[Porada] Wysyłanie e-mail danych formularza rejestracji
Małgorzata Maciejewska
1/14/2016 | 12:10 PM

Witam.Mam problem z wysyłaniem danych z formularza rejestracyjnego na e-maila. Kiedy nowy użytkownik się rejestruje chciałabym otrzymywać e-maila z danymi wpisanymi podczas rejestracji(po kliknięciu zarejestruj). Niestety przychodzą e-maile, tylko wtedy jak ktoś źle wypełni formularz rejestracyjny lub wpisze ten sam e-mail na którym ma już konto (wtedy nie dochodzi do stworzenia 2-go konta). Pozdr

Załącznik: form-login.php
Piotr Palarz
1/22/2016 | 2:51 PM

Proszę na podstawie tej instrukcji dodać sobie takie pole przy rejestracji. Będzie ono zapisywane i będziemy mogli odczytać jego wartość i również wysłać na maila: https://support.woothemes.com/hc/en-us/articles/203182373-How-to-add-custom-fields-in-user-registration-on-the-My-Account-page

Małgorzata Maciejewska
1/28/2016 | 1:40 PM

Witam. Dziękuję bardzo za te ostatnie wskazówki, co prawda dzięki nim nie wysyłają się dane na e-maila, ale zostają zapisane w profilu użytkownika - co jest wystarczające. Zawsze mogę do nich zajrzeć tak samo jak użytkownik. Pozdrawiam i dziękuję za współpracę :)

Uzytkownik Anonimowy
1/22/2016 | 2:24 PM

Niestety ten numer Karty Klienta nie zapisuje się w bazie danych, dlatego chciałam aby przychodził on w e-mailu.

Piotr Palarz
1/22/2016 | 12:41 PM

Ok, spróbuję czegoś innego. A czy numer karty klienta, który ma Pani w formularzu rejestracji jest gdzieś zapisywany w bazie? Tzn. po rejestracji użytkownika, może Pani zobaczyć na zapleczu WordPressa wśród danych tego użytkownika numer karty?

Małgorzata Maciejewska
1/22/2016 | 12:09 PM

Po rejestracji przychodzi e-mail, a w treści znajduje się tylko: Dane użytkownika: Wygenerowane hasło: Niestety nic poza tym.

Piotr Palarz
1/22/2016 | 11:28 AM

Proszę wkleić cały kod podany tutaj: http://pastebin.com/w6TaPfnt do functions.php aktualnego szablonu. Powinien bez problemu przyjść mail. I ważne będzie co w nim jest.

Małgorzata Maciejewska
1/21/2016 | 11:38 PM

Po usunięciu apostrofów nawet e-mail nie dochodzi po zarejestrowaniu użytkownika. Natomiast znów wpisałam apostrofy i na nową przychodzą e-maila z tym samym, czyli kodem print_r. Czy mógłby Pan napisać w jakiej lokalizacji powinnam wkleić ten cały kod wp_mail? Może to jest przyczyną? Aktualnie wklejone do wp-content/themes/mystille/functions.php

Piotr Palarz
1/21/2016 | 8:45 PM

Prawdopodobnie wpisała Pani ten kod w podanym przeze mnie miejscu w cudzysłowach lub apostrofach, a należy to zrobić bez nich. Wówczas zostanie tam zwrócona w formie stringu reprezentacja tablicy z danymi i to zostanie wysłane na maila. W ten sposób: http://pastebin.com/JC8ad3Ma Proszę wrzucić tutaj treść maila jaki teraz przychodzi.

Małgorzata Maciejewska
1/21/2016 | 4:18 PM

Witam. Teraz e-mail przychodzi z napisem: print_r($new_customer_data, true). Nie wiem jak mam dane wpisane przez kogoś w formularzu rejestracyjnym powiązać z kodem, który Pan podał (print_r), nawet nie mam u siebie w menadżerze plików o nazwie new_customer_data? Pozdrawiam

Piotr Palarz
1/21/2016 | 10:47 AM

W tym przypadku nie wystarczy już funkcja wp_new_user_notification, ale należy wysłać własny e-mail np. funkcją wp_mail. Opisałem co powinna Pani zrobić tutaj: http://pastebin.com/35fup1nT

Małgorzata Maciejewska
1/20/2016 | 10:27 PM

Dziękuję bardzo. Zamiast wcześniejszych metod wkleiłam kod do functions.php i e-mail dochodzi ;) Ale niestety z połową danych z formularza - mianowicie login oraz e-mail. Brakuje hasła oraz numeru karty klienta. Jak należy uzupełnić ten przychodzący e-mail? Pozdrawiam

Piotr Palarz
1/20/2016 | 10:56 AM

Ja bym do tego problemu podszedł w inny sposób. Wykorzystując API WordPressa. Proszę spróbować dodać do functions.php kod, który jest w ostatnim wpisie tutaj: https://stackoverflow.com/questions/14343928/woocommerce-new-customer-admin-notification-email

Małgorzata Maciejewska
1/18/2016 | 4:31 PM

Witam.Próbowałam podanym przez Pana sposobem (w załączniku sposób nr 1), ale nie działa. Załączam plik z kodami, które wypróbowałam. Zawsze jest ten sam efekt - otrzymuje email z danymi z błędnej rejestracji. Czasem po poprawnej pojawiał się pusty email. Chyba błąd tkwi w części niezwiązanej z wysyłaniem? Każdy ze sposobów z załącznika próbowany osobno działał tak jak opisałam wyżej. Pozdrawiam

Piotr Palarz
1/17/2016 | 1:13 PM

Proszę spróbować w bloku else, czyli po linijce 99 wysłać w podobny sposób maila. Dane znajdują się w tablicy superglobalnej $_POST.