Ścieżka Facebook Ads
W tej ścieżce poznasz cały system reklamowy oferowany przez Facebooka – będącego wciąż najpopularniejszą i największą platformą społecznościową na świecie, używaną każdego dnia przez miliardy użytkowników. Facebook oferuje ogromne możliwości precyzyjnego targetowania reklam do określonych grup docelowych. Zaprezentujemy możliwości oferowane przez systemy Facebooka i porozmawiamy o tym, jak tworzyć takie grupy docelowe. Opowiemy Ci o pomyślnych kampaniach, z których czerpać będziemy inspiracje i wyciągniemy wnioski przydatne przy tworzeniu własnych reklam. Dowiesz się również, jak można zwielokrotnić możliwości tego systemu przez zewnętrzne narzędzia korzystające z Facebook API, które pozwalają na jeszcze więcej niż oficjalny Menedżer Reklam. Pokażemy Ci korzyści, jakie płyną z wykorzystania tego systemu i pomożemy zoptymalizować kampanie w taki sposób, by były lukratywne.
19 kroków
140 lekcji
19 godzin
Opis ścieżki
W tej ścieżce poznasz cały system reklamowy oferowany przez Facebooka – będącego wciąż najpopularniejszą i największą platformą społecznościową na świecie, używaną każdego dnia przez miliardy użytkowników. Facebook oferuje ogromne możliwości precyzyjnego targetowania reklam do określonych grup docelowych. Zaprezentujemy możliwości oferowane przez systemy Facebooka i porozmawiamy o tym, jak tworzyć takie grupy docelowe. Opowiemy Ci o pomyślnych kampaniach, z których czerpać będziemy inspiracje i wyciągniemy wnioski przydatne przy tworzeniu własnych reklam. Dowiesz się również, jak można zwielokrotnić możliwości tego systemu przez zewnętrzne narzędzia korzystające z Facebook API, które pozwalają na jeszcze więcej niż oficjalny Menedżer Reklam. Pokażemy Ci korzyści, jakie płyną z wykorzystania tego systemu i pomożemy zoptymalizować kampanie w taki sposób, by były lukratywne.
Czego się nauczysz?
-
Poznasz system reklamowy Facebooka.
-
Nie wymagana wiedza o marketingu.
-
Odkryjesz precyzyjne targetowanie reklam.
-
Nauczysz się tworzyć grupy docelowe.
-
Zapoznasz się z pomyślnymi kampaniami.
-
Dowiesz się o zewnętrznych narzędziach Facebook API.
-
Optymalizacja kampanii dla zysków.
Dla kogo jest ta ścieżka?
Zawartość
Poziom 1
11 kroków · 73 lekcji · 10h 50min-
Wprowadzenie
1 lekcji · 30min
-
Podstawy kampanii
8 lekcji · 55min
Wprowadzenie
Podgląd lekcji00:04:05
Dlaczego warto reklamować się na Facebooku?
00:10:38
Edge Rank i ruch organiczny
Podgląd lekcji00:06:01
Grupa docelowa i optymalizacja fanpage
00:07:49
Digital Customer Journey
00:05:09
Scenariusz i cel kampanii
00:09:21
Lajki, szery i komentarze
00:10:21
Panel reklamowy i struktura kampanii
00:04:02
-
Placementy
11 lekcji · 1h 52min
Umiejscowienie reklamy
00:15:21
Format reklamy
00:10:08
Podstawowe i funkcjonalne formaty reklamowe
00:13:45
Local Awareness
00:05:21
Wykorzystaj potęgę materiałów video
00:12:01
Slideshow
00:11:18
Pozyskuj kontakty z pomocą Lead Ads
00:07:25
Zasady oraz Best Practice tworzenia materiałów reklamowych
00:20:45
Jak dobierać materiały reklamowe?
00:11:33
Gdzie kierować ruch?
