Masz już konto? Zaloguj się

Kurs Marketing Automation

Dowiedz się jak automatyzować marketing w mniejszej i większej firmie >>

81 lekcji

8h 34min

5 (5 oceny)

Marketing Automation - Skuteczne Techniki na Przykładzie User

Poznanie możliwości, jakie drzemią w automatyzacji marketingu i zastosowanie ich w Twoim biznesie pozwoli Ci usprawnić Twoją pracę i sprawić, by była jeszcze bardziej opłacalna. Ta niezwykle dynamiczna dziedzina pozwala lepiej docierać do klientów, zbierać o nich dane a następnie operować na nich po to, aby lepiej dopasować przekaz reklamowy. W tym Kursie poznasz wszystkie najważniejsze możliwości Marketing Automation a także zobaczysz, jak wdrożyć je w praktyce!

Zastosowania dla konkretnych branż

Wspólnie przejdziemy przez przykłady zastosowania Marketing Automation dla 3 rodzajów biznesów internetowych: firm SaaS, sklepów online i firm usługowych. Szczegółowo poznasz narzędzia oferowane przez systemy do automatyzacji. Nauczysz się zarówno konfiguracji aplikacji, jak i tworzenia ścieżki automatyzacji, których skuteczność potwierdziły już inne biznesy - a omawiane przykłady są wykorzystywane przez klientów User.com.

Fundament wiedzy o Marketing Automation

W teoretycznej części Kursu poznasz zagadnienia, które zapewnią Ci lepsze zrozumienie całego procesu wdrożenia, roli danych, oraz możliwości, jakie daje automatyzacja. Głównym celem Kursu jest jednak nabycie praktycznych umiejętności w zakresie wyboru, wdrażania i wykorzystania systemów Marketing Automation. W trakcie Kursu przejdziemy przez wszystko, co należy wiedzieć, by efektywnie rozpocząć pracę z automatyzacją, a na kolejnym etapie – optymalizować działania i skalować wykorzystanie systemu!

Najważniejsze pojęcia - wyjaśnione

Chatboty, interfejsy konwersacyjne, web push, kampanie email, eventy, bloki, notyfikacje, filtry i masa innych złożonych technik - to wszystko zebrane jest w jednym miejscu. Choć przykłady pokazane są na konkretnym systemie, większość z nich znajdziesz we wszystkich narzędziach Marketing Automation. Dowiesz się czym są konkretne techniki, które działają najlepiej i jak wdrożyć je w praktyce!

Wiedza przyszłości dostępna już teraz

Marketing Automation, mimo, że jest nośnym pojęciem, nie jest wykorzystywany przez wiele firm. Dlaczego? Główny problem to zrozumienie narzędzi oraz technik, które działają, a następnie wdrożenie ich w jakimś systemie. Niestety wymaga to specjalistycznej wiedzy i mało która firma zbudowała takie kompetencje. W Kursie dowiesz się wszystkiego, co najważniejsze w kontekście Marketing Automation i będziesz mógł budować przewagę nad konkurencją.

Budowanie Automatyzacji

Dzięki Marketing Automation możesz przygotować złożone automatyzacje, które sprawdzą wiele złożonych warunków, a następnie wysyłają odpowiednie powiadomienie do osób spełniających określone kryteria. W ten sposób możesz budować rozmaite scenariusze, a odbiorcy Twoich wiadomości zostaną powiadomieni w odpowiednim kanale, dzięki wiadomości z właściwą treścią. Dowiesz się także jak wybrać różne kanały, tak, by dopasować Twoje wiadomości.

Dynamiczna treść i Personalizacja

Dla dowolnego użytkownika możesz podmienić treść na Twojej stronie, tak, aby odpowiadała na jego specyficzne potrzeby. Przykładowo - jeśli klient przychodzi z kampanii dla dużych firm, możesz tak pokierować przekazem, by był dopasowany do tego specyficznego przypadku. Możesz także dynamicznie wyświetlać treści związane z użytkownikiem, którymi dysponujesz, począwszy od imienia do innych danych. Tego wszystkiego nauczysz się w Kursie.

Dla kogo jest ten kurs?

Kurs skierowany jest do każdego przedsiębiorcy internetowego czy pracownika działu marketingu, który chce osiągać lepsze rezultaty przy pomocy automatyzacji. Nie jest wymagana wcześniejsza wiedza techniczna, jeśli jednak masz umiejętności z zakresu technologii web - na pewno łatwiej będzie Ci zrozumieć zagadnienia z tego Kursu.

Czego się nauczysz?

  • Czym jest Marketing Automation i co można automatyzować

  • Gdzie Marketing Automation sprawdzi się najlepiej

  • Porównanie narzędzi dostępnych na rynku

  • Jak zaplanować i przeprowadzić wdrożenie systemu Marketing Automation

  • W jaki sposób zadbać o strukturę danych w systemie Marketing Automation

  • Jakie są korzyści biznesowe płynące z używania automatyzacji

  • Wdrożenie marketing automation krok po kroku dla różnych typów firm

  • Konkretne przykłady automatyzacji

Zawartość

Marketing Automation

11 rozdziały 81 lekcji 8h 34min

  • Marketing Automation

    47min

    Wprowadzenie

    Podgląd lekcji

    7min

    Czym jest marketing?

