Kurs Google AdWords
Chcesz zwiększyć zyski i skutecznie promować się w Internecie? Poznaj od podstaw sieć reklamową Google AdWords, dzięki której przepowadzisz skuteczne kampanie z pomocą marketingu w Wyszukiwarce.
45 lekcji
6h 51min
4 (3 oceny)

Google AdWords - Reklama w Wyszukiwarce
Opracuj strategię Marketingową - Myśl jak Twoi Klienci
Jedym z powodów, dla których kampanie tworzone przez osoby początkujące często nie przynoszą oczekiwanego rezultatu, jest brak dokładnej wiedzy o schematach zakupowych. W pierwszej części poznasz podstawowe modele decyzyjne, jakie funkcjonują w naszych umysłach przy robieniu zakupów przez Internet. Dzięki tej wiedzy będziesz wiedzieć, w jakim miejscu swojej strategii marketingu online powinieneś umieścić reklamy w AdWords. Poznasz również zasady rządzące mechanizmem licytacji powierzchni reklamowych i tego, w jaki sposób budować swoją kampanie tak, by była ona wysoko jakościowa, co pozwoli obniżać realne koszty pozyskiwanego ruchu i budować pozytywną historię konta reklamowego. Dowiesz się także, jakie dodatkowe możliwości reklamowe, oprócz wyszukiwarki, niesie za sobą Google AdWords.
Skuteczna koncepcja Kampanii Reklamowej
W tej części kursu zajmiemy się w 100% praktyczną pracą. Przygotowana przez nas analiza koncepcyjna będzie obejmowała bliższe spojrzenie na Twój biznes, oferowane produkty, persony klientów oraz to, w jaki sposób powinieneś się z nimi komunikować. Na tym etapie wstępnie rozplanujemy sobie obszary tematyczne dla Twojej kampanii, co w późniejszych etapach kursu przełoży się na skomponowanie bazy słów kluczowych. Poznasz również narzędzie Keyword Planner, dzięki któremu będziesz w stanie sprawdzić konkurencyjność oraz średnie koszty kliknięć dla określonych słów kluczowych, a następnie w oparciu o to wyestymować potrzebny budżet reklamowy.
Efektywna struktura Konta Reklamowego
Gdy nasza koncepcja kampanii będzie już gotowa, zajmiemy się pracą na koncie reklamowym. Ten etap będzie podzielony na kilka części – każda z nich będzie poświęcona odpowiednio: słowom kluczowym, tekstom reklamowym, rozszerzeniom reklam oraz śledzeniu efektów. Dowiesz się co różni słowo kluczowe od wyszukiwanego hasła i jak komponować bazę słów kluczowych aby poznawać sformułowania używane przez Twoich potencjalnych klientów w wyszukiwarce Google. Omówimy również najlepsze praktyki komponowania tekstów reklamowych, oraz to co możesz i czego nie możesz umieszczać w reklamach. Dalej dowiesz się jak wykorzystywać rozszerzenia reklam do zwiększania prezencji na liście wyników wyszukiwania, oraz jak skonfigurować śledzenie konwersji, które pomoże Ci monitorować efektywność kampanii.
Optymalizacja wyników działającej Kampanii
Ostatnim etapem będzie praca z kontem po jego skonfigurowaniu. Dowiesz się w jaki sposób możesz dostosowywać interfejs konta reklamowego do swoich potrzeb tak, aby pracowało Ci się na nim możliwie najwygodniej, oraz w jaki sposób generować podstawowe raporty, które będą bazą do optymalizacji kampanii. W ostatnich lekcjach kursu, zaprezentujemy podstawowe Insighty optymalizacyjne, oraz to, jak możesz porównywać określone wskaźniki aby redukować koszty kampanii przy jednoczesnym wzroście jej efektywności.
Praktyczna wiedza od Eksperta
Tworzenie skutecznych reklam AdWords wymaga doświadczenia oraz intuicji, jednak rozumiejąc dobrze najważniejsze mechanizmy nawet osoby początkujące mogą tworzyć świetnie konwertujące Kampanie. Kluczowe jest jednak zdobycie wiedzy oraz dobrych nawyków od osoby, która na co dzień zajmuje się optymalizacją i tworzeniem Kampanii dla największych klientów. Nasz ekspert to niekwestionowany autorytet w dziedzinie AdWords, ale przede wszystkim praktyk. Za przeprowadzoną kampanię Legii Warszawa zdobył pierwsze miejsce w oficjalnym, globalnym konkursie Google Online Marketing Challenge. Poza tym jest Certyfikowanym Ekspertem i Partnerem Google AdWords. W trakcie Kursu przekaże Ci mnóstwo cennych wskazówek i technik, które na co dzień stanowią tajemnice profesjonalistów.
