej relacji z klientem. Czemu przygotowaliśmy 3 propozycje w tak szerokim zakresie? I czy to naprawdę było tak istotne? Na te i wiele innych pytań odpowiedzi z praktycznym wyjaśnieniem znajdziesz właśnie w tym kursie.
3P: Podstawy, Praktyka, Projektowanie:
Kurs można podzielić na 3 segmenty: Podstawy, gdzie znajdziesz tą teorię, którą uznałem za niezbędną oraz tą którą uważam za znaczącą w kwestii mojego postrzegania brandingu. Rozróżnimy czym jest logo, a czym branding. Zastanowimy się co wyróżnia dobre logo. Poznasz modele komunikacji i inne niezbędne pojęcia. W kolejnej części zwróciłem uwagę na kwestie formalne i organizacyjne, które są niezbędne aby przejść komfortowo do następnego etapu, czyli kreacji. Tu pokażę Ci nie tylko jak rzeźbić wektorowe formy, ale jak obrać odpowiedni kierunek kreatywny. Efektem tego będzie szereg decyzji projektowych, których nauczę Cię identyfikować no i przede wszystkim podejmować.
Dla kogo jest ten kurs?
Kurs jest przeznaczony przede wszystkim dla projektantów chcących rozpocząć, albo poszerzyć swoją przygodę z projektowaniem logo jak i całych systemów identyfikacji wizualnej. W szczególności zawiera praktyczną wiedzę dotyczącą przeprowadzenia procesu kreatywnego, którego efektem jest zmiana logo, czyli rebranding. Co może być bardzo cenne dla freelancerów, którzy pracują bezpośrednio ze swoimi klientami. Kurs zahacza o podstawy podane w przystępny sposób, aby nawet doświadczony projektant się nie nudził. Jeśli masz opanowane podstawowe narzędzia graficzne i chcesz rozwinąć swoje doświadczenie projektowe to w tym kursie znajdziesz wyzwanie, które Ci to umożliwi.
Czego się nauczysz?
-
niezbędna teoria i praktyczne know-how z zakresu brand design
-
praktyczne aspekty zlecenia tj. relacja z klientem czy formalności
-
praca z prawdziwą marką, prawdziwym klientem i prawdziwym feedbackiem
-
pełny proces kreatywny od briefu przez kreacje po standaryzacje
-
praca zarówno z samymi pomysłami jak i z formą
-
kreacja 3 linii z kreatywnymi rozwiązaniami
-
wypracowanie kompleksowej prezentacji dla klienta
-
standaryzacja projektu w formie Logoboarda i Biblioteki plików
Zawartość
Brand Design
6 rozdziały 62 lekcji 8h 59min
-
Podstawy
56min
Logo, identyfikacja i branding - co jest czym?
6min
Czym jest dobre logo?
9min
Czym jest dobry brand design?
6min
Modele komunikacji
8min
Proces kreatywny
13min
Pojecia i definicje
11min
-
Zlecenie
1h 10min
Wprowadzenie do zlecenia
3min
Nawiazanie relacji z klientem
8min
Kwestie formalne cz.1
7min
Kwestie formalne cz.2
8min
Zdefiniowanie wspólnego jezyka i estetyki
4min
Ćwiczenie
2min
Brief cz.1: Podstawy
12min
Brief cz.2: Pytania
7min
Brief cz.3: Analiza
18min
-
Kreacja idei
1h 28min
Posprzataj biurko
7min
Mapa mysli i pomyslów
4min
Szalenstwo inspiracji
7min
Moodboard cz.1: Forma
3min
Moodboard cz.2: Tworzenie: Moodboard A
8min
Tworzenie: Moodboard B
7min
Tworzenie: Moodboard C
7min
Tworzenie: Moodboard D
8min
Tworzenie: Moodboard E
8min
Tworzenie: Moodboard F
8min
Tworzenie: Podsumowanie
3min
Moodboard cz.3: Feedback
10min
Moodboard cz.4: Analiza
11min
-
Projektowanie logo
2h 37min
Po co komu szkice?
