Masz już konto? Zaloguj się
  • Opis
  • Transkrypt
  • QA

Wprowadzenie

Sciezka nowoczesnego front-end Developera

Ten kurs nie posiada jeszcze transkryptu. Choć bardzo się staramy, wygenerowanie transkryptów do wszystkich kursów jest bardzo czasochłonne. W wielu przypadkach wymaga zaangażowania drogiego oprogramowania i godzin pracy przy poprawianiu transkryptu tak, aby był on możliwie jak najlepszy.

Zależy nam na tym, aby przygotować transkrypty do wszystkich naszych treści. To jedyny sposób dla osób niedosłyszących, aby mogły wygodnie uczyć się technologii. Poza tym, transkrypty ułatwiają skanowanie kursu w poszukiwaniu informacji i jego indeksowanie.

Szukamy osób, które mogłyby nam pomóc w poprawianiu transkryptów. Jeśli masz chwilę wolnego czasu i interesuje Cię dany kurs, w zamian za taką pomoc chętnie udostępnimy Ci wybrany materiał. Wyślij swoje zgłoszenie tutaj, jeśli możesz pomóc nam rozwijać platformę.

  • Informacje
  • Źródła
  • Lekcje
  • Notatki
  • Asystent
  • Informacje
  • Lekcje

Ścieżka: Front-end Developer z UX

  • Certyfikat w ramach Ścieżki

  • Dostęp z urządzeń przenośnych

  • Licencje dla firm i szkół

Wstęp

Wprowadzenie

9:57

Czym jest JavaScript?

6:53

JavaScript a jQuery

2:20

JavaScript poza przeglądarką

3:18

Wstawianie skryptów na stronę WWW

4:43

Typy danych i operatory

Do czego służą zmienne?

4:10

Tworzenie zmiennych

8:46

Tekstowy typ danych

5:51

Liczbowy typ danych

3:36

Prawda, fałsz i wartości prawdziwe oraz fałszywe

5:14

null vs. undefined

5:32

Operatory arytmetyczne

8:49

Operatory porównania

8:28

Operatory logiczne

7:52

Inkrementacja i dekrementacja

5:13

Instrukcje warunkowe

Do czego służą instrukcje warunkowe?

2:58

Instrukcja if

6:52

Skrócony zapis if

3:45

Instrukcja switch

5:34

Pętle

Do czego służą pętle?

3:51

Pętla while

7:41

Pętla do while

2:34

Pętla for

4:14

Pętla for in

4:16

Przerywanie lub kontynuacja pętli

7:30

Obiekty

Czym są obiekty?

3:12

Tworzenie obiektów i praca z właściwościami

9:24

Funkcje jako metody obiektów

4:02

Porównywanie obiektów

3:05

Tablice

Do czego służą tablice?

3:24

Tworzenie tablic jedno i wielowymiarowych

8:11

Dodawanie elementów do tablicy

6:02

Usuwanie elementów tablicy

8:00

Sortowanie elementów tablicy

9:03

Używanie pętli na tablicach

8:00

Metody tablic

13:59

Funkcje

Do czego służą funkcje?

1:43

Tworzenie funkcji

9:49

Zwracanie wartości

6:42

Parametry funkcji

10:01

Zakres zmiennych

10:31

Zmienna arguments

8:20

Funkcje anonimowe

6:51

Wbudowane funkcje JavaScript

6:04

Wbudowane obiekty JavaScript

Obiekt String

13:10

Obiekt Number

5:44

Obiekt Boolean

2:56

Obiekt Array

3:10

Obiekt Function

6:39

Obiekt Math

4:00

Obiekt Date

11:00

Obiekt RegExp

4:32

Pozostałe obiekty

1:53

Obsługa wyjątków

Blok try catch

6:28

Zgłaszanie własnych błędów

7:05

Obiektowy Model Dokumentu

Czym jest DOM?

5:59

DOM API a JavaScript

8:03

Obiekt window

Globalny obiekt window

6:53

Obiekt navigator

3:17

Obiekt screen

1:34

Obiekt location

2:53

setTimeout i setInterval

9:56

Wyszukiwanie elementów na stronie

Metody przeszukiwania drzewa DOM

13:01

Tworzenie nowych elementów HTML

Tworzenie elementów HTML

4:22

Wstawianie i usuwanie elementów ze strony

7:39

Tworzenie fragmentu dokumentu

4:58

Relacje między elementami

6:46

Praca z atrybutami

6:31

Praca z klasami CSS

4:05

Inne właściwości elementów

4:36

Praca z treścią elementów HTML

innerHTML, outerHTML oraz textContent

6:41

Wartości pól formularza

8:41

Manipulacja stylami CSS elementów

Praca ze stylami CSS elementów

9:46

Geometria elementów HTML

Współprzędne położenia elementu

6:06

Wymiary elementu

6:52

Pozycje suwaków

3:24

Zdarzenia DOM

Czym są zdarzenia?

5:40

Przypisywanie i usuwanie zdarzeń dla elementów

7:48

Obiekt event i target

5:41

Czym jest “bubbling”

4:18

Czym jest “capturing”?

4:58

Zapobieganie domyślnej akcji przeglądarki

7:40

Zdarzenie DomContentLoaded i load

6:26

Debugowanie kodu

Typy błędów w JavaScript

3:13

Debugowanie kodu JavaScript

9:42

Praktyczny projekt 1

Losowanie Dużego Lotka

15:32

Praktyczny projekt 2

Sortowanie tabeli po kolumnach cz. 1

15:32

Sortowanie tabeli po kolumnach cz. 2

10:01

Praktyczny projekt 3

Walidacja formularza cz. 1

12:58

Walidacja formularza cz. 2

13:30

Praktyczny projekt 4

Powrót do góry strony

11:54

Praktyczny projekt 5

Tooltip

24:58

Tips & Tricks w JavaScript

Trick1 - Konwersja na prawde/falsz

1:23

Trick2 - Warunkowe przypisywanie wyrazen

1:04

Trick3 - Generowanie powtarzajacego sie ciagu znaków

1:05

Trick4 - Odwrócenie tekstu

1:01

Trick5 - Warunkowe wywolywanie funkcji

1:14

Trick6 - Zwracanie wielu wartosci z funkcji

0:34

Trick7 - Etykietowanie petli

1:46

Trick8 - Przetasowanie tablicy

0:51

Trick9 - Powiekszenie pierwszej litery tekstu

0:45

Trick10 - Porównanie dwóch dat

0:51

Zakończenie

Co dalej?

8:43

Podsumowanie

1:25