Kurs Reklama na Facebooku
Prowadzisz fanpage swojej firmy i zastanawiasz się, w jaki sposób powiększyć grupę odbiorców, którzy dowiedzą się o Twoich usługach? A może zajmujesz się zawodowo marketingiem i chcesz, by remarketing, scoring czy kampanie Lead Ads prowadzone na Facebooku nie miały przed Tobą tajemnic? W tym Kursie poznasz nie tylko podstawy tworzenia skutecznych reklam i kreowania wizerunku w social mediach, lecz także specjalistyczne techniki, które sprawią, że w pełni wykorzystasz tkwiący w Facebooku potencjał. Odkryjesz skuteczne narzędzia, które usprawnią Twoją pracę i zwiększą Twoje zyski, a także nauczysz się skutecznej analizy otrzymywanych danych.
44 lekcji
5h 38min
4 (5 oceny)

Reklama na Facebooku - w Praktyce
Wszystko czego potrzebujesz do profesjonalnego prowadzenia fanpage'a!
W pierwszej części Kursu dowiesz się, co sprawia, że Facebook jest tak skutecznym kanałem sprzedażowym. Opowiemy Ci na podstawie badań topowych ośrodków o tym, co sprawia, że niektóre posty są angażujące użytkowników. Omówimy szeroko zarówno techniczny aspekt tworzenia postów na fanpage oraz praktyczne wykorzystanie tych porad poprzez dostosowywanie treści do wielu zmiennych. Powiemy Ci, jaki wpływ na odbiór przez potencjalnych klientów ma cykl dobowy, jak dostosować posty do konkretnego celu oraz jak skrócić czas kontaktu z firmą, a dodatkowo poznasz wygodne narzędzia, które usprawnią Twoją pracę, takie jak posty Call Now i Send Message w Power Editorze.
Możliwości kryjące się w postach typu Lead Ads
Niezależnie od tego, czy wiesz juź, czym są posty typu Lead Ads i miałeś okazję z nich korzystać, czy też jest to Twoje pierwsze spotkanie z nimi – szeroko omówimy zagadnienia dotyczące treści pozyskujących dane kontaktowe użytkowników i wyjaśnimy, jak w wygodny i skuteczny sposób tworzyć oparte na nich kampanie. Dodatkowo, oprócz samej teorii, po obejrzeniu tej części kursu, będziesz umiał w różnorodny sposób wykorzystać zebrane w kampanii dane.
Analiza i podstawy kampanii
W tej części Kursu skupimy się na technologiach, które umożliwią Ci śledzenie i poznawanie użytkowników na stronie WWW, takich jak Pixel. Poznasz rodzaje postów, które najskuteczniej przyczyniają się do wzrostu sprzedaży, a także sposoby na to, by uzyskać wartościowy ruch na Twoim fanpage. Przeprowadzimy symulację udanej kampanii na Facebooku oraz odpowiemy na wiele nurtujących Cię pytań – jak wykorzystać uzyskane opinie jako reklamę, czy wybrać bid automatyczny czy ręczny, jak zoptymalizować koszty oraz wiele innych. Omówimy szczegółowo różnice pomiędzy kampaniami CPA oraz CPM i wdrożymy Cię w podstawy remarketingu.
Audience Insight, remarketing i scoring
Następnie przejdziemy do analizy grupy docelowej, jaką stanowić będą Twoi potencjalni klienci oraz dowiemy się, jak wykorzystać dane rynkowe do własnych celów. Zarysujemy szeroko zagadnienie remarketngu na podstawie ilości odwiedzin i czasu spędzonego w witrynie oraz scoringu z wykorzystaniem tych elementów oraz wykonanych transakcji. Dowiesz się, dlaczego dobry marketing nie sprzedaje, tylko pozwala kupować, a także odświeżysz sobie zagadnienia z początku kursu, by wykorzystać je na nowych płaszczyznach. Na przykładzie praktycznych ćwiczeń nauczysz się tworzyć posty, które konwertują, a także poznasz techniki przygotowywania postów i reklam typu Canvas.
Praktyczne zadania i tworzenie kampanii
By w pełni wykorzystać zdobywaną przez Ciebie wiedzę, otrzymasz od nas zadania związane z projektowaniem kampanii remarketingowych. Takie zagadnienia jak usuwanie mało zainteresowanych użytkowników, rodzaje przekazów reklamowych czy zimny kontakt nie będą miały przed Tobą tajemnic. Nauczysz się wykorzystywać technologię Lookalike, by zwiększyć swoją sprzedaż, i dowiesz się, w jaki sposób przekonać klienta, że to właśnie Twoich usług poszukuje. Przedstawimy Ci przydatne triki w tworzeniu kampanii typu Lead Ads i zaprezentujemy, jak wykorzystywać w skuteczny sposób Power Editora oraz Ads Managera. Na zakończenie Kursu poznasz scenariusz kontaktu z klientem po wypełnieniu formularza Lead Ads oraz poznasz przykłady działających, sprawdzonych kampanii.
