- Opis
- Transkrypt
- Pytania i odpowiedziQA
Analityka i SEO - Raportowanie
Opis
Wprowadzenie
W tej ścieżce poznasz nowoczesne narzędzia do analityki internetowej, co pozwoli Ci na śledzenie skuteczności działań marketingowych lub sprawdzanie zachowań użytkowników. W trakcie kursów z tej ścieżki dowiesz się, jak uruchomić analitykę na stronie internetowej, na co zwracać szczególną uwagę przy analizowaniu zgromadzonych danych i jak wykorzystać pozyskane w ten sposób informacje na swoją korzyść. Będziemy pracować z systemem Google Analytics i pokażemy Ci zalety oraz ograniczenia tego rozwiązania. Duża część tej ścieżki jest również poświęcona optymalizacji stron pod szerokie zagadnienie SEO – dzięki czemu nauczysz się tworzyć i prowadzić witryny w taki sposób, aby były chętnie wyświetlane przez wyszukiwarki internetowe i zajmowały wysokie pozycje w Google.
Transkrypt
Ten kurs nie posiada jeszcze transkryptu. Choć bardzo się staramy, wygenerowanie transkryptów do wszystkich kursów jest bardzo czasochłonne. W wielu przypadkach wymaga zaangażowania drogiego oprogramowania i godzin pracy przy poprawianiu transkryptu tak, aby był on możliwie jak najlepszy.
Zależy nam na tym, aby przygotować transkrypty do wszystkich naszych treści. To jedyny sposób dla osób niedosłyszących, aby mogły wygodnie uczyć się technologii. Poza tym, transkrypty ułatwiają skanowanie kursu w poszukiwaniu informacji i jego indeksowanie.
Szukamy osób, które mogłyby nam pomóc w poprawianiu transkryptów. Jeśli masz chwilę wolnego czasu i interesuje Cię dany kurs, w zamian za taką pomoc chętnie udostępnimy Ci wybrany materiał. Wyślij swoje zgłoszenie tutaj, jeśli możesz pomóc nam rozwijać platformę.