Ścieżka Budowanie Marki i Produktów
Czas trwania: 12 godzin
Twoje postępy
W ramach: Marketing i Biznes
Niezależnie od tego, czy chcesz po prostu rozpocząć nowy, własny projekt, a może masz pomysł na ciekawą aplikację, biznes albo produkt - razem z nami spełnisz swoje marzenie o stworzeniu usystematyzowanego, dochodowego startupu. Na podstawie wieloletnich doświadczeń prowadzącego dowiesz się, jak zacząć pracę nad startupem. Poznasz najczęstsze błędy startupowców, które często kosztują ich wiele czasu oraz pieniędzy.
Podczas kursu tworzenia startupów na eduweb.pl dowiesz się jak zwalidować swój pomysł na biznes i jak opowiadać o swoim produkcie. Na praktycznych przykładach dowiesz się gdzie szukać inwestorów i jak dbać o dobre relacje z nimi. Opowiemy Ci o tym jak założyć spółkę i damy Ci kilka porad od strony prawnej. To wszystko pozwoli Ci znaleźć odpowiedź na to, jak wprowadzić produkt na rynek oraz jak zbudować wokół niego zainteresowanie.
Na podstawie praktycznego case study dowiesz się wszystkiego co jest potrzebne do tego, by zrealizować Twój pomysł i zwiększyć szanse na sukces oraz stworzenie dochodowego, działającego biznesu.
Grzegorz Róg dba o spójnosc i aktualnosc materialów w tym dziale. Posluchaj, dla kogo sa przeznaczone i czego sie nauczysz.
zobacz wprowadzenie
Stanowiska:
Specjalista SEO, Copywriter, Marketing Specialist, Analityk Internetowy
Wynagrodzenia netto: 3300-5000 zł
Kto rekrutuje? WP, Domodi, Accenture, nazwa.pl, AVON, x-kom, Pracuj.pl, SWPS, GSK, RTV Euro AGD, Interia, Millenium, ING
Zapraszamy na Warsztat, w ramach którego poznasz podstawy narzędzia Notion - jest to jedno z naszych ulubionych, darmowych narzędzi do organizacji treści. Dowiesz się, jak zorganizować się w Notion i przygotować pierwszą część Dashboardu z zadaniami. Grzegorz pokaże Ci, z których narzędzi korzysta, jak działają rozmaite funkcje Notion i dlaczego warto rozważyć przejście na to narzędzie z innych dostępnych, jak Google Docs czy Evernote. Jako bonus, abonenci eduweb.pl otrzymają możliwość skorzystania z gotowego, przygotowanego przez Grzegorza Dashboardu, który powstanie w tym i kolejnych warsztatach. Do zobaczenia!
Poznanie możliwości, jakie drzemią w automatyzacji marketingu i zastosowanie ich w Twoim biznesie pozwoli Ci usprawnić Twoją pracę i sprawić, by była jeszcze bardziej opłacalna. Ta niezwykle dynamiczna dziedzina pozwala lepiej docierać do klientów, zbierać o nich dane a następnie operować na nich po to, aby lepiej dopasować przekaz reklamowy. W tym Kursie poznasz wszystkie najważniejsze możliwości Marketing Automation a także zobaczysz, jak wdrożyć je w praktyce!
Wydarzenia i webinary zyskują lawinową popularność - a zainteresowanie szkoleniami online, livestreamami czy materiałami offline nie przestaje rosnąć. W tym Kursie dowiesz się, jak tworzyć wydarzenia z użyciem najbardziej nowoczesnych narzędzi, które pomogą Ci nie tylko dotrzeć do szerokiego grona odbiorców, ale również zaoszczędzić Twój czas. Poznasz praktyczny framework, który od A do Z pozwoli Ci w znacznej mierze zautomatyzować tworzenie wydarzeń i poznasz szereg użytecznych technik oraz wskazówek.
Zobacz Kurs, który pozwoli Ci stworzyć Chatbota z pomocą popularnej platformy Chatfuel i połączyć go z systemem rezerwacji i kalendarzem YouCanBookMe! To dość zaawansowany i bardzo praktyczny materiał, który pokaże Ci jakie są możliwości współczesnych chatbotów i jak można, z pomocą API, łączyć je z innymi narzędziami. Automatyzacja w biznesie online to temat, który obecnie bardzo trenduje i pozwala osiągnąć rewelacyjne efekty - oszczędzić czas i pieniądze.
W tym Warsztacie dowiesz się wszystkiego, co musisz wiedzieć na temat licencji prawa autorskiego. Prawo autorskie to zagadnienie, które nieodłącznie towarzyszy wszystkim grafikom, osobom związanym z IT, fotografią czy biznesem - a poznanie zagadnień z nim związanych pomoże zaoszczędzić Twój czas, nerwy i pieniądze.