4min
Z kartki na wektor
2min
Szkice w wektorze
27min
Koncepcja A: Moodboard idei
15min
Koncepcja A: Przygotowanie symbolu play
25min
Koncepcja A: Projektowanie logotypu
9min
Koncepcja B: Szkicowanie formy logo
12min
Koncepcja B: Laczenie formy i idei
12min
Koncepcja B: Projektowanie symbolu E
8min
Koncepcja B: Dynamiczny motyw graficzny
7min
Koncepcja C: Projektowanie logo-okna
16min
Koncepcja C: Elastyczny wariant logo
11min
Podsumowanie koncepcji
8min
-
Prezentacja
1h 51min
Wstep do opracowania formy
4min
Rozwiniecie koncepcji A: Motyw kieszonki
15min
Rozwiniecie koncepcji B: Obszar roboczy
8min
Rozwiniecie koncepcji C: Motyw Play
8min
Prezentacja: Plan, cel, zawartosc.
8min
Scenariusz prezentacji.
6min
Przygotowanie prezentacji
6min
Warianty logo
9min
Wizualizacje
5min
Prezentacja: Wstep
5min
Prezentacja: Koncepcja A
18min
Prezentacja: Koncepcja B
10min
Prezentacja: Koncepcja C
10min
-
Standaryzacja
56min
Feedback, czyli co klient na to
4min
Feedback od Grzegorza
17min
Re-Feedback, czyli jak go odebrac
6min
Standaryzacja
4min
Logoboard
4min
Biblioteka plików
11min
Podsumowanie kursu
10min
Autor kursu
Dołącz do ponad 10 tys. zadowolonych z naszych kursów
Bardzo dobry i profesjonalny kurs! 10/10 Polecam!
Kamil Miciałkiewicz
1 lutego 2021
Mateusz Zaborowski
28 lutego 2021
Alicja Jankiewicz
30 kwietnia 2021
Świetny kurs! Cały proces projektowy przedstawiony od A do Z. Dokładne omówienie tematu, czyli dokładnie to czego szukałem :D
Patryk
31 lipca 2021
Karol Kotański
3 września 2021
Łukasz Podlewski
19 lutego 2022
Wiele przydatnych wskazówek! Dzięki! :)
Paweł
6 marca 2022
Katarzyna Żurawska
28 kwietnia 2022
świetny kurs, merytorycznie i estetycznie, prowadzący super
Natalia
7 listopada 2022
Krzysztof Trompeta
25 stycznia 2023
Bardzo przydatny w przystępnej formie :) Dzięki
Bartosz Praski
14 marca 2023
Na prawdę dobry kurs, szkoda, że nie zrobiłem takiego z 5 lat wcześniej
Robert
8 czerwca 2023
Magdalena Kubiaczyk
18 lutego 2024
Kurs Brand Design
-
62 lekcji wideo
-
8h 59min materiału
-
Ostatnia rewizja 26.05.2020
-
Certyfikat w ramach ścieżek
-
Dostęp z urządzeń mobilnych
Dlaczego wybrać właśnie ten kurs?
Efektywna nauka
Kurs wideo to najbardziej efektywna a zarazem najprzyjemniejsza forma nauki. Jest on tak prowadzony, byś cały czas mógł go śledzić z zainteresowaniem i zaangażowaniem, a także czerpać satysfakcję ze zdobytej wiedzy!
Wiedza ekspertów
Wiedza, którą otrzymujesz w tym kursie, to nie tylko sucha teoria, ale również wskazówki od praktyka z wieloletnim doświadczeniem, dzięki którym dużo łatwiej będzie Ci opanować materiał i pracować efektywniej.
Praktyczne przykłady
Uczysz się na praktycznych przykładach. Kurs, który masz przed sobą to esencja praktycznej wiedzy i doświadczenia a także wzorów, które oszczędzą Ci godziny pracy i poszukiwań.
