Kurs Photoshop i ZBrush

Wprowadzenie

Koszyk Koszyk
  • Opis
  • Recenzje
  • Autor
  • Transkrypt
  • Pytania i odpowiedzi
  • QA

2 ocen

Wprowadzenie

Wejdź na najwyższy poziom pracy z grafiką i ilustracją dzięki wykorzystaniu potencjału fantastycznych aplikacji Photoshop i ZBrush. Połącz magię postprodukcji w Photoshop i wolności tworzenia obiektów 3D aby uzyskać powalające efekty i przewyższyć oczekiwania klientów, przy okazji odkrywając sekrety światowej klasy ilustratora, Wojciecha Magierskiego.

  1. Kompleksowe omówienie dwóch projektów wykonanych w ZBrush i Photoshop
  2. Podstawy grafiki 3D oraz programu ZBrush
  3. Zbiór ciekawych porad, technik pracy i sztuczek
  4. "Wiedze tajemna" Wojciecha Magierskiego
  5. Przydatne zasoby sieci, z których pobierzesz tekstury i modele
  6. Zbiór porad dotyczacych popularnych narzedzi Photoshopa

Poison Beats

Kolejny projekt to Poison Beats, który powstał bez wykorzystania stocków, wyłącznie z pomocą 3D oraz Photoshopa. W tej części skoncentrujemy się na obróbce modeli 3D z Cinema 4D oraz ZBrush a także na wykończeniu pracy w Photoshop. Skorzystamy także z gotowych modeli i źródeł, które przyspieszą i wspomogą naszą pracę. Połączenie dwóch aplikacji pomoże nam zbudować autorski i oryginalny projekt, który znalazł uznanie w gronie redaktorów popularnego magazynu dla designerów New Webpic i pojawił się na jego okładce!

Grafika 3D i ZBrush

W pierwszej części kursu poznasz także niezbędne podstawy pracy z grafiką 3D oraz aplikacją ZBrush, która jest jednym z najbardziej popularnych i przyjaznych w obsłudze programów do pracy z tym rodzajem grafiki. ZBrush jest zwłaszcza bardzo często wybierany przez artystów cyfrowych i ilustratorów, ponieważ w przeciwieństwie do aplikacji jak 3D Studio Max czy Maya, oferuje mniej "inżynierskie" podejście do tworzonych modeli, a bardziej nastawione na wizualny, konkretny efekt. Graficy znajdą w nim przyjazne narzędzia, które znają z innych aplikacji i między innymi genialne, intuicyjne pędzle, tekstury czy Shadow Box. Dzięki temu każdy, kto pracuje z grafiką będzie czuł się w ZBrush doskonale, a w kursie omówimy jego najważniejsze narzędzia tak, abyście mogli szybko i płynnie rozpocząć pracę.

Wspaniałe możliwości aplikacji 3D wspomagające grafika

Odkrywanie świata 3D stawia to nowe wyzwanie dla grafików, które coraz częściej staje się standardem naszej pracy, ale także oferuje niespotykane dotąd możliwości. Wolność i przestrzeń tworzenia ogranicza tylko Twoja wyobraźnia a czas poświęcony na poszukiwania odpowiednich materiałów na popularnych stock’ach możesz poświęcić na tworzenie modeli idealnie odpowiadających Twoim wymaganiom.

Podsumowując, kurs zawiera między innymi:

  • Kompleksowe omówienie dwóch projektów wykonanych w ZBrush i Photoshop
  • Podstawy grafiki 3D oraz programu ZBrush
  • Zbiór ciekawych porad, technik pracy i sztuczek
  • "Wiedzę tajemną" Wojciecha Magierskiego
  • Przydatne zasoby sieci, z których pobierzesz tekstury i modele
  • Zbiór porad dotyczących popularnych narzędzi Photoshopa
  • I wiele, wiele więcej!

Dla kogo jest ten kurs?

Kurs Photoshop i ZBrush, to pozycja obowiązkowa dla każdej osoby, która pracuje w Photoshop. Przygotowany został z myślą o osobach, które dobrze opanowały podstawy programu, lub wykorzystują Photoshopa w swojej codziennej pracy. Osobom początkującym zdecydowanie polecamy wcześniejsze przerobienie Kursu Photoshop - Techniki Pracy, Kursu Photoshop dla Designerów, oraz Kursu Photoshop - Techniki Zaawansowane. Szczególnie polecamy także Kurs Photoshop Masterclass. Wszystkie te materiały składają się na Kompendium Photoshop, które jest kompleksowym i jedynym tego rodzaju zestawem materiałów do nauki Adobe Photoshop w sieci. Jeśli znasz świetnie Photoshop i korzystasz z niego na co dzień, ten kurs pozwoli Ci podejrzeć warsztat i zajrzeć za kulisy prac świetnego grafika Wojciecha Magierskiego. Nie jest natomiast wymagana wiedza z 3D oraz ZBrush, gdyż poznamy go od podstaw.