Kupon 200 zł na reklamę w Google AdWords
Kwota przeznaczona na ten Kurs na pewno wielokrotnie się zwróci, może nawet szybciej, niż myślisz. Obecnie trwa promocja w ramach której za wydane w Sieci Reklamowej AdWords 100 zł, przysługuje Ci dodatkowy bonus w wysokości 200 zł na promocję. Jak go odebrać? To bardzo proste, wystarczy wejść na stronę https://www.google.pl/adwords/coupons/ i rozpocząć przygodę z Google AdWords.
Dla kogo jest ten kurs?
Kurs został przygotowany z myślą o osobach, które zaczynają swoją przygodę z marketingiem Internetowym i chcą prowadzić kampanie reklamowe dla swojego biznesu, lub też chcą zdobyć podstawowe kompetencje umożliwiające im zdobycie nowych kwalifikacji zawodowych. Kurs będzie przydatny również dla tych wszystkich osób, które próbowały wcześniej poznać system AdWords na własną rękę i chciałby by uzupełnić swoją wiedzę. Jeśli prowadzisz swoją firmę lub sklep i chcesz sam tworzyć Kampanie, lub świadomie je ousource'ować, jak również jeśli zamierzasz zająć się marketingiem online dla Twoich klientów - ten Kurs jest właśnie dla Ciebie!
Czego się nauczysz?
-
Omówienie dynamik uzytkowników w Internecie
-
Dzialanie systemu licytowania stawek oraz konkurowanie jakoscia
-
Zakladanie i konfigurowanie oraz budowa struktury konta reklamowego
-
Praca koncepcyjna i strategiczna
-
Wlasciwy dobór i selekcja slów kluczowych
-
Najlepsze praktyki pisania tekstów reklamowych i zwiekszania prezencji
-
Praca z interfejsem konta reklamowego
-
Optymalizowanie wyników kampanii
Zawartość
Google AdWords
9 rozdziały 45 lekcji 6h 51min
-
Wstęp
50min
Jak kupujemy w Internecie
7min
AdWords vs. SEO
18min
Budowa Systemu AdWords
8min
Struktura Konta AdWords
7min
-
Konfiguracja Konta
38min
Wprowadzenie do Case Study
2min
Zakładanie Konta i Konfiguracja Płatności
13min
Ustawienia Konta
7min
Przypisywanie dostępu
6min
Łączenie Konta AdWords i Analytics
11min
-
Kampania w Wyszukiwarce
35min
Typy Kampanii
8min
Lokalizacja i Język
10min
Ustawienia Stawek i Budżetu
10min
Ustawienia Dodatkowe
6min
-
Przygotowanie Kampanii w Wyszukiwarce
1h 28min
Proces Koncepcyjny
10min
Planer Słów Kluczowych
13min
Koncepcja Kampanii
26min
Projektowanie Struktury Konta
10min
Dobór Stron Docelowych
29min
-
Konfigurowanie Słów Kluczowych
54min
Dopasowania Słów Kluczowych
10min
Dodawanie Słów Kluczowych do Konta
19min
Wykluczające Słowa Kluczowe
7min
Dodawanie Wykluczających Słów
8min
-
Redagowanie Reklam
34min
Zasady Redagowania Reklam
16min
Dodawanie Reklam do Konta
12min
Wykorzystanie Keyword Insertation Tool
6min
-
Dodawanie Rozszerzeń Reklam
28min
Czym są Rozszerzenia Reklam
4min
Rozszerzenia o Linki do Podstron
11min
Rozszerzenia Lokalizacji
4min
Rozszerzenia Połaczeń
3min
Pozostale Rodzaje Rozszerzeń
7min
-
Śledzenie Efektów
25min
Czym Jest Konwersja
10min
Konfigurowanie i Implementacja Konwersji
10min
Import Celów z Google Analytics
5min
-
Organizacja Pracy w AdWords
59min
Poruszanie się po interfejsie
6min
Dostosowanie Interfejsu
5min
Analizowanie Kampanii cz. 1
15min
Analizowanie Kampanii cz. 2
9min
Raport Wyszukiwanych Haseł
6min
Statystyki Aukcji
7min
Wykorzystanie Etykiet
7min
Historia Zmian na Koncie
3min
Podsumowanie i zakończenie
Autor kursu
Dołącz do ponad 10 tys. zadowolonych z naszych kursów
Aleksandra Mucha
26 lutego 2021
Niestety kurs nieaktualny, z chęcią bym zakupił ale za dużo różnic z aktualną wersją.
Robert Porębski
11 marca 2021
Nieaktualne!
