Regulamin usługi Support

Zobacz także:

Informacje podstawowe

W ramach usługi pomocy możesz zadać dowolną ilość pytań darmowych - do społeczności, lub pytania do eksperta po wykupieniu pakietu pytań. Promocyjna cena usługi jest dostępna wyłącznie przy zakupie kursów. Każdy użytkownik, logując się do Strefy Klienta, w zakładce Support może zadawać pytania po uprzednim wybraniu określonego tematu. Lista dostępnych pytań i odpowiedzi jest dostępna w zakładce Support. Poinformujemy Cię również e-mailem, że Twój problem został rozwiązany!

Udzielanie odpowiedzi

Pytania można zadawać 7 dni w tygodniu 24h/dobę. Zastrzegamy sobie jednak możliwość nie udzielania odpowiedzi w weekendy. Dołożymy wszelkich starań, aby na Twoje pytanie odpowiedzieć jak najszybciej. Najczęściej na podstawowe pytanie odpowiedź otrzymasz jeszcze tego samego dnia, jednak w przypadku trudniejszych problemów, zastrzegamy sobie termin na odpowiedź, który z reguły nie przekracza 24 godzin, w skrajnych przypadkach może przedłużyć się do 72 godzin.

Szybka odpowiedź lub zwrot pieniędzy

Gwaratujemy zwrot pieniędzy za usługę Support każdej osobie, która nie otrzyma odpowiedzi na zadane pytanie we wskazanym przez nas terminie. Zapewniamy, że będziemy starać się jak najszybciej rozwiązać problem, jednak odpowiedź na pytanie nie oznacza w każdym przypadku rozwiązania problemu.

EXPERT - Konsultacje

W ramach usługi indywidualnych konsultacji z ekspertem w danej dziedzinie, pomoc udzielana jest zdalnie, o umówionej wcześniej godzinie, z wykorzystaniem specjalistycznego oprogramowania (Adobe Connect Pro) pozwalającego na przesłanie obrazu, dźwięku oraz współdzielenie pulpitu. W ten sposób nasz ekspert będzie w stanie poprawić błędy w projekcie, nawet na komputerze kursanta, bez konieczności przesyłania plików. Opłatę za konsultacje należy uiścić wcześniej i jest ona zależna od prognozowanej liczby godzin.

Szczególne przypadki

Będziemy udzielać odpowiedzi na każde pytanie. Deklarujemy, że będziemy starać się rozwiązać każdy problem według naszej najlepszej wiedzy. W przypadku nieskomplikowanych zagadnień będziemy w stanie poprawić przesłane do nas pliki, jednak zastrzegamy, że nie będziemy spełniać próśb bardzo ogólnych (np. o wykonanie całej strony www). Zastrzegamy także, że mimo dołożenia wszelkich starań może nie udać się rozwiązać problemu.

W skrajnych przypadkach zastrzegamy sobie także możliwość zwrotu wpłaconej kwoty oraz deaktywacji usługi dla konkretnego użytkownika.

Zapraszamy do zakupu usługi Support >>

badge

Jesteś o krok od zdobycia odznaki!

Jednym z brakujących kursów jest . Opublikuj to w Strefie klienta i sprawdź, jak idzie innym użytkownikom.

Zdobyłeś specjalizację!

Gratulacje! Zdobyłeś specializację . Opublikuj to w Strefie klienta i sprawdź, jak idzie innym użytkownikom.

Odbierz rabat 15%