Dlaczego wybrać właśnie ten kurs?

  1. Kurs wideo to najbardziej efektywna a zarazem najprzyjemniejsza forma nauki. Jest on tak prowadzony, byś cały czas mógł go śledzić z zainteresowaniem i zaangażowaniem, a także czerpać satysfakcję ze zdobytej wiedzy!
  2. Wiedza, którą otrzymujesz w tym kursie, to nie tylko sucha teoria, ale również wskazówki od praktyka z wieloletnim doświadczeniem, dzięki którym dużo łatwiej będzie Ci opanować materiał i pracować efektywniej.
  3. Uczysz się na praktycznych przykładach. Kurs, który masz przed sobą to esencja praktycznej wiedzy i doświadczenia a także wzorów, które oszczędzą Ci godziny pracy i poszukiwań.

Autor: Wojciech Magierski

Wojciech Magierski - ilustrator, artysta cyfrowy - urodził się w 1983 r. Na co dzień mieszka i pracuje w Krakowie. Jego ilustracje publikowane są w magazynach graficznych na całym świecie. W dosyć krótkiej karierze zawodowej osiągnął m.in. dwa znaczące sukcesy - jego projekty zostały zamieszczone na okładkach magazynów Advanced Photoshop w Wielkiej Brytanii oraz Computer Arts w Polsce. Pisze lekcje i nagrywa kursy video dla młodszego pokolenia grafików. W swojej twórczości koncentruje się na fotomanipulacjach i ilustracjach cyfrowych. Jest aktywnym uczestnikiem międzynarodowego kolektywu graficznego Slashthree i polskiego kolektywu Goverdose. Jego portolio znajduje się na stronie www.magierski.pl.

Wojciech Magierski - ilustrator, artysta cyfrowy - urodził się w 1983 r. Na co dzień mieszka i pracuje w Krakowie. Jego ilustracje publikowane są w magazynach graficznych na całym świecie. W dosyć krótkiej karierze zawodowej osiągnął m.in. dwa znaczące sukcesy - jego projekty zostały zamieszczone na okładkach magazynów Advanced Photoshop w Wielkiej Brytanii oraz Computer Arts w Polsce. Pisze lekcje i nagrywa kursy video dla młodszego pokolenia grafików. W swojej twórczości koncentruje się na fotomanipulacjach i ilustracjach cyfrowych. Jest aktywnym uczestnikiem międzynarodowego kolektywu graficznego Slashthree i polskiego kolektywu Goverdose. Jego portolio znajduje się na stronie www.magierski.pl.

5

Średnia ocen autora

Ten kurs nie posiada jeszcze transkryptu. Choć bardzo się staramy, wygenerowanie transkryptów do wszystkich kursów jest bardzo czasochłonne. W wielu przypadkach wymaga zaangażowania drogiego oprogramowania i godzin pracy przy poprawianiu transkryptu tak, aby był on możliwie jak najlepszy.

Zależy nam na tym, aby przygotować transkrypty do wszystkich naszych treści. To jedyny sposób dla osób niedosłyszących, aby mogły wygodnie uczyć się technologii. Poza tym, transkrypty ułatwiają skanowanie kursu w poszukiwaniu informacji i jego indeksowanie.

Szukamy osób, które mogłyby nam pomóc w poprawianiu transkryptów. Jeśli masz chwilę wolnego czasu i interesuje Cię dany kurs, w zamian za taką pomoc chętnie udostępnimy Ci wybrany materiał. Wyślij swoje zgłoszenie tutaj, jeśli możesz pomóc nam rozwijać platformę.

  • Informacje
  • Lekcje

Autor: Wojciech Magierski

Czas: 5 godzin 1 minut

Wersja: Ps CS4+, ZBrush 4R6

Aktualizacja: 22.05.2020

  • Certyfikat w ramach Ścieżki
  • Dostęp z urządzeń przenośnych
  • Licencje dla firm i szkół
Podaruj w prezencie

Wstęp do kursu

  • Wprowadzenie

Podstawy ZBrush

  • Podstawy ZBrush

  • Tekstura Alpha w ZBrush

  • ZSpheres w programie ZBrush

  • Korzystanie z Pędzli

  • Inne ważne narzędzia programu ZBrush

Ilustracja Annual Design Awards

  • Modelowanie dłoni w ZBrush

  • Ustawienia pozycji dłoni

  • Tworzenie modelu skały

  • Tworzymy ilustrację w Photoshop

Ilustracja Poison Beats

  • Wprowadzenie do Poison Beats

  • Wykorzystanie Shadow Box'a

  • Pierwsze zadania w Photoshop

  • Praca z Polygroups i modelem czaszki

  • Elementy kompozycji w Photoshop

  • Finalna ilustracja w Photoshop

}