Kurs Tworzenie Gier w Unity

Wprowadzenie

Lekcje

Ten kurs nie posiada jeszcze transkryptu. Choć bardzo się staramy, wygenerowanie transkryptów do wszystkich kursów jest bardzo czasochłonne. W wielu przypadkach wymaga zaangażowania drogiego oprogramowania i godzin pracy przy poprawianiu transkryptu tak, aby był on możliwie jak najlepszy.

Zależy nam na tym, aby przygotować transkrypty do wszystkich naszych treści. To jedyny sposób dla osób niedosłyszących, aby mogły wygodnie uczyć się technologii. Poza tym, transkrypty ułatwiają skanowanie kursu w poszukiwaniu informacji i jego indeksowanie.

Szukamy osób, które mogłyby nam pomóc w poprawianiu transkryptów. Jeśli masz chwilę wolnego czasu i interesuje Cię dany kurs, w zamian za taką pomoc chętnie udostępnimy Ci wybrany materiał. Wyślij swoje zgłoszenie tutaj, jeśli możesz pomóc nam rozwijać platformę.

  • Informacje
  • Lekcje
Wykup w abonamencie od 79zł
Przetestuj za darmo przez 7 dni!

Autor: Jakub Siwek

Czas: 8 godzin

Wersja: Unity 5.4+

  • Certyfikat w ramach Ścieżki
  • Dostęp z urządzeń przenośnych
  • Licencje dla firm i szkół
Podaruj w prezencie

Wstęp do kursu

  • Wprowadzenie

  • Instalacja Unity

  • Interfejs Unity

Unity

  • Game Object

  • Component i Asset

  • Prefab

  • Unity Package

  • Kudan AR

  • Android build

Łapanie Pokemona

  • Import modelu i animacji

  • Skrypt Pokemona

  • Asset Pokeballa

  • Skrypt Pokeballa i rzucanie

  • Wykrywanie kolizji

  • Oskryptowanie kolizji

  • Pokeball animator

Symulacja złapania Pokemona

  • Animacje

  • Oskrytpowanie

  • Scalenie skryptu z projektem

Wzorce projektowe

  • Singleton

Rozszerzona rzeczywistość

  • Interfejs w trybie AR

  • Dopasowanie skali obiektów

  • Poprawianie błędów

Aktywacja trybu AR

  • Unity

  • Skrypt i referencje

  • Funkcjonalność

  • Spięcie z aplikacją

Baza Danych

  • Klasa bazowa Pokemona

  • Game Data

  • Personalizowany Inspector

  • Zapisywanie danych

  • Pokedex

  • Posiadane pokemony

GPS

  • Chodząca postać - standard assets

  • Import Assetu

  • Kalkulacja pozycji gracza

  • Testowanie

Google Maps

  • Import wtyczki

  • Skrypt kamery

  • Przygotowanie pluginu

  • Ładowanie podanej lokalizacji

  • Synchronizacja GPS i Google Maps

Pokemon Generator

  • Pokemon Prefab

  • Pobieranie danych pokemona

Walka z Pokemonem

  • Interakcja z Pokemonem

  • Konfiguracja scen

  • Skrypt

  • Zapisywanie rezultatu pojedynku

User Interface

  • Pokedex panel

  • Pokedex Element

  • Pokedex Skrypt

  • Obsługa okna Pokedex

  • Panel posiadanych pokemonów

  • Skrypt posiadanych pokemonów

  • Obsługa okna posiadanych pokemonów

Dopracowywanie gry

  • Dźwięki

Zakończenie

  • Podsumowanie