Misiu Wiktorek
22 września 2021

Kurs Google AdWords
-
45 lekcji wideo
-
6h 51min materiału
-
Certyfikat w ramach ścieżek
-
Dostęp z urządzeń mobilnych
Dlaczego wybrać właśnie ten kurs?
Efektywna nauka
Kurs wideo to najbardziej efektywna a zarazem najprzyjemniejsza forma nauki. Jest on tak prowadzony, byś cały czas mógł go śledzić z zainteresowaniem i zaangażowaniem, a także czerpać satysfakcję ze zdobytej wiedzy!
Wiedza ekspertów
Wiedza, którą otrzymujesz w tym kursie, to nie tylko sucha teoria, ale również wskazówki od praktyka z wieloletnim doświadczeniem, dzięki którym dużo łatwiej będzie Ci opanować materiał i pracować efektywniej.
Praktyczne przykłady
Uczysz się na praktycznych przykładach. Kurs, który masz przed sobą to esencja praktycznej wiedzy i doświadczenia a także wzorów, które oszczędzą Ci godziny pracy i poszukiwań.
Pytania i odpowiedzi
Przeczytaj najczęściej zadawane pytania
Masz więcej pytań?
Porozmawiaj z nami na na czacie
Zadzwoń +48 880880606
Nie każdy. Jeśli pliki są dostępne dla danego kursu, znajdziesz je w zakładce źródła. Niektóre kursy nie posiadają źródeł ponieważ nie są potrzebne, inne nie mogły być zamieszczone np. ze względu na prawa autorskie do wykorzystania komercyjnych prac naszych autorów. Staramy się aby kursy były maksymalnie praktyczne i chętnie pokazujemy zaplecze zawodowe naszych autorów, ale niekiedy nie możemy dołączyć go w postaci źródeł.
Jak jest skonstruowany kurs?Kurs składa się z rozdziałów oraz lekcji. Staramy się, aby optymalnie kursy miały 5-7 rozdziałów po około 5-10 lekcji w każdym. W ten sposób nauka jest optymalna a podtrzymanie uwagi staje się łatwiejsze. Rekomendujemy przerabianie nie więcej niż jednego rozdziału naraz a po jego przerobieniu powtórzenie materiału we własnym zakresie.
Jak najlepiej wykorzystać kurs?Potraktuj kurs jako inspirację do własnej pracy. Tam, gdzie się da staraj się powtarzać czynności, które wykonuje autor. Nie powtarzaj ich jednak bezmyślnie - spróbuj zmodyfikować przykłady i dostosować je do swoich potrzeb. W ten sposób przyswoisz materiał jeszcze lepiej!
Jak mogę uzyskać dostęp do kursu?Możesz albo wykupić ten konkretny kurs przez koszyk, uzyskując do niego (i jego rewizji) bezterminowy dostęp, albo wykupić wariant abonamentu, który obejmuje dany kurs i w ten sposób oglądać go oraz inne materiały na platformie tak długo, jak Twój abonament jest aktywny.
Czy kurs jest aktualny?Staramy się aby wszystkie materiały na stronie były aktualne. Nie znaczy to, że kurs powstał bardzo niedawno. Często na stronie znajdziesz trochę starsze kursy, jednak regularnie wykonujemy ich rewizję i zmieniamy lekcje - czy to przez dodanie stosownych komentarzy z aktualizacją, czy poprzez nagranie danej lekcji jeszcze raz. Datę ostatniej rewizji znajdziesz w informacjach o kursie.
Czym się różni kurs od warsztatu i ścieżki?Kursy to kilku godzinne, kompleksowe opracowanie danego zagadnienia, podzielone na lekcje i rozdziały. Często uzupełniają je Warsztaty, które mają formę jednej dłuższej, praktycznej lekcji (30min-1h), natomiast ścieżki stanowią zbiór jednych i drugich materiałów - ułożoną z kursów i warsztatów playlistę, która pozwala Ci kompleksowo opanować dane zagadnienie.
Z kursów eduweb.pl korzystam od początku powstania platformy. Kursy są doskonałym rozwiązaniem dla osób, które chcą przekwalifikować się lub poszerzyć umiejętności. Praktyczne źródło wiedzy od ekspertów i praktyków z branży IT i kreatywnej.

Paweł Krzyściak
UI/UX Designer johnny10.com
Zacznij naukę w Google AdWords
-
45 lekcji wideo
-
6h 51min materiału
-
Certyfikat w ramach ścieżek
-
Dostęp z urządzeń mobilnych
Kursy które mogą Cię również zainteresować
Google Tag Manager
Filip Błajet
Google Analytics 4
Damian Rams
Budowanie Marki Osobistej
Chris KY
Marketing Automation
Mike Korba
Prowadzenie Kanału YouTube
Oscar Rak