Budowanie Marki i Produktów

E-mail marketing - jak robić to dobrze?

Masz już konto? Zaloguj się
  • Opis
  • Transkrypt
  • QA

Wprowadzenie

W tej ścieżce nauczysz się odpowiedniego podejścia do kreowania własnej marki w biznesie. Podczas kursów zawartych w ścieżce będziemy mówić między innymi o markach firmowych, gdzie na wielu przykładach rozpoznawalnych firm oraz korporacji działających na całym świecie powiemy o powtarzających się schematach komunikacji. Dowiesz się o szeroko pojętym brandingu, przekonasz się, na co powinieneś zwrócić uwagę prowadząc własną działalność oraz jak prezentować swoją ofertę tak, aby trafiła do świadomości klientów. Porozmawiamy o wprowadzaniu nowych produktów na rynek, a Ty dowiesz się, o co powinieneś zadbać oferując swoje produkty lub usługi. To wszystko pozwoli Ci na zweryfikowanie swojej obecnej strategii biznesowej i spowoduje, że nauczysz się świadomego i efektywnego działania w biznesie.

Ten kurs nie posiada jeszcze transkryptu. Choć bardzo się staramy, wygenerowanie transkryptów do wszystkich kursów jest bardzo czasochłonne. W wielu przypadkach wymaga zaangażowania drogiego oprogramowania i godzin pracy przy poprawianiu transkryptu tak, aby był on możliwie jak najlepszy.

Zależy nam na tym, aby przygotować transkrypty do wszystkich naszych treści. To jedyny sposób dla osób niedosłyszących, aby mogły wygodnie uczyć się technologii. Poza tym, transkrypty ułatwiają skanowanie kursu w poszukiwaniu informacji i jego indeksowanie.

Szukamy osób, które mogłyby nam pomóc w poprawianiu transkryptów. Jeśli masz chwilę wolnego czasu i interesuje Cię dany kurs, w zamian za taką pomoc chętnie udostępnimy Ci wybrany materiał. Wyślij swoje zgłoszenie tutaj, jeśli możesz pomóc nam rozwijać platformę.

  • Informacje
  • Źródła
  • Lekcje
  • Notatki
  • Asystent
  • Informacje
  • Lekcje

Ścieżka: Budowanie Marki i Produktów

  • Certyfikat w ramach Ścieżki

  • Dostęp z urządzeń przenośnych

  • Licencje dla firm i szkół

E-mail marketing

E-mail marketing - jak robić to dobrze?

14:59

Segmentacja listy

17:56

Jak pisać do klienta?

10:56