Przyszłość ma format wideo! To właśnie nagrywanie filmów może pomóc w promowaniu Twojej firmy, budowaniu wizerunku, kreatywnym reklamowaniu produktów czy usług albo po prostu wyrażaniu swojej wizji twórczej oraz dzieleniu się Twoją pasją. YouTube to - zaraz po Google - druga najpopularniejsza wyszukiwarka, a jeżeli poznasz zasady i potencjał tkwiące w tej platformie - nic nie będzie stało na przeszkodzie, byś dzielił się swoimi materiałami docierając do setek, tysięcy, a nawet milionów odbiorców. W tym Kursie dowiesz się wszystkiego co musisz wiedzieć na temat tworzenia kanału na YouTube - od strategii, przez aspekty techniczne, aż po monitorowanie publikacji oraz ich monetyzację i automatyzację.
W tym kursie poznasz wszystkie kluczowe, praktyczne zasady i wskazówki, dzięki którym stworzysz profesjonalne - i ciekawe - CV, które pozwoli Ci zdobyć pracę marzeń w branży IT. Przejdziesz przez cały proces zmiany pracy: od stworzenia CV technicznego, przez rekrutację, rozmowy miękkie i techniczne, negocjowanie stawek i warunków, aż po tworzenie własnej marki. Oprócz tego przygotujesz się do rekrutacji, dowiesz się jakich błędów uniknąć i o czym nie zapomnieć podczas rozmowy, by świadomie zmienić pracę na lepszą.
Czy zastanawiałeś się na czym polega fenomen technologii blockchain? Jaka jest różnica między blockchainem prywatnym a publicznym? Czym są kryptowaluty? Czy Bitcoin to przełom w świecie finansów czy tylko anarchistyczna wersja piramidy finansowej? Pomimo ogromnej popularności technologii łańcucha bloków nadal istnieje szereg mitów, które wynikają z niezrozumienia. Jeśli szukasz solidnego wprowadzenia i nie chcesz polegać niesprawdzonych źródłach - jesteś w dobrym miejscu!
Własność intelektualna jest wszechobecna - znajdziemy ją wszędzie tam, gdzie znajduje się też ludzka kreatywność. Wszystkie produkty lub usługi, z których korzystamy na co dzień, są wynikiem większych lub mniejszych innowacji – czyli właśnie własności intelektualnej. Ten kurs ma za zadanie pokazać Ci potencjał własności intelektualnej, oraz to, jak możesz go wykorzystać do celów własnego biznesu.
Witaj w kursie poświęconym wprowadzaniu produktu na rynek. Kilkugodzinny materiał przygotowany przez Pawła Tkaczyka, specjalistę w dziedzinie budowania wizerunku marki, sprawi, że nauczysz się opowiadać o Twoim produkcie lub usłudze w taki sposób, by zainteresować potencjalnych klientów. Dzięki zagadnieniom zawartym w kursie dowiesz się, jak w spójny sposób tworzyć historię Twojego produktu, jak mierzyć i analizować jego wyniki po premierze oraz w którym momencie zacząć schodzić z rynku tak, by uzyskać optymalne korzyści.
W kursie dowiesz się wszystkiego, co jest niezbędne do właściwego zaplanowania i rozwoju dochodowego biznesu. Niezależnie od tego, czy zamierzasz uruchomić startup internetowy, czy inny, a nawet wdrożyć nowy produkt w ramach firmy, kurs przeprowadzi Cię krok po kroku przez wszystkie najważniejsze czynności. Zaczniemy od definiowania modelu biznesowego i pracy w oparciu o Canvas, określenia grupy docelowej i przetestowania tego, czy Twój produkt ma szansę na sukces. Dowiesz się jak wybrać właściwe osoby do Twojego przedsięwzięcia, jak się z nimi rozliczać, poznasz narzędzia analityczne i stworzysz plan biznesowy, który zrobi wrażenie na inwestorach. Wszystko to i wiele więcej opowie Ci Paweł Sieczkiewicz - praktyk, jeden z twórców firmy będącej liderem polskiej telemedycyny i aspirującej do międzynarodowego sukcesu – Telemedi.co.
Dowiedz się jak skutecznie opowiadać o swoim produkcie, aby zachęcić do Twojej marki nowe osoby!
Dowiedz się dlaczego warto reklamować się na Facebooku!
Przyjrzymy się najciekawszym polskim projektom, skupiając się na tych startupach, które z powodzeniem działają już na rynku od kilku lat.
Poznaj różne rodzaje licencji, dowiedz się jak używać Creative Commons i zobacz na jakich zasadach przekazujesz swoje treści do portali społecznościowych!