Concept Artysta w Game Devie

Jak zbudować portfolio i dostać pracę?

Koszyk Koszyk
  • Opis
  • Recenzje
  • Autor
  • Transkrypt
  • Pytania i odpowiedzi
  • QA

0 ocen

Marzysz o pracy jako concept art w branży game dev? Nie możesz spać kiedy zobaczysz w głowie nową grafikę i chcesz zostać częścią branży gier? W tym wideo zmierzymy się z tematem budowy portfolio i zdobycia pracy w gamedevie. W czasie tego spotkania: - opowiem jaką drogę przebyli moi kursanci, szukając pracy przy grach. Dowiecie się, z czym się mierzyć i o co warto zadbać - dowiesz się jak zbudować portfolio, aby miało większe szanse być zauważonym, przez potencjalnego pracodawcę. Dzięki temu zwiększysz szansę na znalezienie pracy w zawodzie artysty koncepcyjnego i pracy przy grach - przybliżę jakie cechy warto mieć, startując na artystę koncepcyjnego i dlaczego nie powinno się udawać kogoś innego - wytłumaczę, dlaczego osobowość i charakter kandydata są często ważniejsze niż jego warsztat - odpowiem też na wszystkie pytania i wątpliwości, które być może masz teraz na drodze rozwijania Twojej kariery Concept Artysty - zaprezentuję najnowszy kurs [Concept Art Master](https://www.conceptartmaster.pl/) i wyjaśnię, jak możesz uprościć swoją drogę, bazując na historiach dziesiątek naszych absolwentów!

Autor: Pawel Graniak

Twórca konceptów postaci, autor scenariuszy, game designer. Z wykształcenia projektant. Specjalista od komunikacji wizualnej. <br><br> Biegle posługuje się zarówno technikami tradycyjnymi jak i cyfrowymi (digital painting). Tworzy projekty na potrzeby gier komputerowych, komiksów i filmów animowanych. Autor konceptów i okładek do gier komputerowych. Ilustruje gry planszowe i karciane. Pracował w wydawnictwach prasowych, książkowych, potem jako dyrektor artystyczny w agencjach reklamowych. Aktualnie pracuje jako game designer w Burning Knight Studio. Tworzy scenariusze, dialogi, fabuły, mechaniki, bestiariusze i balansuje gry.

Twórca konceptów postaci, autor scenariuszy, game designer. Z wykształcenia projektant. Specjalista od komunikacji wizualnej. <br><br> Biegle posługuje się zarówno technikami tradycyjnymi jak i cyfrowymi (digital painting). Tworzy projekty na potrzeby gier komputerowych, komiksów i filmów animowanych. Autor konceptów i okładek do gier komputerowych. Ilustruje gry planszowe i karciane. Pracował w wydawnictwach prasowych, książkowych, potem jako dyrektor artystyczny w agencjach reklamowych. Aktualnie pracuje jako game designer w Burning Knight Studio. Tworzy scenariusze, dialogi, fabuły, mechaniki, bestiariusze i balansuje gry.

5

Średnia ocen autora

Ten kurs nie posiada jeszcze transkryptu. Choć bardzo się staramy, wygenerowanie transkryptów do wszystkich kursów jest bardzo czasochłonne. W wielu przypadkach wymaga zaangażowania drogiego oprogramowania i godzin pracy przy poprawianiu transkryptu tak, aby był on możliwie jak najlepszy.

Zależy nam na tym, aby przygotować transkrypty do wszystkich naszych treści. To jedyny sposób dla osób niedosłyszących, aby mogły wygodnie uczyć się technologii. Poza tym, transkrypty ułatwiają skanowanie kursu w poszukiwaniu informacji i jego indeksowanie.

Szukamy osób, które mogłyby nam pomóc w poprawianiu transkryptów. Jeśli masz chwilę wolnego czasu i interesuje Cię dany kurs, w zamian za taką pomoc chętnie udostępnimy Ci wybrany materiał. Wyślij swoje zgłoszenie tutaj, jeśli możesz pomóc nam rozwijać platformę.

  • Informacje
  • Lekcje

Autor: Pawel Graniak

Czas: 48 minut

Aktualizacja: 17.11.2022

  • Certyfikat w ramach Ścieżki
  • Dostęp z urządzeń przenośnych
  • Licencje dla firm i szkół
Podaruj w prezencie

Concept Artysta w Game Devie

  • Jak zbudować portfolio i dostać pracę?

}