00:06:08
Podsumowanie formatów
00:02:39
-
Formaty
11 lekcji · 1h 52min
Umiejscowienie reklamy
00:15:21
Format reklamy
00:10:08
Podstawowe i funkcjonalne formaty reklamowe
00:13:45
Local Awareness
00:05:21
Wykorzystaj potęgę materiałów video
00:12:01
Slideshow
00:11:18
Pozyskuj kontakty z pomocą Lead Ads
00:07:25
Zasady oraz Best Practice tworzenia materiałów reklamowych
00:20:45
Jak dobierać materiały reklamowe?
00:11:33
Gdzie kierować ruch?
00:06:08
Podsumowanie formatów
00:02:39
-
Grupa docelowa
7 lekcji · 31min
-
Rozliczenia i raportowanie
6 lekcji · 44min
-
Techniki zaawansowane
7 lekcji · 43min
-
Case Study cz. 1
7 lekcji · 1h 17min
-
Case Study cz. 2
7 lekcji · 1h 17min
-
Strategia
6 lekcji · 56min
-
Podsumowanie
2 lekcji · 13min
Poziom 2
8 kroków · 67 lekcji · 8h 5min-
Sprzedaż na Facebooku cz. 1
12 lekcji · 1h 8min
Wprowadzenie
Podgląd lekcji00:06:35
Facebook jako skuteczny sposób sprzedaży
00:10:05
Przykłady angażujących postów
Podgląd lekcji00:11:42
Przygotowanie postów – porady techniczne
00:02:53
Dostosowanie kreacji do placementu
00:05:56
Dobór treści postu i optymalne godziny publikacji
00:06:01
Dobieranie rodzaje postów względem celu
00:05:25
Rodzaje postów skracających czas kontaktu
00:04:21
Posty typu Call Now i Send Message w Power Editor
00:06:24
Przyciski CTA i ich wpływ na konwersję
00:03:40
Rodzaje zawansowanych postów na Facebooku
00:05:27
Test Wiedzy
00:05:37
-
Sprzedaż na Facebooku cz. 2
12 lekcji · 1h 8min
Wprowadzenie
Podgląd lekcji00:06:35
Facebook jako skuteczny sposób sprzedaży
00:10:05
Przykłady angażujących postów
Podgląd lekcji00:11:42
Przygotowanie postów – porady techniczne
00:02:53
Dostosowanie kreacji do placementu
00:05:56
Dobór treści postu i optymalne godziny publikacji
00:06:01
Dobieranie rodzaje postów względem celu
00:05:25
Rodzaje postów skracających czas kontaktu
00:04:21
Posty typu Call Now i Send Message w Power Editor
00:06:24
Przyciski CTA i ich wpływ na konwersję
00:03:40
Rodzaje zawansowanych postów na Facebooku
00:05:27
Test Wiedzy
00:05:37
-
Lead Ads
3 lekcji · 19min
-
Prowadzenie kampanii
8 lekcji · 45min
Śledzenie użytkowników na stronie – Facebook Pixel
00:04:39
Warsztat – podstawowa kampania
00:07:55
Scenariusz kampanii
00:06:19
Lookalike a optymalizacja kosztów cz. 1
00:04:58
Lookalike a optymalizacja kosztów cz. 2
00:06:35
Bid - automatyczny czy ręczny?
