Tworzenie gier w Unity - Flappy Bird

Lekcje
  • Opis
  • Recenzje
  • Autor
  • Transkrypt

2 ocen

Lubię to! 336

W tym Warsztacie krok po kroku i od podstaw pokażemy w jaki sposób stworzyć swoją pierwszą grę, na bazie znanej gry Flappy Bird. Będziemy korzystali z gotowych assetów, przygotowanych wcześniej przez naszego grafika. Celem warsztatu będzie przygotowanie kompletnego produktu, gotowego do wydania i umieszczenia na wirtualnych półkach.

Na warsztat zaprasza Jakub Siwek!

8 godzin

Kurs Tworzenie Gier w Unity
w Praktyce

W tym kursie zaprezentujemy Ci konkretny, sprawdzony schemat tworzenia gier komputerowych. Odchodzenie od niego może skutkować sporymi opóźnieniami ze strony wykonawcy, a w najgorszym przypadku – nawet niedokończeniem projektu. Naszym celem jest przedstawienie kilku niezawodnych kroków w tworzeniu od zera gry komputerowej. Zobaczysz, na jakie przeszkody powinien uważać początkujący deweloper. Pod koniec kursu będziesz miał możliwość bardzo łatwego, samodzielnego rozbudowania projektu gry tworzonej w trakcie lekcji, czyli klasycznego space shootera!

Jakub Siwek

8 godzin

Kurs Tworzenie Gier w Unity
od Podstaw

Chcesz rozpocząć swoją przygodę z tworzeniem gier na pc, mobile oraz web? Unity świetnie się to tego nadaje a przy tym jest przyjazne dla początkujących. W Kursie pokażemy Ci jak stworzyć najważniejsze funkcjonalności inspirowane popularną grą Pokemon GO, bazując na silniku Unity. Naszą grę przetestujemy na telefonie z systemem Android. Przy okazji poznawania złożonych, ciekawych zagadnień, jak wirtualna rzeczywistość oraz GPS, wyjaśnimy Ci także od podstaw techniki pracy z Unity. Do dzieła!

Jakub Siwek

100 minut

Tworzenie gier w Unity - Icy Tower cz3

W tym warsztacie kontynuujemy zaczętą w zeszłym tygodniu serię tworzenia gier za pomocą Unity. Tym razem przygotujemy bardziej zaawansowany tytuł niż Flappy Bird, czyli grę Icy Tower. Celem warsztatu będzie przygotowanie projektu w taki sposób, aby Designer był w stanie samemu balansować grę, bez konieczności ingerowania w kod aplikacji.<br><br> W ostatniej części dodamy możliwość skakania przez platformy, poprawimy interakcję z platformą, napiszemy generator platform, dodamy zliczanie wyniku, koniec gry, UI pokazujący wynik, restartowanie gry oraz na koniec napiszemy boost do skakania, kiedy gracz się porusza.<br><br> Na warsztat zaprasza Jakub Siwek!

Jakub Siwek

60 minut

Tworzenie gier w Unity - Icy Tower cz2

W tym warsztacie kontynuujemy zaczętą w zeszłym tygodniu serię tworzenia gier za pomocą Unity. Tym razem przygotujemy bardziej zaawansowany tytuł niż Flappy Bird, czyli grę Icy Tower. Celem warsztatu będzie przygotowanie projektu w taki sposób, aby Designer był w stanie samemu balansować grę, bez konieczności ingerowania w kod aplikacji.<br><br> W drugiej części stworzymy mapę, która będzie zapętlała się w nieskończoność, oraz stworzymy platformę, która będzie generowana z podanych modułów i parametrów. <br><br> Na warsztat zaprasza Jakub Siwek!

Jakub Siwek

60 minut

Tworzenie gier w Unity - Icy Tower cz1

W tym warsztacie kontynuujemy zaczętą w zeszłym tygodniu serię tworzenia gier za pomocą Unity. Tym razem przygotujemy bardziej zaawansowany tytuł niż Flappy Bird, czyli grę Icy Tower. Celem warsztatu będzie przygotowanie projektu w taki sposób, aby Designer był w stanie samemu balansować grę, bez konieczności ingerowania w kod aplikacji.<br><br> W pierwszej części warsztatu przygotujemy wszystkie animacje gracza oraz stworzymy drzewo definiujące przejścia pomiędzy tymi animacjami. Do tego stworzymy skrypt, który będzie miał za zadanie sterować graczem.<br><br> Na warsztat zaprasza Jakub Siwek!

Jakub Siwek

Autor: Jakub Siwek

Game Developer

Twórca gier i aplikacji. Od 4 lat związany z technologią Unity i C#. Wielokrotny uczestnik i prelegent konferencji gamedevowych. Aktualnie pracuje dla firmy Mythic Owl. Aktywny członek Koła Naukowego Twórców Gier Polygon na Politechnice Warszawskiej, natomiast od 2 lat prezes Stowarzyszenia Twórców Gier Polygon. W swoim portfolio ma ukończone projekty oparte o technologie rozszerzonej rzeczywistości oraz na platformy takie jak: Web, PC, iOS, Android.

Recenzje

5

2 dodanych ocen

2017-01-12

Prowadzący nie mówi wyraźnie tylko pod nosem.

Jan Nowak

2018-11-30

1:07:51

Paweł Bytof-Sudolski

Ten kurs nie posiada jeszcze transkryptu. Choć bardzo się staramy, wygenerowanie transkryptów do wszystkich kursów jest bardzo czasochłonne. W wielu przypadkach wymaga zaangażowania drogiego oprogramowania i godzin pracy przy poprawianiu transkryptu tak, aby był on możliwie jak najlepszy.

Zależy nam na tym, aby przygotować transkrypty do wszystkich naszych treści. To jedyny sposób dla osób niedosłyszących, aby mogły wygodnie uczyć się technologii. Poza tym, transkrypty ułatwiają skanowanie kursu w poszukiwaniu informacji i jego indeksowanie.

Szukamy osób, które mogłyby nam pomóc w poprawianiu transkryptów. Jeśli masz chwilę wolnego czasu i interesuje Cię dany kurs, w zamian za taką pomoc chętnie udostępnimy Ci wybrany materiał. Wyślij swoje zgłoszenie tutaj, jeśli możesz pomóc nam rozwijać platformę.

  • Informacje
  • Lekcje
Wykup w abonamencie od 79zł
Przetestuj za darmo przez 7 dni!

Autor: Jakub Siwek

Czas:

Wersja:

  • Pliki źródłowe
  • Certyfikat Ukończenia
  • Dostęp z urządzeń przenośnych
  • Licencje dla firm i szkół

Tworzenie gier w Unity - Flappy Bird

  • Tworzenie gier w Unity - Flappy Bird