Dla kogo jest ten kurs?
Jeżeli jesteś zainteresowany zagadnieniami social media oraz chcesz zdobyć większe grono zaangażowanych klientów – z pewnością ten Kurs przybliży Ci zarówno techniki tworzenia skutecznych kampanii, jak i odkryje przed Tobą tajniki przygotowywania najbardziej efektywnych postów. Kurs stanowi niezbędne narzędzie dla każdego przedsiębiorcy oraz osoby zajmującej się marketingiem w social mediach.
Czego się nauczysz?
-
Profesjonalne podejscie do prowadzenia fanpage
-
Szybka praca z Power Editorem i Ads Managerem
-
Audience Insight i zaawansowany remarketing
-
Kreatywne wykorzystanie Lead Ads
-
Zwiekszanie sprzedazy przez Lookalike
-
Praktyczne cwiczenia i tworzenie kampanii
-
Dobre praktyki tworzenia postów
-
I wiele, wiele wiecej!
Zawartość
Reklama na Facebooku
6 rozdziały 44 lekcji 5h 38min
-
Facebook jako kanał sprzedażowy
1h 14min
Facebook jako skuteczny sposób sprzedaży
10min
Przygotowanie postów – porady techniczne
3min
Dostosowanie kreacji do placementu
6min
Dobór treści postu i optymalne godziny publikacji
6min
Dobieranie rodzaje postów względem celu
5min
Rodzaje postów skracających czas kontaktu
4min
Posty typu Call Now i Send Message w Power Editor
6min
Przyciski CTA i ich wpływ na konwersję
4min
Rodzaje zawansowanych postów na Facebooku
5min
Test Wiedzy
6min
-
Posty typu Lead Ads
20min
Pozyskiwanie danych kontaktowych
3min
Tworzenie kampanii Lead Ads
10min
Wykorzystywanie zebranych danych
7min
-
Prowadzenie kampanii Facebook
50min
Śledzenie użytkowników na stronie – Facebook Pixel
5min
Warsztat – podstawowa kampania
8min
Scenariusz kampanii
6min
Lookalike a optymalizacja kosztów cz. 1
5min
Lookalike a optymalizacja kosztów cz. 2
7min
Bid - automatyczny czy ręczny?
6min
Wykorzystywanie opinii oraz video
7min
Różnice między CPA i CPM
7min
-
Analiza danych
33min
Analiza grupy docelowej – Audience Insight
12min
Audience Insight omówienie na przykładach
13min
-
Remarketing, scoring oraz dobre praktyki
1h 46min
Remarketing na podstawie ilości odwiedzin i czasu
4min
Scoring według czasu, ilości odwiedzin i transakcji
12min
Dobry marketing - rodzaje postów
3min
Posty które konwertują – ćwiczenia
22min
Post typu Canvas
15min
Podgląd postu Canvas na komórce
1min
Tworzenie reklamy z postem Canvas
10min
Projektowanie skutecznej kampanii remarketingowej
10min
Projekt kampanii remarketingowych na odmiennej grupie
16min
Remarketing i Lookalike
4min
Wpływ na decyzje klienta o zakupie
7min
-
Dodatkowe możliwości działań reklamowych
55min
Sprzedaż przez kontakt z Facebooka
8min
Kontakt przez Facebook - Power Editor i Ads Manager
5min
Kup Teraz a model zliczający konwersje
7min
Triki w tworzeniu kampanii typu Lead Ads
10min
Lead Ads a remarketing
8min
Scenariusz kontaktu z klientem po Lead Ads
6min
Analiza wyników kampanii Lead Ads FastTony.es
12min
Autor kursu
Dołącz do ponad 10 tys. zadowolonych z naszych kursów
z którego roku jest ten kurs? 2015?
Justyna
28 stycznia 2021
Kurs mógłby być super, gdyby nie to, że jest nieaktualny!!! Wydane pieniądze na marne.
Jadzia Nazwisko
25 maja 2021
Cała krasa EduWeb! Kolejny chyba już 8 kurs z rzędu który jest totalnie nieaktualny. Zaczynam dochodzić do wniosku, że moja dotychczasowa nauka z YT przynosi mi więcej korzyści niż roczny abonament w fabryce kursów.... Szkoda bo jestem z EduWeb od początku...

Maverick
27 maja 2021
Treść merytoryczna nadal jest ok. W tym kursie widać jak FB się zmienił.

Jolanta Waniowska
17 sierpnia 2021
Merytorycznie dobrze przygotowany kurs. Przyjemnie i zrozumiale poprowadzony. Lecz oglądając przykłady na których są daty sprzed kilku (manager reklam). Zastanawiam się na ile to dobra inwestycja, a na ile strata czasu.