Pytania i odpowiedzi
Przeczytaj najczęściej zadawane pytania
Masz więcej pytań?
Porozmawiaj z nami na na czacie
Zadzwoń +48 880880606
Nie każdy. Jeśli pliki są dostępne dla danego kursu, znajdziesz je w zakładce źródła. Niektóre kursy nie posiadają źródeł ponieważ nie są potrzebne, inne nie mogły być zamieszczone np. ze względu na prawa autorskie do wykorzystania komercyjnych prac naszych autorów. Staramy się aby kursy były maksymalnie praktyczne i chętnie pokazujemy zaplecze zawodowe naszych autorów, ale niekiedy nie możemy dołączyć go w postaci źródeł.
Jak jest skonstruowany kurs?Kurs składa się z rozdziałów oraz lekcji. Staramy się, aby optymalnie kursy miały 5-7 rozdziałów po około 5-10 lekcji w każdym. W ten sposób nauka jest optymalna a podtrzymanie uwagi staje się łatwiejsze. Rekomendujemy przerabianie nie więcej niż jednego rozdziału naraz a po jego przerobieniu powtórzenie materiału we własnym zakresie.
Jak najlepiej wykorzystać kurs?Potraktuj kurs jako inspirację do własnej pracy. Tam, gdzie się da staraj się powtarzać czynności, które wykonuje autor. Nie powtarzaj ich jednak bezmyślnie - spróbuj zmodyfikować przykłady i dostosować je do swoich potrzeb. W ten sposób przyswoisz materiał jeszcze lepiej!
Jak mogę uzyskać dostęp do kursu?Możesz albo wykupić ten konkretny kurs przez koszyk, uzyskując do niego (i jego rewizji) bezterminowy dostęp, albo wykupić wariant abonamentu, który obejmuje dany kurs i w ten sposób oglądać go oraz inne materiały na platformie tak długo, jak Twój abonament jest aktywny.
Czy kurs jest aktualny?Staramy się aby wszystkie materiały na stronie były aktualne. Nie znaczy to, że kurs powstał bardzo niedawno. Często na stronie znajdziesz trochę starsze kursy, jednak regularnie wykonujemy ich rewizję i zmieniamy lekcje - czy to przez dodanie stosownych komentarzy z aktualizacją, czy poprzez nagranie danej lekcji jeszcze raz. Datę ostatniej rewizji znajdziesz w informacjach o kursie.
Czym się różni kurs od warsztatu i ścieżki?Kursy to kilku godzinne, kompleksowe opracowanie danego zagadnienia, podzielone na lekcje i rozdziały. Często uzupełniają je Warsztaty, które mają formę jednej dłuższej, praktycznej lekcji (30min-1h), natomiast ścieżki stanowią zbiór jednych i drugich materiałów - ułożoną z kursów i warsztatów playlistę, która pozwala Ci kompleksowo opanować dane zagadnienie.
Mogę polecić kursy z eduweb.pl osobom, które myślą o przekwalifikowaniu się z dotychczasowej branży i chcą uczyć się z uporządkowanych źródeł, w wybranym przez siebie czasie, no i przede wszystkim - w praktyce, a nie w teorii.
Robert Harężlak
Art Director, Graphic Designer
Zacznij naukę w Brand Design
-
62 lekcji wideo
-
8h 59min materiału
-
Ostatnia rewizja 26.05.2020
-
Certyfikat w ramach ścieżek
-
Dostęp z urządzeń mobilnych
Kursy które mogą Cię również zainteresować
Tworzenie Kolekcji NFT
Michał Wedlechowicz
Texturizer Pro dla Affinity Designer
Michał Wedlechowicz
Ilustracja w Affinity Designer
Michał Wedlechowicz
Affinity 1.9
Michał Wedlechowicz
Illustrator dla iPad
Michał Wedlechowicz