00:05:49
Wykorzystywanie opinii oraz video
00:06:38
Różnice między CPA i CPM
00:07:17
-
Analizowanie danych
3 lekcji · 31min
-
Remarketing
11 lekcji · 1h 41min
Remarketing na podstawie ilości odwiedzin i czasu
00:04:24
Scoring według czasu, ilości odwiedzin i transakcji
00:11:48
Dobry marketing - rodzaje postów
00:03:18
Posty które konwertują – ćwiczenia
00:21:55
Post typu Canvas
00:15:22
Podgląd postu Canvas na komórce
00:01:06
Tworzenie reklamy z postem Canvas
00:10:17
Projektowanie skutecznej kampanii remarketingowej
00:09:56
Projekt kampanii remarketingowych na odmiennej grupie
00:16:03
Remarketing i Lookalike
00:04:28
Wpływ na decyzje klienta o zakupie
00:07:21
-
Dobre praktyki
11 lekcji · 1h 41min
Remarketing na podstawie ilości odwiedzin i czasu
00:04:24
Scoring według czasu, ilości odwiedzin i transakcji
00:11:48
Dobry marketing - rodzaje postów
00:03:18
Posty które konwertują – ćwiczenia
00:21:55
Post typu Canvas
00:15:22
Podgląd postu Canvas na komórce
00:01:06
Tworzenie reklamy z postem Canvas
00:10:17
Projektowanie skutecznej kampanii remarketingowej
00:09:56
Projekt kampanii remarketingowych na odmiennej grupie
00:16:03
Remarketing i Lookalike
00:04:28
Wpływ na decyzje klienta o zakupie
00:07:21
-
Dodatkowe możliwości
7 lekcji · 52min
Sprzedaż przez kontakt z Facebooka
00:07:44
Kontakt przez Facebook - Power Editor i Ads Manager
00:04:44
Kup Teraz a model zliczający konwersje
00:06:40
Triki w tworzeniu kampanii typu Lead Ads
00:09:30
Lead Ads a remarketing
00:08:16
Scenariusz kontaktu z klientem po Lead Ads
00:06:12
Analiza wyników kampanii Lead Ads FastTony.es
00:12:03
Dołącz do ponad 10 tys. zadowolonych z naszych kursów
Super wprowadzenie w temat - aż chce się więcej! I zdecydowanie warto, jesli ktoś jeszcze tematu nie zna. Tylko słowo ostrzeżenia: po tym szkoleniu ilość rzeczy, które zostają zauważone i są do poprawienia wzrasta do kwadratu! :)
Bartek
24 listopada 2021
To najlepszy kurs jeśli chodzi o grafikę 3D. Bez tego kursu nie ma co nawet zaczynać przygody z 3D. Wszystko wytłumaczone od podstaw, sensownie i dogłębnie...
Dariusz Zamojski
14 listopada 2022
Super, prosto, jasno i przejrzyście :)
Piotr Bąk
13 września 2022
Wyjaśnione prosto i klarownie. Niewielkim nakładem pracy możemy sprawić, by ze strony mogły korzystać również osoby z niepełnosprawnością.
Łukasz Dragon
7 czerwca 2021
Świetnie poprowadzony, wiele wyjaśniający i dający solidne podstawy do rozpoczęcia przygody z fotografią. Dużo nowej wiedzy, przedstawionych zagadnień w zrozumiały sposób dla słuchacza. SZCZERZE POLECAM! :)
Anita
7 listopada 2022
Bardzo podoba mi się ten kurs, polecam!
Kamil Hajduła
26 października 2022
Bardzo dobrze merytorycznie przygotowany kurs. Choć już kilka lat przygotowuję pliki do druku to i tak udało mi się nieco poszerzyć już posiadaną wiedzę.
Sylwia Mielczarek
19 sierpnia 2022
Super warsztat, praktyczna wiedza podana w profesjonalny i przyjemny sposób. Sama przyjemność z nauki :-)
Piotr Kaniowski
30 czerwca 2021
Ciekawy kurs. Pozwala na zapoznanie i przećwiczenie różnych technik. Warto się z nim zapoznać.
Robert Studziński
6 stycznia 2020
Prowadzący ma cechy bardzo dobrego nauczyciela. Wszystkie zagadnienia są rzetelnie przygotowane i wytłumaczone.
Julita
20 kwietnia 2022
Bardzo dobry Kurs! Tym bardziej dla początkujących osób
Paweł
4 lutego 2022
Fajna treść łatwa do przyswojenia :0
Kamil Kłapciński
16 lutego 2021
Ścieżka Facebook Ads
-
140 lekcji w ścieżce
-
19 godzin materiału
-
Certyfikat ukończenia
-
Dostęp do społeczności Ahoy
Certyfikat Ścieżki Facebook Ads
Obejrzyj wszystkie lekcje aby uzyskać Certyfikat w tej Ścieżce.
