Menu

Marketing i Biznes

Czym jest: Google?

Google, jako firma stojąca za największą i najpopularniejszą wyszukiwarką internetową, rozwija swoje własne sieci reklamowe. Ich znajomość to praktycznie obowiązkowa umiejętność dla każdej osoby prowadzącej biznes w internecie lub zajmującej się promocją i marketingiem online.

Nauka Google Ads opłaci się każdej osobie, która chce nauczyć się tworzyć skuteczne i opłacalne kampanie reklamowe z użyciem narzędzi dostarczanych przez Google. Podczas trwania kursu Google Ads dowiesz się na co zwrócić uwagę planując takie kampanie, oraz jakie miejsca reklamowe najlepiej sprawdzą się w Twoim przypadku, w zależności od tego co chcesz promować i jakie cele kampanii sobie wyznaczysz.

Podczas nauki Google przedstawimy Ci całą sieć reklamową Google, czyli nie tylko reklamy na liście wyników wyszukiwania oraz stronach internetowych, ale również reklamy w YouTube oraz reklamy w aplikacjach Android. Oprócz tego nauczysz się podstaw analityki internetowej z wykorzystaniem narzędzi oferowanych przez Google.

więcej... ukryj...

Ścieżka Google Ads

To jest podstawowa Ścieżka w ramach tej technologii. Ścieżki są przez nas starannie ułożone i umożliwiają zdobycie Certyfikatu i Odznaki.

Czas: 12 godzin 31 minut
KONTYNUUJ

Zarobki ekspertów

Stanowiska: Specjalista SEO, Copywriter, Marketing Specialist, Analityk Internetowy
Wynagrodzenia netto: 3300-7100 zł
Kto rekrutuje? WP, Domodi, Accenture, nazwa.pl, AVON, x-kom, Pracuj.pl, SWPS, GSK, RTVEuroAGD, Interia, Millenium, ING

zobacz oferty pracy
5 godzin 45 minut

Kurs Google Analytics

Analiza Stron Internetowych

Analityka internetowa jest nieodłącznym elementem działań reklamowych w sieci. Tak naprawdę każda z osób, która zajmuje się promocją w Internecie lub chce zadbać o to, by jej biznes był widoczny w sieci, powinna poznać działanie narzędzia analitycznego Google Analytics. Jeżeli chcesz świadomie podejmować trafne decyzje biznesowe na podstawie zgromadzonych danych - ten kurs jest właśnie dla Ciebie.

Karol Dziedzic

3 godziny 33 minuty

Kurs Google Tag Manager

w Praktyce

Mierzenie oraz optymalizowanie działań marketingowych to zadanie, przed jakim staje każdy przedsiębiorca - a jego rozwiązaniem jest profesjonalna analityka. Google Tag Manager, któremu poświęcony został ten kurs, umożliwi Ci skuteczne wykorzystanie narzędzi analitycznych oraz tagów śledzących. Poznanie w praktyce zagadnień dotyczących wdrażania i zarządzania analityką internetową pozwoli Ci zaoszczędzić zarówno czas, i pieniądze - i w tym właśnie pomoże Ci ten kurs.

Damian Rams

1 godzina 8 minut

Wszystko o Web Vitals

Optymalizacja Front-Endu w Praktyce

Od maja 2021 niewydajne - pod względem front-endu - strony WWW, będą najprawdopodobniej niżej pozycjonowane w wynikach wyszukiwania Google. Podczas tego warsztatu pokażę Ci przykład procesu optymalizacji niewydajnej strony od A do Z, kierując się metrykami Web Vitals (startując z noty 15/100 wg Lighthouse, osiągając wynik 90+ na mobile i desktop). Omówię krok po kroku techniki optymalizacyjne, pokazując w kodzie konkretne, praktyczne, wydajne rozwiązania.

Bartek Miś

46 minut

Google Analytics 4

Hit, czy Kit?

Nadchodzi ważna zmiana w ekosystemie Google. Jeśli posiadasz swoją stronę internetową, to niemal na pewno dotyczy także Ciebie. Choć ta zmiana wydaje się błaha, to tak naprawdę kryją się za nią poważne zmiany. Od kilku lat Google pracuje nad mową odsłoną narzędzia Google Analytics. Dla wielu sklepów internetowych i witryn to jedno z najważniejszych narzędzi do mierzenia konwersji czy stanu witryny. Pora poznać nową wersję GA oznaczoną numerem 4 i omówić jej potencjał. Podczas spotkania prześwietlamy nowego Analytics i odpowiemy na bardzo ważne pytania: - co w nim dobrego i jaki niesie potencjał dla użytkowników, - gdzie należy uważać, aby nie stracić danych - jak wygląda przejście z jednego pixela na drugi - jak odnaleźć się w nowej rzeczywistości. - co zrobić, żeby wycisnąć z GA4 jak najwięcej?

Damian Rams

35 minut

Zgodność Przetwarzania Cookies

W analityce i marketingu online

Jak wykorzystywać kody śledzące czy remarketingowe, aby nie narazić się na wysokie kary pieniężne, a jednocześnie wykorzystywać dane dla marketingu? Do 4% rocznych obrotów firmy - tyle wynosi kara za przetwarzanie plików cookies niezgodnie z wytycznymi UE. Niestety dotyczy ona nadal większość firm, które nadal wykorzystują proste paski zgody na cookies i uruchamiają kody trackujące z narzędzi typu Google Analytics, Facebook Ads, Google Ads i innych systemów reklamowych niezależnie od uzyskanych zgód.

Mateusz Rydlewski

}