    13min

    Co można zautomatyzować?

    6min

    W jakich firmach MA działa?

    10min

    Jak wygląda rynek klasy MA?

    10min

  • Możliwości technologii Marketing Automation na przykładzie user.com

    1h 5min

    Śledzenie użytkowników

    7min

    Dane przechowywane w systemie

    7min

    Typy danych

    5min

    Filtry i segmentacja

    5min

    Interfejs konwersacyjny i chat

    5min

    Kampanie email

    9min

    Kampanie web push

    1min

    Automatyzacje

    8min

    Narzędzia Pop-up

    3min

    Narzędzia HTML

    2min

    Narzędzia snipety Tagów

    6min

    Importy

    5min

    Ustawienia i konfiguracje

    3min

  • Wdrożenie MA od strony biznesowej

    1h 2min

    Framework wdrożenia

    Podgląd lekcji

    11min

    Wdrożenie MA w swojej firmie

    3min

    Wdrożenie i definiowanie celów

    7min

    User stories

    4min

    Struktura danych

    6min

    Co mierzyć przy wdrażaniu?

    6min

    Przygotowanie zasobów

    8min

    Przygotowanie zasobów - Exit pop up

    3min

    Cykliczna wysyłka NPS

    3min

    Wdrożenie i optymalizacja

    12min

  • Marketing Automation od strony technicznej

    37min

    Instalacja skryptu śledczego

    8min

    Instalacja poprzez Google Menager

    4min

    Konfiguracja eventów

    Podgląd lekcji

    6min

    GTM Eventy Enchanced Ecommerce

    5min

    Integracja z Zapierem

    9min

    Integracja Rest API

    5min

  • MA w firmie usługowej

    26min

    Wdrażamy MA w firmie usługowej

    2min

    Automatyzacja zapisu do newslettera

    5min

    Exit-pop-up z wartościowym Ebookeim

    3min

    Call back

    3min

    Kampania Drip mailingowa

    4min

    Chatbot prekwalifikujący szanse sprzedażowe

    4min

    Analityka i śledzenie źródeł ruchu

    5min

  • MA w sklepie internetowym

    55min

    Produkt i feed produktowy

    7min

    Dane w sklepach produktowych

    5min

    Automatyzacja - zapis do newslettera

    Podgląd lekcji

    4min

    Ratowanie porzuconych koszyków

    7min

    Porzucone koszyki - Automatyzacja

    3min

    Porzucone koszyki lvl Pro

    7min

    Automatyzacje pozakupowe

    16min

    Rekomendacje produktowe

    6min

  • MA w aplikacji SaaS

    1h 28min

    MA w aplkacji SaaS

    6min

    Zalogowani użytkownicy

    9min

    Struktura danych aplikacji SaaS

    17min

    Onboarding

    14min

    Kampania onboardingowa

    14min

    Segmentacja

    20min

    Automatyzacja - rejestrowanie

    4min

    Praca na CRM-ie w aplikacji SaaS

    4min

  • Kanały komunikacji

    52min

    Specyfika różnych kanałów komunikacji

    15min

    Live Chat

    5min

    Chatboty

    4min

    SMS

    6min

    Web Push

    8min

    Mobile

    6min

    Pop up

    4min

    Dynamicznie zmieniane treści strony

    4min

  • Sales Automation

    1h

    Lejek Marketingowo-sprzedażowy

    16min

    Praca z CRM

    3min

    Zarządzanie sprzedażą

    13min

    Umawianie spotkań z wykorzystaniem kalendarza

    3min

    Automatyzacja działań ouboundowych - cold mailiing

    9min

    Caste study

    13min

    Automatyzacja a praca handlowca

    2min

  • Support i Acess automation

    27min

    Support i Acess automation

    5min

    Baza wiedzy- konfiguracja

    8min

    Badanie satysfakcji klienta

    8min

    Praca na systemie ticketowym

    5min

  • Marketing Automation LVL PRO

    28min

    Zaawansowane renderowanie treści

    8min

    Integracja z systemami reklamowymi

    8min

    Analityka

    6min

    Dashboardy

    4min

    Podsumowanie

    3min

Autor kursu

Mike Korba

CCO - Co-Founder w User.com

Średnia ocen autora: 5

Bio
CCO & Co-founder w User.com Działa w branży marketingowej od 2002 roku. Od ponad 10 lat specjalizuje się w marketingu on-line, a od 4 – pomaga wdrażać technologie Marketing Automation klientom z całego świata. Najbardziej przeraża go to, że najlepsze praktyki i częste błędy w zakresie automatyzacji nie są wiedzą tajemną, a mimo to część specjalistów ds. marketingu nadal stosuje je wyłącznie na papierze.
Inne kursy tego autora
Marketing Automation

Dołącz do ponad 10 tys. zadowolonych z naszych kursów

Świetny kurs marketingu Automation. Prowadzenie działań marketingowych z zastosowaniem oprogramowania min. user.com czy zapier oraz narzędzi służących do usprawnienia procesów sprzedażowych. Kurs od a do z .