Ta ścieżka jest przeznaczona dla osób, które nie posiadają wiedzy na temat reklam na Facebooku ani marketingu, ale chcą nauczyć się korzystać z możliwości targetowania reklam oferowanych przez największą platformę społecznościową. Osoby te dowiedzą się, jak tworzyć grupy docelowe, czerpać inspiracje z pomyślnych kampanii i wykorzystywać zewnętrzne narzędzia dla lepszych rezultatów. Optymalizacja kampanii dla zwiększenia rentowności również zostanie omówiona.
Pytania i odpowiedzi
Przeczytaj najczęściej zadawane pytania dotyczące ścieżek i certyfikatów.
Masz więcej pytań?
Porozmawiaj z nami na na czacie
Zadzwoń +48 880880606
Choć można jednocześnie jechać windą i żuć gumę, nie można przerabiać w tym samym czasie wielu ścieżek. Chcemy, abyś maksymalnie skupił się na nauce w danej ścieżce i ukończył ją w terminie. Dopasowujemy do tego także cele w zadaniach oraz komunikację, aby nauka przebiegała optymalnie, dlatego nie przewidujemy opcji wielu otwartych ścieżek naraz. Możesz jednak w każdej chwili przełączyć się na nową ścieżkę, nie tracąc postępu w poprzednich - jeśli do nich wrócisz, postępy zostaną zachowane.
Dlaczego mam już postęp w ścieżce?Przechodząc do ścieżki, możesz zauważyć że masz już w niej jakiś postęp. Jest tak dlatego, że ścieżki składają się z kursów i warsztatów, które już wcześniej mogłeś oglądać! Postępy na platformie są wspólne dla tych materiałów a to znaczy, że w danej ścieżce możesz już mieć jakiś postęp nigdy do niej nie przystępując.
Jak uczyć się z innymi?Dobre pytanie! W ramach naszej społeczności Ahoy! organizujemy tak zwane sesje peer-learning. Dotyczy to nowych ścieżek, ale także istniejących, gdzie użytkownicy mogą zorganizować się w grupy wsparcia i wspólnie podjąć wyzwanie nauki w danej ścieżce. Aby mieć dostęp do przestrzeni peer-learningowej potrzebujesz abonament, który obejmuje społeczność Ahoy! Przejdź na tą przestrzeń i zaproponuj wspólną naukę. Mamy też materiały pomocy dotyczące tego, jak najlepiej się zorganizować.
Co się stanie jeśli w trakcie nauki zmieni się zawartość ścieżki?W zasadzie, niewiele - nowe materiały będą oznaczone jako nieobejrzane jeśli wcześniej ich nie przerobiłeś. Trzeba będzie przerobić je wszystkie aby uzyskać certyfikat. Natomiast jeśli już masz certyfikat ze ścieżki, nie zabieramy go po dodaniu nowych materiałów.
Czym się różni ścieżka od warsztatu i kursu?Kursy to kilku godzinne, kompleksowe opracowanie danego zagadnienia, podzielone na lekcje i rozdziały. Często uzupełniają je Warsztaty, które mają formę jednej dłuższej, praktycznej lekcji (30min-1h), natomiast ścieżki stanowią zbiór jednych i drugich materiałów - ułożoną z kursów i warsztatów playlistę, która pozwala Ci kompleksowo opanować dane zagadnienie.
Czy otrzymam certyfikat po ukończeniu ścieżki?Tak, po ukończeniu ścieżki (obejrzeniu wszystkich lekcji) otrzymasz certyfikat, którym możesz podzielić się w mediach społecznościowych. Certyfikat jest ważny przez 2 lata po ukończeniu ścieżki. Aby uzyskać go ponownie, musisz ponownie obejrzeć całą ścieżkę po tym czasie, ponieważ wiele lekcji może być zaktualizowanych.
Z kursów eduweb.pl korzystam od początku powstania platformy. Kursy są doskonałym rozwiązaniem dla osób, które chcą przekwalifikować się lub poszerzyć umiejętności. Praktyczne źródło wiedzy od ekspertów i praktyków z branży IT i kreatywnej.
Paweł Krzyściak
UI/UX Designer johnny10.com
Zacznij naukę w ścieżce Facebook Ads
-
140 lekcji w ścieżce
-
19 godzin materiału
-
Certyfikat ukończenia
-
Dostęp do społeczności Ahoy