Kurs Concept Art

Wprowadzenie

Lekcje

Ten kurs nie posiada jeszcze transkryptu. Choć bardzo się staramy, wygenerowanie transkryptów do wszystkich kursów jest bardzo czasochłonne. W wielu przypadkach wymaga zaangażowania drogiego oprogramowania i godzin pracy przy poprawianiu transkryptu tak, aby był on możliwie jak najlepszy.

Zależy nam na tym, aby przygotować transkrypty do wszystkich naszych treści. To jedyny sposób dla osób niedosłyszących, aby mogły wygodnie uczyć się technologii. Poza tym, transkrypty ułatwiają skanowanie kursu w poszukiwaniu informacji i jego indeksowanie.

Szukamy osób, które mogłyby nam pomóc w poprawianiu transkryptów. Jeśli masz chwilę wolnego czasu i interesuje Cię dany kurs, w zamian za taką pomoc chętnie udostępnimy Ci wybrany materiał. Wyślij swoje zgłoszenie tutaj, jeśli możesz pomóc nam rozwijać platformę.

  • Informacje
  • Lekcje
Wykup w abonamencie od 79zł
Przetestuj za darmo przez 7 dni!

Autor: Pawel Graniak

Czas: 7 godzin

  • Certyfikat w ramach Ścieżki
  • Dostęp z urządzeń przenośnych
  • Licencje dla firm i szkół
Podaruj w prezencie

Wstęp do Concept Artu

  • Wprowadzenie

  • Storytelling - historia w obrazie

  • Postać mężczyzny

  • Postać kobiety

Digital Painting - Warsztat

  • Pędzle podstawowe

  • Pędzle i blendowanie

  • Pędzle zaawansowane

  • Tworzenie własnych pędzli

Historia i atrybuty

  • Osobowość postaci

  • 3 typy somatyczne i kontrapost

  • Projektowanie atrybutów

Pierwszy projekt - Orczy topór

  • Technika Czarnej Plamy

  • Wstępny render w skali szarości

  • Określenie detali

  • Dopracowywanie szczegółów

  • Praca z teksturą

Zaawansowana anatomia

  • Szybka konstrukcja postaci

  • Anatomia głowy - teoria

  • Anatomia głowy w praktyce

  • Linia przepływu energii i dynamiczne pozy

Drugi projekt - Concept Art z Baśni

  • Czerwony Kapturek - Wstępny szkic

  • Blokowanie barw

  • Detale

  • Szkicowanie postaci Gajowego

  • Wstępny rendering

  • Twarz i detale

  • Tworzenie szkicu Wilka

  • Nakładanie koloru

  • Ostatnie szlify

Trzeci projekt - Kucharka ze statku piratów

  • Szkice początkowe

  • Projektowanie opowieści

  • Technika Wypalania Świateł

  • Rendering postaci

  • Światłocień i kolor

  • Wydobywanie światłocieni - speed painting

  • Kontekst i tło dla postaci

Czwarty projekt - Czarodziej

  • Kolorowanie czarno-białej postaci

  • Przyspieszony proces kolorowania

  • Dodawanie tła

  • Ostatnie szlify