Patryk Korszun

4 grudnia 2020

Jacek Rzepka

18 stycznia 2021

Robert Studziński

4 kwietnia 2021

Paulina Palma

29 października 2021

Jacek Solon

14 listopada 2022

Kurs Marketing Automation

  • 81 lekcji wideo

  • 8h 34min materiału

  • Ostatnia rewizja 23.11.2020

  • Certyfikat w ramach ścieżek

  • Dostęp z urządzeń mobilnych

Dlaczego wybrać właśnie ten kurs?

Efektywna nauka

Kurs wideo to najbardziej efektywna a zarazem najprzyjemniejsza forma nauki. Jest on tak prowadzony, byś cały czas mógł go śledzić z zainteresowaniem i zaangażowaniem, a także czerpać satysfakcję ze zdobytej wiedzy!

Wiedza ekspertów

Wiedza, którą otrzymujesz w tym kursie, to nie tylko sucha teoria, ale również wskazówki od praktyka z wieloletnim doświadczeniem, dzięki którym dużo łatwiej będzie Ci opanować materiał i pracować efektywniej.

Praktyczne przykłady

Uczysz się na praktycznych przykładach. Kurs, który masz przed sobą to esencja praktycznej wiedzy i doświadczenia a także wzorów, które oszczędzą Ci godziny pracy i poszukiwań.

Pytania i odpowiedzi

Przeczytaj najczęściej zadawane pytania

Masz więcej pytań?

Porozmawiaj z nami na na czacie

Wyślij nam e-mail

Zadzwoń +48 880880606

Czy każdy kurs ma pliki źródłowe?

Nie każdy. Jeśli pliki są dostępne dla danego kursu, znajdziesz je w zakładce źródła. Niektóre kursy nie posiadają źródeł ponieważ nie są potrzebne, inne nie mogły być zamieszczone np. ze względu na prawa autorskie do wykorzystania komercyjnych prac naszych autorów. Staramy się aby kursy były maksymalnie praktyczne i chętnie pokazujemy zaplecze zawodowe naszych autorów, ale niekiedy nie możemy dołączyć go w postaci źródeł.

Jak jest skonstruowany kurs?

Kurs składa się z rozdziałów oraz lekcji. Staramy się, aby optymalnie kursy miały 5-7 rozdziałów po około 5-10 lekcji w każdym. W ten sposób nauka jest optymalna a podtrzymanie uwagi staje się łatwiejsze. Rekomendujemy przerabianie nie więcej niż jednego rozdziału naraz a po jego przerobieniu powtórzenie materiału we własnym zakresie.

Jak najlepiej wykorzystać kurs?

Potraktuj kurs jako inspirację do własnej pracy. Tam, gdzie się da staraj się powtarzać czynności, które wykonuje autor. Nie powtarzaj ich jednak bezmyślnie - spróbuj zmodyfikować przykłady i dostosować je do swoich potrzeb. W ten sposób przyswoisz materiał jeszcze lepiej!

Jak mogę uzyskać dostęp do kursu?

Możesz albo wykupić ten konkretny kurs przez koszyk, uzyskując do niego (i jego rewizji) bezterminowy dostęp, albo wykupić wariant abonamentu, który obejmuje dany kurs i w ten sposób oglądać go oraz inne materiały na platformie tak długo, jak Twój abonament jest aktywny.

Czy kurs jest aktualny?

Staramy się aby wszystkie materiały na stronie były aktualne. Nie znaczy to, że kurs powstał bardzo niedawno. Często na stronie znajdziesz trochę starsze kursy, jednak regularnie wykonujemy ich rewizję i zmieniamy lekcje - czy to przez dodanie stosownych komentarzy z aktualizacją, czy poprzez nagranie danej lekcji jeszcze raz. Datę ostatniej rewizji znajdziesz w informacjach o kursie.

Czym się różni kurs od warsztatu i ścieżki?

Kursy to kilku godzinne, kompleksowe opracowanie danego zagadnienia, podzielone na lekcje i rozdziały. Często uzupełniają je Warsztaty, które mają formę jednej dłuższej, praktycznej lekcji (30min-1h), natomiast ścieżki stanowią zbiór jednych i drugich materiałów - ułożoną z kursów i warsztatów playlistę, która pozwala Ci kompleksowo opanować dane zagadnienie.

Z kursów eduweb.pl korzystam od początku powstania platformy. Kursy są doskonałym rozwiązaniem dla osób, które chcą przekwalifikować się lub poszerzyć umiejętności. Praktyczne źródło wiedzy od ekspertów i praktyków z branży IT i kreatywnej.

Paweł Krzyściak

UI/UX Designer johnny10.com

Zacznij naukę w Marketing Automation

  • 81 lekcji wideo

  • 8h 34min materiału

  • Ostatnia rewizja 23.11.2020

  • Certyfikat w ramach ścieżek

  • Dostęp z urządzeń mobilnych