Tomasz Mirkowicz
8 grudnia 2021

Kurs Reklama na Facebooku
-
44 lekcji wideo
-
5h 38min materiału
-
Certyfikat w ramach ścieżek
-
Dostęp z urządzeń mobilnych
Dlaczego wybrać właśnie ten kurs?
Efektywna nauka
Kurs wideo to najbardziej efektywna a zarazem najprzyjemniejsza forma nauki. Jest on tak prowadzony, byś cały czas mógł go śledzić z zainteresowaniem i zaangażowaniem, a także czerpać satysfakcję ze zdobytej wiedzy!
Wiedza ekspertów
Wiedza, którą otrzymujesz w tym kursie, to nie tylko sucha teoria, ale również wskazówki od praktyka z wieloletnim doświadczeniem, dzięki którym dużo łatwiej będzie Ci opanować materiał i pracować efektywniej.
Praktyczne przykłady
Uczysz się na praktycznych przykładach. Kurs, który masz przed sobą to esencja praktycznej wiedzy i doświadczenia a także wzorów, które oszczędzą Ci godziny pracy i poszukiwań.
Pytania i odpowiedzi
Przeczytaj najczęściej zadawane pytania
Masz więcej pytań?
Porozmawiaj z nami na na czacie
Zadzwoń +48 880880606
Nie każdy. Jeśli pliki są dostępne dla danego kursu, znajdziesz je w zakładce źródła. Niektóre kursy nie posiadają źródeł ponieważ nie są potrzebne, inne nie mogły być zamieszczone np. ze względu na prawa autorskie do wykorzystania komercyjnych prac naszych autorów. Staramy się aby kursy były maksymalnie praktyczne i chętnie pokazujemy zaplecze zawodowe naszych autorów, ale niekiedy nie możemy dołączyć go w postaci źródeł.
Jak jest skonstruowany kurs?Kurs składa się z rozdziałów oraz lekcji. Staramy się, aby optymalnie kursy miały 5-7 rozdziałów po około 5-10 lekcji w każdym. W ten sposób nauka jest optymalna a podtrzymanie uwagi staje się łatwiejsze. Rekomendujemy przerabianie nie więcej niż jednego rozdziału naraz a po jego przerobieniu powtórzenie materiału we własnym zakresie.
Jak najlepiej wykorzystać kurs?Potraktuj kurs jako inspirację do własnej pracy. Tam, gdzie się da staraj się powtarzać czynności, które wykonuje autor. Nie powtarzaj ich jednak bezmyślnie - spróbuj zmodyfikować przykłady i dostosować je do swoich potrzeb. W ten sposób przyswoisz materiał jeszcze lepiej!
Jak mogę uzyskać dostęp do kursu?Możesz albo wykupić ten konkretny kurs przez koszyk, uzyskując do niego (i jego rewizji) bezterminowy dostęp, albo wykupić wariant abonamentu, który obejmuje dany kurs i w ten sposób oglądać go oraz inne materiały na platformie tak długo, jak Twój abonament jest aktywny.
Czy kurs jest aktualny?Staramy się aby wszystkie materiały na stronie były aktualne. Nie znaczy to, że kurs powstał bardzo niedawno. Często na stronie znajdziesz trochę starsze kursy, jednak regularnie wykonujemy ich rewizję i zmieniamy lekcje - czy to przez dodanie stosownych komentarzy z aktualizacją, czy poprzez nagranie danej lekcji jeszcze raz. Datę ostatniej rewizji znajdziesz w informacjach o kursie.
Czym się różni kurs od warsztatu i ścieżki?Kursy to kilku godzinne, kompleksowe opracowanie danego zagadnienia, podzielone na lekcje i rozdziały. Często uzupełniają je Warsztaty, które mają formę jednej dłuższej, praktycznej lekcji (30min-1h), natomiast ścieżki stanowią zbiór jednych i drugich materiałów - ułożoną z kursów i warsztatów playlistę, która pozwala Ci kompleksowo opanować dane zagadnienie.
Z kursów eduweb.pl korzystam od początku powstania platformy. Kursy są doskonałym rozwiązaniem dla osób, które chcą przekwalifikować się lub poszerzyć umiejętności. Praktyczne źródło wiedzy od ekspertów i praktyków z branży IT i kreatywnej.

Paweł Krzyściak
UI/UX Designer johnny10.com
Zacznij naukę w Reklama na Facebooku
-
44 lekcji wideo
-
5h 38min materiału
-
Certyfikat w ramach ścieżek
-
Dostęp z urządzeń mobilnych
Kursy które mogą Cię również zainteresować
Google Tag Manager
Filip Błajet
Google Analytics 4
Damian Rams
Budowanie Marki Osobistej
Chris KY
Marketing Automation
Mike Korba
Prowadzenie Kanału YouTube
Oscar Rak