Kurs Google AdWords
Odkryj potencjał AdWords, który pozwoli Ci skutecznie reklamować się w Sieci Reklamowej! Kurs, który masz przed sobą to esencja wiedzy uznanego praktyka w dziedzinie AdWords, a zarazem kontynuacja i uzupełnienie pierwszego Kursu AdWords – Reklama w Wyszukiwarce.
44 lekcji
5h 48min
5 (1 oceny)

Google AdWords - Reklama w Sieci Reklamowej
Skuteczne Reklamy Display w Sieci Reklamowej
W tej części dowiesz się o tym jak wykorzystać reklamy w formie banerów graficznych w swojej strategii reklamowej. Oprócz podstawowych tematów, takich jak budowa kampanii i tworzenie reklam, zajmiemy się analizą przykładowych banerów w kontekście ich efektywności. Dowiesz się jak skutecznie projektować grafikę oraz przekaz, tak, aby Twoje reklamy były zauważalne i chętnie klikane przez użytkowników.
Twórz Reklamy Produktowe w Wyszukiwarce
Kolejnym etapem kursu będą reklamy PLA, czyli reklamy w postaci miniaturek produktów, wyświetlanych w wyszukiwarce. Do emisji tego typu reklam potrzebne nam będzie konto Merchant Center oraz specjalnie przygotowany plik z informacjami o produktach. Krok po kroku przejdziemy przez poprawny setup całej niezbędnej infrastruktury oraz budowę kampanii. Dodatkowo rezultat pracy jaką podejmiemy na tym etapie będzie dla nas bazą do stworzenia dynamicznych reklam banerowych, prezentujących karuzelę z obrazkami produktów.
Odkryj potencjał reklam w Gmail oraz YouTube
Bardzo ważnym elementem tego kursu będą moduły dotyczące reklam w Gmailu i na YouTube. Obie te formy pozwolą Ci zwiększyć ekspozycję swojej oferty oraz marki pomiędzy różnymi kanałami, i w sposób skuteczny nawiązać relację z potencjalnymi klientami. Tak jak we wcześniejszych modułach, omówimy sobie najlepsze praktyki dotyczące selekcji treści jakie chcesz umieścić w swoich reklamach, oraz odpowiedniej ich kompozycji.
Optymalizuj działające Kampanie
Ostatnim etapem będzie praca na koncie AdWords z poziomu desktopu za pomocą Edytora AdWords. Edytor AdWords jest niezwykle przydatnym narzędziem, które umożliwi Ci pracę na koncie reklamowym bez dostępu do Internetu, dzięki czemu będziesz w stanie pracować nad zmianami na przykład będąc w podróży. Dodatkową zaletą tego niezwykłego narzędzia, jest wykorzystanie go do pracy zespołowej oraz wprowadzania bardzo szybkich, masowych zmian na wielu elementach struktury konta. Nierozłącznym elementem pracy w edytorze jest MS Excel, którego będziemy używać do szybkiej rozbudowy konta o nowe słowa kluczowe i reklamy.
Nauka od Eksperta
Tworzenie skutecznych reklam AdWords wymaga doświadczenia oraz intuicji, jednak rozumiejąc dobrze najważniejsze mechanizmy nawet osoby początkujące mogą tworzyć świetnie konwertujące Kampanie. Kluczowe jest jednak zdobycie wiedzy oraz dobrych nawyków od osoby, która na co dzień zajmuje się optymalizacją i tworzeniem Kampanii dla największych klientów. Nasz ekspert to niekwestionowany autorytet w dziedzinie AdWords, ale przede wszystkim praktyk. Za przeprowadzoną kampanię Legii Warszawa zdobył pierwsze miejsce w oficjalnym, globalnym konkursie Google Online Marketing Challenge. Poza tym jest Certyfikowanym Ekspertem i Partnerem Google AdWords. W trakcie Kursu przekaże Ci mnóstwo cennych wskazówek i technik, które na co dzień stanowią tajemnice profesjonalistów.
Praktyczny Case Study
Podczas Kursu staramy się przekazać jak najwięcej praktycznych wskazówek związanych z optymalizacją Kampanii AdWords. Dlatego będziemy pracować na praktycznym przykładzie systemu e-commerce - sklepu z ekskluzywną odzieżą, dzięki czemu będziesz mógł zobaczyć jak krok po kroku tworzy się zorientowane na produkt kampanie, które działają!
Dla kogo jest ten kurs?
