[Porada] zarabianie na aplikacji
Uzytkownik Anonimowy
3/29/2016 | 10:43 AM

czyli jezeli dobze zrozumiałem to naprzykład w sklepie play wystawiło się gre/aplikacje za np: 5 zł i kupiło ją np: 1 milion osób to ten ktos kto stworzył tą gre/aplikacje zarobił 5 milionów czy on część musiał dac do sklepu albo gdzies indiej

Marcin Lewtak
4/6/2016 | 1:13 AM

Udało się coś osiągnąć ?

Marcin Lewtak
3/31/2016 | 11:42 AM

może jest możliwość negocjacji chyba że mają sztywne ustalone kwoty procentowe ale i tak zawsze warto negocjować

Marcin Lewtak
3/31/2016 | 11:41 AM

myślę że lepiej bezpośrednio napisać tam gdzie będziesz chciał lub chciała wstawić aplikację jakie koszty, prowizje pobierają

Kacper Ogiński
3/31/2016 | 9:09 AM

Aby aplikacja ruszyła z bicza, trzeba ja rowniez odpowiednio wypromowac. Wiec koszty poczatkowe juz znacznie rosna, zanim zaczniesz na tym zarabiac, trzeba chwile poczekac :)

Kacper Ogiński
3/31/2016 | 9:07 AM

Dodatkowym kosztem jest inwestycja w projekt. Czyli zasoby czasowe, sprzetowe i koszty wynagrodzenia.

Kacper Ogiński
3/31/2016 | 9:06 AM

w pierwszej kolejnosci trzeba stworzyc aplikacje, ktora bedzie miala tak duza popularnosc, a jest to wystarczajaco trudne. Nie pamietam dokladnejstatystyki, ale jest to około 90% aplikacji, ktore umieraja w pierwszym tygodniu.

Pawel Sierny
3/29/2016 | 10:13 PM

Wszystko zależy od aplikacji i serwisu. Ale osobiście nie znam sytuacji, by twórca gry oddając taką apkę zgarniał 100% - chyba, że 100% wspomnianych 5 zł ;-)

Krzysztof Klamycki
3/29/2016 | 11:27 AM

Nie można też zapomnieć, że ostatecznie trzeba będzie jeszcze zapłacić podatek, więc ostateczna kwota jeszcze się zmniejszy. Dlatego rzadko daje się zarobić na jednej aplikacji. Im więcej dobrych aplikacji, tym lepiej dla nas.

Krzysztof Klamycki
3/29/2016 | 11:23 AM

Zwykle ok. 20-30% kwoty jest pobierane przez sklep. Dlatego warto tak ustalić cenę, by uwzględnić tę "stratę".