Kurs Tworzenie Gier w Unity

Wprowadzenie

Lekcje

Ten kurs nie posiada jeszcze transkryptu. Choć bardzo się staramy, wygenerowanie transkryptów do wszystkich kursów jest bardzo czasochłonne. W wielu przypadkach wymaga zaangażowania drogiego oprogramowania i godzin pracy przy poprawianiu transkryptu tak, aby był on możliwie jak najlepszy.

Zależy nam na tym, aby przygotować transkrypty do wszystkich naszych treści. To jedyny sposób dla osób niedosłyszących, aby mogły wygodnie uczyć się technologii. Poza tym, transkrypty ułatwiają skanowanie kursu w poszukiwaniu informacji i jego indeksowanie.

Szukamy osób, które mogłyby nam pomóc w poprawianiu transkryptów. Jeśli masz chwilę wolnego czasu i interesuje Cię dany kurs, w zamian za taką pomoc chętnie udostępnimy Ci wybrany materiał. Wyślij swoje zgłoszenie tutaj, jeśli możesz pomóc nam rozwijać platformę.

  • Informacje
  • Lekcje
Wykup w abonamencie od 79zł
Przetestuj za darmo przez 7 dni!

Autor: Jakub Siwek

Czas: 8 godzin

Wersja: Unity 5.4

  • Certyfikat w ramach Ścieżki
  • Dostęp z urządzeń przenośnych
  • Licencje dla firm i szkół
Podaruj w prezencie

Wstęp

  • Wprowadzenie

  • Jak powstaje gra

Pomysł

  • Omówienie pomysłu

Prototyp

  • Przygotowania projektu pod prototyp

  • Obiekt gracza i przeciwnika

  • Sterowanie graczem

  • Sterowanie przeciwnikiem

  • Strzelanie gracza

  • Strzelanie przeciwnika

  • Game manager

  • Kolizja między obiektami

  • Level Design

  • Testy

  • Omówienie testów

Przygotowanie projektu

  • Utworzenie nowego projektu

  • System kontroli wersji

  • Repozytorium w projekcie

Architektura

  • Zakres gry

  • Omówienie architektury

  • Pawn

  • Unit

  • Gracz i przeciwnik

  • Singleton

  • Game manager

  • Base Ability i Base Element

Właściwości

  • Ruch

  • Ruch AI

  • Strzelanie

  • Ograniczenie strzelania

  • Strzelanie AI

  • Broń

  • Miejsce na broń

  • Pocisk

  • Implementacja pocisku

  • Strzelanie wybraną amunicją

  • Niewidzialność

Game design

  • Gracz

  • Przeciwnik

  • Pocisk

  • Sorting Layer

  • Tło

  • Poprawki

User Interface

  • Pasek życia

  • Wynik

Level Design

  • Wave Manager

  • Formacje przeciwników

Boss

  • Obiekt

  • Ruch bossa

  • Inicjacja Bossa

Dopracowywanie

  • Planety

  • Eksplozja

  • Dźwięki

  • Shake kamery

Podsumowanie

  • Zakończenie