- Opis
- Transkrypt
- Pytania i odpowiedziQA
Grafika w 3D - Modelowanie 3D cz.1
Opis
Wprowadzenie
Ta ścieżka pozwoli Ci odkryć tajniki grafiki 3D w zaawansowanych projektach i z użyciem profesjonalnych narzędzi. W ramach tej ścieżki poznasz techniki pracy z grafiką 3D zarówno na potrzeby filmu i animacji, grafiki koncepcyjnej, jak i szeroko pojętych zastosowań związanych z modelowaniem 3D. Poznasz takie narzędzia jak ZBrush, MODO, połączysz je z Photoshopem i Illustratorem. Będziesz modelować skomplikowane postacie i inne modele, które wykorzystać będzie można później zarówno w grach komputerowych, animacjach filmowych, jak i przy tworzeniu mockupów oraz skomplikowanych ilustracji. Wszystkiego tego dowiesz się od artystów mogących pochwalić się sukcesami na całym świecie, realizujących kampanie dla największych firm, których dzieła trafiały na okładki magazynów takich jak Photoshop Magazine czy Computer Arts.
Transkrypt
Ten kurs nie posiada jeszcze transkryptu. Choć bardzo się staramy, wygenerowanie transkryptów do wszystkich kursów jest bardzo czasochłonne. W wielu przypadkach wymaga zaangażowania drogiego oprogramowania i godzin pracy przy poprawianiu transkryptu tak, aby był on możliwie jak najlepszy.
Zależy nam na tym, aby przygotować transkrypty do wszystkich naszych treści. To jedyny sposób dla osób niedosłyszących, aby mogły wygodnie uczyć się technologii. Poza tym, transkrypty ułatwiają skanowanie kursu w poszukiwaniu informacji i jego indeksowanie.
Szukamy osób, które mogłyby nam pomóc w poprawianiu transkryptów. Jeśli masz chwilę wolnego czasu i interesuje Cię dany kurs, w zamian za taką pomoc chętnie udostępnimy Ci wybrany materiał. Wyślij swoje zgłoszenie tutaj, jeśli możesz pomóc nam rozwijać platformę.