[Adobe] dane rozliczeniowe
Kinga Szumilas
11/13/2015 | 10:58 PM

Czy miał ktoś może problem ze zmianą danych rozliczeniowych na koncie Adobe? Konkretnie chodzi mi o dodanie NIP. Dodaję, zapisuję, a po ponownym wejściu go nie widać. Support twierdzi, że oni go u siebie mają, po czym fakturę dostaję bez NIPu. I tak już trzeci miesiąc: rozmowa z supportem, zapewnienie, że wszystko ok, nieprawidłowa faktura... Miał ktoś tak? Bo mnie już powoli brakuje cierpliwości.

Kinga Szumilas
11/20/2015 | 11:48 PM

Wysłałam im dziś notę po angielsku plus kopie korespondencji z supportem. Na irlandzki adres, bo stamtąd faktury. Z polskim supportem tylko na czacie i mailowo, telefon po angielsku tylko raz na numer 00800 4411935 i tam miła pani powiedziała, że zapewnia mnie, że problem będzie rozwiązany, a to zostanie odzwierciedlone na najbliższej fakturze, po czym uprzejmie zapytała, czy to wszystko na dziś.

Kinga Szumilas
11/25/2015 | 5:46 PM

I nadzieję, że poczta zdąży to dostarczyć przed 15 grudnia, bo jak dostanę kolejną niepoprawną fakturę, to mnie chyba krew zaleje ;)

Marcin Lewtak
11/24/2015 | 10:13 PM

Trzeba mieć cierplieości .....

Marcin Lewtak
11/20/2015 | 11:40 PM

Wiesz co postaram sie zadzwonic w pon. i zapytac tak jak by mnie to dotyczylo podasz nr. pod jaki Ty dzwonisz.

Kinga Szumilas
11/19/2015 | 11:16 PM

Na razie nie, mam wrażenie, że mówię do ściany...

Marcin Lewtak
11/17/2015 | 3:11 PM

Udało się rozwiązać problem ?

Marcin Lewtak
11/16/2015 | 11:27 AM

notę, Kolejna sprawa że jest to druk który wystarczy wypisać ręcznie :)

Marcin Lewtak
11/16/2015 | 11:20 AM

Zawsze może Pani w ostateczności poruszyć temat z rzecznikiem praw konsumenta że od wielu miesięcy ma Pani problem z otrzymaniem prawidłowej faktury lub noty korygującej do faktury biorąc pod uwagę fakt że był to zakup przez internet a dane na fakturze dopiero Pani sprawdziła po jej otrzymaniu jeżeli była w formie papierowej. Ich obowiązkiem jest poprawić fakturę ewentualnie przekazać Pani taką

Kinga Szumilas
11/16/2015 | 10:16 AM

Mam właściwie jeszcze obawy innego rodzaju - faktura jest z naliczonym VATem, więc mogą się tu zasłaniać jeszcze tym, że kwotę by musieli zmieniać, a system... Już nawet jestem w stanie to odpuścić - nie są to jakieś duże kwoty. Ale wg mnie to jest moje święte prawo, żeby dostać prawidłowe faktury, a nie musieć się o to upominać miesiącami.

Marcin Lewtak
11/16/2015 | 10:13 AM

Mam nadzieję że coś pomoże z tym skanem :) rozwiązać problem.

Kinga Szumilas
11/16/2015 | 9:46 AM

Dziękuję!

Marcin Lewtak
11/16/2015 | 9:45 AM

Witaj, to jest ta nota którą powinni Tobie wystawić zgodnie z Twoja prośbą

Załączony plik: skanowanie0002.jpg
Marcin Lewtak
11/15/2015 | 11:44 PM

Postaram się wysłać Pani z samego rana

Kinga Szumilas
11/15/2015 | 4:56 PM

I kolejna faktura dzisiaj bez NIPu... To jest śmieszne, żebym musiała trzeci miesiąc się upominać o to.

Kinga Szumilas
11/15/2015 | 11:29 AM

Będę bardzo wdzięczna. Może trafiłam na mało kompetentne osoby, choć wydaje mi się, że tylko raz rozmawiałam z tym samym chłopakiem, a potem z dwiema dziewczynami.

Marcin Lewtak
11/15/2015 | 12:43 AM

Rozwiązany więc dziwię się czemu oni robią problem ale tak jak pisze dopiero w poniedziałek dam Tobie jak coś namiar na ten druk byś miała konkretną informacje bo może sami nie wiedzą że można coś takiego zrobić :)

Marcin Lewtak
11/15/2015 | 12:40 AM

Co do korekty błędnie wystawionej fv to jest specjalny druk który powinni Tobie wystawić i to na nim umieszczana jest tylko informacja czego dotyczy zmiana i tutaj łaski Tobie nie robią masz do tego prawo. Jeśli coś to dopiero w poniedziałek mogę przesłać Tobie skan takiego dokumentu bo mi jakiś czas temu firma źle wystawiła fakturę i dostałem coś takiego dolinami do tamtej faktury i problem

Kinga Szumilas
11/14/2015 | 1:29 AM

I jeszcze: mnie irytuje, że choćbym stawała na głowie, nie mogę sama dodać sobie tego NIPu tak, żebym go potem widziała po ponownym wejściu do danych rozliczeniowych. Niezależnie od przeglądarki. Blokuje mi tylko oczywiście kasę z karty z każdą próbą zapisu, ale zmian nie widać.

Kinga Szumilas
11/14/2015 | 1:26 AM

Ha! Korekty podobno się nie da, "bo system wystawia automatycznie i my nie możemy zmienić" i będzie przy przyszłym rozliczeniu uwzględnione... Już nie wiem, jak z nimi rozmawiać. Może amerykański support jest bardziej kompetentny i należałoby uderzyć do źródła.

Marcin Lewtak
11/14/2015 | 1:21 AM

u mnie wszystko jest elegancko, wiec przeslij im skan tej faktury i zarzadaj o jej korekte ewentualnie dostaniesz dodatkowy dokument z naniesionymi tylko danymi co dotyczyla korekta, dziwna sprawa to tak jak by w systemie mieli twoje pelne dane a w ksiegowosci jeszcze nie