Kurs został przygotowany z myślą o osobach, które mają już podstawową wiedzę o AdWords, a szczególnie informacje o działaniu systemu zawarte w Kursie AdWords – Reklama w Wyszukiwarce, który również jest dostępny na eduweb.pl. Jeżeli jesteś osobą, która chcę się nauczyć obsługi AdWords w pełnym wymiarze lub osobiście prowadzisz kampanię dla swojej firmy i chciałbyś wykorzystywać pełną moc AdWords to ten kurs jest właśnie dla Ciebie!
Czego się nauczysz?
-
Omówienie dzialania remarketingu
-
Wykorzystanie Plannera Kampanii Displayowych
-
Najlepsze praktyki kompozycji reklam banerowych
-
Reklamy produktowe w Zakupach Google
-
Strategie remarketingowe w sieci reklamowej
-
Google Sponsored Promotions (reklama w Gmailu)
-
Tworzenie reklam True View na YouTube
-
Wykorzystanie Edytora AdWords do pracy zespolowej
Zawartość
Google AdWords
8 rozdziały 44 lekcji 5h 48min
-
Wstęp do kursu
24min
Budowa Systemu AdWords
3min
Wprowadzenie do Case Study
2min
Koncepcja Kampanii
12min
-
Banery w Sieci Reklamowej
1h 12min
Kierowanie Reklam
8min
Wykorzystanie Planera Kampanii Displayowych
9min
Planowanie Kampanii w Sieci Reklamowej cz. 1
9min
Planowanie Kampanii w Sieci Reklamowej cz. 2
7min
Konfigurowanie Kampanii
12min
Najlepsze Praktyki Kompozycji Reklam cz. 1
5min
Najlepsze Praktyki Kompozycji Reklam cz. 2
13min
Kreator reklam graficznych w AdWords
9min
-
Reklamy Produktowe w Wyszukiwarce
1h 5min
Wprowadzenie do PLA
3min
Zakładanie Konta Merchant Center
3min
Łączenie Konta Merchant Center i AdWords
3min
Specyfikacja Feedu
14min
Tworzenie Pliku Produktowego
10min
Manualne Tworzenie Pliku Produktowego
19min
Dodawanie Pliku Produktowego do Konta
4min
Konfigurowanie Kampanii PLA
9min
-
Remarketing w Sieci Reklamowej
47min
Tworzenie i Implemntacja Tagu Remarketingowego
7min
Budowa Tagu Remarketingowego
4min
Strategie Remarketingowe
7min
Tworzenie List Remarketingowych
8min
Konfiguracja Kampanii Remarketingowej
8min
Konfigurowanie Remarketingu Dynamicznego
12min
-
Remarketing w Wyszukiwarce
17min
Planowanie Kampanii RLSA
4min
Tworzenie Kampanii RLSA wariant 1
8min
Tworzenie Kampanii RLSA wariant 2
5min
-
GSP czyli Reklamy w Gmailu
32min
Jak działają Reklamy w Gmailu
5min
Techniczna Specyfikacja Formatów Reklamowych
6min
Najlepsze Praktyki Kompozycji Reklam GSP
10min
Tworzenie Kampanii GSP oraz Reklam
12min
-
Reklamy na YouTube
40min
Najlepsze Praktyki Tworzenia Reklam
4min
Najlepsze Praktyki Tworzenia Reklam - Case Studies 1
8min
Najlepsze Praktyki Tworzenia Reklam - Case Studies 2
6min
Konfigurowanie Kampanii Wideo
14min
-
Edytor AdWords
50min
Instalacja i Setup
6min
Nawigacja po Edytorze AdWords
10min
Wprowadzanie Zmian z Użyciem Excela cz. 1
15min
Wprowadzanie Zmian z Użyciem Excela cz. 2
9min
Manualne Wprowadzanie Szybkich Zmian
11min
Autor kursu
Dołącz do ponad 10 tys. zadowolonych z naszych kursów
Kurs jest wstępem do tworzenia reklam w GDN dla początkujących. Duża wiedza autora robi wrażenie.

Tomasz Mirkowicz
24 października 2021

Kurs Google AdWords
-
44 lekcji wideo
-
5h 48min materiału
-
Certyfikat w ramach ścieżek
-
Dostęp z urządzeń mobilnych
Dlaczego wybrać właśnie ten kurs?
