Schematy Kreatywne w Komunikacji

Schematy kreatywne w komunikacji

Koszyk Koszyk
  • Opis
  • Recenzje
  • Autor
  • Transkrypt
  • Pytania i odpowiedzi
  • QA

0 ocen

Jeżeli stoisz przed wyzwaniem wprowadzenia nowego produktu na rynek, chcesz polepszyć wizerunek już istniejącej marki i jak skutecznie komunikować się z obecnymi i przyszłymi klientami - to warsztat dla Ciebie! Doświadczony specjalista z zakresu brandingu, Paweł Tkaczyk, opowie Ci o tym, jak ważne jest budowanie opowieści o swoim produkcie i jak robić to w profesjonalny sposób. Dowiesz się, jakie są sprawdzone schematy komunikacji i jak zaprezentować swój produkt lub usługę w taki sposób, by zachęcić do Twojej marki nowe osoby. Dzięki temu osiągniesz lepsze rezultaty a Twoje działania będą zaplanowane w zorganizowany sposób, co pomoże uniknąć Ci kilku najczęstszych błędów przedsiębiorców.

Autor: Pawel Tkaczyk

Cześć, nazywam się Paweł Tkaczyk i zarabiam na życie opowiadaniem historii.<br> Napisałem dwie książki: „Zakamarki marki” oraz „Grywalizacja” – obie znalazły się na pierwszym miejscu listy bestsellerów OnePress, „Zakamarki marki” zdobyły tytuł Marketingowej książki roku 2011. <br><br> Czasem opowiadam historie przed salą pełną ludzi – jestem mówcą publicznym, którego firmy i organizatorzy wynajmują, by zainspirować tłum. Mówię im o budowaniu silnej marki, nowoczesnym marketingu, psychologii konsumenta, mediach społecznościowych czy grywalizacji. Prowadzę też wykłady i szkolenia w ramach współpracy z firmami w całej Polsce. Wśród moich klientów są m.in. Akademia im. Leona Koźmińskiego w Warszawie, Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie, Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu… Firmy, które szkoliłem to m.in. Credit Agricole, Citibank, Sanofi Aventis czy Hama. <br><br> Najczęściej jednak pomagam moim Klientom w opowiedzeniu ich historii. Moja firma – MIDEA – zajmuje się budowaniem silnych marek. Pracowaliśmy m.in. z Agorą, Grupą Allegro, Diners Club International… Głęboko wierzę, że dobra marka to świetnie opowiedziana historia.

Cześć, nazywam się Paweł Tkaczyk i zarabiam na życie opowiadaniem historii.<br> Napisałem dwie książki: „Zakamarki marki” oraz „Grywalizacja” – obie znalazły się na pierwszym miejscu listy bestsellerów OnePress, „Zakamarki marki” zdobyły tytuł Marketingowej książki roku 2011. <br><br> Czasem opowiadam historie przed salą pełną ludzi – jestem mówcą publicznym, którego firmy i organizatorzy wynajmują, by zainspirować tłum. Mówię im o budowaniu silnej marki, nowoczesnym marketingu, psychologii konsumenta, mediach społecznościowych czy grywalizacji. Prowadzę też wykłady i szkolenia w ramach współpracy z firmami w całej Polsce. Wśród moich klientów są m.in. Akademia im. Leona Koźmińskiego w Warszawie, Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie, Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu… Firmy, które szkoliłem to m.in. Credit Agricole, Citibank, Sanofi Aventis czy Hama. <br><br> Najczęściej jednak pomagam moim Klientom w opowiedzeniu ich historii. Moja firma – MIDEA – zajmuje się budowaniem silnych marek. Pracowaliśmy m.in. z Agorą, Grupą Allegro, Diners Club International… Głęboko wierzę, że dobra marka to świetnie opowiedziana historia.

5

Średnia ocen autora

Ten kurs nie posiada jeszcze transkryptu. Choć bardzo się staramy, wygenerowanie transkryptów do wszystkich kursów jest bardzo czasochłonne. W wielu przypadkach wymaga zaangażowania drogiego oprogramowania i godzin pracy przy poprawianiu transkryptu tak, aby był on możliwie jak najlepszy.

Zależy nam na tym, aby przygotować transkrypty do wszystkich naszych treści. To jedyny sposób dla osób niedosłyszących, aby mogły wygodnie uczyć się technologii. Poza tym, transkrypty ułatwiają skanowanie kursu w poszukiwaniu informacji i jego indeksowanie.

Szukamy osób, które mogłyby nam pomóc w poprawianiu transkryptów. Jeśli masz chwilę wolnego czasu i interesuje Cię dany kurs, w zamian za taką pomoc chętnie udostępnimy Ci wybrany materiał. Wyślij swoje zgłoszenie tutaj, jeśli możesz pomóc nam rozwijać platformę.

  • Informacje
  • Lekcje

Autor: Pawel Tkaczyk

Czas: 45 minut

  • Certyfikat w ramach Ścieżki
  • Dostęp z urządzeń przenośnych
  • Licencje dla firm i szkół
Podaruj w prezencie

Schematy kreatywne w komunikacji

  • Schematy kreatywne w komunikacji

}