Efektywna nauka
Kurs wideo to najbardziej efektywna a zarazem najprzyjemniejsza forma nauki. Jest on tak prowadzony, byś cały czas mógł go śledzić z zainteresowaniem i zaangażowaniem, a także czerpać satysfakcję ze zdobytej wiedzy!
Wiedza ekspertów
Wiedza, którą otrzymujesz w tym kursie, to nie tylko sucha teoria, ale również wskazówki od praktyka z wieloletnim doświadczeniem, dzięki którym dużo łatwiej będzie Ci opanować materiał i pracować efektywniej.
Praktyczne przykłady
Uczysz się na praktycznych przykładach. Kurs, który masz przed sobą to esencja praktycznej wiedzy i doświadczenia a także wzorów, które oszczędzą Ci godziny pracy i poszukiwań.
Pytania i odpowiedzi
Przeczytaj najczęściej zadawane pytania
Masz więcej pytań?
Porozmawiaj z nami na na czacie
Zadzwoń +48 880880606
Nie każdy. Jeśli pliki są dostępne dla danego kursu, znajdziesz je w zakładce źródła. Niektóre kursy nie posiadają źródeł ponieważ nie są potrzebne, inne nie mogły być zamieszczone np. ze względu na prawa autorskie do wykorzystania komercyjnych prac naszych autorów. Staramy się aby kursy były maksymalnie praktyczne i chętnie pokazujemy zaplecze zawodowe naszych autorów, ale niekiedy nie możemy dołączyć go w postaci źródeł.
Jak jest skonstruowany kurs?Kurs składa się z rozdziałów oraz lekcji. Staramy się, aby optymalnie kursy miały 5-7 rozdziałów po około 5-10 lekcji w każdym. W ten sposób nauka jest optymalna a podtrzymanie uwagi staje się łatwiejsze. Rekomendujemy przerabianie nie więcej niż jednego rozdziału naraz a po jego przerobieniu powtórzenie materiału we własnym zakresie.
Jak najlepiej wykorzystać kurs?Potraktuj kurs jako inspirację do własnej pracy. Tam, gdzie się da staraj się powtarzać czynności, które wykonuje autor. Nie powtarzaj ich jednak bezmyślnie - spróbuj zmodyfikować przykłady i dostosować je do swoich potrzeb. W ten sposób przyswoisz materiał jeszcze lepiej!
Jak mogę uzyskać dostęp do kursu?Możesz albo wykupić ten konkretny kurs przez koszyk, uzyskując do niego (i jego rewizji) bezterminowy dostęp, albo wykupić wariant abonamentu, który obejmuje dany kurs i w ten sposób oglądać go oraz inne materiały na platformie tak długo, jak Twój abonament jest aktywny.
Czy kurs jest aktualny?Staramy się aby wszystkie materiały na stronie były aktualne. Nie znaczy to, że kurs powstał bardzo niedawno. Często na stronie znajdziesz trochę starsze kursy, jednak regularnie wykonujemy ich rewizję i zmieniamy lekcje - czy to przez dodanie stosownych komentarzy z aktualizacją, czy poprzez nagranie danej lekcji jeszcze raz. Datę ostatniej rewizji znajdziesz w informacjach o kursie.
Czym się różni kurs od warsztatu i ścieżki?Kursy to kilku godzinne, kompleksowe opracowanie danego zagadnienia, podzielone na lekcje i rozdziały. Często uzupełniają je Warsztaty, które mają formę jednej dłuższej, praktycznej lekcji (30min-1h), natomiast ścieżki stanowią zbiór jednych i drugich materiałów - ułożoną z kursów i warsztatów playlistę, która pozwala Ci kompleksowo opanować dane zagadnienie.
Z kursów eduweb.pl korzystam od początku powstania platformy. Kursy są doskonałym rozwiązaniem dla osób, które chcą przekwalifikować się lub poszerzyć umiejętności. Praktyczne źródło wiedzy od ekspertów i praktyków z branży IT i kreatywnej.

Paweł Krzyściak
UI/UX Designer johnny10.com
Zacznij naukę w Google AdWords
-
44 lekcji wideo
-
5h 48min materiału
-
Certyfikat w ramach ścieżek
-
Dostęp z urządzeń mobilnych
Kursy które mogą Cię również zainteresować
Google Tag Manager
Filip Błajet
Google Analytics 4
Damian Rams
Budowanie Marki Osobistej
Chris KY
Marketing Automation
Mike Korba
Prowadzenie Kanału YouTube
Oscar Rak